Bakalauro tarptautiniuose laisvųjų menų: filosofija ir religijotyra

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Bakalauro tarptautiniuose laisvųjų menų: filosofija ir religijotyra

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Bakalauras Tarptautinių laisvųjų menų: Filosofijos ir religijotyra

Pasaulio istorija

Šis kursas yra kvietimas tyrinėti tolimas vietas ir tolimus kartus iš pasaulinės perspektyvos. Mes mokysis pasaulinės kelionės žmonių, prekių, idėjų ir per pastaruosius du tūkstantmečius. Išmoksime pasaulinė prekyba, migracija, ir intelektinės mainų transformavo pasaulį. Mes išnagrinėti naujų technologijų atvykimo ir kaip jie pakeitė pasaulio ekonomiką. Mes taip pat pažvelgti į kilimo ir kritimo galingų imperijų ir kilmę ir padarinius tarptautinių ginkluotų konfliktų. Mūsų pasaulinės požiūris leis mums nustatyti svarbiausius įvykius pasaulio istorijoje, ir įvertinti jų reikšmę pasaulyje mes gyvename dabar.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: 1. naudoti analitinius įrankiai istorikas ir vertiname malonumais ir iššūkius galvoju istoriškai 2. nustatyti pagrindines temas pasaulio istorijos ir motyvuoja jų svarbą 3 d. įdėti save į kitų žmonių padėtį skirtingose ​​vietose ir laiką, ir mano, kad jų perspektyvą istorijos 4 d. taikyti įgytas žinias paskaitoje rašyti rašinį remiantis istorine tema ir pristato jį į 5 klasę. bendradarbiauti su kasdienio pasaulio naujienos iš istorinės perspektyvos, galvoti apie istorines aplinkybes šiandieninius įvykius ir įvertinti jų poveikį pasaulinius

Japonijos istorija

Šis kursas nagrinėja Japonijos įsimintiną istoriją nuo pat savo pradžios iki dabar. Mes pradėsime su senovės ir viduramžių Japonijoje apklausos Prieš įjungdami į tokugavos šiogūnatas ir jos audringo žlugimo. Mes tada studijuoti šiuolaikinės Japonijos istoriją ypatingą dėmesį į tarp vesternizacijos ir įtampos "Japaneseness". Mes sutelkiame dėmesį taip pat dėl ​​didelių pokyčių pokario ekonomikos ir politikos, ir kaip transformacijos šiose srityse turėjo įtakos kasdieniam gyvenimui. Žinoma apšviečia stora ryšį Japonijos istorijoje pasauliniame kontekste. Tai interaktyvi paskaita tipo kursą. Studentai privalo baigti namų darbus prieš klasę ir dažnai prisideda prie klasės diskusijų.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų: 1. gebėti nustatyti istorinius modelius ir pasikartojančias temas, padėti susieti Japonijos istoriją su kitų šalių 2. žinote, kaip gauti ir skaityti pirminius šaltinius priimti istorinę perspektyvą, nustatyti problemas ir ketinimus antrinių šaltinių, ir plėtoti skirtingų požiūrių informuotumą prasmės pastaruosius 3. įgyti, kaip Japonijos dabartinė situacija pasaulyje yra įdėta į šalies istorijoje 4 sąmoningumą. kruopščiai užsiimti raštu apie istorinius įvykius pateikdama argumentą ir plėtoti ją aiškiai ir nuosekliai 5 d. išmokti ištarti ir tobulinti idėjas diskusijų ir pristatymų

