Marketingo vadybos bakalauras (Hons).
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 22 615 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iš viso Malaizijos studentams: 87 000 RM | iš viso tarptautiniams studentams: 88 200 RM / 22 615 USD
Įvadas
APU-DMU dviejų laipsnių programa
Studentai, studijuojantys bakalauro studijų programą, turės galimybę pasirinkti APU -DMU dviejų laipsnių schemą. Pagal šią schemą studentai, baigę studijas, gaus 2 laipsnių sertifikatus ir nuorašus: 1 iš Azijos Ramiojo vandenyno universiteto ( APU ), Malaizija ir 1 iš De Montfort universiteto (DMU), JK.
Daugiau nei tik rinkodaros vadybos laipsnis
CMI akredituota.
Priėmimai
Studijų programa
Programos metmenys
Ši programa yra specialiai sukurta siekiant suteikti studentams:
- Teorijų ir koncepcijų, kuriomis grindžiama veiksminga rinkodara, supratimas ir praktiniai įgūdžiai, reikalingi norint pradėti rinkodaros karjerą.
- Susipažinti su pagrindinėmis sritimis, įskaitant klientų gyvenimo būdą ir elgesį, klientų vertybes, rinkodaros komunikaciją, tarptautinę rinkodarą, rinkodaros sprendimų priėmimą ir rinkodaros valdymą.
- Derinys su kitais rinkodaros ir bendrojo verslo moduliais, leidžiančiais studentams aiškiai suprasti esminį rinkodaros vaidmenį verslo kontekste.
- Susipažinimas su rinkodaros disciplinos poveikiu įvairiuose kontekstuose.
1 laipsnio lygis
Studentai išmoks pagrindinių įgūdžių, reikalingų kiekvienam verslo valdymo specialistui, ir pagrindinio supratimo apie verslo veiklos kontekstą – vadybą, teisę, apskaitą, ekonomiką, verslumą, rinkodarą, žmonių valdymą ir apskaitą. Mes taip pat atskleisime jiems verslo ir bendravimo įgūdžius, skaičiavimo ir IT įgūdžius bei kiekybinius įgūdžius, savarankišką mokymąsi. Visos verslo vadybos programos turi bendrus pirmuosius metus, kad jos įgytų tvirtą verslo valdymo teorijų ir praktikos pagrindą.
Bendrieji moduliai
- Įvadas į vadybą
- Buhalteriniai įgūdžiai
- Verslo ir komunikacijos įgūdžiai
- Verslo ekonomika
- Skaitmeninis mąstymas ir inovacijos
- Verslumo pagrindai
- Verslo teisė
- Rinkodara
- Žmonių valdymas
- Kiekybiniai įgūdžiai
2 laipsnio lygis
Bus išmokta daugiau įvairių įgūdžių, kurių metu studentai geriau supras funkcinį valdymą ir verslo valdymą, ypatingą dėmesį skirdami informacijai (tyrimams ir reklamai), elektroninei rinkodarai, ryšiams su klientais ir kūrybiškumui bei inovacijoms. Mes toliau ugdysime jų savarankišką mokymąsi, kad paruoštume juos darbo vietai ir tolesniems tyrimams.
Bendrieji moduliai
- Elgesio mokslas organizacijoje
- Verslo etika ir valdymas
- Kūrybiškumas ir naujovės
- Kritinis mąstymas vadyboje
- Tarptautinė kultūra ir komunikacija
- Verslo tyrimo metodai
Specializuoti moduliai
- Rinkodaros žvalgyba ir tyrimai
- Integruotos rinkodaros komunikacijos 1
- B2B rinkodara
- Skaitmeninis Marketingas
- Kliento vertės pristatymas
- Vartotojo elgesys
Stažuotė (16 savaičių)
Studentai atliks stažuotę / pramoninį mokymą mažiausiai 16 savaičių, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
3 laipsnio lygis
Studentai pasinaudos savo ankstesnėmis studijomis ir pramonės patirtimi, siekdami išplėsti savo rinkodaros strategijų pažinimą, atrasti naujas galimybes, išnaudoti konkurencinį pranašumą ir sprendimų priėmimo procesus, siekdami išugdyti juos kaip rinkodaros specialistus. Paskutinio kurso projektas reikalauja, kad jie išnagrinėtų temą individualiai - jie parodys akademinius ir praktinius savo gebėjimų pasirinktoje studijų srityje aspektus.
