Grafinio dizaino ir animacijos menų bakalauras
AUM American University of Malta
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Cospicua, Malta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 5 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* tarptautiniai studentai per semestrą; 1500 EUR - ES studentai per semestrą; 1000 EUR - maltiečių studentai per semestrą
Prisijunkite prie mūsų atvirų durų dienos šeštadienį, 2024 m. balandžio 20 d., nuo 9 iki 17 val. mūsų miestelyje.!
Ar esate pasirengęs leistis į nepamirštamą kelionę? Atraskite mūsų miestelio širdies plakimą, tyrinėkite pažangiausias programas ir atverkite begalines galimybes. Pasižymėkite kalendoriuje įspūdžių ir įkvėpimo kupiną dieną!
Įvadas
Grafinio dizaino ir animacijos BA programa skirta studentams, besidomintiems praktiniais vaizduojamojo meno pritaikymais. Studijuodami grafinį dizainą ir animaciją, galite išreikšti savo vaizduotę spręsdami vizualines problemas. Studentai, turintys tvirtų dizaino ir kūrybinių interesų, yra puikūs kandidatai į šią programą. Tie, kurie baigs šį laipsnį, bus gerai pasirengę imtis savo pasirinkto vaidmens, susijusio su įvairiomis pramonės šakoms pritaikytomis dizaino ir (arba) animacijos programomis.
Programos detalės
Pirmuosius dvejus metus studentai daugiausia dėmesio skirs universiteto bendrojo lavinimo programos (42 JAV kreditai / 84 ECTS) užbaigimui, kurioje pristatomos penkios teminės sritys: komunikacija, duomenys ir kiekybinė literatūra, mokslinis tyrimas, menai ir humanitariniai mokslai bei socialiniai mokslai. Trečiaisiais ir ketvirtaisiais metais studentai daugiausia dėmesio skirs temoms, kurios yra svarbios jų specialybei.
Programos mokymosi rezultatai
Grafinio dizaino ir animacijos bakalauras yra profesionaliai orientuotas laipsnis, suteikiantis studentams tvirtą vizualinio meno ir dizaino pagrindą įvairioms žiniasklaidos priemonėms, įskaitant spausdintą, interaktyvią žiniasklaidą, filmą ir televiziją. Programa suteikia studentui galimybę sukurti tarpdisciplininę studijų programą, kuri praturtins žinias ir įgūdžius, kuriuos absolventas įgyja nuolat besivystančioje pramonėje. Vyresniųjų metų baigiamųjų darbų etape studentai gali išsamiai ištirti savo konkrečias interesų sritis savarankiško projekto metu.
Įgytos žinios
- Žiniasklaidos gamybos, komunikacijos ir sklaidos metodų bei metodų išmanymas.
- Projektavimo metodų, įrankių ir principų, susijusių su tikslių techninių planų, brėžinių ir modelių, išmanymas.
- Žinios apie teoriją ir technikas, reikalingas vizualinio meno kūriniams komponuoti, gaminti ir atlikti.
- Žinios apie elektroninę įrangą ir kompiuterinę techninę bei programinę įrangą, įskaitant programas.
Įgyti įgūdžiai
Naudojant logiką ir samprotavimus, siekiant nustatyti alternatyvių sprendimų, išvadų ar požiūrių į problemas stipriąsias ir silpnąsias puses.
- Savo ir kitų laiko valdymas.
- Atsižvelgiant į galimų veiksmų santykines išlaidas ir naudą, pasirinkti tinkamiausią.
- Suprasti naujos informacijos poveikį tiek esamoms, tiek būsimoms problemų sprendimams ir sprendimų priėmimui.
- Demonstruokite grafinio dizaino komunikacijos principus, demonstruodami kūrybinius ir techninius sugebėjimus, kurie sukuria sėkmingus novatoriškus grafinio dizaino projektus įvairiose laikmenose.
- Parodykite tvirtą dizaino ir tradicinio studijinio meno pagrindą ir galėsite panaudoti šiuos įgūdžius, kad galėtumėte efektyviai bendrauti vaizdinėmis priemonėmis.
- Suprasti ir naudoti platų skaitmeninio dizaino ir animacijos įrankių asortimentą.
- Įgykite animacijos įgūdžių, reikalingų judėjimo grafikos, žaidimų kūrimo, 3D ir 2D animacinių filmų, televizijos ar efektų animacijos karjerai.
- Pasinaudokite savitvarkos įgūdžiais, kad dirbtumėte su aukštu savarankiškumu įgyvendindami savarankiškus kūrybinius projektus.