Istorija technologijos Japonijoje

Šioje klasėje mes ištirti technologijų vaidmenį Japonijos istorijoje nuo 1800 iki dabar. Pirmoje kurso dalis seksime Japonijos greito industrializacijos vidurio iki 1930. Mes ištirti Tokugawa technologijos palikimą, technologijų perdavimo ir sklaidos vaidmenį per Meidži laikotarpis ir Japonijos didelio masto pramonės atsiradimą. Antroje dalyje bus pažvelgti piktogramos šiuolaikinės Japonijos technologijų, tokių kaip nulis-sen kariniuose orlaiviuose, kad Shinkansen kulka traukiniu, ir humanoidų robotų ir įdėti juos į platesnį kontekstą technologijų ir Antrojo pasaulinio karo, technologijų ir Japonijos ekonominio stebuklo, ir technologijos Japonijos besikeičiančioje visuomenėje.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: 1. nustatyti istorines šaknis Japonijos technologijų transformacija 2. įdėti Japonijos technologijų plėtrą į tarptautinės konkurencijos ir bendradarbiavimo 3 kontekste. įvertinti technologijos vaidmenį Japonijos kilimo į pramonės supervalstybės 4 d. prijungti Japonijos technologijų istoriją pagrindinių politinių, ekonominių ir socialinių pokyčių

Filosofija ir religijotyra

Filosofija, Kultūra ir civilizacija

Šis kursas suteikia įvadas į centrinių sąvokų ir tikslų filosofijos pažvelgti į filosofijos vaidmenį, atsižvelgiant į kai kurių pasaulio kultūrų ir civilizacijų. Specialusis daroma nuoroda į Vakarų civilizacijos, bet mes taip pat domina tarp civilizacijų skirtumus. Mes ištirti ankstyvus kilmę civilizacijos produktais tam kad rasti bendrų bruožų ir ištirti, kokios sąlygos, kad civilizacija įmanoma. Nors panaudojant idėjų svarbių filosofų kultūros ir civilizacijos, pavyzdžiui, E. Cassirer ir ANWhitehead, žinoma, taip pat remiasi šiuolaikinio tarpdisciplininių mokslinių tyrimų, įskaitant perspektyvų iš istorijos, archeologijos, antropologijos, religinių studijų, lyginamosios filosofijos, etikos ir estetikos. Įvadinės bendri paaiškinimai pagrindinių sąvokų civilizacijos teikti lyginamąją viziją žmogaus būklę, sąvokos savęs, socialinės organizacijos ir būdai suprasti konflikto šaltinius ir konfliktus viltį. Žinoma pėdsakų kai kurias svarbias sąvokas per kelias pasaulio civilizacijų, susijusių su pokyčiais filosofija nuo antikos iki šių dienų. Ypatingas dėmesys skiriamas sąvokas, filosofines požiūrius ir idėjas, kurios turėjo pamatinių reikšmę Vakarų civilizacijos, ir kuris gali padėti mums geriau suprasti šiuolaikinio žmogaus problemas. Mes pabrėžiame, kad Vakarų filosofija pasikeitė ir persikėlė per keletą vystymosi stadijų, kaip kultūros bendravo ir kaip civilizacija buvo pasamdytas į mokslo, technologijų, politikos, religijos, meno ir keičiasi žmogaus rūpesčius ir vertybes. Sieksime atskleisti etapus filosofijos plėtrai tiria, kaip pagrindiniai darbai literatūroje ir mene dažnai atspindi šiuos pokyčius.

Tikslai

(I.) Ištirti pobūdį ir šaknis žmonių civilizacijos ir filosofija laikoma visuotine kūrybinio reiškinius; (II). Norėdami suprasti, kas filosofija yra pirminis alternatyvius metodus per teikiamų skirtingų kultūrų ir civilizacijų filosofinių tyrimų; (III.) Ištirti praktinį taikymą filosofija & civilizacijų tyrimą, siekiant spręsti žmogaus problemos: (. Iv) didinti mokinių supratimą apie žmogaus kultūrą, vertybes ir istoriją; (V.) Gerinti mokinių analitinius ir kritinio mąstymo įgūdžius; (VI). Auginti studentų kūrybinių ir kritinių metodų siekiant suprasti, kaip filosofija prisideda prie kiekvienos civilizacijos.

