Mados tekstilės dizainas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Šis kursas vyksta italų kalba.

Trejų metų mados tekstilės dizaino kursu siekiama išmokyti labai lanksčius specialistus, turinčius išsamų supratimą apie visus etapus nuo pagaminimo iki produkto rinkodaros, profesionalus, turinčius tvirtą kultūrinę patirtį ir didelius sugebėjimus atlikti komandoje.

Šiuolaikinė mados sistema reikalauja, kad dizaineriai laikytųsi tvirto daugiadalykio požiūrio ir sugebėtų sėkmingai patenkinti visus srities reikalavimus: technologinį tekstilės procesą, audinių dizainą, tendencijų dinamiką, naujų skaičiavimo metodų kūrimą ir komunikacijos procesus, susijusius su mada.

Mados tekstilės dizaineris , viena vertus, turi gerai suvokti avangardo skonio tendencijas, kita vertus, turi turėti stiprų dialogo ir tarpininkavimo gebėjimą tarp visų verslo funkcijų: nuo rinkodaros iki gamybos, nuo modelio siuvėjams, fotografams, žurnalistams, komunikacijos ekspertams. Organizuodami ir apibrėždami mados užsiėmimus, mes nuolat atsimename „tendencijų pasaulį“.

Trejų metų mados tekstilės dizaino kursai siūlo dvi specializacijas:

Juvelyrinių dirbinių dizaino specializacija

Juvelyrinių dirbinių dizaino specializacija - tendencijų, technologinių priemonių ir jų taikymo gaminant papuošalų kolekciją tyrimas kartu su išorės partneriais.

Kiekvienas studentas gali suprasti savo požiūrį į mokymo poreikius ir „užklasinę“ veiklą, kad galėtų sukurti asmeninį portfolio ir sukomplektuoti juvelyrinių dirbinių kolekciją, parodydamas įgytus įgūdžius, stilių ir asmeninį skonį.

Dalyvaudami keliuose dalykuose, tiek praktiniuose, tiek teoriniuose, studentai įgyja naujų įgūdžių, ypatingą dėmesį skirdami techniniam eskizui, medžiagų parinkimui ir galutiniam realizavimui.

Specializacija mados rinkodaroje

Specializuodamiesi mados rinkodaros specialistais, studentai įgyja žinių ir patirties, reikalingų jų techniniams ir kūrybiniams gebėjimams formuoti. Jie nagrinėja strateginius ir vykdomuosius mados rinkos aspektus, įgydami įrankius ir gebėjimus, reikalingus novatoriškoms rinkodaros ir komunikacijos idėjoms kurti.

Jie ugdo brandų požiūrį į dabartinės mados sistemos reikalavimus, taip pat gerai supranta savo darbą, susijusį su mados kultūra, įvairiomis žiniasklaidos priemonėmis ir rinkomis.

Įgyti įgūdžiai leidžia studentams būti pasirengusiems visais lygmenimis ir visose mados pramonės srityse, taip pat naudojant išorines bendradarbiavimo "neakivaizdinės" veiklos kryptis.

Paskutinį kartą atnaujinta Rgp. 2020

Apie mokyklą

Universally acknowledged for its great quality in manufacturing textiles – especially silk — this lakefront city was the epicenter of last century artistic and architectural avantgardes. A cultural in ... Skaityti daugiau

Universally acknowledged for its great quality in manufacturing textiles – especially silk — this lakefront city was the epicenter of last century artistic and architectural avantgardes. A cultural institution that is the pride of this city and one of Italy's finest schools of restoration, the Galli Academy joined the IED Group in 2009. Skaityti mažiau