Audiovizualinės komunikacijos laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Oficialus laipsnis: Audiovizualinės komunikacijos laipsnis
Trukmė / ECTS: 4 metai / 240 ECTS
Vietos / miestelis: 75 / Moncada - Alfara
Dėstoma: ispanų kalba
Mokymosi rezultatai

CAV

bendrieji gebėjimai

  • OC1 - gebėjimas prisitaikyti prie technologinių, verslo ar organizacinių pokyčių.
  • OC2 - gebėjimas dirbti komandoje ir perduoti savo idėjas sukuriant palankią aplinką, taip pat gebėjimas integruotis į bendrą projektą, kurio tikslas - gauti rezultatų.
  • OC3 - Gebėjimas prisiimti išraiškingą ir teminę riziką atsižvelgiant į audiovizualinės produkcijos prieinamumą ir terminus, pritaikant sprendimus ir asmeninius požiūrius plėtojant projektus.
  • OC4 - gebėjimas sėkmingai, pasirenkant netikrose situacijose, prisiimant atsakomybę.
  • OC5 - sisteminė kritinio rezultatų įsivertinimo praktika: nuolatinių taisymo ir koregavimo, padarytų audiovizualinių kūrinių kūrybiniuose ar organizaciniuose procesuose, svarbos įvertinimas.
  • OC6 - gebėjimas organizuoti užduotis, atliekant jas tvarkingai, logiškai priimant prioritetinius sprendimus įvairiuose garso ir vaizdo gamybos procesuose.
  • OC7 - solidarumo pagarba skirtingiems planetos žmonėms ir tautoms, taip pat žinios apie dideles kultūrines sroves, susijusias su individualiomis ir kolektyvinėmis vertybėmis, ir pagarba žmogaus teisėms.

