Įvadas
Xiamen universitetas yra švietimo reklamos Kinijoje srityje pradininkas, nes pradedant 1983 Mūsų programa ne Xiamen University Malaysia suteikia išsamią žvalgyba reklamos, viešųjų ryšių, integruotos marketingo komunikacijos, prekės ženklo, skaitmeninės rinkodaros, strateginių ryšių, renginių organizavimas ir kitus praktinius kursus. Kursai leidžia studentams įgyti ir praktikuoti įgūdžius imituojamose situacijose ir, kai taikoma, su profesionaliais klientais. Studentai išmoks suderinti kritinį ir strateginį mąstymą su moksliniais tyrimais ir kūrybiškumu, kad kliento vardu būtų galima pateikti efektyvius pranešimus tikslinei auditorijai. Kiekvienas studentas gali specializuotis verslo kūrybos ar sąskaitos valdymo pusėje po to, kai jie kuria fondą abiejose srityse.
Mūsų įgūdžių ugdymo programa prasideda nuo plataus masinio bendravimo profesinės praktikos srityse mokymo ir plačiai pritaikomų įgūdžių, tokių kaip duomenų analizė ir vizualizacija. Mes tikime, kad mūsų programa siūlo neprilygstamą įgūdžių mokymo, teorinio mokymosi ir realaus pasaulio praktikos derinį. Dėl to mūsų absolventai palieka kaip praktikuojančius specialistus, kritinius mąstytojus, problemų sprendimus ir novatorius.Programos akcentaiPrograma palaiko komunikacijos vaidmenį tiek vietiniu, tiek pasauliniu mastu šiandieniniame prijungtame pasaulyje.
Skatinanti ir į priekį orientuota akademinė mokymo programa, apimanti reklamą ir viešuosius ryšius.
Profesionalumo ugdymas ir galimybė realiame pasaulyje mokytis kartu su pramone.Pagrindiniai kursaiPagrindiniai pagrindiniai kursaiŽiniasklaidos istorija
Įvadas į naujas žiniasklaidos studijas
Įvadas į reklamą
Įvadas į masinį bendravimą
Fotografija
Vaizdo komunikacijos dizainas
Reklama kūryboje
Žiniasklaidos ir ryšių teisė
Reklamos tekstų rašymas
Rinkodara
Televizijos reklamos ir reklamos
Prekės ženklo valdymas
Reklamos dirbtuvės
Viešųjų ryšių kampanijų planavimas ir vertinimas
Reklamos psichologija
Organizacinis bendravimas
Viešųjų ryšių seminaras
Mokslinių tyrimų metodika / žiniasklaidos tyrimai
Dizaino mąstymas
Galutinio projekto projektas
PraktikaPagrindiniai pasirenkamuosius kursusTransliavimo ir kino trukmė
Tarpkultūrinis bendravimas
Tarptautinės komunikacijos įvadas
Strateginis komunikacijos planavimas
Socialinė žiniasklaida ir ryšiai su visuomene
Naujosios medijos rinkodara
Mobiliojo rinkodara
Duomenų analizė skaitmeninėse kūrybinėse pramonės šakoseKarjeros galimybėsReklamos, viešųjų ryšių ir pilnų paslaugų agentūros
Korporacijų ir ne pelno organizacijų vidaus komunikacijos skyriai
Vyriausybinės agentūros ir biurai
Įstatymų leidybos įstaigos
Politinės kampanijos
Specialių renginių organizacijos
Aukštasis išsilavinimas
Žiniasklaidos pramonė (internetinės nuosavybės, socialinės žiniasklaidos svetainės, TV tinklai, žurnalai, radijo tinklai)
Kitos organizacijos, turinčios kūrybos, rinkodaros ar žiniasklaidos skyriusPatekimo reikalavimai STPM minimalus 2 laipsnio C laipsnis (NGMP 2,00) ir kreditas anglų kalbos dalyku SPM lygiu arba lygiavertis STAM minimalus Jayyid įvertinimas ir kreditas anglų kalba mokomajame dalyke SPM lygyje arba lygiavertis UEC ne mažiau kaip B klasė 5 dalykuose, įskaitant anglų kalbos dalyką Lygis turinčių ne mažiau kaip D laipsnį 2 dalykuose SAM ne mažiau kaip 70 aukštojo mokslo stojamojo balo (TER) 70 ir B laipsnį 2 susijusiuose dalykuose Centrinis procesorius vidutiniškai 70% iš 6 susijusių asmenų Diplomas ne mažesnis kaip 2,00 CGPA ir kreditas anglų kalba SPM lygiais ar lygiavertis dalykas; ARBA išlaikyti diplomą (4 lygio MQF) žiniasklaidos ir komunikacijos srityje arba lygiavertį Fondas / imitacija ne mažiau kaip CGPA 2.00 ir kreditas anglų kalbos dalyku SPM lygiu arba lygiavertis IR Kitos Malaizijos vyriausybės pripažintos kvalifikacijos.