Istorija Vakarų filosofijos

Šis kursas nagrinėja temas ir mąstytojų, kurie sudaro Vakarų filosofinės tradicijos branduolį iš senovės Graikijos filosofų iki filosofijos 20-ojo ir 21-ojo amžių. Dėmesys skiriamas būdų, kad Vakarų religinės tradicijos, taip pat meno ir mokslo, bendravo su Vakarų filosofija. Filosofai ir filosofijos būti aptarti šie: Prieškario Socratics; Sokratas; Platonas; Aristotelis; Augustinas; Dekartas, Spinoza ir racionalizmas; J. Locke'o ir empirizmo; Kantas; Nietzsche; W. James & Pragmatizmas; Heideggeris, Sartre'as ir Egzistencializmas; Analitinės filosofijos ir fenomenologijos kilimas; Filosofija ir šiandien. Mes siekiame labiau suprasti Vakarų kultūrą, suprasti centrinę vietą filosofijos Vakarų kultūroje. Mes paklausti, kaip filosofija gali prisidėti siekiant suprasti pasauliniu mastu ir link sprendžiant pasaulines problemas.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i.) Nustatyti ir suprasti keletą centrinių problemas filosofijos ir kaip raktas filosofai Vakarų tradicijos turime spręsti šias problemas; (. II) išreikšti savo nuomonę dėl šių filosofinių klausimų ir jų priežastis, kurios paremia savo pažiūras; (III.) Suprasti labiau (kaip patobulinti savo skaitymo, kritinis ir argumentuotai įgūdžių rezultatas) skirtingus būdus, kuriais žmonės nesutiko apie tokius dalykus kaip: kas yra teisinga ar neteisinga, ką reikia daryti, ar tai, kas yra tikra, ar tai, ką mes tikrai žinome; (IV). Suprasti išsamiau ir su plačiąja tarpdisciplininių perspektyvos, kaip filosofija sukūrė istoriškai iš senovės graikai į dabartį, ir turėjo įtakos Vakarų minties, kultūros ir institucijas.

Istorija ir Mokslo filosofija

Šis kursas suteikia įvadas į pagrindinių idėjų ir požiūrių siūlomų filosofijos būdų suprasti tikslus, metodus ir ribas mokslas. Mes apžvelgti keletą būdų, kurie buvo siūloma ypatingą dėmesį į tas iš 19-ojo amžiaus iki dabarties: pozityvizmo ir Reichenbach loginės empirizmo; Popper anketa kritinis racionalizmas; Kuhn sąskaita mokslinių revoliucijų; van Fraassen konstruktyvus empirizmas; bus įtraukti GIERE anketa perspectivism ir keli požiūriai į mokslo sociologijos. Siekiant įvertinti šių mokslo sąskaitų pakankamumą, mes ištirti pagrindinius įvykius mokslo istorijoje. Po DeWitt anketa pasaulėžiūros požiūriu. (2-asis leidimas, 2010), mes keliu nuo Aristotelio mokslas per GALILEO ir Niutonas Einstein, ypač atsižvelgiant į besikeičiančius teorijas astronomija ir kosmologija. Bet mes taip pat sekti biologijos nuo Aristotelio maršrutą per Darvinas į DNR struktūros atradimo, taip pat daug kitų epizodų kariuomenę mokslinės minties istorijoje. Mes prašome, kas stipriosios ir silpnosios pusės, mes galime atrasti įvairių alternatyvių metodų suprasti mokslą, kurie jau buvo minėta, atsižvelgiant į konkrečių atvejų tyrimus iš mokslo istorijos. Mes manome, kad logika (dedukcinių ir indukcinių) mokslo vaidmenį. Ir mes galų terminą tiriant ką mokslo ribos, ir ką aktualumą mokslo žinias gali tekti etikos ar socialiniais klausimais šiandien.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i.) Rodo kelių pagrindinių klausimų yra svarbiausios mokslo filosofijos šiandien supratimą; (II.) Dabartinė keletas pagrindinių požiūrių naudojamų pastarąjį šimtmetį interpretuoti mokslą ir jo istoriją, ir keletas stipriąsias ir silpnumas kiekvieno požiūrio; (III.) Pateikite pavyzdžių iš mokslo istorijos, kurios iliustruotų kai stipriąsias ir silpnąsias puses pagrindinių metodų mokėsi; (IV.) Nuosekliai aptarti, kaip teorijos apie dangaus kūnus Pasiūlymas buvo pagerėjo nuo senovės vaizdu Aristotelio ir jo pirmtakai Newton ir Einstein; (V.) Nuosekliai aptarti perėjimą nuo Aristotelio idėjų biologijos Darvino evoliucijos teorija, ir nurodyti keletą bendrų nesusipratimų Darvino evoliucijos; (VI). Rodyti pažintis su pagrindinių sąvokų ir terminologijos formalios logikos; (VII). Komentarą informuotam būdu, ar ir kokiais būdais, jei tokių yra, mokslas gali būti taikomas etikos klausimais.

