Komunikacijos dizaino bakalauro laipsnis
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 18 200
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
16 Oct 2024
Įvadas
Šis kursas vyksta ITALIJOS KALBA.
Komunikacijos dizaino trejų metų kursas suteikia strateginį, kultūrinį ir operatyvinį pasirengimą būsimiems komunikacijos srities dizaineriams.
Šiuolaikinio bendravimo scenarijus reikalauja labai specializuotų specialistų, galinčių dirbti tarpdisciplininiu požiūriu, valdyti technologijas ir palaikyti nuolatinį kūrybiškumo ir strateginio mąstymo pusiausvyrą.
Kurso metu siūlomos keturios specializacijos: komunikacijos valdymas , prekės ženklo tapatybės valdymo per plėtros strategijas ir komunikacijos planus; Renginių ir PR, skirtų su gaminiais susijusiems renginiams kurti ir realizuoti, arba siekiant sukurti prekių ženklų ar projektų vertę; "Copywriting" ir "Content Design" - vaizdo ir teksto pasakojimo kūrimui, kuris turi būti suderintas su pasirinkta žiniatinkliu internete ir neprisijungus; Meno kryptys, skirta išraiškingų ir į ženklą orientuotų ikonografinių kalbų valdymui ir kūrimui.
Profesionalios galimybės - skaitmeninis PR, renginių specialistas, projekto vadovas, leidėjas, turinio specialistas, kūrybinis specialistas, sąskaitos vadybininkas, bendruomenės vadybininkas, redaktorius, meno vadovas.
Komunikacijos projektavimas yra nuolat besitęsianti ir besikeičianti tema, kurią rodo marketingo iniciatyvų strateginio planavimo proceso svarba.
Rinkai reikia lanksčių specialistų, galinčių dirbti tarpdalykiniu požiūriu ir palaikyti nuolatinę strateginio mąstymo ir kūrybiškumo pusiausvyrą.
Metodika ir struktūra. Didaktinė metodologija remiasi kūrybiškumo, technologijų ir eksperimentavimo sinergija, derinant teorines disciplinas, ir mokantis atliekant sesijas.
Kursas pateikia bendruosius tarpdisciplininius metodus ir daugiau vertikalių būdų, skirtų konkretiems įgūdžiams įgyti. Per tarpdisciplininius mokymus studentai įgyja sociokultūrines, technines ir metodines žinias; jie mokosi giliai profesionalių įrankių ir tuo pačiu metu ugdo savo asmeninį talentą ir kūrybiškumą. Jie mokosi naudoti kūrybiniame procese tyrimus ir eksperimentus, siekdami rasti savo dizaino tapatybę.
Dėl plačios komunikacijos srities, jos profesijų, dalyvių ir galimų programų apžvalgos, kuri teikiama per pirmuosius metus, studentai gali pasirinkti specializacijos sritį.
Antrus metus studentai sutelkia dėmesį į įgūdžius, reikalingus visoms specializacijoms: strateginiam " Pathways Communication Management" ir "Event and PR" bei kūrybingiems "Copywriting", "Content Design" ir "Art Direction".
Trečiaisiais metais studentai tobulina žinias apie įrankius, reikalingus projektui parengti ir bendravimui, praktiškai įgyvendinant keletą teorinių žingsnių, kurie padeda sukurti idėją, nuo koncepcijos iki galutinio realizavimo.
Studentai konkrečiai nagrinėja tarpdisciplininius eksperimentus, o kulminacija yra Galutinis projektas, kuris yra išdėstytas tyrimuose ir laboratorijose, imituojant realią profesinę praktiką.