Grafinio dizaino bakalauras – reklama
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 14 600 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
* Bendras mokestis UE studentams: 14 100 EUR – bendras papildomas UE studentų mokestis: 14 600 EUR
Įvadas
Įvadas
Grafinio dizaino specializacija, reklamos maršrutas yra 240 ECTS kreditų kursas, skirtas grafikos dizaineriams, turintiems kūrybišką reklamos mąstyseną. Vykdydami dizaino projektus, jie išmoks vykdyti vaizdinės komunikacijos kampanijas, sustiprintas konceptualizavimu, prekės ženklo strategija ir meno kryptimi.
Grafinis dizainas įgavo naują dimensiją, kuri peržengia savo tradicines ribas į rinką, kurioje tikimasi, kad dizaineriai savo projektuose sukurs kūrybines komunikacijos koncepcijas ir strategijas.
Norint sėkmingai veikti kūrybiškumo pasaulyje šiais laikais, reikalingas akį traukiantis portfelis, kuris patiktų ir dizaino studijoms, ir reklamos ar prekės ženklo agentūroms. Tai žinodamas, grafikos dizaineris turi sugebėti sugalvoti ir plėtoti stebinančias ir unikalias idėjas. Būdami kūrybingi reklamuotojai, jie turės įrodyti, kad sugeba kurti ir perteikti savo idėjas, turėdami galingą vizualinį poveikį ir profesionalius įgūdžius.
Grafinio dizaino specializacija, reklamos maršrutas, skatina studentus pirmuosius trejus metus vystyti įvairius projektus su tikrais klientais ir atlikti baigiamojo kurso projektą su konkrečiu klientu, tiesiogiai susijusiu su reklamos ir kūrybiškumo pasauliu.
IED Barcelona siūlo 4 metų dizaino specializacijas (240 ECTS). Tikslas – aistrą, talentą ir kūrybiškumą paversti žiniomis ir gebėjimais, kurie leistų būsimiems dizaino specialistams plėtoti savo karjerą.
Koordinatorius
Rory Lambertas
Rory dirbo kūrybiniu direktoriumi įvairiose reklamos agentūrose (SCPF, JWT ir Pavlov) ir klientams, tokiems kaip BMW, Freixenet, Trident, Vodafone ir Assistència Sanitària. Tada jis įkūrė MTL – savo agentūrą, siūlančią pažangiausius sprendimus rinkodaros, strategijos ir reklamos srityse.
Jis taip pat dirba plėtros vadovu IED Barselonos vizualinės komunikacijos mokykloje ir padeda sudaryti ir prižiūrėti mokymo programą, taip pat nustatyti tam tikrą kurso turinį, tikslus ir galutinio projekto metodiką.
Galerija
Idealūs studentai
Šis kursas skirtas jauniems žmonėms, besidomintiems kūrybišku bendravimu. Jei jums patinka daryti įtaką ir norite kurti novatoriškas kampanijas, logotipus, prekės ženklus ir strategijas įvairiais skirtingais formatais, grafinio dizaino menų bakalauras, reklamavimo Pathway yra jūsų ieškomas kursas.
Kursas skirtas žmonėms, norintiems išmokti kurti prekės ženklą, kūrybiškai perteikti prekės ženklo tapatybę, suprasti, kaip veikia strategijos ir prekės ženklo kūrimas, ir visa tai pritaikyti praktikoje.
Tiesą sakant, savo projektų metu dirbsite su tikrais prekių ženklais. Baigę kursą turėsite visus įgūdžius, reikalingus profesionaliai kurti ir formuoti savo pasiūlymus, kad padarytumėte veiksmingą vizualinį poveikį.
Stipendijos ir finansavimas
IED tinklas siūlo 182 stipendijas bakalauro kursams Italijoje ir Ispanijoje.
IED Italia ir Accademia di Belle Arti Aldo Galli siūlo 152 stipendijas kursams, vykstantiems Milane, Kaljaryje, Florencijoje, Romoje, Turine ir Accademia di Belle Arti Aldo Galli Komo mieste. Galutinis paraiškų teikimo terminas 2022 m. gegužės 5 d.
