Geologijos bakalauro laipsniai

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Pagrindinis „BSc Honors“ kvalifikacijos tikslas yra įtvirtinti ir pagilinti studentų žinias ir kompetenciją geologijos srityje bei plėtoti jos metodologijos ir metodų tyrimų gebėjimus. „BSc Honors“ iš esmės yra kursinis laipsnis, kurio mažiausiai 25% (30) kreditų skiriama mokslinių tyrimų projektui ir atskaitomybei prižiūrint.

Laipsnis reikalauja aukšto lygio teorinio įsitraukimo ir intelektualinio savarankiškumo ir yra pradinė mokslo magistrantūros specializacijos kvalifikacija, suteikianti studentams išsamių mokslinių žinių ir įgūdžių, paruošiančių juos moksliniais tyrimais pagrįstoms doktorantūros studijoms.

Norėdami gauti geologijos laipsnį, studentas turi sėkmingai baigti visus devynis žemiau aprašytus modulius arba kai kuriuos iš jų, taip pat lygiaverčius kitų susijusių žemės ar gamtos mokslų sričių modulius (katedros vedėjo nuožiūra), kad jie būtų sudėti. ne mažiau kaip 170 kreditų. Norint pateikti paraiškas dalyvauti geologijos pagyrimų programoje, būtini ne mažiau kaip 60% visų pagrindinių geologijos modulių ir visų trijų lauko mokyklų (UJ studentų).

Registracijos ir pradžios datos

Registracija prasideda sausio mėn., O vasario mėn. - paskaitų bakalauro ir magistro studijų programoms.

Visos magistro ir doktorantūros studijų programos gali būti registruojamos ištisus metus.

Pabaigos data: akademinė veikla prasideda sausio mėnesį ir baigiasi gruodį. Programos terminas nustatomas pagal programos trukmę.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Skaityti daugiau

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Skaityti mažiau