Marketingo mokslų bakalauras
Fairleigh Dickinson University - Silberman College of Business
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Madison, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 33 264 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pagrindiniai rinkodaros specialistai dalyvauja tarpdisciplininiuose kursuose, kuriuose ugdomi įvairūs verslo įgūdžiai. Marketingo mokymo programa skirta paruošti studentus karjerai pardavimų, mažmeninės prekybos, reklamos, produktų valdymo, tiesioginės rinkodaros ir tyrimų srityse. Šis pasirengimas atliekamas per pagrindinių rinkodaros koncepcijų kursų pasiūlymus ir papildomas karjerai būdingais kursais. Mokymosi procesą sustiprina projektai, atvejų analizė ir stažuotės.
Studijų programa
Reikalavimai laipsniui
Visi studentai, įstojusieji į bakalauro studijų programą, privalo užpildyti Universiteto ir verslo pagrindų mokymo programas, be pagrindinių reikalavimų, išvardytų toliau.
Būtini kursai
- MKTG3344 Rinkodaros tyrimai
- MKTG4272 Vartotojų elgsena
- MKTG4405 Išplėstinė rinkodaros vadyba
Pasirenkamieji dalykai (pasirinkite keturis kursus)
- MKTG3341 Profesionalus pardavimų ir pardavimų valdymas
- MKTG3360 skaitmeninis rinkodara
- MKTG3371 Tarptautinio rinkodaros principai
- MKTG3383 socialinės žiniasklaidos rinkodara
- MKTG3501 rinkodara darniam pasauliui
- MKTG4344 Viešieji ryšiai
- MKTG4345 Sporto ir renginių rinkodara
- MKTG4365 rinkodaros komunikacijos
- MKTG4499 Praktika rinkodaros tyrimuose
Skaitmeninės rinkodaros koncentracija
Dėl daugybės technologijų pažangos šiandienos rinkodaros arena yra sudėtingesnė nei bet kada anksčiau. Rinkodaros specialistai stengiasi neatsilikti nuo informacijos, kuria dalijasi ir naudojasi jų klientai įvairiose platformose. Rinkodaros sėkmė priklauso nuo gebėjimo suprasti šias skaitmenines ir socialines platformas ir sklandžiai integruoti daugybę naujų galimybių su kai kuriomis tradicinėmis.
Rinkodaros bakalauro laipsnis, sutelkiant dėmesį į skaitmeninę rinkodarą iš Silbermano verslo koledžo, paruoš jus karjerai šioje dinamiškoje srityje ir suteiks žinių bei įgūdžių planuoti, kurti ir valdyti gerai integruotą rinkodaros strategiją.
Skaitmeninės rinkodaros koncentracijos reikalavimai
Mokymo programa sukurta taip, kad leistų jums įgyti išsamesnės informacijos apie besiformuojančią skaitmeninės rinkodaros sritį. Studentai, norintys siekti šios koncentracijos, turės baigti iš viso 21 kreditą, kuris apima šiuos šešis reikalaujamus kursus, po kurių vyksta stažuotė skaitmeninės ir / arba socialinės žiniasklaidos rinkodaros srityje.
- MKTG4272 Vartotojų elgsena
- MKTG3344 Rinkodaros tyrimai
- MKTG4365 rinkodaros komunikacijos
- MKTG4405 Išplėstinė rinkodaros vadyba
- MKTG3360 skaitmeninis rinkodara
- MKTG3383 socialinės žiniasklaidos rinkodara
- MKTG4498 Marketingo stažuotė srityje, susijusioje su skaitmenine ir (arba) socialine žiniasklaida. Studentai turi atitikti Kolegijos keliamus praktikos kriterijus.
Studentai, turintys konkrečių klausimų apie pagrindinius reikalavimus, turėtų kreiptis į savo patarėjus savo gimtuosiuose universitetuose.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Farmacijos verslo mokslų bakalauras
- Boston, Jungtinės Amerikos Valstijos
Rinkodaros bakalauras
- Aberdeen, Jungtinės Amerikos Valstijos
Verslo administravimo menų bakalauras – reklama ir rinkodara
- Greenville, Jungtinės Amerikos Valstijos