Kūrybiškumą mokslų ir menų

Kūrybiškumas yra kiekvieno žmogaus prigimtinė teisė. Esame kūrybingi būdais, kurie dažnai nesugeba suvokti, ar apsvarstyti. Bet kūrybiškumas yra kažkas, kuris mes vertiname, kai susiduriame su jį kitiems. Mes klausiame savęs: kaip aš galiu būti kūrybiškiems? Ir kas yra kūrybiškumas, juk? Šiame kurse mes siekiame ištirti pagrindinius klausimus apie tai, kas yra kūrybiškumas ir kokie veiksniai tai apima. Mūsų mintys apie kūrybiškumą pirmą kartą formavo mūsų namų kultūros ir auklėjimo. Taigi, mes pradėti atsižvelgiant keletą mitų ir istorijų kūrimo ir ką jie gali atskleisti apie kūrybiškumą. Tada mes apsvarstyti keletą idėjų sukurtas filosofija apie kūrybiškumo ANWhitehead, E. Cassirer, I. Kantas, ir M.Boden darbus. Tai dažniausiai vyksta šiandien, kad sėkmingiausios požiūris į suprasti kūrybinį procesą yra būdu tarpdisciplininio tyrimo. Tai yra požiūris, mes naudosime. Po darbų M.Csikszentmihalyi ir H.Gardiner švino, mes ištirti pagrindinius veiksnius, nustatytus už kūrybinį procesą: 1.individual, 2.social ir 3.symbol sistemą drausmės ar darbo. Jų tarpdisciplininis sistema tada taikyti atidžiai tirti keletą atvejų tyrimus kūrybinių mokslininkų (Einšteinas, Darvinas, Kopernikas) ir menininkų (dailininko P.Picasso, džiazo muzikantas J.Coltrane ir šokėja Martha Graham). Stengiamės, kad pamatytumėte, ar yra pagrindinė sąvoka, kūrybiškumo ir tam tikrų kūrybinių veiksnių, kurie gali būti atsektas visais šių asmenų darbus. Mes stengiamės mokytis iš Darvinas klausia, kas evoliucijos teorija gali atskleisti apie kūrimo procesą. Galiausiai, mes grįžti į mūsų pagrindinių klausimų: ką daro kūrybinę raišką ir inovacijas įmanoma? Per paskutinius savaičių termino, studentų grupės pristatys savo atvejų tyrimus ir išvadas.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: 1.Outline pagrindinės idėjos ir principai bent dviejų alternatyvių teorijų kūrybinį procesą ir parodyti, kaip informacija iš kelių sričių buvo naudojami kuriant šias teorijas; 2.Discuss kas įgyta naudojant tarpdisciplininį požiūrį naudojant keletą laukus; 3.Apply bent dvi teorijos kūrybinį procesą, siekiant atsižvelgti į veiklos atskiro mokslininko ar menininko, apie kurį mes studijavo eigoje; 4.Apply bent dvi teorijos kūrybiniame procese į menininko ar mokslininko neįtrauktą į kursą; 5. Rodyti kritinius, smalsus ir kūrybos įgūdžius reaguoti į kolegų studentų pristatymai (!); 6.Discuss, ką jis / ji daryti toliau taikyti idėjas apie kūrybiškumą.

