Menų turizmo vadybos bakalauras
Diploma University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Bad Sooden-Allendorf, Vokietija
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
7 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 247 / per month *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2023
* Nuotolinis mokymas: 247,00 € / mėn
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Turizmo vadybos studijų programa yra bakalauro studijų programa, orientuota į valdymo kompetenciją, kuri suteikia pirmąją akademinę kvalifikaciją tarptautinės turizmo pramonės vidurinės ir viršutinės vadybos srityje. Profesionalams DIPLOMA siūlo studijų programos Turizmo vadybą kaip nuotolinį mokymą dviem variantais: kaip virtualus nuotolinis mokymasis su virtualiais internetiniais paskaitais ir egzaminais šeštadieniais šalies egzaminų centruose arba kaip ne visą darbo dieną studijavimas su realaus lankomumo etapais šeštadieniais studijų centre „Kassel“ arba Miunchene. Be nuotolinio mokymosi turizmo vadyba taip pat siūloma mokytis visą darbo dieną pagrindinėje kolegijoje Bad Sooden-Allendorf.
Turizmo valdymas kaip nuotolinis mokymas
Standartinė studijų trukmė yra 7 semestrai nuotolinio mokymo kursuose ir gali būti pratęsta iki 4 semestrų be studijų mokesčio. Nuotolinio mokymosi metu pasikeičia savarankiškas mokymasis su studijų programomis ir šeštadienio seminarais (apie 12-14 šeštadienių per semestrą) viename iš mūsų studijų ir egzaminų centrų Kaselyje ar Miunchene, internetinėje „DIPLOMA Online Campus“ paskaitų salėje.
Be nuotolinio mokymosi su tiesioginiais lankomumo etapais, ypač erdvinis lankstus internetinis nuotolinis mokymasis yra idealios sąlygos studijuoti ne profesinėje srityje . Vadovaudamiesi „mišraus mokymosi“ koncepcija, jūs studijuosite mažose grupėse gyvai virtualios internetinės mokymosi platformos paskaitų salėje. Su stabiliu interneto ryšiu galite mokytis iš mūsų visur!
Dėmesys turizmo studijoms
Programa suteikia platų ir integruotą supratimą apie ekonomiką apskritai ir ypač turizmo vadybą - tai pagrindinis studijų programos turinys įvairiose srityse, tokiose kaip paskirties ir renginių valdymas, sporto ir sveikatos turizmas arba verslo kelionių valdymas.
Siekiama kritiškai suprasti svarbiausias turizmo ir turizmo verslo valdymo teorijas, principus ir metodus. Tvirtų žinių ir įgūdžių sklaida informacinių technologijų , užsienio kalbų (anglų, ispanų ar kinų) srityje ir tarpkultūrinių kompetencijų įgijimas papildo tvaraus kelionės ir judumo koncepcijų analizę šio kurso centre.
Ankstyvajame etape pagrindiniai gebėjimai yra mokomi, pavyzdžiui, komunikacinės kompetencijos forma, kurie atlieka svarbų vaidmenį studijų metu ir už jos ribų. Puikus palaikymo santykis mažų grupių dydžiams suteikia idealias sąlygas aktyviam, reflektyviam ir savikritiškam darbui. Pristatymuose ir diskusijose studentai įgyja patirties apie konkrečios išvaizdos ir elgesio pasekmes, kaip elgtis su konstruktyvia kritika ir kaip pasiekti tikslą orientuotą rezultatų suradimą.
Kurso kursai, kurie yra orientuoti į projektą, yra tikri ryšiai su turizmo pramonės ekonominėmis, socialinėmis ir kultūrinėmis įmonėmis. Daugybė praktinių projektų yra neatskiriama specialiojo turizmo sektoriaus paskaitų dalis, taip pat bendras verslo administravimas ir verslo valdymas, globalizacija, rinkodara, kelionių teisė, projektų ir laiko valdymas. Remdamiesi šiais pagrindais, studentai gali rinktis iš trijų pagrindinių studijų sričių: „Paskirties ir renginių valdymas“, „Sporto ir sveikatos turizmas“ ir „Verslo kelionių valdymas“ .
Tarptautinė orientacija ir karjeros perspektyvos
Tarptautinę programos kryptį ypač skatina pasauliniu mastu orientuoti moduliai, praktiniai projektai ir ekskursijos. 14 savaičių stažuotės ar stažuotės , kurias studentai dažniausiai papildo įmonėmis, institucijomis ar NVO užsienyje, įgyja tolesnę profesinę patirtį.
