Bakalauro kompiuterių ir informacijos mokslų: žaidimas dizainas ir kūrimas laipsnis

Vega School of Brand Leadership

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Bakalauro kompiuterių ir informacijos mokslų: žaidimas dizainas ir kūrimas laipsnis

Vega School of Brand Leadership

Bakalauro Kompiuterija ir informatika: Žaidimo kūrimas ir laipsnis

Šis Kompiuterija ir informatika bakalauro laipsnį bus aprūpinti studentus su įgūdžių, reikalingų siekti karjeros kuriant žaidimų turinį viską iš namų konsolių ir kompiuterių, į kylančias platformas, pavyzdžiui, mobiliųjų telefonų ir kitų rankinių įrenginių. Absolventas bus tinkamos karjeros versle - kaip gamification programas, verslo taikomųjų programų ir mobiliųjų programų kūrėjas.

Ši pramonė orientuota 3 metų kvalifikacija suteikia studentams žinių ir patirties, kad jie turės sukurti tiek dvimatis ir trimatis žaidimus. Studentai nagrinės įvairius veiksnius, susijusius su kompiuterinių žaidimų pramonės, o įgyti platų supratimą apie visą kompiuterinių žaidimų kūrimas tiekimo grandinėje. Absolventų su pramonės paruoštas portfelio žaidimo dizainas ir plėtros eksponuojami metinio studentų vitrina, o po stažuotės.

Moduliai

1 Metai:

  • Žaidimo plėtros 1
  • Principai Game Design 1
  • 2D Animacijos
  • 3D animacija
  • Programavimas Logika ir dizainas (Įvadas)
  • Kritinis mąstymas ir žiniasklaidos Tyrimai 1
  • Gamintojas ir rinkodaros 1

2 metai:

  • Žaidimo dizainas 2
  • Žaidimo plėtros 2
  • Pasakojimas Žaidimų
  • duomenų įvedimas
  • Matematiniai principai kūrėjams
  • Skaitmeniniai Teisė ir etika
  • Gamintojas ir rinkodaros 2

3 metai:

  • Žaidimas Dizainas 3
  • Žaidimo plėtros 3
  • Įvadas į mokslinių tyrimų
  • Atviro kodo kodavimas
  • Darbas integruotas mokymosi programas

Karjeros galimybės

Žaidimo kūrėjas / programuotojas (įvairūs platformos) | Komercinės programinės įrangos kūrėjas | Skaitmeniniai Animatorius | Žaidimo Dizaineris (įvairūs platformos) | Koncepcija Atlikėjas | Vartotojas Patirtis dizaineris | Garso Atlikėjas | Aplinkos Atlikėjas | Tekstūros Atlikėjas | Level Dizaineris | Pasakojimas Kūrėjas | Modeliavimas dizaineris į Game Design ir plėtros BCIS suteikia kūrybinius ir techninius įgūdžius, projektuojant ir kuriant žaidimus. Programa derinama per prekės ženklo kūrimo, suteikiant studentams galimybę integruoti savo žaidimų koncepcijas su prekinio ženklo kūrimo kreivai, suteikiant unikalų požiūrį į žaidimų dizainą ir plėtrą. Antroje ir trečioje metus studentai dalyvauja prekės iššūkių bendradarbiaujančių daugiabučiuose komandose išspręsti realaus pasaulio problemas. Iki trečius metus studentai sugeba jaunikis savo susidomėjimą abiejų žaidimo dizaino ar žaidimų kūrimo pro pasirenkant drausmės atitinkamų projektų, kurti unikalius portfelius. Iki trečiųjų metų pabaigos, studentas turės galimybę konceptualizuoti, projektuoti, kurti ir įgyvendinti savo žaidimus, kuriant potencialiai pelningas verslo galimybes.

Studentai turės investuoti į PC nešiojamas su reikalingą programinę įrangą. Reikalavimai yra iš Vega Kontaktai Navigator.

