Bakalauro dizainas
Georgian Technical University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tbilisi, Gruzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GEL 4 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Metinis mokslas užsienio studentams
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ši programa suteikia studentams žinių ir įgūdžių pradėti karjerą dizaino specializacijų interjero ir baldų dizaino, gaminio projektavimo, transporto dizaino, arba vizualiai komunikacijos dizaino ir kitų su jais susijusių dizaino specializacijos. Programa suteikia studentams plačią išsilavinimą socialiniame, kultūriniame, ekonominiame ir politiniame dizaino kontekste. Programa teikia specializuotus mokymus ir patirtį konkrečiose projektavimo srityse: projektavimo praktikoje, procesuose ir metodikoje ergonomiško dizaino ir tvaraus dizaino srityje; Medžiagų ir gamybos procesų žinios; Profesionalų dizaino pristatymą, taikant įvairias technologijas pagal tarptautinį standartą; Rinkodaros, vadybos ir verslumo srityse.
Studentai išrenka kursus, kurie išplečia savo žinias savo disciplinoje: kompiuterių programavimui, interneto dizainui ir mobiliųjų programų kūrimui, animacijai ir žaidimų dizainui; Aplinkos psichologija ir baldų gamyba; Automobilių inžinerija, be kita ko. Programos absolventai gaus reikiamų žinių ir įgūdžių, kad taptų sėkmingais praktikuojančiais dizaineriais, kurie gali duoti teigiamą indėlį į dizainerių bendruomenę, dizaino dalyvius ir visuomenę; Ir su moksliniu pagrindu ir supratimu, tinkamu aukštąjį išsilavinimą ir visą gyvenimą trunkantį mokymąsi apskritai.
programos Būtinos sąlygos
Pareiškėjas priimamas laikantis Gruzijos įstatymų
Mokymosi rezultatas / kompetencijos
Žinios ir supratimas
Pagrindinės žinios ir supratimas apie dizaino disciplinas ir susijusius dalykus, įskaitant vizualinę kultūrą ir jos istoriją; Socialiniai mokslai; Inžinerinės mechanikos principai - statika ir dinamika bei automobiliai; Matematika ir statistika; Ergonomikos mokslo principai ir aplinkos psichologija; Dizaino tvarumo principai; Verslo principai ir koncepcijos.
Žinios ir supratimas apie:
- Meno istorija ir teorija, meno judėjimo istorija, meno apibrėžimai ir interpretacijos istorijoje;
- Dizaino istorija ir teorija, kuria grindžiami dizaino judesiai, ir naujausios interpretacijos apie dizaino ir visuomenės sąveiką;
- Filosofijos principų sąvokos ir idėjos nuo senųjų iki šiuolaikinių laikų;
- Žmogaus fiziologinių ir psichologinių gebėjimų ir apribojimų, esančių darbe, pagrindai;
- Medžiagos, paprastai naudojamos projektavimo srityse, taikymas ir savybės;
- Rinkodaros valdymo principai, susiję su dizaino sritimis;
- Kompiuterinių kalbų ir programavimo principai.
Žinios ir supratimas apie:
- Dizaino sričių visuomenėje vaidmenys ir socialinių mokslų dizaino interpretacijos;
- Principai ir pagrindinės antropologijos temos, kurios taikomos dizaino praktikai;
- Pagrindines sąvokas ir klausimus, pažangius tvaraus dizaino metodus ir metodus;
- Pagrindiniai gamybos būdai ir jų projektavimo aspektai;
- Pagrindinės temos verslumo studijose;
- Žmogaus sąveikos pagrindai ir fiziologiniai bei psichologiniai santykiai su jų aplinka;
- Automobilių sistema ir jos plėtra bei pagrindinės kiekybinės automobilių charakteristikų analizės priemonės.
Taikant žinios
Žinių pritaikymas projektuojant, analizuojant ir kritiškai vertinant dizainą, praktinei sveikatai ir saugai; Išspręsti mechanines problemas ir analizuoti duomenis; Bendrojo ir specializuoto dizaino ir metodų bei mokslinių tyrimų iš tokių sričių kaip ergonomika, sprendžiant projektavimo problemas; Kompiuterių programavimo ir žiniatinklio bei žaidimų dizaino, skirto produktų ir sistemų naujovėms.
Taikant žinias apie:
- Sveikatos ir saugos klausimai, bendri pavojai darbo vietoje ir pagrindiniai pirmosios pagalbos principai;
- Matematika sprendžia mechanikos statikų ir dinamikos problemas, analizuoja verslo ir socialinių mokslų duomenis;
- Dvimatės komunikacijos užduoties tipografija;
- Pagrindiniai projektavimo metodai ir procesai inovatyviai išspręsti sudėtingas ir neaiškias projektavimo problemas;
- Ergonomikos mokslas, jo metodai ir procesai, tirti ir išspręsti dizaino problemas;
- Medienos savybes ir tradicinius baldų gamybos būdus.
Taikant žinias apie:
- Specializuoti ir pažangūs projektavimo metodai ir procesai, leidžianti novatoriškai spręsti projektavimo problemas, siekiant konkurencinio pranašumo, atsižvelgiant į ergonominius ir aplinką tausojančius kriterijus bei kitus klausimus;
- Gamybos technologija optimizuoti suprojektuotus produktus ir sistemas;
- Verslumo procesai ir įrankiai pasiūlyti naujus produktus ir paslaugas;
- Projektavimo temų tyrimo metodai, rinkti kokybinius ir kiekybinius duomenis, tokius kaip apklausos, eksperimentai, lauko tyrimai, atvejų tyrimai ir kt., Ir jų taikymas projektavimo teorijai ir praktikai;
- Kompiuterių programavimas, HTML ir CSS, ir SDK, kuriant kompiuterines ir mobiliąsias programas bei interneto svetaines;
- Aplinkos psichologijos principai ir žmogaus supratimo apie jų aplinką būdai;
- Animacijos kūrimo ir elektroninių žaidimų kūrimo būdai ir procesai.
padaryti sprendimus
Taikyti socialinių mokslų metodus analizuoti duomenis ir interpretuoti šiuolaikinius su dizaino praktika susijusius įvykius. Taikykite žinias ir metodus iš mokslo disciplinų, tokių kaip ergonomika ir aplinkos mokslas ir kt. Priimti sprendimus ir pasiūlyti veiksmų kryptis.