Bakalauro studijų programa rengia studentus profesinei veiklai vidutinio lygio vadovybėje arba kaip vidutinio turizmo įmonių, taip pat rinkos lyderių ir visame pasaulyje veikiančių turizmo grupių jaunesniųjų vadovų. Tai lemia puikias karjeros galimybes ir greitą skatinimo galimybes absolventams visame pasaulyje . Pavyzdžiui, turint aukštesnes funkcijas žemesnysis ir vidurinis vadovavimas viešbučių pramonės, gastronomijos, kelionių operatorių, interneto kelionių portalų, oro linijų bendrovių, keltų kompanijų, autobusų įmonių, kruizinių linijų, automobilių nuomos tarpininkų, turizmo organizacijų, renginių agentūrų, mugių partnerių, sporto operatorių, sveikatos klinikų ir SPA valdymo, sveikatos ir sveikatingumo turizmo ir rinkos tyrimai.
Sėkmingai užbaigus turizmo vadybos studiją, pasiekiama 180 ECTS, optimali būsimos magistrantūros studijų programos sąlyga, pavyzdžiui, nuoseklus magistro (MA) ekonomikos ir teisės magistras - pagrindinis dėmesys vadybai arba „Weiterbildungsmaster MBA“ DIPLOMA.
Normalus laikotarpis
Nuotolinis mokymasis: 7 semestrai / 180 ECTS
Tikrasis studijų laikotarpis gali būti pratęstas nemokamai iki 4 semestrų per standartinį studijų laikotarpį.
pradinis
Su žiemos semestru (spalio mėn.) Ir vasaros semestru (balandžio mėn.) Yra pakankamai dalyvių.
akreditavimas
Studijų programos akreditavimas pagal akreditacijos agentūrą FIBAA.
mokestis už mokslą
Nuotolinis mokymas: 247,00 EUR / mėn. (Iš viso 11 039,00 EUR, įskaitant vienkartinį egzamino mokestį - 665,00 EUR)
studijų forma
Nuotolinis mokymasis su virtualaus dalyvavimo renginiais arba dalyvavimo studijomis. Nuotolinis mokymasis vyksta pasikeitus savarankiškam darbui su mokomosiomis knygomis ir visą dieną vykstančiais seminarais šeštadieniais (apie 12 šeštadienių per semestrą). Dalyvavimo studija vyksta per savaitę paskaitų, pratybų ir seminarų metu universiteto vietoje.
Priėmimo sąlygos
Bendroji universiteto priėmimo kvalifikacija, Fachhochschulreife, išlaikė magistro egzaminą arba pagal Heseno valstijos teisės aktą dėl galimybės gauti aukštąjį mokslą, ty baigti ne mažiau kaip 400 valandų karjeros tobulinimo mokymą, techninę mokyklą, profesinę ar administracinę akademiją arba baigiamąjį egzaminą valstybės pripažintoje mokymo įstaigoje, po kurios ne mažiau kaip 2 metų darbo ir atskiro universiteto egzamino.
Daugiau informacijos apie specialias kvalifikacijas prašome kreiptis į DIPLOMA Hochschule. Pareiškėjai, kurie neatitinka pirmiau minėtų reikalavimų, iš pradžių gali lankyti svečių auditorius, jei prieigos leidimas neviršija maks. 2 semestrai pasiekiami.
Užsienio laipsnių atveju turi būti įrodyta priėmimo lygiavertiškumas.
ataskaitos
Menų bakalauras (BA) - Absolventai gaus bakalauro laipsnį ir diplomą, taip pat anglų kalba parašytą diplomo priedėlį ir „Įrašų įrašą“, kuris jiems suteiks tarptautinį išsilavinimą kaip bakalauro laipsnį. identifikavimas.
Pagrindiniai studijų srityse
Paskirties ir renginių valdymas
Specializacija "Paskirties ir renginių valdymas" moko sisteminį ir tarptautinį valdymo metodą tarptautiniame paskirties ir renginių valdyme. Šioje vienodoje tarpdisciplininio valdymo koncepcijoje pirmiausia yra paklausos pokyčių procesai ir jų pritaikymas šiuolaikinėje (taip pat ir tarptautiniu mastu orientuotoje) ir tvarioje paskirties vietoje. Tai rodo dabartinius pokyčius ir tendencijas tarptautiniame paskirties ir renginių valdyme.