- Įdiekite išankstinės vizualizacijos, siužetinės schemos ir esminių išankstinės gamybos metodų naudojimą kuriant sudėtingas išradingas koncepcijas.
- Taikykite kūrybinius problemų sprendimo įgūdžius įvairioms abstrakčioms problemoms.
- Sukurkite profesionalų ir originalų dizaino ir animacijos portfelį bei ritę.
Kompetencijos
- Kurkite neįprastas ar protingas idėjas tam tikra tema ar situacija arba kurkite kūrybingus problemos sprendimo būdus.
- Kurkite vaizdinę laikmeną naudodami kompiuterio aparatinę ir programinę įrangą.
- Kurkite naujoviškus dizainus, koncepcijas ir pavyzdinius maketus, remdamiesi žiniomis apie išdėstymo principus ir estetinio dizaino koncepcijas.
- Sukurkite grafiką ir maketus produktų iliustracijoms, įmonių logotipams ir svetainėms.
- Kurkite sudėtingą grafiką ir animaciją naudodamiesi nepriklausomais sprendimais, kūrybiškumu ir kompiuterine įranga.
- Sukurkite objektus ar simbolius, kurie atrodo tikri, manipuliuodami šviesa, spalva, tekstūra, šešėliu ir skaidrumu arba manipuliuodami statiniais vaizdais, kad sukurtumėte judesio iliuziją.
- Būkite atsakingi, kad animacijai pritaikytumėte istorijos kūrimą, režisūrą, kinematografiją ir redagavimą, kad sukurtumėte siužetines lenteles, kuriose būtų rodomas animacijos srautas ir suplanuotos pagrindinės scenos bei personažai.
- Būkite atsakingi rengdami instruktažus, brošiūras, daugialypės terpės pristatymus, tinklalapius, reklaminius produktus, technines iliustracijas ir kompiuterinius iliustracijas, skirtus naudoti gaminiuose, techniniuose vadovuose, literatūroje, informaciniuose biuleteniuose ir skaidrių demonstracijose.
- Bendradarbiauti kuriant ir gaminant daugialypės terpės kampanijas, tvarkant biudžetą ir planavimą bei padedant tokioms pareigoms kaip gamybos koordinavimas, foninis dizainas ir pažangos stebėjimas.
Mokymas ir vertinimas
Apskritai, Grafinio dizaino ir animacijos moduliai yra mokomi naudojant teorijos ir taikomosios praktikos mišinį. Tačiau pedagoginiai metodai kiekviename modulyje labai skiriasi.
Dauguma kurso modulių yra dėstomi naudojant tradicinį projektinio mokymosi kritikos metodą, būdingą daugumai meno, kino ir animacijos kursų. Studentai dirba su projektais, kuriuos riboja apribojimai ir tie kriterijai, kurie yra sukurti atsižvelgiant į modulio mokymosi tikslus. Studentai užsiima baigto projekto grupine kritika, kuria ugdomas jų žodynas ir gebėjimas analizuoti bei tobulinti savo darbą.
Daugelio grafinio dizaino ir animacijos modulių įvertinimas bus vertinamas pagal projektus.
Karjeros galimybės
- Kino ar vaizdo žaidimų animatorius, skirtas kino studijai ar vaizdo žaidimų kūrėjui.
- Grafikos dizaineris garso ir vaizdo įmonėje.
- Vaizduojamasis menininkas, skirtas daugialypiam interneto kūrėjui.