specialūs įgūdžiai

Drausmės

  • CD1 - Fotografijos, kino, radijo ir televizijos istorijos ir raidos žinios, teikiamos estetiniais ir pramoniniais pasiūlymais, be to, kad jos yra aktualios socialiniu ir kultūriniu atžvilgiu laikui bėgant. Tuo pačiu metu susiejant technologinę ir pramoninę raidą su audiovizualine kalba ir atsižvelgiant į teorines ir praktines vaizdinių ir garsinių vaizdų koncepcijas, sąvokų ir jų realijų komunikacijos ir perdavimo sistemas bei pagrindines simbolines ir kultūrines vertybes. kurie palankiai vertina teisingą vaizdo ženklų ar kodų aiškinimą ir analizę visame jo pratęsime.
  • CD2 - garso ir vaizdo įrašų gamybos ir sklaidos metodų bei procesų pažinimas ir taikymas įvairiais jo etapais, atsižvelgiant į techninių, žmogiškųjų ir biudžetinių išteklių organizavimą ir valdymą įvairiose laikmenose (kinas, televizija, vaizdo įrašai, daugialypė terpė) ir kt.) iki jo komercializavimo.
  • CD3 - teorinės-praktinės žinios apie organizacines struktūras vaizdo ir garso komunikacijos srityje, taip pat jų raidą ir valdymą laikui bėgant, įskaitant garso ir vaizdo apmokestinimą. Tai taip pat apima žinias ir tiria garso ir vaizdo komunikacijos dalykus: autorius, institucijas, įmones, žiniasklaidą, žiniasklaidą ir imtuvus.
  • CD4 - garso ir vaizdo kūrimo bei sklaidos metodų ir procesų pažinimas ir pritaikymas įvairiose jo fazėse tiek kine, tiek per televiziją, vaizdo ir multimedijos priemonėmis, atsižvelgiant į inscenizaciją nuo pirminės idėjos iki galutinės pabaigos.
  • CD5 - profesinės etikos ir deontologijos žinios, taip pat teisinis informacijos išdėstymas, turintis įtakos tiek profesinei praktikai, tiek komunikatoriaus darbui.
  • CD6 - pasaulio būklės žinojimas, taip pat naujausi istoriniai pokyčiai, ypač Europos, Viduržemio jūros, Amerikos ir Azijos visuomenėse, be pagrindinių jos parametrų (politinių, ekonominių ir kultūrinių) supratimo.
  • CD7 - Ispanų ir (arba) Valensijos kalbų, kaip profesinės išraiškos priemonių žiniasklaidoje, tinkamo žodžiu ir raštu vartojimo žinios.
  • CD8 - Kitų užsienio kalbų (ypač tų, kurios yra labiau paplitusios tarptautiniu mastu) žinios, kad būtų galima analizuoti faktus ir bendras problemas, kurios paprastai nagrinėjamos tarptautinėje žiniasklaidoje.
  • CD9 - Skirtingų scenarijaus konstravimo mechanizmų ir elementų žinojimas ir taikymas atsižvelgiant į skirtingus formatus, technologijas ir gamybos palaikymą. Tai taip pat apima teorines ir praktines žinias apie ikoninio turinio ir audiovizualinės informacijos analizę, sisteminimą ir kodavimą įvairiose laikmenose ir technologijose.
  • CD10 - Šaltinių, elementų, metodų ir procedūrų žinojimas, identifikavimas ir taikymas, tiesinių ir netiesinių audiovizualinių pasakojimų analizė, įskaitant strategijų kūrimą, kūrimą ir plėtrą, taip pat strategijų taikymą. įtikinamas bendravimas garso ir vaizdo rinkose.
  • CD11 - teorinės-praktinės žinios ir audiovizualinėms laikmenoms (fotografijai, radijui, garsui, televizijai, vaizdo, kinui ir daugialypės terpės terpėms) pritaikytos technologijos ir pritaikymas.
  • CD12 - Teorinis-praktinis žinių apie garso ir vaizdo ar komunikacijos įtakos mechanizmus bei jų taikymo garso ir vaizdo kūriniuose teisinis režimas. Taip pat apima žinias apie audiovizualinės komunikacijos etinius principus ir etinius standartus.
  • CD13 - erdvinio vaizdo ir ikoninių reprezentacijų erdvėje tiek fiksuoto, tiek audiovizualinio vaizdo, taip pat sudedamųjų meninės krypties elementų pažinimas. Šios žinios taip pat apima vaizdų ir garsų ryšius estetiniu ir pasakojimo požiūriu įvairiose žiniasklaidos ir audiovizualinėse technologijose. Taip pat yra žinių apie psichologinius modelius, specialiai sukurtus vaizdiniam bendravimui ir įtikinėjimui per vaizdą.
  • CD14 - Žinios apie garso planavimą ir akustinius erdvės vaizdus, taip pat sudedamąsias dizaino ir garso dekoravimo dalis („garso dizaineris“). Šios žinios taip pat apims garsų ir vaizdų santykį estetiniu ir pasakojimo požiūriu įvairiose laikmenose ir garso ir vaizdo technologijose. Taip pat įtraukti psichologiniai modeliai, specialiai sukurti garsiniam bendravimui ir įtikinėjimui.
  • CD15 - žinių apie sąlygas ir apribojimus, kuriuos reklamos sistema nustato audiovizualinio gamintojo funkcijai.
  • CD16 - rinkos visuomenės ir ekonominių modelių, reglamentuojančių garso ir vaizdo kūrinių ir kompanijų veiklą, išmanymas.
  • CD17 - moralinių problemų, kurios paprastai daro įtaką socialinei komunikacijai, nustatymas aiškinant ir analizuojant Bažnyčios socialinę doktriną.
  • CD18 - Ispanijos ir Ispanijos visuomenės socialinės aplinkos pažinimas ir istorinė seka.
  • CD19 - Pagrindinių šiuolaikinių politinių sistemų specifiškumo ir skirtumų pripažinimas analitiniame Bažnyčios doktrinos kontekste.
  • CD20 - literatūros tendencijų ir judesių bei literatūros ir kino, radijo ir televizijos intertekstualumo pažinimas ir diferencinių kintamųjų supratimas pagal skirtingus jų išraiškingus kodus.
  • CD21 - įvairių audiovizualinių žanrų pažinimas.