lyginamoji filosofija

Šis kursas yra keletas pagrindinių filosofinių klausimų ir sąvokų kelių skirtingų kultūrų, praeities ir dabarties, kontekstų žvalgyba tiriant intelektinės ar kultūrinį foną filosofų ir klausimus mokėsi. Kursas prasideda kruopštaus tyrimo Thomas Kasulis anketa intymumo ir vientisumą. Filosofijos ir kultūros skirtumas (2002), kuriame yra parengtas dinamiškas Bendroji suprasti kultūrinius skirtumus tarp filosofijos ir tradicijų. Tada mes savo ruožtu mūsų dėmesį į pavyzdžius filosofijos Europoje, Kinijoje, Indijoje ir Japonijoje siekiant plėtoti lyginamąsias perspektyvas taikant Kasulis modelį tikslas. Temos kurso apima: žinias ir racionalumą; alternatyvūs supratimas, kas yra tikra ir kultūros reliatyvizmo klausimas; sąvokos proto ir savojo aš; sąvokos Geros ir idealios visuomenės; vaidmuo ir dėkingi meno kūrinių iš įvairių kultūrų. Temų pavyzdžiai paskaitoms ir / ar studentas grupės prezentacijos galutinių savaičių kursą: patirtis, savęs ir asmeninio tapatumo Dekarto, Locke'o ir Indijos filosofų; Iš senovės graikų ir kinų filosofijos Gėrio samprata; Nihilizmas kaip aiškinama Vakarų filosofų, pavyzdžiui, Nietzsche darbą, ir į Nishitani Keidži filosofija; kitos temos Kioto mokyklos filosofijos (NISHIDA ir Nishitani) Dėl pagrindinių Vakarų filosofų; Alternative Peržiūrėta apie filosofijos ir religijos į kūrybinės raiškos muzikoje atžvilgiu; skirtumai tarp Japonijos ir Vakarų meno; vartojamos sąvokos Rytų ir Vakarų kultūrų apie mūsų atsakomybę už gamtos ir aplinkos apsaugos problemų.

Tikslai

Šiame kurse, per lyginamuosiuose tyrimuose mes įsipareigojame, (i.) Studentai plėtos dėkingi ir supratimą apie keletą pagrindinių filosofinių klausimų, kaip jie atrodo keletą skirtingų kultūros įstaigose; (II). Studentai bus supažindinti su taikant Kasulis "metodas kultūrinio palyginti; (III.) Studentai mokysis būdų atskleisti panašumus ir skirtumus tarp skirtingų kultūrų, ypač atsižvelgiant į filosofinių ir religinių perspektyvų; (IV.) Studentai plėtos atidžiai, kruopščiai ir tiksliai būdus skaitant darbus filosofijos atkreipiant dėmesį į priėmimo aiškius palyginimus tarp filosofų ir filosofijų; (V.) Studentai bus pagerinti savo loginius ir kritinius įgūdžius; (VI). Studentai bus pamatyti, kaip lyginamasis filosofija gali praturtinti savo supratimą apie filosofijų, religijų ir kitų aspektų įvairių kultūrų, taip pat.

Filosofija ir aplinkos apsaugos klausimais

Šis kursas suteikia įvadas į filosofijos taikymas reaguojant į svarbiausias šiuolaikinių problemų apie aplinką, ypač atsižvelgiant į aplinkos etika. Išnagrinėsime kelis būdus, kad filosofija buvo naudojami bandant paaiškinti mūsų atsakomybę už gamtos pasaulio ir ištirs platų požiūrių naudojamų reaguoti į šį iššūkį: Žemės etika Aldo Leopold; utilitarizmo analizė, įskaitant sąnaudų ir naudos environmentalizmo; A.Naess ir giliai ekologijos filosofija; ekologinio feminizmas; Bookchin socialinės ekologijos; laisvosios rinkos ekonomika vs politinė atsakomybė ateities kartoms. Po šio požiūrių apžvalga, mes daugiausia dėmesio bus skiriama du pagrindinius temos kurso: tvarumą miško išteklių ir susijusių su branduolinės energijos naudojimu aplinkosaugos klausimais. Mes ištirti, kaip keletą pirmiau minėtų metodų gali būti taikomi dviejų aukščiau nurodytų problemų. Pasiekus tam tikrą perspektyvą iš tyrimo šių pagrindinių bylų, studentai bus parengti mažų grupių ar atskirus pristatymus naudodami savo pasirinktą požiūrį į studijų problemas (pavyzdžiui) mažėja pasaulio vandens išteklius, klimato kaita, GM maisto, arba kitų aplinkosaugos problemų, kurios iššūkis mums šiandien.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: 1. Esančių kontūro centrinės sąvokos ir principai keletas iš pagrindinių alternatyvių metodų galima naudoti filosofiją aplinkosaugos klausimais tyrimą; 2. Dabartiniai būdai taikant bent du požiūriai į aplinkos etika, studijuotų pagal kursą spręsti dvi ar daugiau didelių ekologinių problemų, ne tik temas paminėta pirmiau; 3. Dabartis, paaiškinti, kritikuoti ir tobulinti argumentus už ir prieš įvairius požiūrius sprendžiant aplinkosaugos klausimus .; 4. Pademonstruoti patobulintus įgūdžius pateikimo paties studento pozicijų pagrindinėse aplinkosaugos klausimais. Kaip nauja informacija apie aplinką yra atvira ir kaip interpretacijos perkelti, tai yra labai retai kas nors požiūris į aplinkosaugos problemas nesikeis per ilgą laiką. Studentai, baigę šį kursą turėtų galėti paaiškinti, kokiais būdais (ir ypač, kodėl) savo nuomonę apie aplinkosaugos problemas pasikeitė laikui bėgant.

