Kompiuterių bakalauro laipsnis
University of Wollongong
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Wollongong, Australija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
AUD 99 504 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Vidaus studentams: Commonwealth remiami studentai privalo mokėti studento įnašą į savo kursų kainą. Tarptautiniams studentams: Sesijos mokestis yra $ 16,584 per metus, o kursų mokestis - 99 504 JAV doleriai per metus.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kursų santrauka
Šis laipsnis
Kompiuterių mokslininkai daugiausia dėmesio skiria teoriniams skaičiavimų ir jų taikymo pagrindams bei praktiniams metodams. Jie projektuoja metodus ir įrankius bei rašo programas kompiuterinėms programoms. Šios programos gali būti tokios, kaip kompiuterių sistemos, skirtos mašinų valdymui, informacijos valdymas ir dideli duomenys, mobiliųjų įrenginių taikymas, akcijų rinkos tendencijų analizė, žaidimų projektavimas, cheminių reakcijų vizualizavimas, neuronų tinklo projektavimas, skaičiavimo geometrija roboto navigacijai, pacientų stebėjimas ligoninėse ir daug daugiau.
Ką mokysi
Suraskite savo stipriąsias puses ir interesus, studijuodami kompiuterių mokslo ir IT pagrindus: programavimą, problemų sprendimą, tinklo ir ryšių, žiniatinklio technologijas, duomenų valdymą, sistemos analizę, žmogaus ir kompiuterio sąveiką ir projektų valdymą. Visus pirmuosius metus studijuosite bendrą dalykų, susietų mūsų kompiuterių mokslų, IT ir informacinių sistemų laipsnius, pagrindą. Yra galimybė specializuotis „Wollongong“ universiteto universitete iš savo antrųjų studijų metų pasirinkdami vieną ar daugiau šių didžiųjų bendrovių:
- Dideli duomenys
- Kibernetinė sauga
- Skaitmeninių sistemų saugumas
- Žaidimai ir judrioji plėtra
- Programinės įrangos inžinerija
Studentams, kurie nenori specializuotis su didžiaisiais, jūs baigsite pažangius dalykus, suteikiančius jums konkrečių žinių, tuo pačiu kurdami jus profesinėmis žiniomis ir įgūdžiais kompiuterių moksle. Savo paskutiniais metais jūs sukursite savo paraišką kaip kasmetinio studentų komandos projekto dalį, kurdami mūsų pramonės partnerių pateiktus realaus pasaulio problemų sprendimus.
Kursų mokymosi rezultatai
Kursų mokymosi rezultatai yra mokymosi pasiekimų teiginiai, kurie išreiškiami atsižvelgiant į tai, ko besimokantysis turėtų žinoti, suprasti ir sugebėti padaryti baigus kursą. Studentai, baigę šį kursą, galės įrodyti:
- Pademonstruokite pagrindines žinias apie kompiuterio pagrindus ir gebėjimą taikyti teorinius kompiuterių mokslo pagrindus, siekiant išspręsti įvairias praktines problemas.
- Sukurti ir kurti naujoviškus programinės įrangos sprendimus įvairioms programoms.
- Projektuoti, plėtoti ir taikyti naujus metodus ir algoritmus sprendžiant praktines problemas.
- Įdiegti tinkamą teoriją, praktiką ir priemones, skirtas kompiuterinių sistemų specifikavimui, projektavimui, diegimui ir priežiūrai bei įvertinimui.
- Veiksmingai veikia kaip komandos dalis, kad pasiektumėte bendrų tikslų ir tikslų rinkinį ir bendrautumėte su projekto dalyviais.
- Priimti profesionalų ir etinį požiūrį į sprendimų priėmimą ir susijusias socialines pareigas.
Kurso struktūra
Studentai, dalyvaujantys kompiuterių mokslų bakalaure, sukaupia ne mažiau kaip 144 kreditų taškų, užpildydami:
1. Šie pagrindiniai dalykai:
Dalyko kodas |
2. Kad kandidatas būtų apdovanotas svarbiausiu, jis turi patenkinamai užpildyti keturis (4) dalykus, išvardytus toje pagrindinėje dalyje.
3. Studentai, neužpildę pagrindinio dalyko, turi užpildyti 12 kreditų 300 lygių CSCI arba ISIT dalykų, o dar 12 kreditų taškų, kurie yra nei 200, nei 300 lygių CSCI, CSIT ar ISIT dalykai, kurie nėra įtraukti į pagrindinę dalį.
4. Kad kandidatai būtų apdovanoti dvigubu pagrindu, kandidatai turi užtikrinti, kad keturi iš atrinktų dalykų atitiktų kiekvieno didžiųjų bendrovių reikalavimus. Bendrosios kursų taisyklės leidžia įskaičiuoti maksimalų vieno dalyko skaičių į daugiau nei vieną pagrindinį tyrimą.
5. Pasirenkamieji dalykai, iš viso į 144 kreditų taškus, pasirinktus iš Kompiuterijos ir informacinių technologijų dalykų sąrašo, kuris yra bet kuris CSIT, CSCI ar ISIT dalykas, arba iš bendrojo tvarkaraščio.
