Informatikos bakalauras: daugialypė terpė ir žaidimų kūrimas
The University of Wollongong in Dubai
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Bendras mokestis už mokslą: 232,943 USD / 63,472 USD (5% PVM). Gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Daugialypės terpės ir žaidimų kūrimo pagrindinis tikslas - patenkinti dabartinę pasaulinę kvalifikuotų absolventų paklausą žaidimų ir multimedijos sistemos kūrimo srityse. Ši pagrindinė įranga suteiks jums įgūdžių taikyti technologijas vaizdo žaidimų ir susijusių sistemų kūrimui kompiuteriuose ir mobiliojo ryšio platformose, įskaitant tokius įrenginius kaip mobilieji telefonai, tabletės ir nešiojami įrenginiai. Galėsite nustatyti metodus, kaip spręsti realaus pasaulio vaizdo žaidimų ir multimedijos sistemų problemas. Be to, jūs plėtosite tiek tradicinius kompiuterių mokslo įgūdžius, tiek kūrybinius įgūdžius, įskaitant vizualizaciją, sąveiką ir bendravimo įgūdžius.
Trukmė 4 metai - visą darbo dieną | Įkainiai | Mokestis už mokslą |
Karjeros galimybės
Daugialypės terpės ir žaidimų plėtros sritis per pastarąjį dešimtmetį sparčiai pasikeitė. Mokslo ir technologijų pažanga, pvz., Žmogaus ir kompiuterio sąveika, mikroprocesorių apdorojimo galia, verslo procesų modeliavimas, sudėtingų sąveikų modeliavimas ir interneto visagalybė labai padidino šios darbo srities apimtį. Šio didžiojo absolventai gali patekti į tokias profesijas kaip:
- Programinės įrangos kūrėjai
- Proceso modeliavimo specialistai
- Grafikos ir animacijos dizaineriai
- Multimedijos kūrėjai
- Sistemų projektavimo ir analizės ekspertai
- Tinklo optimizavimo specialistai
- Žmogaus ir kompiuterio sąveikos specialistai
- Pramoninio proceso modeliavimo ekspertai
Profesinis akreditavimas
ACS
Programą Australijos kompiuterių draugija pripažįsta kaip „profesinio lygio“ narystės reikalavimus.
Akreditavimas ir pripažinimas
Ši programa yra akredituota JAE Švietimo ir mokslo ministerijos ir yra visiškai pripažinta JAE, GCC šalyse ir tarptautiniu mastu tolesniam švietimui ir užimtumui privačiame ir viešajame sektoriuje.
Be to, programos kokybę užtikrina UOW, kuri yra įregistruota Aukštojo mokslo kokybės ir standartų agentūroje (TEQSA), Australijos aukštojo mokslo sektoriaus nacionalinėje reguliavimo institucijoje. UOWD absolventai turi galimybę pakeisti savo UOWD laipsnius į lygiavertį UOW Australijos laipsnį, baigę studijas.
Programos struktūra
Kad gautų teisę į kompiuterinių mokslų bakalauro laipsnį multimedijoje ir žaidimų kūrime, kandidatas sukaupia ne mažiau kaip 204 kreditų taškų (KP), į kuriuos įeina 60 cp bendrojo lavinimo, 90 cp programos pagrindinės, 30 kp iš Major ir 24 cp pasirenkamųjų
Pagrindinis
- CSCI236 3D modeliavimas ir animacija
Mažiausiai keturi dalykai (24 KP) iš šio sąrašo:
- CSCI336 Kompiuterinė grafika
- CSCI346 žaidimų kūrimas
- „CSCI356 Game Engine Essentials“
- „CSCI366 Mobile Multimedia“
- CSCI376 daugiafunkcinis ir GPU programavimas
Programos branduolys
- CSIT111 programavimo pagrindai
- CSIT113 Problemų sprendimas
- CSIT114 sistemos analizė
- CSIT115 duomenų valdymas
- CSIT121 į objektą orientuotas dizainas
- CSIT127 tinklai
- CSIT128 Įvadas į interneto technologijas
- CSIT212 Įvadas į kompiuterines sistemas
- CSIT214 IT projektų valdymas
- CSIT226 žmogaus ir kompiuterio sąveika
- CSCI203 algoritmai
- CSCI251 išankstinis programavimas
- CSCI235Databazės sistemos
- MATH221 Matematika kompiuterių mokslams
- CSIT314 programinės įrangos kūrimo metodikos
- CSIT321 projektas
Bendrasis švietimas (GED)
Studentai privalo užpildyti 60 kreditų bendrojo lavinimo taškų iš šių septynių (7) kategorijų:
- Informacinės technologijos ir matematika (12 KP)
- MATH070 * Kompiuterijos matematikos fondas
- STAT131 Įvairovės ir netikrumo supratimas
- Anglų, arabų ar kitomis kalbomis (18 KP)
- GED 010 Akademinių studijų įgūdžiai 1
- GED 020 Akademinių studijų įgūdžiai 2
- Islamo studijos, istorija ar kultūra (6 KP)
- ARTS017 islamo kultūra
- Socialiniai ar elgsenos mokslai (6 KP) (iš sąrašo pasirinkite tik vieną)
- PSYC015 Įvadas į psichologiją
- SOC 103 Įvadas į sociologiją
- Gamtos ar fiziniai mokslai (6 KP) (iš sąrašo pasirinkite tik vieną)
- ENVI030 * Aplinkos mokslai
- PHYS030 * Fondo fizika
- Humanitariniai mokslai arba menai (6 KP) (iš sąrašo pasirinkite tik vieną)
- ARTS035 Filosofijos įvadas
- Teisė, verslas ir visuomenė
- Inovacijos ir verslumas (6 KP)
- INE 301 Inovacijų ir verslumo pagrindai
* Iššūkio testai pateikiami MATH070, PHYS030 ir ENVI030. Testai vyksta pirmąją semestro savaitę ir atleidimas nuo dalyko bus suteiktas pasiekus 60% ar daugiau balų.
Pasirinktinai
Plius 3 pasirenkant iš žemiau pateikto sąrašo
Patvirtintas pasirenkamųjų sąrašas
- ACCY111 apskaitos pagrindai visuomenėje
- ACCY112 apskaita organizacijose
- CSCI213 „Java“ programavimas ir į objektą orientuotas dizainas
- CSCI322 sistemų administravimas
- CSCI323 Dirbtinis intelektas
- CSCI319 paskirstytos sistemos
- CSCI350 stažuotė
- CSCI356 žaidimo variklių pagrindai
- CSCI358 saugumo inžinerija
- CSCI361 Kriptografija ir saugios programos
- CSCI368 tinklo saugumas
- CSCI370 Specialiosios temos kompiuterių moksle A
- CSCI399 serverio technologija
- ECON100 ekonominiai pagrindai verslui
- ISIT201 Informacijos ir ryšių saugumas
- ISIT204 El. Verslo principai
- MARK101 rinkodaros principai
- MARK301 Internetinės rinkodaros programos
- MARK343 Tarptautinė rinkodara
- MGNT110 Įvadas į vadybą
- MGNT201 Organizacinė elgsena
- MGNT206 Žmogiškųjų išteklių valdymas
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Kompiuterių inžinerijos bakalauras
- Istanbul, Turkija
Kompiuterių inžinerijos laipsnis (ispanų arba dvikalbis)
- Madrid, Ispanija
Informatikos bakalauras
- Lewiston, Jungtinės Amerikos Valstijos