Įvadas
Kompiuterių ir informacinių technologijų studijų programaMariboro universiteto (ES) Slovėnijos Elektrotechnikos ir informatikos fakulteto (FERI) kompiuterių mokslo ir informacinių technologijų studijų programa yra viena iš populiariausių Slovėnijos inžinerijos bakalauro studijų programų.
Programa siūlo platų kompiuterinės programinės įrangos ir kompiuterinės inžinerijos temų pasirinkimą, įskaitant kompiuterių programavimą, kompiuterių architektūrą ir tinklus, dirbtinį intelektą, intelektines informacines technologijas, daiktų internetą (IoT) ir įterptųjų sistemų programavimą, interneto ir mobiliąsias programas, kompiuterį. Grafika ir vizija, Kompiuterinė animacija, Skaitmeninių signalų ir vaizdų apdorojimas, Multimedija ir Kompiuteriniai žaidimai.
Programa yra karjeros, susijusios su informacinėmis technologijomis, kūrimo pagrindas, ypač programinės įrangos kūrėjams, interneto ir daugialypės terpės sprendimų kūrėjams, sistemos administratoriams, programinės įrangos ir programų kūrėjams bei kompiuterių programų analitikams.
Kiekvienais metais į šią studijų programą įstoja daugiau kaip 130 Slovėnijos ir 60 užsienio („Erasmus“) studentų, sukurdami teigiamą, atvirą ir labai stimuliuojančią studijų aplinką. Pastarasis yra papildytas aukštomis kompetencijomis ir ilgamete aukščiausiųjų dėstytojų patirtimi programinės įrangos ir kompiuterių inžinerijos srityse.
Antraisiais metais studentai, bendradarbiaudami su pramonės partneriais, pasirenka du projektus, susijusius su skirtingomis informatikos temomis. Todėl studijų programa yra skirta skatinti studentus dalyvauti įvairiuose pramonės projektuose.
Studijų programa yra gerai pripažinta tarptautiniu mastu. 2020 m. „Times“ užėmė 501–600 vietą Mariboro universitete „Kompiuterių mokslo“ srityje.Išsamus mokymo programos aprašymasBaigę šią studijų programą studentai galės pademonstruoti kompetencijas ir įgūdžius šiomis temomis:Algoritmai, programavimo kalbos ir programinės įrangos kūrimo metodaiPagrindiniai kompiuterinių programų analizės, projektavimo, kodavimo ir testavimo principai,
Skirtingi programavimo būdai (struktūrizuoti, orientuoti į objektus ir kt.) Ir kalbos (C ++, C #, Java, Python ir kt.),
Algoritmai ir įvairios programavimo strategijos (padalinti ir užkariauti, godus metodas, dinaminis programavimas ir kt.),
Programinės įrangos būvio ciklo metodai, skirti tobulinti programinę įrangą,
Automatų ir kalbos teorijos pagrindai, kompiliatoriaus / interpretatoriaus programų sudarymas ir įgyvendinimas, statinis ir dinaminis spausdinimas bei skirtingos polimorfizmų formos.Internetinio programavimo ir kompiuterinių tinklų srityseInterneto programos ir paslaugos su atitinkamomis duomenų bazių ir pateikimo technologijomis,
Žymėjimo kalbos, tokios kaip HTML ir CSS, taip pat programavimo kalbos, tokios kaip „Javascript“ ir PHP,
Kompiuterinių tinklų (architektūra, protokolai, sluoksniai) projektavimas ir valdymas.Kompiuterių architektūros ir sistemos programinės įrangos srityseKonkrečių kompiuterio komponentų veikimas, jų vaidmuo ir veikimo parametrai,
Operacinių sistemų, atminties ir failų sistemų valdymo bei sistemos administravimo principai Unix ir Windows pagrįstose sistemose,
Sistemos programinės įrangos įrankiai ir programų našumo optimizavimas.Kompiuterinės grafikos ir vartotojo sąsajų srityseTikslinis vartotojo sąsajos dizainas,
Papildytos ir virtualios realybės technologijos,
Modernus grafikos vamzdynas, 2D ir 3D geometrinės transformacijos, vietinio ir pasaulinio apšvietimo bei spalvų modeliai,
OpenGL standartas grafinėms programoms įgyvendinti,
Įvairūs daugialypės terpės tipai, nuostolingi ir nuostolingi daugialypės terpės duomenų glaudinimo, analoginio ir skaitmeninio garso ir vaizdo įrašai.Dirbtinio intelekto ir didelių duomenų analizės sritysePagrindinės žinių pateikimo sąvokos,
Naujų žinių daryba ir išvedimas naudojant predikatinę logiką ir tikimybinius samprotavimus,
Neuroniniai tinklai ir jų panaudojimas klasifikuojant.Raštų atpažinimo ir kompiuterinio matymo srityseDuomenų negausumas ir duomenų transformacijos (Furjė, Z transformacija),
Skaitmeninio signalo ir vaizdo apdorojimo principai,
Kompiuterinės regos ir modelių klasifikavimo pagrindai.Įterptųjų sistemų ir daiktų interneto programavimo srityseKompiuterinės inžinerijos metodų pagrindai,
Susidoroti su kompiuterinės įrangos gyvavimo ciklu, pradedant nuo reikalavimų analizės, kuriant ir gaminant bei baigiant aptarnavimu vietoje,
Kompiuterinės sistemos realiuoju laiku (principai, užduotys, daugiafunkcinis darbas, sinchronizavimas, planavimo politika),
Paprastos daugiafunkcinės įterptosios sistemos projektavimas.ReikalavimaiMinimalus amžius: 18
Anglų kalbos reikalavimai:B2 lygis (ketvirtasis anglų kalbos lygis pagal Bendrą Europos standartų sistemą (CEFR) arba lygiavertis (pvz., Cambridge FCE, Oxford B2 Upper-Intermediate).
Anglų kalbos mokėjimo reikalavimus galima atsisakyti:Gimtoji anglakalbiai, arba;
Pareiškėjai, baigę išsilavinimą anglų kalba (pvz., Vidurinės mokyklos diplomas arba IB).
Dokumentai: Reikalingų dokumentų sąrašą galite rasti šiuo adresu: http://portal.evs.gov.si/documents/10157/21c4dba9-ca1d-46c2-ba69-20ae53600cfc
Kvalifikacija: Reikalingų kvalifikacijų sąrašą galima rasti šiuo adresu: http://portal.evs.gov.si/documents/10157/21c4dba9-ca1d-46c2-ba69-20ae53600cfc