Seminaras (filosofija)

Seminaro vaidmuo yra remti sėkmingą Baigiamojo tyrimo projekto (GRP), baigimo reikalavimas visiems studentams. Šiame seminare mes pažvelgti į tema, kad kiekvienas studentas pasirinktą Rašymas Visoje-mokymo programa (WAC) programą, nuo kurių GRP yra pagrįstas, per teorijų, paradigmų ir sąvokų objektyvą nuo filosofijos srityje. Studentai bus paeiliui pristatyti savo mokslinių tyrimų etapuose jų disertacijų plėtrai. Jų bendraamžiai, pagal seminaro instruktorius priežiūra, aptars ir kritika kiekvieną pristatymą duoti pranešėjų galimybę tobulinti savo darbą. Per tokias sąveikos bendraamžiai išmoks, kaip išvengti problemų, susijusių su savo projektus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje, studentai turės: (I) analizavo svarbų pasaulio problemą iš filosofo požiūriu, (ii) vykdomi aukšto lygio profesionalumo savo tyrimų projektą, ir (iii) parašė aukštos kokybės baigiamasis darbas savo pasirinktoje srityje.

pasaulio religijos

Šis kursas nagrinėja didžiąją tradiciją, kuri gali būti vadinama "religinis", įskaitant judaizmą, krikščionybę, islamą, budizmą, induizmą, ir kai kurios Rytų tradicijas. Mes apžvelgti kiekvieną religiją apskritai, įskaitant istorijos, doktrinos ir praktikos, o ypač mes sutelkti dėmesį į religijos ir politikos sąveika. Mes taip pat išnagrinės, ką religija teigia, tikėti ir ką jie iš tikrųjų praktika; kaip jis atrodo ir pati, kaip matyti iš išorės. Žinoma, bus teikiama interaktyvi-paskaita stiliaus ir studentai turėtų būti aktyviai dalyvauja klasės diskusijose. Be lankomumo ir dalyvavimo, kiekvienas studentas turės pasirinkti naujienų iš per pastaruosius penkerius metus, kai religija buvo įtrauktas į socialinio konflikto, ir rašyti analizė popieriaus atkreipti dėmesį į tiek religinės grupės ir pašaliečių nuomonėmis.

Tikslai

Iki Baigę kursą studentai turėtų i) turėti platų supratimą apie kiekvienos iš pagrindinių religinių tradicijų, ii) sugebėti analizuoti sąveiką ir įtaką religijų viena nuo kitos ir nuo visuomenės, kaip visumos, iii) būtų galima susieti žinios religijų istorijos ir šiuolaikinių renginių pasaulyje, iv) galėtų surinkti reikiamą informaciją ir sintetinti ją tam, kad valstybės ir ginti savo išvadas, ir v) išmoksta pristatyti ir efektyviai ginčytis diskusijose.

