Marketingo technologijų bakalauras
Vilnius University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vilnius, Lietuvos Respublika
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
7 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 900 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 May 2024
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
* paraiškos mokestis 100 EUR
Įvadas
Rinkodaros technologijų studijų programa skirta rengti kvalifikuotus informacinių technologijų (IT) specialistus, turinčius fundamentalių žinių informacinių sistemų projektavimo ir valdymo srityse, gebančius kurti ir įgyvendinti elektroninės rinkodaros sprendimus, pagrįstus informacinių ir ryšių technologijų taikymu.
Kodėl verta rinktis šią programą?
- Tarpdisciplininėje studijų programoje derinamos informacinių technologijų ir rinkodaros žinios;
- Programos turinį sudaro žinios apie MarTech pramonę, e. rinkodarą, turinio rinkodarą, technologijų inovacijų valdymą, didžiųjų duomenų analizę, daiktų internetą ir skaitmeninio prekės ženklo valdymą;
- Teorinės ir praktinės žinios suteikiamos subalansuotai, programa suteikia galimybę įgyvendinti projektus, atitinkančius "Martech" koncepciją, ugdyti gebėjimą nustatyti vartotojų poreikius, efektyviai analizuoti duomenų srautus ir spręsti e. rinkodaros srities iššūkius;
- Lektorių komandą sudaro ne tik akademikai, bet ir didelę patirtį turintys socialiniai partneriai iš IT ir MarTech įmonių;
- Galimybės dalyvauti mainų studijose ir stažuotėse užsienyje (ERASMUS+ ar kitos programos);
- IT žinios ir įgūdžiai yra "MarTech" sektoriaus "nuotolinio darbo" karjeros galimybių visame pasaulyje pagrindas.