Galėti:
- Interpretuoti ir priimti pagrįstus sprendimus apie reikšmingus šiuolaikinius įvykius socialinėje ir politinėje srityse Gruzijoje ir už jos ribų;
- Rinkti reikiamus kiekybinius ir kokybinius duomenis apie neapibrėžtai apibrėžtą dizaino problemą ir analizuoti duomenis bei formuoti pagrįstus sprendimus dėl tolesnių veiksmų;
Galėti:
- Išanalizuoti kiekybinius ir kokybinius duomenis apie miglotai apibrėžtas dizaino problemas, susijusias su ergonomika, aplinkosaugos mokslais ir kt., Ir formuoti pagrįstus sprendimus dėl tolesnių veiksmų;
- Analizuoti nenuosekliai apibrėžtas ir sudėtingas projektavimo problemas, planuoti ir įgyvendinti veiksmus, įskaitant tinkamus projektavimo metodus ir procesus, spręsti projektavimo problemas;
Bendravimo įgūdžiai
Galėti:
- Nuosekliai pateikia informaciją anglų kalba, naudodama kiekybinius ir kokybinius duomenis specialistams ir nespecialistams per tekstus ir diagramas, naudojant modernias informacines technologijas;
- Paruošti techninius brėžinius ir kompiuterizuotus projektavimo modelius bei dokumentus pagal tarptautinius standartus ir konvencijas, bendrauti su kolegomis ir partneriais ir tt;
- Parengti atgaivintus profesionalius dizaino kūrinius, bendrauti su kolegomis ir partneriais ir tt ir įtikinti dizaino dalyvius.
Galėti:
- Kūrybiškai pritaikyti įvairias šiuolaikines informacines technologijas, kad paruoštų rašytines ir vizualias ataskaitas apie sudėtingas dizaino temas anglų kalba, kad įtikintų specialistus ir nespecialistus;
- Parengti sudėtingų produktų ir sistemų sudėtingų modelių modelius pagal tarptautinius standartus ir konvencijas, bendrauti su kolegomis ir partneriais ir tt;
- Parengti novatoriškus daugialypius profesionalius dizaino pristatymus, naudojančius įvairias žiniasklaidos priemones ir pažangias technologijas, bendrauti su kolegomis ir partneriais ir kt. Ir įtikinti projektavimo suinteresuotąsias šalis.
mokymosi įgūdžiai
Galėti:
- Nustatyti savo mokymosi poreikius skirtingose ir nenuspėjamose situacijose atskirai ir kaip komandos dalis ir imtis veiksmų mokymosi poreikiams patenkinti;
- Apsvarstyti dizaino metodų, procesų ir projektavimo projektų rezultatų panaudojimą bei nustatyti ištaisymo veiksmus problemoms spręsti.
Galėti:
- Nuosekliai ir visapusiškai vertinti savo mokymosi procesą; Ir nustatyti tolesnius mokymosi poreikius;
VERTYBĖS:
- Dalykis vertybėms, susijusioms su dizaino praktika, ir dalyvauti pagarbiai diskutuojant apie vertybes, visada pervertinant savo poziciją šiais klausimais;
- Vertiname, kaip projektavimo rezultatai turi įtakos naudotojams ir suinteresuotosioms šalims, ir stengtis maksimaliai išnaudoti jų teikiamą naudą, kartu sumažinant jų neigiamą poveikį.
- Moksliniu požiūriu į mokslą ir mokslinius metodus ir vertina, kaip žinių apie tokias sritis kaip dizaino tyrimai, ergonomika ir tvarus dizainas yra svarbūs apskritai dizaino praktikai;
- Įtraukiamas, demokratinis ir atviras požiūris į profesionalų dizainą, atsižvelgiant į vartotojų ir kitų suinteresuotųjų šalių poreikius ir, jei įmanoma, atvirai bendradarbiauja su jais siekiant abipusės naudos; Kūrybingi, novatoriški ir verslūs asmenys, kurie aktyviai rūpinasi gerove ir generuoja ekonominę gerovę visiems.
Mokymosi rezultatų pasiekimo formos ir metodai
Paskaita
Seminaras (dirba grupėje)
Praktiniai užsiėmimai
Laboratoriniai užsiėmimai
Praktika
Kursinis darbas / projektas
Nepriklausomas darbas
Konsultacijų formos ir mokymosi rezultatų pasiekimo metodai įtraukiami į Švietimo programą ir gali būti rasti šia nuoroda: http://www.gtu.ge/quality/new/en.pdf.
Sferos įdarbinimo
- Leidybos ir pakavimo įmonės
- Žiniasklaidos bendrovės
- reklamos agentūros
- Dizaino įmonės
- Konsultavimo ir projektavimo įmonės
- Architektūros projektavimo ir dizaino studijos
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Dizaino bakalauras
- Mount Lawley, Australija
Trijų metų interjero dizaino kursai
- Milan, Italija
Grafinio dizaino bakalauro laipsnis
- Barcelona, Ispanija