Komunikacijos dizaino bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Šis kursas yra numatytas ITALIJOS KALBA.

Komunikacijos dizaino kursas siūlo kultūrinį, praktinį ir strateginį pasirengimą ateities kūrėjams, komunikacijų sektoriaus dizaineriams.

Keturios siūlomos specializacijos: komunikacijos valdymas , prekės ženklo ir jo tapatybės valdymas, kuriant veiksmingas komunikacijos strategijas ir planus; Renginys ir PR , rengiant ir įgyvendinant su gaminiu susijusius renginius, konkursus ir skaitmeninius PR, arba prekės ženklo ar paslaugos vertės kūrimą; "Copywriting" ir "Content Design" - turinio kūrimas , kūrimas ir valdymas pasakojimo ir kūrybinio rašymo priemonėmis, skirtomis platinti įvairiose platformose ir žiniasklaidoje, ypatingą dėmesį skiriant socialiniams tinklams, skirtiems tinklaraščiams ir įtakojantiems asmenims; Meno kryptis kuriant ir valdant išraiškingas ir ikonografines kalbas, susijusias su prekės ženklu visose jo formose, esančiose internete.

Profesionalios galimybės - skaitmeninis PR, renginių specialistas, projekto vadovas, leidėjas, turinio specialistas, kūrybinis specialistas, sąskaitos vadybininkas, bendruomenės vadybininkas, redaktorius, meno vadovas.

Kontekstas. Šiandien komunikacija turi būti skaitmeninė savo DNR, sklandi ir greita, kirsti visose žiniasklaidos priemonėse, susijusiose su greita, nauja ir labai paplitusi dinamika. Dėl šios priežasties rinkai reikia lanksčių ir daugiadalykių specialistų, galinčių palaikyti nuolatinį kūrybiškumo ir strateginio mąstymo pusiausvyrą.

Metodika ir struktūra. Mokymas grindžiamas sąveikos tarp dizaino kultūros, kūrybiškumo, technologijų ir eksperimentavimo principais, palaiko teorines disciplinas su praktiniais kursais, mokantis atliekant sesijas ir konkrečią patirtį bendradarbiaujant su institucijomis, institucijomis ir įmonėmis.

Per trejus kursus, bendri skersiniai metodai ir daugiau vertikalūs metodai yra susipynę, siekiant suteikti specializuotus įgūdžius. Skersiniais klausimais įgyjamos sociokultūrinės, techninės ir metodinės žinios; profesijos įrankiai yra gilinami, o tuo pačiu metu yra sukurtas asmeninis talentas, kūrybiškumas, eksperimentai ir tyrimai, reikalingi kūrybos procesui valdyti ir savo dizaino tapatumui ieškoti.

Dėka visiško komunikacijos sektoriaus vizijos, profesijų, dalyvių ir taikymo sričių, sukurtų per pirmuosius metus, studentai pasirenka specializacijos sritį. Antrus metus projekto įgūdžiai gilinami strateginiu komunikacijos valdymo ir renginių bei PR specializacijų keliu, taip pat kūrybine "Copywriting" ir "Content Design" bei meno kryptimi.

Trečiaisiais metais patobulinti projekto apdorojimo ir perdavimo įrankiai, taikant skirtingas teorines idėjos kūrimo etapus. Tarpdisciplininis labiausiai svarbaus momento eksperimentavimas yra disertacijos projekto, išdėstyto tyrimo etape ir laboratorijos etape, modeliavimas, kas vyksta profesinėje praktikoje, kūrimas.

Paskutinį kartą atnaujinta Rugsėjis 2018

Apie mokyklą

IED Turin is recognized with some authority as one of the world most important centers for the training in transportation design. Aligned with the knowledge and research typical of its context, this c ... Skaityti daugiau

IED Turin is recognized with some authority as one of the world most important centers for the training in transportation design. Aligned with the knowledge and research typical of its context, this campus develops and focuses its design work towards concepts of future mobility and the most advanced and innovative manufacturing clusters. Skaityti mažiau