Specializuoti moduliai
- Prekės ženklo valdymas
- Santykių su klientais kūrimas
- Pasaulinė rinkodara
- Inovacijų valdymas ir naujų produktų kūrimas
- Integruotos rinkodaros komunikacijos
- Marketingo vadybos tyrimai
- Rinkodaros sprendimų priėmimas
- Marketingo valdymo projektas
- Lyderystės teorija ir praktika
- Mažmeninės rinkodaros valdymas
- Strateginis rinkodaros planavimas
MQA privalomi dalykai*
- Etniniai santykiai (Msian studentai)
- Islamo ir Azijos civilizacija (M'sian studentai)
- Malaizijos studijos (tarptautiniai studentai)
- Malajų bendravimo kalba (tarptautiniai studentai)
- Profesionalūs bendravimo įgūdžiai darbo vietoje
- Darbuotojų ir užimtumo tendencijos
- Bendra mokymo programa
(*Visi studentai privalo sėkmingai baigti šiuos modulius, kaip nurodė Malaizijos kvalifikacijų agentūra.)
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros variantai
- Reklamos ir reklamos vadovas
- Rinkodaros komunikacijos vadovas
- Prekės ženklo vadovas
- Klientų aptarnavimo vadybininkas
- Marketingo vadybininkas
- Mažmeninės prekybos vadybininkas
- Pardavimų vadybininkas
- Produkto vadybininkas
- Rinkodaros direktorius
- Turinio rinkodaros specialistas
APU - Pirmaujantis skaitmeninės transformacijos verslas, vadyba ir rinkodara
Ateitis yra technologijos – kiekvienam verslui reikia ateičiai paruoštų skaitmeninių talentų skaitmeninei ekonomikai
Kaip 4-oji pramonės revoliucija (IR4.0) perima pasaulį, matome skaitmeninių technologijų ir verslo susijungimo tendenciją. Kai įmonės į savo veiklą įtraukia skaitmenines technologijas, skaitmeninė transformacija gerina klientų patirtį ir keičia verslo modelius bei veiklos modelius organizacijoje.
Kad įmonės išliktų atsparios ir konkurencingos, jos turi diegti naujoves, taikyti skaitmeninius produktus, skaitmeninius sprendimus, turėti skaitmeninio augimo strategiją, naudoti technologijas plėtrai ir augimui, taip pat aprūpinti savo darbo jėgą reikiamais įgūdžiais, kad jie galėtų priimti plačiai paplitusius pokyčius ir skaitmeninė revoliucija šiame skaitmeniniame amžiuje. „Technologijos versle“ vaidmuo yra gyvybiškai svarbus, o technologijos metė iššūkį ir pakeitė kiekvieną verslo spartaus veikimo aspektą. Sparti globalizacija buvo įmanoma dėl technologijų. Dabar kiekvienas gali užsiimti verslu bet kurioje pasaulio vietoje, naudodamasis didelės spartos internetu, ryšiu ir gerai prijungta socialine žiniasklaida. Technologijos paskatino elektroninio verslo, elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros plėtrą ir įnešė naujos verslo globalizacijos dinamikos.
Elektroninės prekybos augimas – pirkimas ir pardavimas be sienų
Pasaulinei pandemijai sutrikdžius pasaulį, internetinės prekybos platformos tapo dominuojančiu kanalu, kuriuo vartotojai apsipirko būtiniausias prekes ir paslaugas. Prognozuojama, kad elektroninis verslas ir elektroninė prekyba išlaikys šią augimo tendenciją ir toliau augs. Būdami būsimi elektroninio verslo profesionalai, būsite apmokyti valdyti verslą už tradicinių sienų, paversdami jus profesionalais, gebančiais įveikti ateities verslo iššūkius.