Kompiuterių bakalauras realiu laiku, interaktyvus modeliavimas

Bendroji informacija

Apie šią programą plačiau skaitykite universiteto tinklapyje

Programos aprašymas

Vaizdo žaidimai nėra vien tik pramoga - jie išsivystė į sudėtingas programinės įrangos sistemas, kurios peržengia kompiuterių galimybių ribas. Kompiuterių mokslo bakalauras realiojo laiko interaktyviame modeliavime paruošia kurti ir optimizuoti šių sistemų pagrindą - nuo grafinių algoritmų iki lygio redaktorių iki fizikos variklių.

Nuodugniai studijuodami matematiką, fiziką ir informatiką - kartu su realaus pasaulio projektais, kuriuose kuriate ir programuojate savo visiškai žaidžiamus žaidimus nuo pradžios iki pabaigos - ši programa paverčia jus efektyviu programinės įrangos kūrėju, gebančiu suprasti, bendrauti ir spręsti problemas kiekviename kūrimo proceso etape.

Kūrėjai iš viso pasaulio padarė savo ženklą vaizdo žaidimų pramonėje po to, kai „DigiPen“ įgijo informatikos bakalauro laipsnį realiojo laiko interaktyvaus modeliavimo laipsnyje. Ar prisijungsi prie jų?

Kas turėtų tęsti šį laipsnį?

Jei norite tobulinti programinės įrangos technologiją, kuri suteikia galimybę žaisti vaizdo žaidimus ir interaktyvius pasaulius, Kompiuterių mokslų bakalauras realiojo laiko interaktyviojo modeliavimo programoje gali padėti jus pasiekti. Studentai nusileido AAA vaizdo žaidimų pozicijoms tiesiai iš „DigiPen“ kaip kvalifikuoti programuotojai, gamintojai ir dar daugiau. Nors programa yra orientuota į informatikos įgūdžius ir grafikos technologijas, naudojamas kuriant pažangiausius 3D žaidimus ir simuliacijas, programos absolventas turėsite įgūdžių ir patirties, reikalingų kuriant įvairaus pobūdžio programas.

Kaip šios programos studentas, jūs:

Tapk patyrusiu programinės įrangos inžinieriumi

Pasinerkite į duomenų struktūrų, grafikos perteikimo, kompiuterių tinklų ir dar daugiau dalykų, gilindamiesi į pagrindines programavimo kalbas.

Sukurkite 2D ir 3D modeliavimą iš pagrindų

Dirbkite su komandomis kurdami ir plėtodami 2D ir 3D vaizdo žaidimus bei modeliavimo programinę įrangą, pradedant nuo savo variklio technologijos.

Įgykite patirties bendradarbiaujančios studijos aplinkoje

Sužinokite, kaip bendradarbiauti su kitais naudojant bendrą kodinę bazę, sprendžiant problemas ir sprendžiant žaidimų programinės įrangos kūrimo problemas.

Akademinis planas

Būdami šios programos studentai, jūs padalinsite laiką tarp matematikos, fizikos ir informatikos kursų bei komandinių projektų klasių, kurios leis jums bendradarbiauti su kitų disciplinų studentais. Kiekvienas kursas bus grindžiamas jūsų pagrindinėmis žiniomis, o projekto kursiniai darbai suteiks jums galimybę pritaikyti savo išsilavinimą profesinės studijos aplinką imituojančioje aplinkoje.

131841_merakiestudio_fotografia_digipen42.jpg„DigiPen“

Pavyzdžio kursų seka

Tai yra 2018–2019 m. Akademinės grupės studentų pavyzdinė kursų seka. Ši seka neturėtų būti naudojama patarimo tikslais; susisiekite su savo studentų sėkmės patarėju ir gaukite šios programos mokymo schemos kopiją.

1 semestras

  • MAT 140 - tiesinė algebra ir geometrija
  • CS 100 - kompiuterinė aplinka
  • CS 120 - Aukšto lygio programavimas I: C programavimo kalba
  • ENG 110 - Kompozicija
  • GAM 100 - projekto įvadas

Bendras semestro kreditų skaičius: 18

2 semestras

  • MAT 150 arba MAT 180 - I skaičiavimo ir analitinė geometrija arba vektorinis skaičiavimas I
  • CS 170 - Aukšto lygio programavimas II: C ++ programavimo kalba
  • CS 230 - žaidimų įgyvendinimo būdai
  • COM 150 - tarpasmeninis ir darbo bendravimas
  • GAM 150 - I projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 17

Vasara

Tiems, kurie nori sumažinti 3 semestro ir (arba) 4 semestro kursų apkrovą, vasarą gali vykti vienas ar keli iš šių kursų: CS 200, MAT 200, PHY 200

3 semestras

  • MAT 200 arba MAT 230 - skaičiavimo ir analitinė geometrija II arba vektorinis kalkulis II
  • CS 180 - I operacinė sistema: žmogaus ir mašinos sąsaja
  • CS 200 - kompiuterinė grafika I
  • CS 225 - Pažangusis C / C ++
  • GAM 200 - II projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 17

4 semestras

  • MAT 250 - linijinė algebra
  • PHY 200 - judesio dinamika
  • „PHY 200L“ - judesio dinamikos laboratorija
  • CS 250 - kompiuterinė grafika II
  • CS 280 - duomenų struktūros
  • GAM 250 - II projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 18

Vasara

Tiems, kurie nori sumažinti 5 semestro ir (arba) 6 semestro kursų apkrovą, vasarą gali vykti vienas ar keli iš šių kursų: CS 300, CS 315, MAT 258

5 semestras

  • MAT 258 - Diskretinė matematika
  • PHY 250 - bangos, optika ir termodinamika
  • CS 260 - Kompiuterių tinklai I: tarpprocesinis ryšys
  • CS 300 - Pažangi kompiuterinė grafika I
  • CS 330 - algoritmo analizė
  • „GAM 300“ - III projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 20

6 semestras

  • Pasirenkamasis matematika - bet kuris MAT kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • CS 315 - žemo lygio programavimas
  • CS 350 - Pažangi kompiuterinė grafika II
  • Informatika pasirenkama - bet kuris CS kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • CG 130 - 3D kompiuterinės animacijos gamyba
  • GAM 350 - III projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 19

7 semestras

  • Pasirenkamasis matematika - bet kuris MAT kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • Informatika pasirenkama - bet kuris CS kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • Anglų kalbos pasirenkamasis - bet kuris trijų ar daugiau kreditų ENG kursas
  • ART ir MUS pasirenkamieji - pasirinkite vieną: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 arba MUS 115
  • GAM 400 * - III projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 16

8 semestras

  • Anglų kalbos pasirenkamasis - bet kuris trijų ar daugiau kreditų ENG kursas
  • Informatika pasirenkama - bet kuris CS kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • Informatika pasirenkama - bet kuris CS kursas, kurio skaičius yra 200 ar didesnis
  • HSS pasirenkamasis - bet kuris HIS, PSY ar SOS kursas, turintis tris ar daugiau kreditų
  • COL 499 - karjeros paieškos paruošimas: Medžiagos, logistika ir komunikacija
  • GAM 400 * - IV projektas

Bendras semestro kreditų skaičius: 17

Bendras kreditų laipsnis (reikalaujami minimalūs kreditai): 142

* Kiti kursai gali įvykdyti šį reikalavimą.

131842_merakiestudio_fotografia_digipen41.jpg„DigiPen“

Priėmimo reikalavimai

Norėdami kreiptis dėl informatikos bakalauro laipsnio realiojo laiko interaktyviojo modeliavimo programoje, turėtumėte turėti tvirtą pagrindą matematikos, gamtos mokslų ir problemų sprendimo srityse. Prieš apsilankydami „DigiPen Europe-Bilbao“, turėsite būti baigę išankstinę programą (arba jos ekvivalentą). Rekomenduojami papildomi informatikos ir fizikos kursai.

Kreditų skaičius ir GPA

Kompiuterių mokslų bakalauras realiojo laiko interaktyviojo modeliavimo (RTIS) studijų programoje reikalauja baigti ne mažiau kaip 142 kreditų su kaupiamuoju GPA, lygiu 2,0 ar geresniu. Paprastai programa trunka aštuonis 15 savaičių semestrus arba iš viso ketverius mokslo metus.

Reikalavimai klasei

Visuose pagrindiniuose informatikos bakalauro kursuose studentai turi gauti „C“ (arba 1,7 kokybės balų) arba aukštesnį pažymį, realaus laiko interaktyvaus modeliavimo programą. (Neakivaizdiniame kurse laikoma, kad išlaikytas „D“ [arba 1,0 kokybės balas] arba aukštesnis pažymys.) Pagrindiniai kursai yra visi kursai, skirti GAM, MAT ir CS reikalavimams įvykdyti. PHY 200, PHY 200L ir CG 130 taip pat yra pagrindiniai kursai.

Reikalavimai anglų kalba

Kandidatai privalo įrodyti savo anglų kalbos lygį patvirtindami pažymėjimą anglų kalba arba laikydami anglų kalbos egzaminą.

Tiriamos temos

Kompiuterių magistrantūros studijų programos realiojo laiko interaktyvaus modeliavimo programos studentai išmoks:

  • Programuokite įvairius modeliavimus ir žaidimus, įskaitant dvimačius ir trimačius žaidimus.
  • Žaidimo projekto ir techninio projekto dokumentų projektai, skirti padėti planuoti ir organizuoti žaidimų gamybos aspektus.
  • Įdiekite efektyvias grafines vartotojo sąsajas (GUI), įskaitant langų, meniu ir dialogo langų valdymą.
  • Sukurkite tvirtus dirbtinio intelekto algoritmus, kurie tarnautų kaip kompiuterio valdomų žaidimų objektų pažintiniai procesai.
  • Taikykite tokias sąvokas kaip kompiuterių tinklai, TCP / IP ir interneto programavimas kelių žaidimų žaidimų aplinkoje.

131850_Campusexterior.JPG„DigiPen“

Studentų projektai

Daugiadisciplininiai komandos projektai sudaro pagrindinę kompiuterių mokslo bakalauro dalį realiojo laiko interaktyvaus modeliavimo programoje. Būdami programos studentu, kartu su savo klasės draugais dirbsite prie originalių žaidimų projektų. Be to, kad galėsite kurti savo 2D ir 3D grafikos technologijas nuo nulio, turėsite galimybę prisiimti komandos vaidmenis žaidimų programavimo, dirbtinio intelekto, žaidimų projektavimo ir kitose srityse - pritaikydami klasės koncepcijas apčiuopiamų programinės įrangos produktų srityje. Tai tik keli pavyzdžiai to, ką sukūrė programos studentai.

Karjeros perspektyva

Kompiuterių mokslų bakalauras realiojo laiko interaktyvaus modeliavimo absolventams gali užimti įvairias pradinio ir vidutinio lygio pozicijas programinės įrangos inžinerijoje, ypač kuriant vaizdo žaidimus.

Potenciali karjera

Variklio ir įrankių programuotojas

Paprastai variklio ar įrankių programuotojas sukuria pritaikytas programinės įrangos sistemas (tokias kaip lygio redaktorius ar scenarijų kalba), kurias kiti komandos kūrėjai naudos kurdami žaidimo išteklius arba tiesiog padarys efektyvesnį bendrą kūrimo procesą.

Programinės įrangos architektas

Programinės įrangos architektas yra atsakingas už aukšto lygio vystymo projekto struktūros sukūrimą ir sprendimų, susijusių su techniniais standartais, priėmimą. Iš esmės programinės įrangos architektas sukuria projekto pagrindų projekto brėžinius.

Žaidimo programuotojas

Žaidimų programuotojas yra atsakingas už vaizdo žaidimo mechaninių savybių ir sistemų įgyvendinimą, dažnai bendradarbiaudamas su dizaineriais, kad idėjas paverstų darbinėmis, judančiomis dalimis.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Welcome to DigiPen Institute of Technology! We’re an academic community of builders and believers with a shared passion for games, art, and technology. For more than 30 years, and with three internati ... Skaityti daugiau

Welcome to DigiPen Institute of Technology! We’re an academic community of builders and believers with a shared passion for games, art, and technology. For more than 30 years, and with three international campuses in the U.S.A., Singapore, and Spain, we’ve been preparing students like you for a wide range of careers — doing the kind of work that challenges the mind and excites the imagination. Skaityti mažiau