Bakalauro tarptautiniuose laisvųjų menų: sociologija

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

Bakalauro tarptautiniuose laisvųjų menų: sociologija

International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University

Bakalauras Tarptautinių laisvųjų menų: sociologija

Socialinė teorija

Teorijos nustatyti sąmoningai ar nesąmoningai mūsų realybės suvokimą. Mes galime padidinti savo žinias apie socialinio pasaulio taikant skirtingas teorijas tam tikrą socialinę problemą, nes galėsime jį pamatyti iš skirtingų perspektyvų. Šis kursas supažindina studentus su pagrindinių klasikinių ir šiuolaikinių socialinių teorijų. Mes aptarti jų privalumus ir trūkumus. Ir mes taikyti šias teorijas atitinkamų šiuolaikinių socialinių problemų. Tai interaktyvi paskaita tipo kursą. Studentai privalo baigti namų darbus prieš klasę, dažnai prisideda prie klasės diskusijos, padaryti pristatymą, ir parašyti vidurio testą ir galutinę popieriaus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i) suprasti pagrindines socialines teorijas, (II) lyginti, kontrastą ir kritiškai analizuoti teorijas, (iii) naudoti socialines teorijas schemų aiškinimo, siekiant išanalizuoti socialines problemas iš skirtingų perspektyvų, (IV) kūrybiškai taikyti teorijas kasdieniame gyvenime, ir (v) rašyti apie socialinės teorijos aiškiai ir glaustai prozos.

Socialinių tyrimų metodai

Šis kursas suteikia studentams bendrą supratimą apie socialinių tyrimų. Socialinio tyrimo metodas turi du pagrindinius aspektus: kiekybiniai ir kokybiniai aspektai. Šis kursas mini abu aspektus su tam tikrų praktinių pratimų, pavyzdžiui, lyginamosios svarstymui kiekybinių ir kokybinių literatūras, grupės projekto tyrimo įgyvendinimo mankšta, ir įvadinio praktikos statistinės programinės įrangos kompiuterio. Aktyvus dalyvavimas klasės diskusijų ir savanorišką indėlį į grupės projekto stipriai tikėtasi.

Tikslai

Kurso tikslas: i) pateikti bendrųjų žinių apie socialinių tyrimų; ii) stiprinti įgūdžių sukurti "gerą" klausimyną, siekiant surinkti kokybiškus duomenis; iii) stiprinti įgūdžius analizuoti duomenis naudojant programinę įrangą; ir iv) stiprinti įgūdžius taikyti socialinių tyrimų metodus, pačių studentų mokslinių tyrimų.

Globalizacijos ir

Nuo 1990-ųjų jis tapo tradicinės išminties, kad mes gyvename amžiaus "globalizacija". Įvairios reikšmės šio teiginio retai ištirti, daug mažiau jos pagrindines prielaidas nors ginčijamas. Mes ištirti ekonominius, politinius ir socialinius aspektus globalizacijos ir spręsti kelis pagrindinius klausimus: Ar globalizacija egzistuoja? Ar tikrai Global? Ar globalizacija istoriškai precedento? Kas yra ekonominiai, politiniai ir socialiniai padariniai globalizacijos? Ar tai gali būti sustabdytas arba pakeisti? Ir kas yra alternatyvos? Tai interaktyvi paskaita tipo kursą. Studentai privalo baigti namų darbus prieš klasę, dažnai prisideda prie klasės diskusijos, padaryti pristatymą, ir parašyti vidurio testą ir galutinę popieriaus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje, studentai turėtų gebėti: (i) įžvelgti daugelio kampų globalizacijos, (ii) analizuoti globalizacijos atvaizdą kaip antgamtinio jėga už žmogaus kontrolės kritiškai (III) suprasti globalizacijos istoriškumą ir jos charakteris kaip socialinis politinis projektas (įskaitant ir jo ideologinių aspektų), (iv) nustatyti skirtumus tarp įvairių antiglobalistinių požiūrių, ir (v) pagrįstai prognozuoti galimus kryptis globalizacijos gali galvą.

Sociologinis tyrimas Nihonjinron

Šio kurso tema yra apie nihonjinron (teorijų apie Japonijos ir Japonijos kultūros unikalumą) ir Vakarų socialinės teorijos palyginimas. Nihonjinron yra tik sudėtingos socialinių teorijų, kurios buvo sukurta ne Vakarų kontekste. Pagrindines sąvokas ir nihonjinron yra paimti iš japonų kalbos visiškai nepriklausoma nuo "universalių" mokslo sąvokas, kurios turi savo šaknis į Vakarus. Lyginant šių teorijų mes ne tik iššūkis mūsų idėjas ir stereotipus Japonijos kultūros, bet ir Vakarų įsitikinimą, kad mes galime paaiškinti viską, kas su Etnocentryczny Vakarų teorijomis. bus pristatyta Pagrindinės sąvokos ir teorijos į nihonjinron. Tai interaktyvi paskaita tipo kursą. Studentai privalo baigti namų darbus prieš klasę, dažnai prisideda prie klasės diskusijos, padaryti pristatymą, ir parašyti vidurio testą ir galutinę popieriaus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i) žinoti pagrindines teorijas nihonjinron ir socialinių teorijų (II) lyginti, kontrastą ir kritiškai analizuoti teorijas, (III) suprasti, kaip kultūra įtakojo skirtingos teorinės plėtrą tradicijas, (iv) iššūkį savo imtasi suprantamais idėjas apie pasaulį.

