Dizaino ir Animacijos bakalauras
Mercy College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dobbs Ferry, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 18 934 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* viso laikotarpio kursas; 12 kreditų ar daugiau
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Skaitmeninės technologijos persmelkia mūsų kultūrą ir suteikia asmenims galimybę pakeisti požiūrį į pasaulį. Pagrindiniame „Dobbs Ferry“ miestelyje siūloma programa „Dizaino animacija“ tiria skaitmeninių technologijų kūrybinius gebėjimus pagerinti bendravimą, ugdyti kūrybinę saviraišką ir tyrinėti suvokimą ir sąveiką tarp žmonių, objektų ir idėjų. Dailės bakalauro programa skirta studentams paruošti animacijos / žaidimų ir komunikacijos dizaino karjerą.
Dizainas ir animacija „ Mercy College tiria skaitmeninių technologijų kūrybinius gebėjimus, siekiant pagerinti komunikaciją, plėtoti kūrybinę saviraišką ir tyrinėti suvokimą ir sąveiką tarp žmonių, objektų ir idėjų. Mūsų programa siūlo išsamų ketverių metų dailės bakalauro (BFA) laipsnį, palaikomą aukščiausios kokybės išteklių ir galimybių; tai paruošia studentus animacijos / žaidimų ir komunikacijos dizaino karjerai.
Dizainas ir animacija (buvęs kompiuterinio meno dizainas) BFA mokymo programa
Studentai, pasirinkę pagrindinę dizaino animacijos koncentraciją, privalo baigti:
Bendrojo lavinimo reikalavimai
36 kreditai
- CINQ 101 kritinis tyrimas
- ENGL 111 Parašyta anglų kalba
- ENGL 112 Parašyta anglų kalba
- SPCM 110 žodžiu
- „MATH 115“ laisvųjų menų matematika arba „MATH 116“, Algebros kolegija
- JRSM 301 jaunesnysis seminaras
Be to, pasirinkite tris kreditus iš kiekvienos iš šių sričių:
- Literatūra ir komunikacija: Literatūra, kalba, komunikacija
- Kalbos ir kultūros perspektyvos: pasaulio kalbos
- Etinės perspektyvos: filosofija, religija
- Istorinės ir globalios perspektyvos: istorija, politikos mokslai, geografija
- Mokslinės perspektyvos: biologija, chemija, fizika, geologija, astronomija
- Socialinės perspektyvos: sociologija, psichologija, ekonomika
Pagrindinės būtinos klasės (39 kreditai)
- CART 110 fondas I: projektavimo principai
- „CART 120 Foundation I“: dizainas
- KREPŠELIS 200, I brėžinys
- KREPŠELIS 214, II brėžinys
- KREPŠELIS / ARTT 215 meno istorija I
- KREPŠELIS / ARTT 216 II meno istorija
- „CART 225 Foundation II“: procesas, kompozicija, spalva
- CART 245 Garso dizainas
- CART 300 piešinys III: brėžinys
- KREPŠELIS 315 Animacijos istorija
- KREPŠELIS 316 Dizaino istorija
- KREPŠELIS 495 Senjorų studija
- CART 496 Vyresnysis projektas
Pagrindinės pasirenkamosios dalys (36 kreditai)
Pasirinkite 13 kursų iš šių *:
- CART 240 „Storyboarding“
- CART 250 modeliavimas I
- CART 255 modeliavimas II
- CART 260 judesio grafika I
- CART 320 2D animacija
- „CART 325“ vaizdo įrašas
- KREPŠELIS 330 Tapyba I
- KREPŠELIS 335 Vaizdinis pasakojimas
- KREPŠELIS 340 Skaitmeninė animacija
- CART 345 Skaitmeninė animacija II
- CART 440 Skaitmeninė animacija III
- „CART 360“ žaidimų dizainas I
- KREPŠELIS 370 Grafinis dizainas I: žodis ir vaizdas
- CART 375 Grafinis dizainas II: Tinklelis ir tapatumas
- CART 470 Graphic Design III: Sudėtingos turinio sistemos ir asmeninis balsas
- KREPŠELIS 395 Speciali animacinė tema
- KREPŠELIS 397 Nepriklausoma studijų dizaino animacija
- CART 399 Stažuotė dizaino animacijos srityje
- CART 425 Animacijos būdai
- CART / CISC 219 interneto dizainas I
- CART / CISC 259 Web dizainas II
- CART / MEDA 258 Filmų ir televizijų rašymo pagrindai
- CART / MEDA 262 Įvadas į vaidybą
Atviras pasirinkimas
6 kreditai
Atviros pasirenkamosios gali būti įvykdytos su patvirtintais perkėlimo kreditais iš kitos institucijos ar kursų iš bet kurios kitos „ Mercy College programos. Labai rekomenduojama, kad didžiosios šalys dalyvautų giminingų žiniasklaidos studijų, muzikos pramonės ir technologijos bei kompiuterinių informacinių sistemų kursuose.