Lyginamoji religijotyra

Šiame kurse mes ištirti istorinę raidą lyginamosios religijos ir didelių įmokų mokėtojus ir teorijas, nes jos atsiradimas, kaip atskira disciplina. Mes pažvelgti į vystant "religijos", kuri fiksuoja elgesį mes intuityviai vadina "religinis" apibrėžimą problema. Mes taip pat taikyti lyginamosios religijos metodus analizuoti kai kuriuos svarbius aspektus religinių tradicijų, pavyzdžiui, tabu, į autsaideris nuomone, moterų vaidmeniu ir visuomenės struktūros jie įsivaizduoti. Ypatingas dėmesys bus skiriamas religijų Japonijoje, įskaitant tradicinių animizmą, valstybės šintoistinio, ir kai kurių naujų religijų. Tyrimas bus empirinius ir induktyvioji: išvadas iš faktinių praktikos, o ne apčiuopti iš pirmojo principo. Studentai turės perskaičiau priskirtą medžiagą kiekvieną savaitę ir būti pasirengę ginčytis ir ginti savo nuomonę klasės diskusija.

Tikslai

Studentai turės i) bendrą žinių apie lyginamosios religijos drausmės plėtra, II) suprasti ir gebėti taikyti lyginamosios religijos metodus, III) būti susipažinęs su religinių tradicijų Japonijoje ir kokios lyginamoji religija prisidėti prie šių tradicijų tyrimo, iv) galėtų parengti ir pateikti veiksmingą argumentą remiantis žiniomis, įgytą nuo kurso.

Dvasinės Matmenys ir tradicijas Japonijos kovos menai

Japonijos kovos menų, kaip ir kitų tradicinių menų Japonijoje, buvo stipriai įtakoja Zen, šintoistinio ir Konfucijaus tradicijas. Vienas iš būdų mokytis jų yra išnagrinėti literatūrą ir klasikinių tekstų, parašytų tiek dvasinių ir kovos menų meistrai. Daugelis iš jų buvo išverstos į anglų kalbą, taip pat nagrinėjo Vakarų rašytojų. Mes kritiškai pažvelgti ištraukų iš DT Suzuki, Miyamoto Musashi, Eugen Herigel, Karlfried Graf Von Durkheim, Thomas Cleary, Trevor LEGGETT, Nitobe Inazo, William Scott Wilson ir kiti raštai. Šis kursas taip pat pažvelgti į Samurajus stereotipų išpopuliarino filmas, ir padėti studentams plėtoti perspektyvą dėl Samurai įvaizdį, taip pat, kaip jis pasikeitė įvairių epochų Japonijos istorijoje. Mes taip pat išnagrinės, kaip kai kurie iš šių sąvokų turėjo įtakos Japonijos manieros ir elgesys (shigusa).

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų tapti galėsite: (i) geriau suprasti filosofinį pagrindą už bet praktinio mokymo, kad studentai taip pat gali pageidauti dalyvauti kovos menų, (II) gali suprasti vartojamų terminų kovos menų pvz tanden, zanshin ir maai, (iii) sugebėti diskusijų paminėti nuorodas iš klasikinių ir šiuolaikinių raštų Japonijos kovos menų (IV) pateikia trumpą dokumentą dėl kai kurių Samurai kultūros ar istorijos aspektą nuo pranešimus pasirinktų profesorius, ir (v) parašyti knygą apie bunbu ichido, meistriškumo kovos ir laisvųjų menų samprata.