Cross-kultūros studijos

Ar mes visi tampa amerikiečiai kaip dėl globalizacijos? Arba mes išlaikyti mūsų vietines tapatybes ir vertybes? Ar Japonijos mesti savo pirmenybę harmonijos, tik todėl, kad jie geria "Coca-Cola" ir valgyti McDonald? Šio kurso tema yra įvadas ir kritinė analizė Skirtingų metodų ištirti kultūrinius skirtumus tarp socialinių grupių. Mes daugiausia dėmesio vertinant keletą kultūrinių aspektų svarbą ir apie tai, kaip tie atitinkami matmenys gali būti tiriami empiriškai. Mes aptarti dominuojančią valdymas (pvz Hofstede), psichologinės (pvz Triandis) ir sociologinius / antropologinis metodus (pvz Trommsdorff). Tai interaktyvi paskaita tipo kursą. Studentai privalo baigti namų darbus prieš klasę, dažnai prisideda prie klasės diskusijos, padaryti pristatymą, ir parašyti vidurio testą ir galutinę popieriaus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i) suprasti pagrindinius lyginamuosius metodus studijuoti kultūrą (ii) nustatyti svarbius kultūrinius aspektus, kurios skiriasi tarp kultūrų, ir (iii) parengti patikimą ir teisingą empirinių mokslinių tyrimų projektą.

Seminaras (sociologija)

Iš sociologijos seminare vaidmuo yra remti mokinių individualius mokslinių tyrimų projektus. Studentai turi pareigą pristatyti savo mokslinių tyrimų etapuose savo projektą. Problemos ir iššūkiai patyrę su mokslinių tyrimų projekto bus svarstomi seminare (visi dalyviai ir ne tik profesoriaus). Tokios diskusijos duoti pranešėjų galimybę pamatyti savo tyrimus iš skirtingų perspektyvų ir mokytis iš kolegų patarimų, taip pat iš profesorių. Be to, per tokias sąveikos studentai gali atrasti, kaip išvengti problemų savo projektus.

Tikslai

Šio kurso pabaigoje studentai turėtų gebėti: (i) žinoti, kaip analizuoti problemą iš sociologiniu požiūriu, (ii) atlikti savo mokslinių tyrimų projektus, ir (iii) rašyti bakalauro diplominius darbus.

Seminaras: "Fuji Kultūra

Šis kursas nagrinėja kultūros ir istorinius aspektus Mt. "Fuji". Kai Mt "Fuji" buvo įregistruota kaip Pasaulio kultūros paveldo sąrašą 2013 metais, 25 savybės buvo išvardytos, kaip jos sudėtinių dalių. Sudedamosios dalys yra garbinimo vietų, Sengen Jinjya šventyklas ", oshi" nakvyn namus, istorinių didėjanti maršrutus, lavos medžių formas, ir penkių ežerų ir Oshino Hakkai spyruokles. Studentai lankysis daug sudedamųjų dalių 4 dienų lauko tyrimo vyks rugpjūčio pradžioje. Kiekvieną rytą, instruktorius duos paskaitas studentams apie istorijos ir kultūros aspektų savybes ir svetainių ir po pietų, studentai lankysis faktines savybes ir svetaines ir labiau mokytis apie jų istoriją ir kultūrą. Paskutinę dieną, studentai bus įkopti Yoshida kylančiomis maršrutą, kuris "Fuji-KO grupės (istoriniai religinės grupės, kuris garbino Mt. "Fuji") užėmė praeityje, ir ištirti savo religinės veiklos liekanas. Studentai privalo parašyti ataskaitą, grindžiamą turinį studijavo lauko tyrimo metu.

Tikslai

4 dienų lauko tyrimo metu, studentų tikimasi: (1) įgyti žinių apie istoriją ir kultūrą, susijusią su Mt. Fuji (2), nustatyti prasmę ir reikšmę, išvardytų Pasaulio kultūros paveldo objektus ir svetainių, (3) žinoti, dvasinius ir religinius veiklą istorinių "Fuji-KO grupių, ir (4) vertina grožį ir didybę Mt , Fuji kaip žymiausių kalno Japonijoje.

instruktoriai:

Krikščionių Etzrodt

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Bal 2019
Duration
Trukmė
Dieninės
Locations
Japonija - Kofu, Yamanashi Prefecture
Pradžia : Bal 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Bal 2019
Japonija - Kofu, Yamanashi Prefecture
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla