Apžvalga

Technologija tapo neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi, ir mes tapo priklausomi nuo technologijų. Tai gali sudaryti įspūdį, kad šiuo metu mes dabar valdome technologijas ir mokslą daugiau nei bet kada anksčiau. Bet kaip tiksliai tai? Yra pavojus priklausomybės nuo technologijų priklausomybei: tai gali apriboti mąstymą, išradimą ir kūrybiškumą, galiausiai susilpninti mokslo ir technologijų gamybos galingumą. Taigi, inžinerijos fakulteto misija turėtų būti transformuoti mūsų jaunimą iš technologijų naudotojų į technologijų kūrėjus didžiojoje technologijų vandenyne. Mūsų remiami inžinieriai turi žinoti, kad bent pusė žinių ir įgūdžių, kurių jie turi norėdami sukurti mobilųjį telefoną, kurį jie turi savo rankose, iš tikrųjų priklauso savo protui. Jų pagrįstas pasitikėjimas savimi ir žinių kaupimas neabejotinai turi įtakos jų būsimiems verslininkystės siekiams ir jų prisijungimui prie akademinio pasaulio per mokslinę gamybą. Reikėtų žinoti, kad už kiekvienos sėkmingos technologinės iniciatyvos yra asmenys, kurie savo pagrindiniais principais yra priėmę žinių kaupimą, sunkų darbą ir racionalų mąstymą. Priešingai nei populiariam mąstymui, "gera idėja" niekada nepakanka, kad savaime būtų sukurtas technologijų gigantas. Atsižvelgdami į tai, mes mokome savo mokinius, kad mokymas, apklausa ir analizė yra pagrindiniai mąstymo būdai. Nors mes tai darome, mes taip pat rengiame juos kaip verslininkus inžinierius, padedame jiems integruotis į pramonę ir atrandame savo studentus, norinčius anksčiau siekti akademinės karjeros, kad nukreiptų juos į tinkamą kursą.

Apie mus

Pirmoji studentų programa kompiuterinių technologijų srityje palankiai įvertino 2010 m. Rugsėjo mėn. Pirmasis mokymo programos struktūrizavimas buvo atliktas vadovaujantis ABET ir ACM (Computational Machinery Association) kriterijais, o pagrindinės kompiuterijos mokslo mokyklos pasaulyje ir Turkijoje buvo nagrinėjamos. pastabomis visų suinteresuotųjų šalių ir konsultantų. Mūsų departamentas taip pat apima Bolonijos standartus savo struktūrose. Atsižvelgdama į naują 2014 m. Atliktą vertinimo etapą, mes nusprendėme jį peržiūrėti MÜDEK ( Inžinerinių programų vertinimo ir akreditavimo asociacija)

Švietimo tikslai

Mūsų absolventai galės

  • dirbti kompiuterių inžinieriais, tyrėjais ar vadovais nacionalinėse ar tarptautinėse kompanijose,
  • siekti magistro ar doktorantūros laipsnių kompiuterių moksle ar susijusioje srityje absolventų mokyklose visame pasaulyje ir galų gale išlaikyti fakulteto pozicijas akademinėje bendruomenėje ir
  • kurti naujus produktus, grindžiamus pažangia kompiuterių mokslo sritimi ir (arba) pradėti naujas aukštųjų technologijų įmones.

Programos rezultatai

Iki studijų pabaigos mūsų studentai įgis žemiau nurodytas žinias, gebėjimus ir elgseną.

Pagrindiniai rezultatai

1. Gebėjimas veiksmingai bendrauti ir parašyti bei pateikti ataskaitą turkų ir anglų kalbomis.

  1. Gebėjimas dirbti individualiai, tarpdisciplininėse ir daugiadisciplininėse komandose.

  2. Pripažįstama, kad reikia visą gyvenimą trunkančio mokymosi ir gebėjimo susipažinti su informacija, sekti mokslo ir technologijų raidą bei nuolat atsinaujinti.

  3. Žinios apie projektų valdymą, rizikos valdymą, inovacijas ir pokyčių valdymą, verslumą ir darnų vystymąsi.

  4. Informuotumas apie sektorius ir galimybė parengti verslo planą.

  5. Profesinės ir etikos atsakomybės supratimas ir etiško elgesio įrodymas.

    Inžinerijos fakultetas Specifiniai rezultatai

    7. Žinios apie inžinerines problemos epochoje, pasaulinis ir visuomeninis inžinerinių sprendimų poveikis sveikatai, aplinkai ir saugumui bei jų teisinės pasekmės.

  6. Žinios apie esamas inžinerines programas ir standartus, naudojamus inžinerijos programose.

  7. Gebėjimas identifikuoti, formuluoti ir išspręsti sudėtingas inžinerines problemas bei galimybę pasirinkti ir taikyti tinkamus analizės ir modeliavimo metodus šiam tikslui.

  8. Gebėjimas kurti sudėtingą sistemą, procesą, įrenginį ar gaminį, kad būtų patenkinti pageidaujami poreikiai realistiniais apribojimais ir sąlygomis, naudojant modernias projektavimo priemones.

  9. Gebėjimas kurti, atrinkti ir naudoti modernius metodus ir priemones bei naudoti informacines ir komunikacines technologijas, reikalingas inžinerinei praktikai.

  10. Gebėjimas kurti ir atlikti eksperimentus, rinkti duomenis ir analizuoti bei interpretuoti inžinerinių problemų tyrimo rezultatus.

    Specialieji informacinių technologijų rezultatai

    13. Tinkamos matematikos, mokslo ir dalykų žinios apie kompiuterių mokslą ir gebėjimas naudoti šias žinias išspręsti sudėtingas inžinerines problemas.

  11. Pažangios matematikos žinios, įskaitant diferencialines lygtis, integralus skaičiavimas, linijinė algebra, sudėtingi kintamieji ir diskretiška matematika.

  12. Matematikos, gamtos mokslų, informacinių technologijų ir inžinerinių mokslų žinios, reikalingos analizuoti ir kurti sudėtingus elektros ir elektroninius prietaisus, programinę įrangą ir sistemas, turinčias techninės ir programinės įrangos komponentus.

  13. Žinios apie tikimybes ir statistinius duomenis, įskaitant kompiuterines programas.

  14. Informatikos plotis, apimantis duomenų struktūras ir algoritmus, programavimo kalbas, duomenų bazių valdymo sistemas, operacines sistemas, algoritmų ir automatinių teorijų bei formalių kalbų analizę.

  15. Žinių gylis vienoje iš kompiuterių tinklų kompiuterių sričių, programinės įrangos inžinerijos, kompiuterinio vizualinio dirbtinio intelekto ar kompiuterinės architektūros ir įterptųjų sistemų.
Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 19 daugiau kursų Ozyegin University »

Paskutinį kartą atnaujinta Gruodis 26, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Duration
4 metų
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date