Tarptautinės organizacijos iš esmės turi pasaulinę perspektyvą ir dažnai keičiasi veikla su skirtingose šalyse ir žemynuose esančiomis įmonėmis. Todėl, planuojant ir įgyvendinant komunikacijos veiksmus tokiose organizacijose, reikia specialistų, turinčių specialų mokymą, kuris leistų jiems sukurti strateginę ir pasaulinę viziją, paremtą skirtingų šalių kultūrų analize ir aiškinimu.

Visuotinio bendravimo bakalauro tikslas - mokyti specialistus, galinčius kurti ir valdyti tarptautinių organizacijų strateginius komunikacijos planus, taikant novatorišką viziją, kuri leistų jiems pasiekti siūlomus tikslus.

Šiuo tikslu mokymo programa buvo sukurta atsižvelgiant į įvairias sritis, kurios prisideda prie visuotinio bendravimo bakalauro formavimo: viešųjų ryšių, pasaulinio verslo ir institucinio bendravimo.

Mokymo programoje yra keletas dalykų, dėstomų anglų kalba, siekiant sustiprinti šios kalbos meistriškumą, kuris yra būtinas profesionaliam darbui šioje srityje. Kai kuriuose dalykuose kursai taip pat bus skatinami užsienio universitetuose, su kuriais Universidad Argentina de la Empresa turi mainų sutartis.

Tarptautinė praktika

Antrųjų metų pasaulinės komunikacijos studentai stažavosi Santiago de Chile.
Juos gavo Čilės Universidad del Pacífico valdžios institucijos, aplankytos bendrovės ir konsultantai, pavyzdžiui, konsultantai Extender ir Azerta Comunicación.

Profilis ir taikymo sritis

Baigiu profilis

Absolventas galės:

  • Analizuoti ir interpretuoti strateginių visuomenės, su kuria organizacija yra susijusi tarptautinėje ir daugiakultūrėje srityje, interesus ir poreikius.
  • Parengti institucinį bendravimo planą tarptautinei organizacijai visais jo etapais, tiek viduje, tiek išorėje, ir apibrėžti tolesnių veiksmų ir kontrolės gaires, atitinkančias nustatytus tikslus, laiką, išteklius ir turimus biudžetus.
  • Padaryti tarptautinės organizacijos, svarstančios nacionalinį ir tarptautinį kontekstą, situacijos diagnozę, pasirenkant tinkamiausias metodikas ir metodus.
  • Taikyti metodologijas ir metodus, skirtus analizuoti institucinės komunikacijos plano rezultatus, atsižvelgiant į pasaulinę strateginę komunikacijos viziją ir jos taikymą įvairiose šalyse.
  • Parengti institucinius pagrindinius pranešimus įvairioms organizacijos strateginėms visuomenėms, atsižvelgiant į kultūrinius skirtumus, kurie gali atsirasti įstaigose, turinčiose buvimą įvairiose šalyse, pasirenkant ir naudojant tinkamiausias žiniasklaidos priemones ir palaikymus.
  • Organizuoti institucinio įvaizdžio projektinius auditus, taikant konkrečią metodiką ir rengiant ataskaitas apie diagnozių išvadas.
  • Parengti renginius, skirtus tarptautinės kompanijos ar tarptautinės organizacijos komunikacijos strategijai, ir nustatyti jos vertinimo kriterijus.
  • Interpretuokite ceremonines ir protokolo normas bei jų taikymą globalizuotame kontekste.
  • Parengti organizacijoms skirtas socialinės atsakomybės programas, remiantis pasaulinio konteksto ir organizacijos tikslų analize.

Pavadinimo apimtis

Visuotinės komunikacijos laipsnis atitinka šias funkcijas:

  • Sukurti, koordinuoti ir vertinti pasaulinio strateginio bendravimo planus ir programas įvairiose tarptautinėse organizacijose, taikant komunikacijos strategijas ir taktiką, pagrįstą siūlomais tikslais.
  • Konsultuoti organizacijos vadovus ir pagrindines institucijas apie institucinės komunikacijos politikos įgyvendinimą ir atitinkamą jų įgyvendinimą, kad pasauliniu mastu būtų pasiekti strateginiai ryšiai su skirtingomis auditorijomis.
  • Suplanuokite, koordinuokite ir įvertinkite integruotą tarptautinių organizacijų renginių organizavimą instituciniais tikslais, atsižvelgiant į kultūrų įvairovę tose vietose, kur yra įstaiga; remiantis skirtais ištekliais ir biudžetais.
  • Atlikti organizacijų, dalyvaujančių tarptautinėse rinkose, institucinių komunikacijos strategijų tyrimus, įgyvendinant konkrečias disciplinos metodikas.
  • Audituokite skirtingus oficialius ir neformalius bendravimo kanalus tarptautinėse organizacijose, atsižvelgiant į socialinių ir kultūrinių šalių, kuriose ji veikia, skirtumus.
  • Sukurti ir įgyvendinti tarptautinių organizacijų socialinės atsakomybės kampanijas ir tvarumo politiką, stiprinančią jų ryšius pasauliniu mastu.
  • Projektuoti, įgyvendinti ir vertinti reklamos ir reklamos kampanijas, susijusias su tarptautinių organizacijų institucinio įvaizdžio komunikavimu, kad būtų galima įgyvendinti strateginius komunikacijos tikslus.

mokymo planas

Pirmaisiais metais

  • Verslo valdymas
  • Psichologijos elementai
  • Kalba, logika ir argumentavimas
  • Įvadas į pasaulinį strateginį komunikatą
  • Tarptautinio verslo kontekstas
  • Rašymo dirbtuvės
  • Viešųjų ryšių teorija
  • Sociologijos elementai
  • Šiuolaikinės kultūros ir draugijos
  • Neprivaloma (1 subjektas)

antrus metus

  • Grafinė ir audiovizualinė žiniasklaida
  • Ekonomikos ir finansų elementai
  • Viešieji ryšiai I
  • Komunikacijos teorija
  • Kalbos ir diskusijos
  • reklaminis
  • Viešieji ryšiai II
  • Skaitmeninė laikmena
  • marketingas
  • Pasaulinis žmogiškųjų talentų valdymas


Trečiaisiais metais

  • Įvadas į statistiką
  • Ceremonijos ir protokolas
  • Žiniasklaida ir viešoji nuomonė
  • Lyderystė ir tarptautinės derybos
  • Neprivaloma (1 subjektas)
  • Komunikacijos tyrimų metodika
  • Semiotika
  • Viešieji ryšiai III
  • Integruotas įmonių renginių valdymas
  • Tarptautinė ekonomikos istorija

Ketvirtieji metai

  • Strateginio bendravimo kryptis
  • Vaizdo audito seminaras
  • Įmonių socialinės atsakomybės valdymas
  • Neprivaloma (3 dalykai)
  • Šiuolaikinė politika
  • Galutinis projektas visuotiniame komunikate
  • Skaitmeninių ryšių valdymas
  • Neprivaloma (1 subjektas)

Programa mokoma:
  • Spanish (Argentina)
  • Anglų

Peržiūrėti 4 daugiau kursų Universidad UADE »

Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 20, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Kov. 2020
Duration
4 metų
Dieninės
Price
3,635 ARS
Mėnesinė kaina vienam asmeniui
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Kov. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Kov. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Estudiá Comunicación Global en UADE

Comunicación Global en Chile 2018