4 metų laipsnio plano metmenys
1 metai
I semestras
- LIT 101 Anglų kompozicija 1
- MAT 120 Įvadas į duomenų analizę, tikimybę ir statistiką
- HIS 101 Viduržemio jūros istorija
- GRD 101 Įvadas į vizualinį dizainą
- Laisvas pasirenkamasis
II semestras
- LIT 102 Anglų kompozicija 2
- BIO 101 Gyvenimo vienybė
- REL 101 Religiniai pasauliai lyginamuoju požiūriu
- GRD 111 Piešimas ir vizualizacija
2 metai
I semestras
- COM 101 Įvadas į daugiakultūrį bendravimą
- CHE 101 ARBA PHY 101 mokslinis tyrimas GE
- PSY 101 Įvadas į psichologiją
- ATH 101 Viduržemio jūros menas
- GRD 201 Piešimas ir anatomija
II semestras
- PHI 101 Filosofijos įvadas
- SOC 101 Įvadas į sociologiją
- ATH 201 Pasaulio meno istorija
- GRD 211 skaitmeniniai meno įrankiai
- ATVIRAS pradinis matavimas (su laboratorija)
3 metai
I semestras
- GRD 301 Laikas, vaizdas, garsas
- GRD 311 Tapyba ir spalva
- GRD 321 Projektavimas ir modeliavimas
- GRD 331 I animacija: judesys ir metodai
- PHI 102 Taikomoji etika
II semestras
- GRD 341 3D simbolių animacija
- GRD 351 II animacija: gamyba
- GRD 361 Grafinis dizainas I: tipografija
- GRD 371 Istorijų kūrimas ir pasakojimas
4 metai
I semestras
- GRD 411 Grafinis dizainas II: vizualinių problemų sprendimas
- GRD 421 judesio grafika
- GRD 431 vizualus žaidimų dizainas
- GRD 461 disertacijos projektas I
II semestras
- GRD 441 Grafinis dizainas III: žiniatinklio dizainas
- GRD 451 tarpdisciplininis žaidimų projektas
- GRD 462 disertacijos projektas II
Programos rezultatas
Grafinio dizaino ir animacijos bakalauro laipsnis yra į profesionaliai orientuotas laipsnis, suteikiantis studentams tvirtą vizualiojo meno ir dizaino pagrindą įvairioms žiniasklaidos priemonėms, įskaitant spausdintą, interaktyvią žiniasklaidą, filmus ir televiziją. Programa suteikia studentui galimybę sukurti tarpdisciplininę studijų programą, kuri praturtins žinias ir įgūdžius, kuriuos absolventas įgyja nuolat besikeičiančioje pramonėje. Vyresniojo kurso baigiamojo darbo etape studentai gali nuodugniai ištirti savo specifines interesų sritis vykdydami savarankišką projektą.
Įgytos žinios
- Žiniasklaidos gamybos, komunikacijos ir sklaidos technikų bei metodų išmanymas.
- Projektavimo technikų, įrankių ir principų, susijusių su tikslių techninių planų, brėžinių ir modelių gamyba, išmanymas.
- Žinios apie teoriją ir metodus, reikalingus kuriant, gaminant ir atliekant vaizduojamojo meno kūrinius.
- Elektroninės įrangos ir kompiuterių techninės ir programinės įrangos, įskaitant taikomąsias programas, išmanymas.
Įgyti įgūdžiai
Naudojant logiką ir samprotavimus, siekiant nustatyti alternatyvių sprendimų, išvadų ar požiūrių į problemas stipriąsias ir silpnąsias puses.
- Tvarkyti savo ir kitų laiką.
- Atsižvelgdami į santykines galimų veiksmų sąnaudas ir naudą, pasirinkite tinkamiausią.
- Suprasti naujos informacijos pasekmes tiek dabartinių, tiek būsimų problemų sprendimui ir sprendimų priėmimui.
- Parodykite grafinio dizaino komunikacijos principus, demonstruodami kūrybinius ir techninius gebėjimus, kurie sukuria sėkmingus naujoviškus grafinio dizaino projektus įvairiose žiniasklaidos priemonėse.
- Parodykite tvirtą dizaino ir tradicinio studijos meno pagrindą ir galėsite panaudoti šiuos įgūdžius, kad galėtumėte efektyviai bendrauti vaizdinėmis priemonėmis.
- Suprasti ir naudoti platų skaitmeninio dizaino ir animacijos įrankių spektrą.
- Įgyti animacijos įgūdžių, reikalingų judesio grafikos, žaidimų kūrimo, 3D ir 2D animacinių filmų, televizijos ar efektų animacijos karjerai.
- Pasinaudokite savivaldos įgūdžiais, kad galėtumėte dirbti su aukšto lygio savarankiškumu įgyvendindami savarankiškus kūrybinius projektus.
- Norėdami sukurti sudėtingas išradingas koncepcijas, naudokite išankstinę vizualizaciją, siužetinę lentą ir esminius išankstinio gamybos metodus.
- Taikykite kūrybingus problemų sprendimo įgūdžius sprendžiant įvairias abstrakčias problemas.
- Sukurkite profesionalų ir originalų dizaino bei animacijos aplanką ir ritinį.
Kompetencijos
- Kurkite neįprastas ar protingas idėjas tam tikra tema ar situacija arba kurkite kūrybiškus problemos sprendimo būdus.
- Kurkite vaizdinę laikmeną naudodami kompiuterio aparatinę ir programinę įrangą.
- Kurkite naujoviškus dizainus, koncepcijas ir maketų pavyzdžius, remdamiesi žiniomis apie išdėstymo principus ir estetinio dizaino koncepcijas.
- Kurkite gaminių iliustracijų, įmonės logotipų ir interneto svetainių grafiką ir maketus.
- Kurkite sudėtingą grafiką ir animaciją naudodami nepriklausomą sprendimą, kūrybiškumą ir kompiuterinę įrangą.
