Bakalauro filosofijos pagyrimu rinkodaros valdymo

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Į BPhil pagyrimu Marketingo valdymas bus siūloma į NKS 8 lygio (HEQF suderinta) ir sudarys 140 kreditų.

Priėmimo kriterijai

  • Tinka Aukštasis ant NQF 7 lygį su rinkodaros vadybos 3 kaip pagrindinis modulis.
  • CV ir motyvacinį laišką, yra privalomi.
  • Bet koks kitas lygiavertis kvalifikaciją.

Pareiškėjai privalo baigti Magistrantas prašymas dėl priėmimo forma už BPhil pagyrimu Marketing Management, kuri kartu su patvirtintomis kopijomis švietimo pažymėjimus, identiteto / pasų dokumentus, motyvaciniu laišku ir CV, turi būti grąžinami registruotu paštu: Dekanas: Doktorantas Tyrimai IMM GSM PO Box 91.820 Oklandas parkas 2006 m negrąžinamas užstatas turi lydėti paraiškos formą.

Pareiškėjai gali būti reikalaujama parašyti ir perduoti prieigos modulius prieš tęsiant su BPhil pagyrimu Marketingo valdymas.

Programa yra suskirstyti taip:

  • Pateikimas užduotis tam tikrų modulių. Prašome kreiptis į renginių kalendorių.
  • Atversta knyga egzaminas tikrų modulių. Prašome kreiptis į renginių kalendorių.
  • Užbaigimas rinkodaros praktikumą. Nėra tyrimas arba perleidimas nereikia. Bus praktiniu įvertinimu.
  • Užbaigimas rinkodaros tyrimų ataskaitą. Nėra tyrimas arba perleidimas nereikia. Bus praktiniu įvertinimu.

Į BPhil pagyrimu Marketingo valdymas susideda iš penkių privalomas ir vienas pasirenkamasis modulis ir išdėstomas taip:

  • AGM401 - Išplėstinė Global Marketing 4 (20 kreditai)
  • AMP401 - Išplėstinė Rinkodara Praktikumas 4 (40 kreditų) - praktinis vertinimas. Nėra priskirti ar egzaminas raštu nereikia.
  • AMRT401 - Išplėstinė Marketingo tyrimai: teorija 4 (20 kreditai)
  • AMRR402 - Išplėstinė Marketingo tyrimai: 4 ataskaita (20 kreditų)
  • ASM401 - Išplėstinė Strateginis marketingo: teorija ir praktika 4 (20 kreditai)
  • Pasirenkamieji (20 kreditų)

Pasirenkamieji moduliai

Jums reikės pasirinkti vieną iš šių veiksmų:

  • ABM401 - Išplėstinė Brand vadyba 4 (20 kreditai)
  • ACM401 - Išplėstinė Šiuolaikinis rinkodaros vadybos klausimai 4 (20 kreditai)
  • ADM401 - Išplėstinė skaitmeninės rinkodaros 4 (20 kreditai)
  • ASM401 - Išplėstinė Paslaugos Rinkodara 4 (20 kreditų)

Į B Phil pagyrimu Marketingo valdymas gali būti baigtas ne vėliau kaip per vienerius metus nuo dieninių studijų minimumo arba per dvejus metus visu etatu studijų. B Philas pagyrimu Marketingo valdymas turi būti užbaigtas per trejus metus.

Ryšys nuo antrosios pakopos studijų diplomas Marketing Management į B Phil apdovanojimai Marketingo valdymas

Priėmimo kriterijai

Absolventai turi būti sėkmingai baigę visus modulius dėl naujos antrosios pakopos studijų diplomas Marketingo valdymas. Paraiškos turi būti pateiktos per penkerių metų laikotarpį po atitinkančioms su antrosios pakopos studijų diplomas Marketingo valdymas.

Artikuliacija iš naujojo antrosios pakopos studijų diplomas Marketing Management į naują B Phil pagyrimu Marketingo valdymas susideda iš dviejų privalomų modulių ir vienas pasirenkamasis. Artikuliacija turi būti baigtas per ketverius metus.

Privalomi moduliai

  • Išplėstinė Marketingo tyrimai: teorija 4 (20 kreditai)
  • Išplėstinė Marketingo tyrimai: 4 ataskaita (20 kreditų)

Pasirenkant

Studentai turi pasirinkti vieną pasirenkamas iš sąrašo apačioje.

  • Išplėstinė Šiuolaikinio marketingo valdymas 4
  • Išplėstinė paslaugų marketingo 4
Paskutinį kartą atnaujinta Kovas 2015

Apie mokyklą

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to ... Skaityti daugiau

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to orientate a business Skaityti mažiau