Pastaba: ne daugiau kaip 60 kreditų pirmųjų metų dalykų.
Fakultetas skatina IRT įgūdžių ir žinių kūrimą darbo vietoje, pasitelkiant pramonę. Visiems studentams rekomenduojama užbaigti ISIT200 pramonės paskirties vietą, kuri yra mažiausiai vienas 8 savaičių patvirtintos pramonės praktikos laikotarpis, įvertintas rašytinių ataskaitų forma.
Pagrindinis tyrimas
Studentai, dalyvaujantys šiame laipsnyje, gali būti:
- Dideli duomenys
- Kibernetinė sauga
- Skaitmeninių sistemų saugumas
- Žaidimai ir judrioji plėtra
- Programinės įrangos inžinerija
Atkreipkite dėmesį, kad tam tikri 300 lygių dalykai, kurių reikia kaip pagrindinės dalies dalį, gali turėti 100 ir 200 lygių būtinų dalykų, kurie nėra išvardyti kaip pagrindiniai.
Tikimasi, kad visi kandidatai konsultuosis su mokyklos ir fakulteto patarėjais prieš įsipareigodami atlikti bet kokį konkretų studijų modelį, nepaisant to, ar jis buvo aprašytas pirmiau, ar ne.
Akreditacija
Kompiuterių mokslų bakalauras yra akredituotas Australijos kompiuterių draugijos kaip „Profesionalaus“ lygio narystės reikalavimų.
Kodėl verta rinktis šį kursą?
UOW turi ekspertus, apimančius visą IRT pramonės mokslų, IT, inžinerijos ir matematikos metodų plotį. Turime vieną stipriausių mokyklų pastatyti, diegti ir valdyti naujausias skaičiavimo technologijas ir verslo kompiuterines sistemas.
Glaudžiai bendradarbiaujant su pramonės partneriais užtikriname, kad visos programos ir toliau atitiktų pramonės tendencijas ir pokyčius. Studentai studijuoja realaus pasaulio projektus ir sąveikauja su pramonės specialistais ir mokosi iš jų, siekdami užtikrinti jų karjeros pasirengimą.
Karjeros galimybės
- Analitikas Animatorius
- Kompiuterių ar programinės įrangos inžinierius
- Duomenų bazės administratorius
- Elektronikos inžinierius
- Žaidimai arba „App Developer“
- Investicijų bankininkas
- IT konsultantas
- Tinklo architektas arba inžinieriaus programuotojas
- Saugumo inžinierius
- Žiniatinklio dizaineris arba kūrėjas
Priėmimas
Visų amžiaus ir akademinių sluoksnių studentams yra prieinamos įvairios galimybės. Priėmimo tvarka nustatoma UOW priėmimo procedūrose ir UOW kolegijos priėmimo politikoje.
Dėl konkrečių patarimų ar klausimų, susijusių su paraiška, kreipkitės į būsimųjų studentų komandą.
Kreditas už ankstesnį mokymąsi
Jei galite įrodyti, kad įvykdėte savo dalykų mokymosi rezultatus, atlikdami ankstesnį mokymąsi, pvz., Ankstesnes tretines ar TAFE kvalifikacijas, jums gali būti suteikta teisė į jūsų laipsnį. Kai tai susiję su UOW laipsniu, konkretiems dalykams gali būti suteiktas konkretus kreditas; jei tai nėra reikšminga, gali būti suteiktas neapibrėžtas kreditas.
Sėkmingai užbaigus UOW kolegijos informacinių technologijų diplomą, gausite 48 kreditų kreditą į kompiuterių mokslų bakalaurą (BCompSc) UOW. Jums reikės atitikti minimalius dalyko reikalavimus, kad galėtumėte pereiti nuo IT diplomo iki antrojo „BCompSc“ metų.
Anglų kalbos reikalavimai
Norint įeiti į šią programą, reikalingas toks anglų kalbos lygis:
IELTS akademinė
- Bendras balas: 6.0
- Skaitymas: 6.0
- Rašymas: 6.0
- Klausymas: 6.0
- Kalbėjimas: 6.0
TOEFL (internetinis)
- Bendras balas: 70
- Skaitymas: 18
- Rašymas: 18
- Klausymas: 17
- Kalbėjimas: 17
UOW koledžas: anglų kalbos aukštojo mokslo studijoms: kreditas (50 balų svertinis vidurkis ir mažiausiai 50 akademiniame skaityme ir rašyme)
Taip pat gali būti svarstomos kitos kvalifikacijos. Išsamią informaciją galite rasti mūsų anglų kalbos reikalavimų svetainėje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Front-end plėtros bakalauras
- Barcelona, Ispanija
- Bangkok, Tailandas
Skaičiavimo inžinerijos bakalauro programa
- Lahti, Suomija
- Mikkeli, Suomija
Bachelor in Computer Science
- Warsaw, Lenkija
- Poznań, Lenkija