profesiniai įgūdžiai

  • CP1 - gebėjimas planuoti ir valdyti žmogiškuosius, biudžetinius ir techninius išteklius įvairiuose kinematografinės ar videografinės sąskaitos kūrimo etapuose.
  • CP2 - Gebėjimas kurti ir vadovauti integruotiems kinematografinių ir videografinių audiovizualinių kūrinių pastatymams, prisiimant atsakomybę už aktorių režisūrą ir prisitaikant prie scenarijaus, darbo plano ar ankstesnio biudžeto.
  • CP3 - Gebėjimas planuoti ir valdyti techninius ir žmogiškuosius išteklius monofoninėse ir daugiakamerėse TV laidose, taip pat kūrimo ir realizavimo metodus ir procesus įvairiuose televizijos gamybos etapuose.
  • CP4 - gebėjimas ir sugebėjimas valdyti radijo, įrašų ir kitų garso produktų gamybos, įrašymo ir platinimo būdus bei procesus.
  • CP5 - Technikų ir procesų, susijusių su fotografijos kūrimu, pajėgumai ir panaudojimas, taip pat kūrimo būdai ir procesai fiksuoto vaizdo srityje apskritai tiek analoginėje, tiek skaitmeninėje aplinkoje.
  • CP6 - Gebėjimas naudoti metodus ir procesus organizuojant ir kuriant įvairius daugialypės terpės produkcijos ir interaktyvios medžiagos kūrimo etapus.
  • CP7 - Gebėjimas pritaikyti įvairaus garso ir vaizdo terpėms įvaizdžio kompozicijos metodus ir procedūras, paremtas klasikinių įstatymų pažinimu ir įvaizdžio istorijos estetiniais bei kultūriniais judėjimais per naujas informacines technologijas.
  • CP8 - geba kurti matavimus, susijusius su šviesos kiekiu ir spalvų kokybe vaizdo kūrimo procese, remiantis teorinėmis ir praktinėmis žiniomis apie optikos mokslinius pagrindus.
  • CP9 - Gebėjimas kurti matavimus, susijusius su garso kiekiu ir kokybe garso kūrimo proceso metu, remiantis teorinėmis ir praktinėmis akustikos mokslo pagrindų žiniomis.
  • CP10 - Gebėjimas laisvai rašyti tekstus, skydelius ar scenarijus kino, televizijos, vaizdo, radijo ar daugialypės terpės srityse.
  • CP11 - Gebėjimas analizuoti audiovizualines istorijas, atsižvelgiant į pagrindinius audiovizualinių kūrinių analizės parametrus, laikant ikonines žinutes kaip tam tikros istorinės eros socialinių ir politinių bei kultūrinių sąlygų tekstus ir produktus.
  • CP12 - Gebėjimas nustatyti procesus ir metodus, susijusius su audiovizualinių įmonių valdymu ir valdymu jų pramonės struktūroje: gamybai, platinimui ir eksponavimui, taip pat interpretuoti statistinius garso ir vaizdo rinkos duomenis. Šis konkursas apima esamų garso ir vaizdo kūrinių žmonių komandų valdymą ir organizavimą.
  • CP13 - Gebėjimas taikyti procesus ir metodus, susijusius su techninių išteklių organizavimu ir valdymu, naudojant bet kurią esamą garso ir vaizdo palaikymą.
  • CP14 - geba pritaikyti kūrimo ir sklaidos metodus ir procesus grafinio dizaino srityje įvairiais etapais, iš teorinės ir praktinės pusės.
  • CP15 - Gebėjimas pritaikyti kūrimo techniką ir procesus bei techninius ar žmogiškuosius išteklius, reikalingus garso ir vaizdo kūrinio integruotai gamybai iš scenografinių elementų ir prekės ženklo įvaizdžio kurti savo grafiniame rinkodaros projekte.
  • CP16 - Gebėjimas pritaikyti techniką ir gamybos procesus organizuojant kultūros renginius, planuojant reikalingus žmogiškuosius ir techninius išteklius, derinant su ankstesniu biudžetu.
  • CP17 - Galimybė ieškoti, atrinkti ir susisteminti bet kokio tipo audiovizualinius dokumentus duomenų bazėse, taip pat jų naudojimą įvairiose audiovizualinėse laikmenose, naudojant skaitmeninius metodus.
  • CP18 - geba pritaikyti vizualinio identiteto principus ir funkcijas kuriant tam tikros įmonės korporatyvinės vizualinės tapatybės standartų vadovą.
  • CP19 - geba analizuoti televizijos ir radijo programų struktūrą, turinį ir stilių, taip pat įvairius įtakingus kintamuosius jų konfigūracijoje ir jų generuojamus komunikacinius ir įspūdingus procesus.
  • CP20 - gebėjimas pagal idėją atlikti garso ir vaizdo medžiagos techninį valdymą, naudojant pasakojimo ir technologinius metodus, reikalingus įvairių audiovizualinių ir multimedijos produktų paruošimui, kompozicijai, apdailai ir įsisavinimui.
  • CP21 - geba suprojektuoti ir įsivaizduoti estradinį ir techninį inscenizacijos pristatymą iš natūralios ar dirbtinės šviesos ir akustinių šaltinių, remiantis kūrybinėmis ir išraiškingomis savybėmis, kurias pasiūlė garso ir vaizdo projekto režisierius.
  • CP22 - galimybė įrašyti garso signalus iš bet kurio garso šaltinio: akustinio ar elektroninio; skaitmeninį ar analoginį, ir sumaišyti šias medžiagas ryžtingai, atsižvelgiant į galutinio įvaldyto mišinio lygius, efektus ir plokštumas.
  • CP23 - Gebėjimas atkurti garso ir vaizdo ar daugialypės terpės garso įrašų aplinką pagal teksto ir pasakojimo ketinimus naudojant garso takelį, garso efektus ir garso takelį.