Programos rezultatai
Iki šios programos pabaigos studentai turėtų turėti galimybę:
- Kritikuokite savo ir savo kolegų darbus iš gerai informuotos perspektyvos, įskaitant žinias apie istorinius, kūrybinius ir techninius meno ir dizaino aspektus.
- Įrodykite teorijos ir įgūdžių, būtinų norint sėkmingai veikti srityje, supratimą, aktyviai įsitraukdami į auditorijos kritiką, priskirtus skaitymus, kursų projektus ar savarankiškus tyrimus.
- Nustatykite ir naudokite tinkamas gamybos priemones ir metodus, kad užbaigtumėte pažangų projektavimo darbą.
- Sukurkite sudėtingesnį darbą, parodantį dizainerio kompetenciją ar kompetenciją.
- Nustatykite ir naudokite tinkamas gamybos priemones ir metodus, kad užbaigtumėte pažangų animacinį darbą.
- Sukurkite sudėtingesnį darbą, parodantį animacijos įgūdžius ar kompetenciją.
- Nustatyti tęstinio švietimo ir mokymo galimybes tobulėti šioje srityje.
Įranga
Dizaino ir animacijos programa yra įsikūrusi pagrindiniame „Mercy“ miestelyje Dobbs kelte, Niujorke, dvidešimt mylių nuo Manhatano miesto centro.
Studijos
Programoje yra dvi skaitmeninio dizaino / animacijos studijos ir tradicinė piešimo / tapybos / dizaino studija. Kiekvieną skaitmeninę studiją sudaro 12–17 skirtų kompiuterinių stočių. Visose mūsų skaitmeninių studijų stotyse yra įrengti „Cintiq“ interaktyvūs rašikliai. „Digital Studios“ yra „Macintosh“ arba „Windows“ platformos ir siūlo dviejų ir trijų dimensijų animaciją, skaitmeninį vaizdo įrašą, spalvotą spausdinimą ir nuskaitymo galimybes. Studentai gali naudotis skaitmenine fotografija ir vaizdo kameromis. Programinė įranga atnaujinama kasmet. Kiekvienoje skaitmeninėje studijoje yra skirta vaizdo projekcija ir garso aparatūra, skirta demonstravimui klasėje ir kritikai.
Pirminė programinė įranga
Mūsų įrenginiuose yra daugiau programinės įrangos, nei jums kada nors prireiks! Pagrindinius programinės įrangos paketus sudaro „Adobe Photoshop“, „Illustrator“, „InDesign“, „After Effects“, „Animate“, „Dreamweaver“ ir „Premiere“; „Apple Final Cut“ ir „iLife“ rinkinys; „DigiDesign ProTools“; ir Maya, Zbrush ir Nuke.
Kelly Sikkema / Unsplash
Priėmimo sąlygos
Norėdami būti priimti į „Design Animation major“, studentai turi pateikti meno kūrinių ir esė aplanką, kurį turi peržiūrėti Priėmimo aplanko peržiūros komitetas.
Norėdami gauti informacijos ir aplanko peržiūros procedūras, susisiekite su programa. Studentai, kurie nepasirengę pateikti aplanko, gali stoti į CART 200, gavę programos vadovo leidimą. Šio kurso darbas gali būti naudojamas aplanko apžvalgai atlikti. Studentams nebus leista lankyti papildomų CART kursų, kol nebus tinkamai baigta aplanko peržiūra.
Visuose bandomuose ir baigtuose pagrindiniuose kursuose studentai privalo išlaikyti bendrą GPA 2,5. Jei pagrindinė GPA yra mažesnė nei 2,5, studentui turi būti oficialiai įvertintas jo tinkamumas nagrinėti dalyką ir stojimas į programą ir jis gali būti atleistas iš pagrindinio.
Didžiausia „Animacinės animacijos“ koncentracija yra 21 kredito rezidencijos reikalavimas.
Karjeros galimybės
Kokius karjeros kelius absolventai galės žengti?
Grafinis dizainas, Sąveikos dizainas, Sąsajų dizainas, Informacijos dizainas, Multimedijos dizainas, Web dizainas, Skaitmeninių laikmenų dizainas, Paketų dizainas, Filmų dizainas
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bakalauro žaidimo meno animacija
- Berlin, Vokietija
- Munich, Vokietija + 3 Daugiau
Illustration
- Toronto, Kanada
Bachelor Moving Image
- Enschede, Olandija