- Kurkite objektus ar simbolius, kurie atrodo tikroviški, manipuliuodami šviesa, spalvomis, tekstūra, šešėliais ir skaidrumu arba manipuliuodami statiniais vaizdais, kad sukurtumėte judesio iliuziją.
- Būkite atsakingi už istorijos kūrimą, režisūrą, kinematografiją ir redagavimą animacijoje, kad sukurtumėte siužetus, rodančius animacijos eigą ir nubrėžiančias pagrindines scenas bei veikėjus.
- Būkite atsakingi už instruktažų, brošiūrų, daugialypės terpės pristatymų, tinklalapių, reklaminių produktų, techninių iliustracijų ir kompiuterinių iliustracijų, skirtų naudoti gaminiuose, techniniuose vadovuose, literatūroje, informaciniuose biuleteniuose ir skaidrių demonstracijose, kūrimą.
- Bendradarbiaukite kuriant ir gaminant daugialypės terpės kampanijas, tvarkydami biudžetą ir planavimą bei padėdami atlikti tokias pareigas kaip gamybos koordinavimas, foninis projektavimas ir pažangos stebėjimas.
KARJEROS GALIMYBĖS
- Filmų ar vaizdo žaidimų animatorius, skirtas kino studijai ar vaizdo žaidimų kūrėjui.
- Grafikos dizaineris audiovizualinėje įmonėje.
- Vaizdo menininkas, skirtas įvairiapusiškam žiniatinklio kūrėjui.
Priėmimai
Studijų programa
Mokymas ir vertinimas
Apskritai, grafinio dizaino ir animacijos moduliai yra mokomi teorijos ir taikomosios praktikos mišinio. Tačiau pedagoginiai metodai labai skiriasi nuo modulio iki modulio.
Dauguma kurso modulių dėstomi naudojant tradicinį projektinio mokymosi kritikos metodą, įprastą daugeliui meno, filmų ir animacijos kursų. Studentai dirba su projektais, kuriuos riboja apribojimai ir kurie atitinka kriterijus, sukurtus atsižvelgiant į modulio mokymosi tikslus. Studentai dalyvauja grupinėje baigto projekto kritikoje, kuri kaupia jų dalyko žodyną ir gebėjimą analizuoti bei tobulinti savo darbą.
Daugumos grafinio dizaino ir animacijos modulių įvertinimas bus vertinamas remiantis projektais.
4 metų studijų plano metmenys
1 metai
I semestras
- LIT 101 Anglų k. 1 sudėtis
- MAT 120 Įvadas į duomenų analizę, tikimybę ir statistiką
- JO 101 Viduržemio jūros istorija
- GRD 101 Įvadas į vizualinį dizainą
- Laisvas pasirenkamasis
II semestras
- LIT 102 Anglų k. 2 kompozicija
- BIO 101 Gyvenimo vienybė
- REL 101 Religiniai pasauliai lyginamuoju požiūriu
- GRD 111 Piešimas ir vizualizacija
2 metai
I semestras
- COM 101 Įvadas į daugiakultūrę komunikaciją
- CHE 101 ARBA PHY 101 Mokslinis tyrimas GE
- PSY 101 Įvadas į psichologiją
- ATH 101 Viduržemio jūros menai
- GRD 201 Figūros piešimas ir anatomija
II semestras
- PHI 101 Filosofijos įvadas
- SOC 101 Įvadas į sociologiją
- ATH 201 Pasaulio meno istorija
- GRD 211 skaitmeninio meno įrankiai
- OPEN Elementary Surveying (su laboratorija)
3 metai
I semestras
- GRD 301 laikas, vaizdas, garsas
- GRD 311 Dažymas ir spalvos
- GRD 321 Projektavimas ir modeliavimas
- GRD 331 Animacija I: judesys ir metodai
- PHI 102 Taikomoji etika
II semestras
- GRD 341 3D simbolių animacija
- GRD 351 Animacija II: gamyba
- GRD 361 Grafinis dizainas I: Tipografija
- GRD 371 Storyboarding and Naratyvas
4 metai
I semestras
- GRD 411 Grafinis dizainas II: vizualinis problemų sprendimas
- GRD 421 judesio grafika
- GRD 431 vizualinis žaidimų dizainas
- GRD 461 baigiamojo darbo projektas I
II semestras
- GRD 441 Grafinis dizainas III: Web dizainas
- GRD 451 tarpdisciplininio žaidimo projektas
- GRD 462 II baigiamojo darbo projektas
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
Stipendijos skiriamos pagal tris tipus: nuopelnus (aukštus akademinius rezultatus) arba sportininko ar finansinius poreikius.