akademinių konkursų

  • CA1 - žinios apie audiovizualinės komunikacijos teorijas, metodus ir problemas bei jų kalbas, kurios remia jų veiklą, atsižvelgiant į reikalavimus, nustatytus kaip disciplinos žinių ir profesinių įgūdžių.
  • CA2 - geba tinkamai naudoti technologines priemones įvairiuose garso ir vaizdo proceso etapuose, kad studentai išreikštų savo vaizdus ar garso ir vaizdo kalbas, kurių techninė kokybė yra esminė.
  • CA3 - Gebėjimas tinkamai atskleisti tyrimo rezultatus žodžiu arba audiovizualinėmis ar kompiuterinėmis priemonėmis pagal komunikacijos disciplinų kanonus.
  • CA4 - geba apibrėžti novatoriškas tyrimų ar asmeninės kūrybos temas, kurios gali prisidėti prie audiovizualinių kalbų žinojimo ar tobulinimo ar jų aiškinimo.
  • CA5 - galimybė įstoti į profesionalią audiovizualinę komandą ir prie jos prisitaikyti, padarant savo ir kolektyvinio projekto, į kurį ji įtraukta, interesus suderinamus ir netgi sinergetinius.
  • CA6 - gebėjimas kritiškai suvokti mus supančios komunikacinės visatos siūlomą naują vaizdinį ir klausos peizažą, atsižvelgiant į ikoniškus pranešimus kaip konkrečios visuomenės, tam tikros istorinės eros socialinių-politinių ir kultūrinių sąlygų, rezultatą.
  • CA7 - gebėjimas prisiimti lyderystę projektuose, kuriems reikalingi žmogiškieji ištekliai ir kitokio pobūdžio, efektyviai juos valdant, prisiimant socialinės atsakomybės principus.
  • CA8 - gebėjimas kritiškai ir refleksiškai analizuoti pagrindinius šiuolaikinio Bažnyčios Magisteriumo dokumentus, susijusius su socialinės komunikacijos reiškiniu.
  • CA9 - geba analizuoti pagrindinius aspektus, susijusius su ekonominiais santykiais, remiantis puikiais istoriniais Bažnyčios socialinio mokymo tekstais.
  • CA10 - geba analizuoti pirminius ir antrinius istorinio fakto šaltinius.
  • CA11 - Ispaniškas ypatumas Vakarų kontekste.

užimtumas

Karjeros perspektyvas

Absolventų darbas garso ir vaizdo komunikacijos srityje gali būti atliekamas šiose profesinės praktikos srityse:

