„IED Barcelona“ yra vienintelis Ispanijos centras, suteikiantis Vestminsterio universiteto patvirtintą mados rinkodaros ir komunikacijos bakalaurą. Nuo 2010 m. Tai suteikia galimybę derinti šio prestižinio universiteto, visiškai dėstomo anglų kalba, studijas su IED patirtimi Barselonos mieste.
IED Barselonos „ BA Honors“ mados rinkodaros ir komunikacijos kursu siekiama užtikrinti, kad dalyviai turėtų žinių ir supratimo, taip pat rinkodaros ir komunikacijos įgūdžių, kad galėtų dirbti profesionaliai. IED tarpdisciplininis požiūris, sustiprintas palaikant tvirtus ryšius su mados ir dizaino pramone, išryškina viziją, kurioje pritaikomumas ir efektyvumas parodo svarbią vietą.
Nuotrauka: Luiza LacavaTikslai„ BA Honors“ mados rinkodaros ir komunikacijos kursų įgūdžių strategija yra skirta skatinti naują suvokimą ir sustiprinti studentų supratimą ir įsitraukimą į įvairius lygius, ne tik užtikrinant, kad jiems būtų suteiktos pažangios techninės žinios ir metodai, bet ir kiti įgūdžiai, reikalingi norint pasiekti aukšto lygio profesionalumas ir sugebėjimas konkuruoti mados rinkodaros ir komunikacijos industrijoje baigus studijas.
Pirmaisiais kurso metais pagrindinis dėmesys skiriamas griežto požiūrio į plačios žinių bazės įgijimą plėtrai ; įdarbinti įvairius specializuotus įgūdžius; vertinti informaciją, panaudojant ją planuojant ir plėtojant tyrimo strategijas bei nustatant įvairių nenuspėjamų problemų sprendimus; ir veikti įvairiuose ir specifiniuose kontekstuose, prisiimdami atsakomybę už rezultatų pobūdį ir kokybę.
Antraisiais metais studentai generuoja idėjas analizuodami sąvokas abstrakčiu lygmeniu, įgydami specialiųjų įgūdžių ir suformuluodami atsakymus į aiškiai apibrėžtas ir abstrakčias problemas ; analizuoti ir vertinti informaciją; reikšmingai vertinti įvairias funkcijas; ir prisiimti atsakomybę už asmeninių ir (arba) grupinių rezultatų nustatymą ir pasiekimą.
Trečiaisiais metais kritiškai akcentuojama peržiūra, sujungiamos ir praplečiamos sistemingos ir nuoseklios žinios , panaudojant specializuotus įgūdžius visoje studijų srityje; kritiškai įvertinti koncepcijas ir įrodymus iš įvairių šaltinių; perduoti ir pritaikyti diagnostinius bei kūrybinius įgūdžius ir reikšmingai vertinti įvairias situacijas; ir prisiimti atskaitomybę už asmeninių ir (arba) grupinių rezultatų nustatymą ir pasiekimą.MetodikaŠis kursas siūlo mokomąjį kelią, kuris moko studentus tobulinti rašymo ir artikuliacijos įgūdžius , taip pat bendravimo ir pristatymo, derybų ir pardavimo, savimonės ir įtakos, taip pat gabumų bendradarbiauti galimybes. Pagrindinės darbo priemonės yra tyrimai, koncepcijų kūrimas, vizualizacija ir idėjų prototipų sudarymas bei projekto pristatymas.Darbo galimybėsMados redaktorius, vizualus prekybininkas, spaudos tarnybos vadovas, viešųjų ryšių valdymas, prognozavimas, prekių prekybininkas, pirkėjas, bendruomenės vadovas, mados konsultantas, dizaino vadybininkas, produktų vadybininkas, mados renginių organizatorius, mados žurnalistika, verslininkas ir kt.
IED vadybos absolventai dirba:
„Diesel Iberia“, „Mango“, žurnalas „H“, chirurgija, duona ir sviestas, Carion Wester, „Harrods“, „Inditex“, „Net-a-porter“, „Reebok“, XXL, „Equipo Singular“, „Levi's Strauss Iberia“, „Stopstealingmylook.com“, „Hebe Media London“, „Modelmanagement.com“, „Carin Wester“. Stokholmas, „Superga Turin“, „Surgery PR London“, „Springstudios.com London“, „McGregor Fashion Group Amsterdam“, „Desigual Barcelona“ ir kt.KoordinatoriusCristina Lastra