Kompiuterių mokslų bakalauras
Webster University Greece
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Athens, Graikija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 572 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* bakalauro studijų semestro 12-18 kreditų valandos
Įvadas
Pasaulyje, kuris vis labiau priklauso nuo kompiuterio, informatikos didžiųjų specialistų užimtumo perspektyvos ir toliau turėtų būti šviesi vieta darbo sektoriuje. Informatikos sritis ir toliau plėsis, nes technologijų naujovės sukuria naujų galimybių įvairiose pramonės šakose. (Darbo statistikos biuras, 2017).
Websterio universiteto kompiuterių bakalauro (BS) studijų programa paruošia tave patenkinti naujovių poreikius kompiuterių srityje. „Webster“ programa sukurta remiantis nustatytomis pagrindinėmis kompiuterių mokslo sritimis. Programa apima teorinius ir praktinius praktinius metodus, paruošiančius studentus pradėti dirbti su IT darbuotojais arba tęsti mokslą pagal profesinio magistro laipsnio programą.
Programos rezultatai
Baigę programą, studentai galės:
- Pademonstruoti informatikos žinias šiose pagrindinėse žinių srityse:
- Programinės įrangos kūrimas
- Algoritmai ir duomenų struktūros
- Kompiuterių organizavimas, aparatinė įranga ir architektūra
- Duomenų ir informacijos valdymas
- Apibūdinkite, kaip technologijų pažanga daro įtaką socialinėms problemoms ir profesinei praktikai.
- Efektyviai ir profesionaliai rašykite ir žodžiu perteikite techninę medžiagą.
- Taikykite problemų sprendimo įgūdžius ir informatikos žinias problemoms spręsti.
Reikalavimai laipsniui
Mažiausiai 128 kreditų valandos, kurias sudaro:
- Reikalingos 51 kredito valandos
- Taikomos Universiteto globalios pilietiškumo programos valandos
- Pasirinktinai
Mažiausiai 30 iš 51 reikalingos valandos turi būti surengta Websterio universitete.
Visi aukštesnio lygio (3000 ir daugiau) kursai turi būti išklausyti Websterio universitete.
Būtini kursai
- „COSC 1550“ kompiuterio programavimas I (3 val.)
- „COSC 1560“ kompiuterių programavimas II (3 val.)
- COSC 1570 matematika kompiuterių mokslams (3 valandos)
- „COSC 2610“ operacinės sistemos (3 valandos)
- „COSC 2670“ tinklo principai (3 valandos)
- COSC 2710 socialinė inžinerija ir visuomenė (3 valandos)
- COSC 2810 sistemų analizė ir projektavimas (3 val.)
- COSC 3050 I duomenų struktūros (3 valandos)
- COSC 3100 II duomenų struktūros (3 valandos)
- „COSC 3230“ sąveika tarp žmogaus ir kompiuterio (3 valandos)
- „COSC 3410“ kompiuterių apsauga (3 valandos)
- COSC 3510 kompiuterių architektūra (3 val.)
- COSC 4110 duomenų bazių koncepcijos (3 valandos)
- COSC 4120 duomenų bazių programos (3 valandos)
- MATH 3010 Diskreti matematika (3 val.)
Studentai pasirinks du iš šių kursų:
- „COSC 3660“ tinklo koncepcijos (3 valandos)
- COSC 3810 Programavimo kalbų principai (3 valandos)
- COSC 4250 Objektyvi analizė ir dizainas (3 valandos)
- „COSC 4260“ objektinis programavimas (3 valandos)
- MATH 3200 statistika (3 valandos)
Norėdami gauti daugiau informacijos, patikrinkite mūsų „ Webster International Viewbook “.
Programos rezultatas
Programos rezultatai
Baigę programą studentai galės:
- Parodykite kompiuterių mokslo meistriškumą šiose pagrindinėse žinių srityse:
- Programinės įrangos kūrimas
- Algoritmai ir duomenų struktūros
- Kompiuterių organizavimas, techninė įranga ir architektūra
- Duomenų ir informacijos valdymas
- Apibūdinkite, kaip technologijų pažanga veikia socialinius klausimus ir profesinę praktiką.
- Efektyviai ir profesionaliai rašyti ir žodžiu perduoti techninę medžiagą.
- Taikyti problemų sprendimo įgūdžius ir informatikos žinias sprendžiant problemas.