  • Reklamos agentūros
  • Kinas
  • Mokymas
  • Komunikacijos bendrovės
  • Įrašų studijos
  • tyrimas
  • Naujos technologijos
  • Garso ir vaizdo produkcijos kompanijos
  • Radijas
  • Televizija
  • Renginys

Skirtingi garso ir vaizdo komunikacijos laipsnio profesiniai profiliai:

  • Kamera
  • Spaudos skyriai
  • Reklamos agentūros adresas
  • Komunikacijos įmonių valdymas
  • Gamybos valdymas
  • Direktorius
  • Meno vadovas
  • Laidos režisierius
  • Gamybos dizaineris
  • Mokymas
  • Specialieji efektai filmuose ir TV serialuose
  • Fotografija ir fotografijos kryptis
  • Ryšių spintelės
  • Scenaristas
  • A / v komunikacijos ir socialinės komunikacijos tyrėjas
  • Redaktorius
  • Įrangos operatorius
  • Istorijos lentos paruošimas ir dizainas
  • Prodiuseris
  • Televizijos ir radijo programuotojas
  • Direktorius
  • Garsas
  • Kostiumai, stilius
  • Garso ir vaizdo renginių produkcijos dizainas
  • Multimedijos kūrėjas

Kuo mes skiriamės?

1.La patirtimi ir laimėjimais

Komunikacijos srities studijos CEU universitete pradėtos daugiau nei prieš 30 metų. Mus palaiko keli dešimtmečiai mokantys komunikatorius, atsidavę savo profesijai.

2.La priešakyje įrenginiai

Mūsų universitetas siūlo jums profesionaliausius išteklius ir išteklius. Galite išbandyti savo kūrybiškumą per įvairius iššūkius, kuriuos siūlo laipsnis - tiek klasėje, tiek už jos ribų. Savo žinioje turite Audiovizualinės ir daugialypės terpės gamybos centrą, kuriame galite praktiškai panaudoti savo žinias skaitmeniniame laikraštyje ar radijo ar televizijos prodiuseryje, taip pat dalyvauti profesionalios reklamos konkursuose ir trumpametražių audiovizualinių filmų festivalyje ir netgi gaminti savo kūrinių per Kūrėjų programą.

3. Orientuota į naują įsidarbinimo

Mes siūlome jums galimybę siekti savo komunikacijos ir politinės rinkodaros laipsnio. Jūs patobulinsite savo viešojo kalbėjimo ir politinio diskurso įgūdžius mūsų televizoriuose, politinės rinkodaros priemonėse ir rinkimų kampanijų planavime. Profesinių įrankių pliusas: laipsnio metu mokysitės daugelio dalykų pagal profesijos kompiuterinius įrankius. Bet jūs ne tik baigsite laipsnį žinodami, kaip su jais elgtis, bet ir pasinaudosite pažymėjimais patvirtintomis kompetencijomis: Grafinio ir web dizaino pažymėjimu (127 valandos: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) ir Audiovizualinės asamblėjos pažymėjimu (222 val .: Avid). , Protooliai, Poveikiai, Filmų magijos planavimas).

4. Tarptautinis matmuo

Nemokamas papildomas mokymas anglų kalba nuo pirmosios iki ketvirtosios, siekiant pagerinti išvykimo lygį. Tarptautinių stažuočių galimybės (tokios kaip EFE agentūra Paryžiuje, Lisabonoje, Ženevoje ar Atėnuose arba Europos gamintojai, tokie kaip „Jelly Fish Pictures“ Londone). Viena iš geriausių mūsų bendravimo studentų tarptautinės patirties yra IP (tarptautinės programos).

5. Dviviečiai laipsnių dvigubai specialistų laipsnių

Jūs galite dalyvauti du universitetą, o lenktynių tvarkaraščius suderinamas su visais klasėse į tokias pačias sąlygas ir, žinoma, nemokėdami du kartus. Taigi yra dvigubinamas specialistų laipsnių nuo universiteto dvigubų laipsnių.

  • Audiovizualinės komunikacijos žurnalistika
  • Audiovizualinės komunikacijos reklama ir viešieji ryšiai

href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Skaityti daugiau

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Skaityti mažiau