Marketingo vadybos laipsnis
IPAM
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Šiuo laipsniu siekiama išsiugdyti esminius įgūdžius, reikalingus vaidmeniui rinkodaroje.
Kurso metu studentai vykdo projektus bendradarbiaudami su įmonėmis, reaguoja į realius verslo iššūkius, dalyvauja IPAM nacionaliniuose ir tarptautiniuose rinkodaros konkursuose, lankosi įmonių IPAM užsiėmimuose ir lankosi kai kuriose organizacijose, kad sužinotų apie vadovo profesinę tikrovę. Iš rinkodaros.
Studentai taip pat turi galimybę pasiruošti skaitmeninės rinkodaros pažymėjimams: „Hubspot“, „Google“, „Facebook“, „Instagram“, „Linkedin“ - tai leidžia jiems įsisavinti tokią fundamentalią rinkodaros sritį šiandien.
Įmonės
85% mokymo programos vienetų yra pagrįsti realiais nacionalinių ar tarptautinių kompanijų atvejais. Tai unikali galimybė realiame kontekste praktiškai pritaikyti klasėje įgytus teorinius pagrindus.
Paskutiniuose mokslo laipsnio leidimuose studentai turėjo galimybę dirbti su garsiais prekių ženklais, tokiais kaip: AKI, Arcadia - „Casa de Chocolate Porto“, „Chicco“, „Kidzania“, „Fidelidade“, „Aga Khan“ fondas, „Casa Ronald McDonald“ fondas, „Google“, H3, „IKEA Matosinhos“, Leroy Merlin, „McDonald's“, „Oceanário“, „Rock in Rio“, SONAE, „Staples“, „Starbucks“, TVI, be kita ko.
Tarptautinė patirtis
IPAM bendradarbiavimo protokolus su daugiau nei 50 tarptautinių švietimo institucijų, leidžiančius studentams vykti tarptautinio mobilumo laikotarpiu Europos žemyne ar už jo ribų.
Priėmimai
Studijų programa
Pasidomėkite mokymo programos struktūra - Marketingo vadybos laipsnis - Lisabona ir Marketingo vadybos laipsnis - Porto
1 semestras
- Rinkodaros pagrindai
- Tyrimo ir tyrimo metodai
- Verslo kalba ir pristatymas
- Kultūra, ideologija ir rinka
- Valdymo pagrindai
2 semestras
- Rinkodara
- Įmonės ekonomika
- Vartotojo elgesys
- Aprašomoji statistika
- Rinkodaros ir vartotojų laboratorija A
3 semestras
- Komunikacijos valdymas
- Rinkos tyrimai
- Produkto valdymas
- Ekonomika ir tarptautinis verslas
- Prognozės metodai
4 semestras
- Organizacinis elgesys
- viešumas
- Kainų valdymas
- Valdymo apskaita
- Rinkodaros ir vartotojų laboratorija B
5 semestras
- Grupės dinamika ir animacija
- Paskirstymo kanalų valdymas
- Pardavimų vadyba
- Finansų valdymas
- Rinkodaros planas
6 semestras
- Pirkimo ir pardavimo elgsena
- Informacinės sistemos
- Žmonių valdymas
- Stažuotė rinkodaros arba vartotojų srityse
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Įmonės – Marketingo vadybos laipsnis – Lisabona
Maždaug 85 % mokymo programų yra pagrįsti nacionalinėms ar tarptautinėms įmonėms skirto rinkodaros atvejo sprendimu.
Tai unikali galimybė realiame kontekste praktiškai pritaikyti klasėje įgytus teorinius pagrindus.
Paskutiniuose laipsnio leidimuose studentai turėjo galimybę dirbti su tokiais žinomais prekių ženklais kaip: AKI, Arcadia – Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI ir kt.
- Marketingo departamentas
- Komercijos direktorius
- Socialinė žiniasklaida ir socialinio pardavimo funkcijos
- Produktų/paslaugų/rinkos valdymas;
- Prekybos rinkodaros, tiesioginės rinkodaros, prekybos valdymas;
- Atsakingas už vidinę komunikaciją organizacijose;
- Pardavimo vaidmenys, pvz., paskyros valdymas arba paskyros vadovas
- Interneto rinkodara / elektroninė prekyba;
- Marketingo asistentas,
- Komunikacijos ir įvaizdžio asistentas;
- Renginiai
- Rinkos tyrimų technikas;
- Atsakingas už santykius su vartotojais.
Partneriai – Marketingo vadybos diplomas – Porto
85% mokymo programų yra pagrįsti realių atvejų iš nacionalinių ar tarptautinių įmonių sprendimu. Tai unikali galimybė realiame kontekste praktiškai pritaikyti klasėje įgytus teorinius pagrindus.
Paskutiniuose laipsnio leidimuose studentai turėjo galimybę dirbti su tokiais žinomais prekių ženklais kaip: AKI, Arcadia – Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI ir kt.
- Produktas / Paslauga / Rinkos valdymas
- Rinkodaros direktorius
- Komercijos direktorius
- Pardavimo vaidmenys, pvz., paskyros valdymas arba paskyros vadovas
- Socialinė žiniasklaida ir socialinio pardavimo funkcijos
- Internetinė rinkodara / elektroninė komercija
- Marketingo asistentas
- Komunikacijos ir vaizdo asistentas
- Rinkos tyrimų technikas
- Atsakingas už ryšius su klientais
- Prekybos rinkodara, tiesioginė rinkodara ir prekybos valdymas
Studentų atsiliepimai
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslas rinkodaros srityje
- Louisville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Rinkodaros ir rinkos tyrimų laipsnis
- León, Ispanija
Marketingo vadybos BA (Hons) – skaitmeninės rinkodaros specializacija
- Kuala Lumpur, Malaizija