IED Spain siūlo 30 stipendijų kursams, vykstantiems Madride, Barselonoje ir Bilbao.
Paraiškų teikimo terminas 2022 m. balandžio 5 d
Sėkmės.
Studijų programa
Vienerius metus
- Suprasti pagrindines dizaino sąvokas, projekto kultūrą ir metodiką.
- Skatinant mokinius bandyti, kurti ir bendrauti.
Metai du
- Studijuojamos technologinės ir projektinės priemonės, reikalingos norint lengvai ir efektyviai perduoti vaizdinę žinutę, plėtojant jų individualų kūrybiškumą ir tarpdisciplininius metodikos procesus.
- Išmokite valdyti programinę įrangą, tokią kaip „Adobe Photoshop“, „Adobe Illustrator“, „Adobe After Effects“ ir kt., Ir kaip pritaikyti kūrybiškumą įmonės komunikacijoje.
Treji metai
- Taikyti visą ankstesnį jų mokymąsi kuriant tikrus projektus.
- Skatinama kūryba ir meninė kryptis.
- Suprasti profesinį kontekstą ir visišką jo sudėtingumą.
- Profesionalaus portfelio sudarymas ruošiantis darbo pasauliui.
Ketvirti metai
- Užbaigti privalomą stažuotę.
- Projektų, apimančių visas kurso metu įgytas žinias, kūrimas.
- Vykdome baigiamojo kurso projektą su tikra įmone, kurią sudaro reklamos kampanijos, pagrįstos tyrimais, koncepcija, strategija ir gamyba, sukūrimas ir plėtra.
Metodika
Pasirinkta metodika yra žinoma kaip mokymasis atliekant mokymąsi ir skatina įvairių sričių, įskaitant dizainą, madą, vadybą ir dizaino strategijas, tarpdiscipliniškumą, organizuojant bendrus seminarus ir projektus.
Mokymo programoje studentui nustatomi tam tikri mokymosi tikslai, kurie tampa sudėtingesni kursui einant į pabaigą ir baigiant baigiamojo kurso projektu realiam klientui.
Programos rezultatas
Kursas moko studentus apie kūrybinius tyrimų, interpretavimo, koncepcijos kūrimo ir gamybos procesus, kad naudodamas garso ir vaizdo elementus padėtų jiems bendrauti, pagražinti ir rasti kūrybingus, novatoriškus sprendimus savo produktui, prekės ženklui ar erdvei.
Projektų kultūra yra leitmotyvas, kuriuo grindžiama visa didaktinė patirtis, skatinanti „mokymosi dirbant“ idėją – tikri projektai su tikromis įmonėmis.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Grafikos dizaineris, vizualinis komunikatorius, kūrybinis direktorius, meno vadovas, prekės ženklo kūrimo specialistas, įmonių, leidybos ar pakuočių įvaizdžio ekspertas, turinio kūrėjas, copywriteras, prekės ženklo konsultantas, skaitmeninės reklamos strategas, interaktyvus prekės ženklo vadybininkas, prekės ženklo vadybininkas, socialinės žiniasklaidos strategas.
Buvę IED Barselonos studentai dabar dirba:
- Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro', Somos, Comuniza, McCann Worldwide, Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing Inoxcro, Bestiario,, ir kiti.
Įmonės
Kursas stiprina savo projekto kultūrą, bendradarbiaudamas su prekės ženklais, firmomis ir institucijomis, kad užpildytų atotrūkį tarp akademinės visatos ir darbo pasaulio. Tokiu būdu studentai ne tik tiria kelių disciplinų metodiką ir priemones; jie taip pat išmoksta bendrauti su tikrais klientais ir tuo, ką apima instruktažas.
Bendradarbiaujančios įmonės:
PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, Barselonos miesto taryba, Pixel Research, Rosás, Loop Festival, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Festival Grec, La Mercè, Barselonos kultūros institutas, Barselonos prekės ženklas, Xocolata muziejus, Benetton, prekės ženklai ir amp; Roses, Ling, Ericsson Response ir kt.