Komunikacijos ir žiniasklaidos mokslų bakalauro laipsnis - koncentravimas į integruotus strateginius komunikatus
Zayed University
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Mohammed Bin Zayed City, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apžvalga
Mokymo programa, kurios laikosi studentai
Visose koncentracijose vyksta įžanginiai kursai "Žiniasklaidos istorija", "Žiniasklaidos ir kultūros kritika", "Žiniasklaidos istorija", "Žiniasklaidos etika", "Taikomosios skaitmeninės komunikacijos" ir "Viešas kalbėjimas ir įtikinimas" bei pažangūs komunikacijos ir žiniasklaidos tyrimų ir analizės, žiniasklaidos teisės ir praktikos kursai. Užuot sutelkdami dėmesį į vieną bendravimo formą ar žiniasklaidą, mokiniai mokosi įvairių žiniasklaidos priemonių ir technologijų, įskaitant garso, vaizdo, žiniatinklio, daugialypės terpės ir spausdinimo paslaugas. Šis metodas suteikia išskirtinę instrukcijų ir praktinių pritaikymų integraciją.
Akademinė programa atitinka programos, akredituotos Tarptautinės reklamos asociacijos, Akreditavimo švietimo žurnalistikos ir masinių komunikacijų tarybos ir Amerikos ryšių su visuomene draugijos, modelį. Tai užtikrina platų laisvųjų menų ugdymą ir gilesnį supratimą bei profesinių principų, įgūdžių ir kompetencijų taikymą. Šis modelis leidžia " Zayed University komunikacijos ir žiniasklaidos mokslų programą unikalų Jungtinių Arabų Emyratų ir Artimųjų Rytų.
Per pirmuosius tris semestrus studentai baigė bendrojo lavinimo kursus ir COM 200 komunikaciją, žiniasklaidą ir visuomenę. Kai studentai priimami į programą, jie orientuojasi į komunikacijos ir žiniasklaidos studijų kursus ir sutelkiami į vieną iš trijų sričių:
- Žiniasklaidos produkcija ir pasakojimai
- Integruoti strateginiai komunikatai
- Turizmas ir kultūros komunikacijos
Koncentracijos integruotuose strateginiuose komunikatuose
(Ši koncentracija yra akredituota Tarptautinės reklamos asociacijos)
Integruotose strateginėse komunikacijose aprašoma gerai žinomų viešųjų ryšių, reklamos, reklamos ir rinkodaros sričių integracija. Integruoti strateginiai komunikatai apima komunikacijos programų, kampanijų ir pranešimų planavimą ir vykdymą, siekiant sukurti suderintas ir nuoseklias viešųjų ir privačių korporacijų komunikacijos strategijas ir taktiką, skirtą patenkinti sudėtingus klientų poreikius XXI amžiuje. Absolventai integruotose strateginėse komunikacijose puikiai tinka profesinėms pozicijoms reklamos, viešųjų ryšių, bendruomenių santykių, klientų aptarnavimo, renginių planavimo ir reklamos, klientų aptarnavimo ir žiniasklaidos planavimo, taip pat karjeros vyriausybės ir verslo ryšių. Pasibaigus studijoms, studentai gauna Tarptautinės reklamos asociacijos (IAA) marketingo komunikacijos diplomą, jei jie atitinka tam tikrus reikalavimus.
Programos mokymosi rezultatai
Sėkmingai baigus šią programą, studentai galės:
- Supraskite ir taikykite kalbos ir spaudos laisvės principus bei įstatymus, kad įsteigtumėte instituciją, kuri kviečia ACEJMC, ir suprasite žodžio laisvės sistemų visame pasaulyje sritį.
- Parodykite supratimą apie specialistų ir institucijų istoriją ir vaidmenį formuojant komunikacijas.
- Pademonstruokite pasaulinių kultūrų įvairovės formų supratimą ir visuomenę masinių komunikacijų srityje.
- Parodykite supratimą apie tautų ir kultūrų įvairovę, masinių komunikacijų reikšmę ir poveikį pasaulinėje visuomenėje.
- Suprasti sąvokas ir pritaikyti teorijas naudojant ir pristatant vaizdus ir informaciją.
- Pademonstruokite profesinių etikos principų supratimą ir etišką darbą siekdami tiesos, tikslumo, sąžiningumo ir įvairovės.
- Pagalvokite kritiškai, kūrybiškai ir savarankiškai.
- Atlikti tyrimus ir įvertinti informaciją pagal metodus, tinkamus ryšių profesijoms, kuriose jie dirba.
- Rašykite teisingai ir aiškiai formas ir stilius, tinkamus komunikacijos profesijoms, auditorijoms ir tikslams, kuriuos jie teikia.
- Kritiškai vertina savo ir kitų darbus tikslumo ir sąžiningumo, aiškumo, tinkamo stiliaus ir gramatikos teisingumui.
- Taikyti bazines skaitines ir statistines sąvokas.
- Taikyti dabartines priemones ir technologijas, tinkamas komunikacijos profesijoms, kuriose jos dirba, ir suprasti skaitmeninį pasaulį.
- Veiksmingai dirbti grupėmis ir tarpasmeniniu kontekstu; parodyti gebėjimus siekti tikslų; parodyti profesionalumą darbo vietoje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Reklamos komunikacijos bakalauras
- Erie, Jungtinės Amerikos Valstijos
BSc Communication Management
- Milan, Italija
Komunikacijos studijų ir informacijos valdymo technologijų bakalauras
- Kaunas, Lietuvos Respublika