Seminaras: Pratimai Zen

Zen yra gerai žinomas Japonijoje kaip gyvenimo būdu, kuris buvo perduotas Dogen iš Kinijos į Japoniją ir išvystyta į Muromachi Kamakura laikotarpis. Tai padeda studentams įgyti japonų tradicinės kultūros dėkingi. Šis kursas supažindins, kaip praktikuoti zazen, kuri yra Zen pagrindas. Studentai išmoks pagrindinius judesius Zen kasdieniame gyvenime, pavyzdžiui, sėdint, stovint, vaikščioti, ir valgyti. Jie taip pat išmoks skaityti "FUKANZAZENGI" (kurio zazen instrukcija, paskirta nacionaline lobis) ir "SHOBOGENZO" (esminis širdies Budos mokymo) Parašė Dogen. Per žiemos laikotarpiu, studentai liks Dangiškojo drakono (įgaliotas Zen dojo Fukui) ir praktikuoti Zen 2 dienas. Jie taip pat lankysis Eiheiji (galvos Zen vienuolyną įkūrė Dogen) ir dalyvauti ryte paslaugą, kuri vyksta kiekvieną dieną daugiau nei 700 metų. Studentai privalo aktyviai dalyvauti ir dažnai prisideda prie klasės diskusijų.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje, studentai turėtų gebėti: (i) suprasti pagrindinę terminologiją, naudojamą dzeno praktika ir sugebėti paaiškinti bendrą idėją ir istoriją Zen; (II) sėdėti patogiai koncentracijos mokantis, kaip sureguliuoti Zen metodą įstaiga; (Iii) priimti "Zen" Valgyti metodas "į kasdienį gyvenimą, kuris bus pagrindinė dalis žmogaus gyvenimo harmonija; (IV) kontroliuoti savo laikyseną ramiai praktikuojančių sėdint, stovint ir vaikščiojimas praktikuojamas Zen vienuolyno metodus; ir (v) įgyti žinių apie tai, kaip gyventi darnų ir kūrybišką gyvenimą nenuspėjamas šiuolaikinėje visuomenėje.

Seminaras: Patiria Šinto

Šis kursas suteiks fone pagrindinės teorijos ir praktikos šintoistinio, kuri yra svarbi dalis tradicine japonų kultūra. Žinoma, bus parodyti, kaip Sintoistas padėjo apibrėžti daug Japonijos kultūros ir meno, taip pat įtaką filosofijai, religinę nuotaikos ir psichologija Japonijos žmonėms. Teorija skyriuje pradės su šintoistinio ir kitų religijų ir kultūrų palyginti, kuris bus įtrauktas palyginti ne tik su religijų (įskaitant šamanizmo) pasaulio, bet ir su kitais tradiciniais japonų kultūrų raiškos, tokių kaip Zen, Sado, ar Aikido , Ši žinoma skyrius taip pat apima istoriją ir klasika "Aap jŽŒ (ooharae ne Kotoba) šintoistinio, po pagrindinio filosofijos Šinto dujos, AP, ¢, OAJ (misogi, yakubarai, saishi). Šio skyriaus tikslas yra suprasti Šinto kaip pagrindinis elementas japonų kultūra per kritiškai išnagrinėti šintoistinio Japonijoje. Ji taip pat bus būti minties ir aptarti galimą praktinį naudingumą šio supratimo studentams, kurie aktyviai dalyvauja tarptautinės visuomenės. Be praktikos skyriuje, studentas išmoks šintoistinio manierų, pavyzdžiui, "ze, jŽŒ, -C (hakushu, norito, Rei) ir tada ištirti, kaip šie judesiai yra susiję su kūno kalbos ir elgesio per Japonijos kultūros. Šiame skyriuje bus įtraukti keletą vizitų į šintoistų šventyklų ir kitų susijusių svetainių.

Tikslai

Baigus šį kursą studentai gebės padaryti: (i) paaiškinti pagrindines sąvokas šintoistinio, (II) paaiškinti, kaip Sintoistas įtakojo Japonijos kultūra, Menai ir religinius jausmus Japonijos žmonėms ir tapo tradicinis pagrindas Japonijos kultūra (III) pristatyti Japonijos kultūrą savo tautos ar savo šalies ar kitų užsienio šalių, įskaitant tai, kaip Sintoistas įtakojo Japonijos kultūra raidos istorija (IV) įsisavinti pagrindines žinias ir manieros šintoistinio, ir paaiškinti, tai žmonėms, savo ar kitų kultūrų lankantis Šintoistų šventykla.

instruktoriai:

Richardas Dietz

Papildomas Instruktoriai:

Jurgenas Melzer

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Bal 2019
Duration
Trukmė
Dieninės
Locations
Japonija - Kofu, Yamanashi Prefecture
Pradžia : Bal 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Bal 2019
Japonija - Kofu, Yamanashi Prefecture
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla