LSTPiktograma

Ši programa yra dėstoma anglų kalba. The Harbour.Space Technologijos Bakalauras programa siūlo studentams pagrindinių analitinių įgūdžių ir tvirtą aptitude matematikos, programavimo, ir loginiu mąstymu pasaulyje galimybe Geriausias nuodugniu tyrimu informatikos koncepcijas ir teorijas labai praktiška ir pažangiausius ugdymo aplinkoje. Jis saugo neatsilikti nuo ir atskleidžia studentus, state-of-the-art, taip pat state-of-the-praktikoje, kompiuterių programų ir technologijų. Per tyrimą studentai bus nuolat įgyti realaus pasaulio poreikius Kompiuterija supratimą, kaip rodo jų gebėjimą spręsti techninius klausimus, susijusius skaičiavimo problemas pramonėje, vyriausybės ir antrosios pakopos studijų programas.

Bakalauro programos Computer Science yra labai orientuota į besivystančių mokinių profesinius įgūdžius, reikalingus įsidarbinti, o kad galėtų prisitaikyti prie sparčiai kintančių technologijų, efektyviai dirbti, profesionaliai ir etiškai skaičiavimo susijusių profesijų, kaip parodė jų ryšių, komandinio darbo ir vadovavimo įgūdžius. Ji taip pat motyvuoja ir įtraukia studentus į visą gyvenimą trunkantį mokymąsi, įskaitant įvežamų studijų programų kompiuterių mokslo ir susijusiose srityse.

Kaip ir visose Harbour.Space programas, Kompiuterių Mokslo Bakalauro mokymasis yra probleminis. Galite tikėtis dirbti daug praktinių projektų, tokių kaip užprogramuoti robotą, kuris padės jums sukurti stiprius problemų sprendimo įgūdžius ir greitai tapo patyręs keletą programavimo kalbų. Visi studentai turėtų tikėtis išriedėti savo realaus pasaulio projektus į rinką studijų pabaigos. Pagrindiniai kompiuterių mokslo įgūdžiai, kaip antai programinės įrangos kūrimo, objektas orientuotas programavimas (OOP) ir duomenų bazių inžinerija formuoja ugdymo turinio pagrindą, sergantiems progresavusia žvalgomoji kursai, pavyzdžiui, duomenų gavybos sekti.

METAI 1

Pirmaisiais metais, studentai gautų pamatus žinias matematikos ir programavimo pagrindai, kuriais studentai bus sukurti per šių metų suprasti programavimo ir kompiuterių mokslo. Kursai daugiausia teikiama per paskaitas ir takeaway kursinių forma.

Moduliai

  • Matematiniai pagrindai Kompiuterija
  • Pamatai Programavimas
  • Skaičiavimas
  • Praktinis UNIX
  • Tiesinė algebra
  • algoritmai ir duomenų struktūros
  • Grafų teorija
  • Objektinis programavimas
  • Algebrinė Struktūrinis
  • Operacinės sistemos
  • Kombinatorika
  • Duomenų bazių sistemų principai
  • Capstone projektą
  • Seminarai ir dirbtuvės

METAI 2

Antraisiais metais studentai bus aukojamos matematikos kursus pagal diskrečiosios matematikos ir kursų srityje dėl programinės įrangos kūrimo ir programavimo kalbų srityje. Dauguma kursų reikalauja praktinių kursinių ir Kursinis projektas leidžia mokiniams pajusti iššūkius ir požiūrių, naudojami šioje srityje. Studentai taip pat bus pradėti kurti programinę įrangą Capstone project.By iki šių metų pabaigos, studentai galės rašyti programas ir naudoti pirminius informatikos priemones.

Moduliai

  • Įvadas į tikimybės
  • Java programavimo
  • Matematinė statistika kompiuterių mokslininkų
  • Kompiuterių organizavimas ir sistemos
  • Įvadas į optimizavimas
  • Funkcinis programavimas
  • Įvadas į mašina mokymo
  • Oficialus Kalba teorija
  • Kompiliatoriai
  • Įvadas Kompiuterių tinklai
  • Rašymas, Dokumentacija, Tex, Javadoc
  • Kompiuterinė Sudėtingumas teorija
  • Įvadas į kriptografija
  • Ekstremalios problemos
  • Web Applications
  • Capstone projektą
  • Seminarai ir dirbtuvės
METAI 3

Trečiaisiais metais, studentai turės pirmiausia sutelkti dėmesį į pagrindinių kompiuterių mokslo temomis, įskaitant skaičiavimo teorija ir kriptografija. Praktinis pusė kompiuterių mokslo programos yra sutelktas į išsamų supratimą lygiagrečių skaičiavimo, duomenų bazių, sudarytojų.

Pasibaigus trečiajam metų pabaigoje, studentai turės pakankamai teorinių žinių ir programavimo fonas informatikos problemų profesinės realaus pasaulio scenarijus spręsti. Nemaža suma laiko bus skirta Capstone projekto plėtrai. Kursai yra dėstomi pagal mokslininkų ir specialistų, kurie praktikuoja kursus jie moko arba akademiškai ar dalintis savo profesinę patirtį savo srityje. Galutinio metų tikslas yra suartinti studentus į realaus pasaulio paraiškas iš medžiagos, kad jie Sužinojau užtikrinti sklandų perėjimą į profesinius vaidmenis diapazone.

Moduliai

  • Informacijos teorija
  • Programų sistemų inžinerija
  • Kompiuterinė geometrija
  • Įvadas į duomenų gavybą
  • Įvadas į robotų
  • Lygiagrečios
  • bioinformatika
  • Kompiuterinė grafika
  • Computer Vision
  • Objektinis sistemų projektavimas
  • Mobilus Application Development
  • Techninė Projektų valdymas
  • Algoritmai bioinformatikos
  • Skaičiuojamoji genomika
  • Programinės įrangos testavimas, vertinimas ir patvirtinimas
  • Lyderystė ir grupės dinamika
  • Duomenų vizualizacija
  • Skaitmeniniai metodai
  • Capstone projektą
  • Seminarai ir dirbtuvės
MATH, kaip antrosios kalbos (MGL)

Harbour.Space pagrindinis reikalavimas visų tech studentai yra labai geras lygis matematika. Kiekvienas, kuris neturi stiprios matematikos pagrindą jiems reikia A tech karjerą, bet nori mokytis turi mūsų pamatų žinoma namus (ryšys). Studentai įgyja visų pagrindinių priemonių, reikalingų tęsti studijas Informatikos, duomenų mokslo ar Cyber ​​Security. Perėjimas iš MGL reiškia atverti duris kreiptis dėl ne Harbour.Space universiteto vietą ir bet kuriuo kitu Top kurso technikos universiteto pasaulyje.

Programa Lyderystė

Konstantinas MertsalovKonstantinas Mertsalovas
PhD, Programinės įrangos kūrimo Europoje direktorius, racionalus išlaikymas

Konstantinas Mertsalov yra Europos plėtros direktorius racionaliai įmonė, pasaulyje pirmaujanti programinės įrangos kūrimo kompanija, kuri specializuojasi verslo informacijos valdymo.

Iš pradžių iš Rusijos, jis persikėlė į Niujorką 1998 metais studijuoti informatikos ir taikomosios matematikos ir tęsė savo akademinę karjerą su Rensselaer politechnikos instituto doktorantūros apie didelių dinaminių socialinių tinklų. Jis ekspertas mašina mokymo, informacijos sklaidos socialiniame tinkle, semantinio interneto paieškos, nesistemingas duomenimis, didelių bei duomenų analizės apskritai. Jis sukūrė U Rank, paieškos variklis, kuris leidžia žmonėms tvarkyti, redaguoti ir komentuoti paieškos rezultatus, taip pat dalytis informacija. Konstantinas siekia vadovauti Harbour.Space Duomenų mokslo programą su nežabota entuziazmo gana naujos srities, ir jis pasiryžęs naudoti savo pramonės žinias pasidalinti, mokyti ir kurti ateitį kartu su savo studentais.

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 5 daugiau kursų Harbour Space »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Atvira registracija
Duration
3 metų
Dieninės
Price
- per metus.
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Atvira registracija
Galutinis paraiškų davimo terminas

Atvira registracija

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date