Patekimo reikalavimai

  • NSC su laipsnis admission- 30% minimumas anglų sujungta su mažiausiai 50% keturių x PASKIRTŲJŲ NSC tiriamųjų (Tai netaikoma LO kuri yra 10 kredito objektas, bet apima anglų kalbomis); ARBA
  • NC (V): su studijų priėmimo - A 60% minimali anglų kalba arba Pirmosios papildoma kalba "arba" Home kalbos lygis ir matematikos arba matematinis raštingumas ir gyvenimo orientacijos, su 70% minimumas vieną iš keturių profesinių dalykų nereikia; ARBA
  • PK, (su patvirtinimu) arba lygiavertis; ARBA
  • Arba Higher sertifikatas, pažangųjį sertifikatas, 240 arba 360 kreditų diplomas ir pažangųjį diplomas Giminaitis srityje, gali atitikti būtiniausius priėmimo reikalavimus studijas
  • Jeigu aukštoji sertifikatas Išplėstinė sertifikatas, 240 arba 360 kreditų diplomas ar Išplėstinė diplomas nėra Giminaitis srityje, tai bent 20% tokio kvalifikacijos kreditus turi būti susiję su akademinių raštingumo ar akademinių įgūdžių tam, kad pareiškėjui būtų leista studijas. Tokie prašymai bus peržiūrėtas pagal atitinkamą Hof The IIE CAT bendradarbiaujant su kancleriui.
  • NSC: studentai privalo turėti matematikos bent jau 4 lygio arba matematinis raštingumas 7-lygiu. Tiems studentams, kurie turi matematikos 3 lygio arba matematinis raštingumas 4, 5 arba 6 lygiai, tarpinis lygis (38 arba aukščiau) į NBT QL-AQL vertinimo nereikia. Studentai, kurie matematika ar matematinis raštingumas ir mažesniu nei aukščiau nebūtų laikomas; ARBA,
  • SC: patvirtinimas yra būtinas bent 40% matematikos dėl HG; Arba bent jau 50% matematikos dėl SG; ARBA, vyresnysis sertifikatas arba lygiavertis visiškai ar lygtinio atleidimo su bent 40% matematikos dėl HG ar bent 50% matematikos dėl SG. Tiems, kurie neatitinka reikalavimų, kaip išdėstyta pirmiau, tarpinio lygio (38 arba aukščiau) į NBT QL- AQL vertinimo minimalus reikalingas.

Bendrieji reikalavimai bakalauro laipsnį:

Visi pareiškėjai už IIe bakalauro studijas, įskaitant tarptautines studentų, privalo parašyti Akademinė IR KIEKYBINĖ raštingumas (AQL) - NACIONALINĖS Benchmark testas (NBT), išskyrus atvejus, kai jie pasiekė 23 metų iki to laiko jie registruoti. AQL - NBT naudojamas vietą į studentų paramos programų ir nepakeičia priėmimo reikalavimus konkretaus studijų programą.

Pareiškėjai, kurie pasiekti rezultatą mažesnis kaip 64%, privalo užsiregistruoti ir sėkmingai užbaigti du Akademinis raštingumas, Įvadas į stipendijų moduliai (ITSA ir ITSB). Pareiškėjai, kurie neturi Parašykite AQL - NBT prieš priėmimą bus automatiškai registruoti ITSA ir ITSB ar tai yra kredito guolis moduliai jų kvalifikaciją. Šie kandidatai gali, ant nuostatos yra AQL - NBT balas 64% arba daugiau, gali būti atleistas nuo vienos ar abiejų IF moduliai ir tik jei jie nėra kredito guolis modulius jų kvalifikaciją. Kandidatų, kurie baigia modulius kaip mažas AQL rezultatas - NBT rezultatas arba kurie nebuvo pateikti AQL - NBT balas, sėkmingai užbaigus ITSA ir ITSB yra išankstinė sąlyga registruojant tretiesiems metų modulių, todėl kiekvienas studentas, kuris nebuvo baigtas ITSA arba ITSB savo pirmųjų metų studijų bus reikalaujama tai padaryti savo antrus metus. Kur ITSA arba ITSB yra kredito turint kvalifikaciją susiję, Sėkmingas vieno ar abiejų (priklausomai nuo mokymo programos struktūros) yra taip pat baigimo reikalavimai.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Vas 2019
Duration
Trukmė
3 metų
Dieninės
Price
Kaina
73,500 ZAR
Locations
Pietų Afrikos Respublika - Cape Town, Western Cape
Pradžia : Vas 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Durban, KwaZulu-Natal
Pradžia : Vas 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Johannesburg, Gauteng
Pradžia : Vas 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Pretoria, Gauteng
Pradžia : Vas 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Vas 2019
Pietų Afrikos Respublika - Johannesburg, Gauteng
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Durban, KwaZulu-Natal
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Cape Town, Western Cape
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pietų Afrikos Respublika - Pretoria, Gauteng
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla