Inžinerijos bakalauras
Kyoto University Of Advanced Science
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kyoto, Japonija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
JPY 1 654 410 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* pirmi metai
Įvadas
Visos anglų kalbos programa KUAS Inžinerijos fakultete – bene unikaliausia tokio pobūdžio programa pasaulyje
KUAS turi inžinerinę programą, kuri yra arčiau gamybos pramonės nei bet kada anksčiau, šalyje, kuri visame pasaulyje vertinama dėl savo inžinerinio išradingumo. Tai visiškai naujas, visiškai anglų kalbos inžinerijos fakultetas, sukurtas Kyoto University Of Advanced Science (KUAS). Su tarptautiniu mastu pripažintų dėstytojų ir aktyvių profesionalių inžinierių komanda įsteigta katedra 2020 m. Didžiausią dėmesį skiriant technologijoms, kurios padės formuoti mūsų ateitį – elektromobiliams, dronams, robotams, dirbtinio intelekto mašinoms, su varikliais susijusiems sprendimams, energijos gamybos sistemoms, ir daug daugiau – sveikiname naujos kartos inžinierius Kiote. Norint sukurti pažangiausias technologijas, būtina suteikti naujausią išsilavinimą. Atsižvelgdami į tai, sukūrėme programą, kurios aukščiausias tikslas – suteikti išsilavinimą, padedantį mūsų studentams įgyti tiesioginių realaus pasaulio įgūdžių, reikalingų geriausiai funkcionuoti šiuolaikiniame inžinerijos pasaulyje. Specializuojamės mechaninių, elektros ir mechatronikos technologijų srityje, siūlome išorinį požiūrį, atsižvelgiant į dabartines pramonės tendencijas, suteikiant studentams galimybę dirbti su tikrais inžinieriais visavertėje Kioto gamybos pramonėje. Baigę studijas siekiame, kad mūsų studentai galėtų sklandžiau pereiti į darbą visame pasaulyje žinomose įmonėse ir institucijose Japonijoje ir už jos ribų.
Mechaninių ir elektros sistemų inžinerija
Mechaninių ir elektros sistemų inžinerija yra susijusi su pažangiomis technologijų platformomis, reikalingomis sprendžiant pasaulinius iššūkius tokiose srityse kaip aplinka, energijos vartojimo efektyvumas, mobilumas, infrastruktūra, tvarumas, gyventojų valdymas, nelaimių prevencija ir pagalba, maisto gamyba ir didelės energijos gamybos sistemos. Tai taip pat technologija, skatinanti naujoves tokiose srityse kaip elektrinės transporto priemonės, pramoniniai robotai, dronai, dirbtinio intelekto valdomos mašinos ir su varikliais susiję sprendimai. Pripažindamas šią įvairovę, KUAS siūlo didelį akademinės specializacijos lankstumą, kad studentai galėtų susipažinti su įvairiomis žiniomis ir patirtimi įvairiose srityse, kurių reikalauja profesionaliai subalansuoti inžinieriai. Mūsų kursai apima tokias temas kaip dizainas, gamyba, mechatronika, matavimai, valdymas, intelektualios sistemos ir robotika, medžiagos, jonai, elektromagnetika, pavaros, maitinimo ir energijos sistemos, mikroelektronikos technologijos ir prietaisai, integriniai grandynai ir įterptosios sistemos, signalų analizė, mašinų mokymosi analizė. , ir dirbtinis intelektas.
Unikali mokymo programa, leidžianti mokiniams mesti iššūkį nuo pat pirmos dienos
Vienas iš pagrindinių KUAS inžinerinės programos edukacinių tikslų yra teorijos ir praktikos sujungimas realiose programose. Nuo pirmųjų metų KUAS teikia praktinius kursinius darbus kaip svarbią mokymo programos kursų sudedamąją dalį. Per ketverius studijų metus studentai turi daug galimybių tobulinti savo įgūdžius ir išmokti juos veiksmingai pritaikyti būsimoje profesinėje karjeroje. Be to, studentai gali pasirinkti kursus su praktiniu turiniu, atitinkančiu jų interesus, nuo dinaminių mechaninių sistemų (kur vienas iššūkis yra sukurti apverstą švytuoklinį robotą) iki kursų, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas programinės įrangos sistemoms (pavyzdžiui, suteikiant vartotojams tiesioginį grįžtamąjį ryšį apie užfiksuotą informaciją). iš jutiklių). Per šiuos kursus studentai gali savarankiškai sekti savo pomėgius ir smalsumą, ugdydami ir ugdydami esminius inžinerinius įgūdžius, kurie veda prie praktinių, kūrybiškų sprendimų.
Inovatyvus komandinis mokymasis – programa „Capstone“.
Šis ryšys tarp pagrindinių žinių ugdymo ir mąstysenos kūrybiškai pritaikyti šias žinias yra visoje mokymo programoje ir baigiasi mūsų novatoriška kertine programa. Kaip alternatyva baigiamajam tyrimo projektui, KUAS studentai „įsitraukia“ į mūsų partnerių įmonių pasiūlytas realaus pasaulio problemas ir inžinerines problemas. Studentai bendradarbiauja mažose komandose, kad sukurtų kūrybiškus šių problemų sprendimus, naudodamiesi giliomis žiniomis ir patirtimi, įgytomis kurso metu. Todėl pagrindinė programa suteikia mūsų studentams unikalią patirtį ir supratimą apie problemas, su kuriomis šiandien susiduria realaus pasaulio pramonė. Norėdami pasiruošti šiam iššūkiui, studentai trečiaisiais metais dalyvauja panašioje išankstinėje programoje.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
1 metai
Apžvalga
Pirmo kurso studentai įgyja žinių ir įgūdžių, kurie yra esminiai šiuolaikinio inžinieriaus išsilavinimui. Kursiniuose darbuose pagrindinis dėmesys skiriamas matematikos ir fizikos teorijai ir praktikai, kurios yra pagrindinės įvairiose programose, pristatytose vėlesniuose, labiau specializuotuose kursuose. Mūsų požiūris į šias pagrindines disciplinas leidžia studentams suprasti, kaip vyksta įvairūs reiškiniai ir kaip juos išreikšti matematiškai. Šiuos kursus papildo informacinio raštingumo ir informacijos apdorojimo įvadai. Be to, tarptautiniai studentai pradeda intensyvų japonų kalbos kursą, kuris padės jiems įgyti žinių ir įgūdžių, reikalingų mėgautis gyvenimu Japonijoje.
Pagrindiniai kursai
- 1 semestras: inžinerinė fizika Ⅰ, skaičiavimas ir tiesinė algebra Ⅰ informacinis raštingumas
- 2 semestras: inžinerinė fizika Ⅱ, skaičiavimas ir tiesinė algebra Ⅱ, algoritminis mąstymas ir programavimas naudojant Python, pagrindinė mechanika ir dizaino įvadas
Kiti kursiniai darbai (1 ir 2 semestrams) apima japonų kalbą (tiek mokyklos sezono metu, tiek per atostogas), laisvųjų menų pasirenkamuosius dalykus ir kūno kultūrą.
2 metai
Apžvalga
Antro kurso studentai toliau tobulina pagrindines matematikos ir informacijos apdorojimo disciplinų žinias. Šios temos vis dažniau dėstomos taikant požiūrį, kuris siejasi su inžinerijos pasauliu. Praktiniai komponentai palaipsniui integruojami į kursus, meta iššūkį studentų gebėjimams ir padeda ugdyti natūralų smalsumą bei gebėjimą spręsti problemas.
Be to, studentai pradeda savo inžinerinį mokymą lankydami labiau specializuotus kursus, įskaitant medžiagų mechanikos, elektromagnetinės teorijos, variklių inžinerijos ir praktinių seminarų kursus. Taip pat tęsiamas japonų kalbos mokymas tarptautiniams studentams, siekiant aukštesnio lygio, įtraukiant praktinį žodyną, kuris yra naudingas inžinerijos kontekste.
Pagrindiniai kursai
- 3 semestras: Paprastosios diferencialinės lygtys, C programavimo įvadas, medžiagų mechanika, elektromagnetinė teorija, elektros variklių pagrindai, mašinų dirbtuvių praktikos pratimas
- 4 semestras: vektorinis skaičiavimas, sistemų programavimas su C, mašinų projektavimas, mechanizmų ir mobiliųjų robotų įvadas, klasikinė valdymo inžinerija, fizinės chemijos įvadas, elektros variklių valdymo principai, puslaidininkių inžinerija, elektros grandinės, mechatronikos laboratorija (pagrindinė robotika), paruošimas -Capstone projektas 1
Kiti kursiniai darbai (3 ir 4 semestrams) apima japonų kalbą (tiek mokyklos sezono metu, tiek per atostogas), laisvųjų menų pasirenkamuosius dalykus ir kūno kultūrą.
Nuo trečiojo semestro studentai neprivalo lankyti visų kasmet siūlomų kursų. Jie gali pasirinkti, kuriuos kursus lankyti, atsižvelgdami į savo pomėgius ir jau baigtus išankstinius kursus.
Nuo ketvirtojo semestro, kitas svarbus programos komponentas prasideda 1-ojo projekto „Pre-Capstone“ projektas. Šiame projekte nedidelės studentų komandos, vadovaujamos profesorių ir inžinierių, sprendžia realias problemas. Šias problemas pirmiausia siūlo technologijų ir inžinerijos pramonės įmonės. Studentai tęsia šį projektą penktą semestrą Pre-Capstone Project 2.
3 metai
Apžvalga
Trečiuosius metus kerta tiltą praktiniam pritaikymui.
Tęsdami gilias matematikos žinias, studentai džiaugiasi lankstesnėmis mokymo programomis. Jie gali pasirinkti kursus pagal savo pomėgius, įskaitant kursus, skirtus mechatronikos sistemoms (kuriuose studentai sprendžia problemas, tokias kaip apverstos švytuoklės roboto kūrimas), ir kursus, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas programinės įrangos sistemoms (kuriuose studentai mokosi, kaip kurti programas, teikiančias vartotojams grįžtamąjį ryšį). remiantis informacija, gauta iš jutiklių).
Pagrindiniai kursai
- 5 semestras: Furjė analizė ir dalinės diferencialinės lygtys, skaitmeninis signalų apdorojimas, gamybos inžinerijos įvadas, robotų manipuliatorių įvadas, mokslinio matavimo įvadas, šiuolaikinės valdymo inžinerijos įvadas, elektrochemijos įvadas, galios elektronikos inžinerija, analoginės elektroninės grandinės, laboratorija 2 „Pre-Capstone“ projektas
- 6 semestras: kompleksinė analizė, tikimybė ir statistika, jutiklių įvadas, skaitmeninio valdymo inžinerija, įvadas į baterijų inžineriją, pavarų sistemas, elektros energijos perdavimą ir paskirstymą, logines grandines, komunikacijos inžinerijos įvadą, mechatronikos laboratoriją (pažangioji robotika), Capstone projektas1. arba 1 laboratorijos projektas.
Kiti kursiniai darbai (5 semestro) apima laisvųjų menų pasirenkamuosius dalykus.
Projekte „Pre-Capstone“ 2 studentai bendradarbiauja mažose komandose, kad išspręstų mūsų pramonės partnerių pasiūlytas realaus pasaulio problemas. Šeštą semestrą studentai, planuojantys prisijungti prie įmonių po studijų baigimo, dalyvauja Cap-Stone Project 1, kuriame studentų komandos sprendžia aukštesnio lygio įmonių siūlomas realaus pasaulio problemas. Studentai, kurie planuoja tęsti studijas aukštojoje mokykloje, imasi 1 laboratorijos projekto, kuriame studentai dalyvauja baigiamojo darbo projekte, kurį paskiria jų vadovas.
4 metai
Apžvalga
Paskutiniųjų kursų studentai sutelkia dėmesį į jau įgytų žinių ir praktinio tų žinių taikymo sąsajų stiprinimą. Ketvirtų metų akcentas – „Capstone“ programa.
„Cap-Stone Project 2“ studentai ir toliau bendradarbiauja mažose komandose, kad išspręstų mūsų pramonės partnerių pasiūlytas realaus pasaulio problemas, remdamiesi patirtimi, įgyta per ankstesnių metų „Pre-Capstone“ programas. Palyginti su „Pre-Capstone“ programomis, problemos yra didesnės apimties, o studentai vertinami pagal jų gebėjimą kurti kūrybiškus sprendimus be vadovaujančio profesoriaus pagalbos.
2 laboratorijos projekte studentai, planuojantys akademinę karjerą stojant į magistrantūros studijas, toliau dirba KUAS mokslinių tyrimų laboratorijoje.
Studentai neprivalo lankyti visų šiais metais siūlomų kursų ir gali pasirinkti, kuriuos studijuoti atsižvelgdami į savo pomėgius ir jau baigtus būtinus kursus.
Pagrindiniai kursai
- 7 semestras: įvadas į intelektinę nuosavybę, elektros energijos gamybą ir transformavimą, įvadas į informacinius ir ryšių tinklus, 2 Capstone projektas arba 2 laboratorinis projektas
- 8 semestras: pasirenkamieji specializuoti dalykai
Kiti kursiniai darbai (8 semestro) apima kūno kultūrą.
Studijų baigimo reikalavimai
KUAS bakalauro studijų programa yra ketverių metų programa.
Norėdami įgyti KUAS inžinerijos bakalauro laipsnį, studentai turi būti įstoję į KUAS ketverių metų laikotarpiui (aštuonis pilnus mokymo semestrus), gauti 128 ir daugiau kreditų iš kursinių darbų, kuriuos sudaro ne mažiau kaip 30 kreditų iš bendrųjų dalykų ir 98 kreditai iš KUAS. specializuotus dalykus ir užbaigti pagrindinį projektą arba laboratorijos projektą (atsižvelgiant į būsimus karjeros tikslus).
Fokusavimo sritys
Absolventai gali pasirinkti vieną iš keturių toliau išvardytų bendrųjų dėmesio sričių.
- Medžiagos
- Energija
- Informacija
- Sistemų inžinerija
Absolventai gali pasirinkti specializaciją, kurios pavyzdžiai pateikiami toliau.
- MEMS
- Nanotechnologijos
- Galios elektronika
- Galios puslaidininkiai
- Elektros inžinerija
- Galios elektroninės grandinės
- Elektrinės transporto priemonės
- Atsinaujinanti energija
- Valdymo inžinerija
- Robotika
- Sistemų projektavimas / Sistemų inžinerija
- Mechaninė inžinerija
- Meta programavimas
- Perkonfigūruojamos sistemos
- Įterptosios IOT technologijos
- Skaičiavimo medžiagų mokslas
- Baterijų inžinerija
- Joninės
- Nuotolinis jutimas
- Dronų aplinkos matavimas
- Kvantinė medžiagų mokslas
- Matematika
- Kompleksinė analizė
- Neorganinių medžiagų chemija
- Nanomedžiagos
- Keramika
- Informacijos ir ryšių inžinerija
- Statistinė fizika
- Tvirta mechanika
- Skaičiavimo mechanika
- Mašininis mokymasis
- Balso atpažinimas
- Kietojo kūno fizika
- Superlaidumas
- Optoelektroniniai prietaisai
- Dielektrikai
- Holografija
- Funkcinės medžiagos
- Kompiuterinė vizija
- Virtuali realybė
- Papildyta realybė
- Pervasive Computing
- Nešiojami kompiuteriai
- Asmeninė informatika
- Skaitmeninė sveikata
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventai gali tikėtis didelės jų įgūdžių paklausos tokiose pramonės šakose, kaip išvardytos toliau.
- Dizaino gamyba
- Robotika
- Matavimas ir kontrolė
- Energijos perdavimas
- Joninės
- Pavaros
- Elektros prietaisai