Kurso „Paskirties ir įvykių valdymas“ dėmesio centre yra toks turinys:
destination Management
Paskirties valdymo, pagrindų ir pokyčių nustatymas
- Paskirties vietų charakteristikos, reikalavimai ir vertinimo kriterijai
- Paskirties vietų klasifikavimas ir valdymo poreikis
- Turizmas finansavimas
- Turizmo organizacijos ir jų formos
- Paskirties vietų kūrimas ir profiliavimas
paskirties tipai
- Turizmo kurortas ir regionas, šalis kaip paskirties vieta
- Turizmas saugomose teritorijose, atostogų keliai
- Laikinos paskirties vietos
Paskirties valdymo funkcijos
- Planavimas ir strateginė kontrolė
- Rinkodaros rinkinio priemonės
- Informacijos ir ryšių technologijos paskirties valdymo srityje
Skerspjūvio plotai, susiję su paskirties vietų valdymu
- Produktų ir paslaugų kokybės valdymas
- Ekologinis valdymas
- Tikslų valdymo tvarumas
- Demografiniai pokyčiai ir kitos socialinės ir ekonominės įtakos
- Vaizdo mokymas ir sertifikavimas
renginys valdymas
renginys rinka
- Pagrindiniai terminai (įvykis, įvykis, paskata ir kt.)
- Renginių rinka - struktūra ir dalyviai
- Įvykių tipologija ir sisteminimas
- Rinkos pokyčiai ir tendencijos
renginių rinkodara
- Strateginis renginių rinkodara / rinkos tyrimai ir rinkos segmentavimas
- Koncepcija ir produktų kūrimas
- Kainodaros politika ir biudžeto sudarymas; Rėmimas, Fondo didinimas, Prekyba, pelningumo valdymas
- renginys Kontroliuoti
Eventrecht
- Sutartys / draudimai / leidimai / Mustergemammstättenstätten-VO
- Pasirinkti mokesčių ir prekių ženklų įstatymo aspektai
- Sauga ir saugumas
Pasirinktų įvykių tipų valdymas
- Konferencijos, kongresai, mugės ir parodos
- Kultūros ir sporto renginiai
- Politikos įvykiai
renginys technologijos
- informacinės technologijos
- Konferencija, kongresas ir žiniasklaidos technologijos
- Parodų konstrukcija ir technologijos (renginių rengimas, apšvietimo technologija, poveikio technologija)
Atvejo analizė (planavimas, parengimas, įgyvendinimas ir tolesni veiksmai konkrečiu pavyzdžiu)
- Planavimas ir parengimas
- Dramaturgijos ir sustojimo / rinkodaros priemonės
- Procesų organizavimas / technologija
- Įvykių apskaičiavimas / biudžetas
- Tolesni veiksmai ir sėkmės kontrolė
Sporto ir sveikatos turizmas
Specializacija "Sporto ir sveikatos turizmas" moko sisteminį ir tarptautinį valdymo metodą tarptautiniame sporto, sveikatingumo ir sveikatos turizme. Šioje vienodoje tarpdisciplininio valdymo koncepcijoje pirmiausia yra į veiklą orientuotos ir į sveikatą orientuotos, o ypač sporto ir sveikatos turizmo - (nacionalinio ir tarptautinio) sporto ir sveikatos turistų verslo ir asmeninio konteksto aspektai. Parodyta esama, tarptautinė aktyvaus ir nuotykių turizmo rinkos, turizmo ir papildomos sveikatos turizmo rinkos raida.
Specializacija „Sporto ir sveikatos turizmas“ mokoma:
Sportas ir aktyvus turizmas
- Formos ir rinkos, dabartinės tendencijos
- Paslaugų teikėjas ir bendradarbiavimo partneris
- Asociacijos ir organizacijos
- Klientų ir atitinkamos rinkodaros strategijos
- Pasirinktų sporto turizmo formų tvarumo aspektai
Nuotykių Turizmas
- Formos ir rinkos
- Istorinė raida ir dabartinės tendencijos
- Paslaugų teikėjai, Europos ir tarptautiniai pasiūlymai
- Išstūmimas: alpinizmas ir pėsčiųjų turizmas
sveikatos turizmas
- Formos ir rinkos
- Paslaugų teikėjas ir bendradarbiavimo partneris
- Sveikata, medicinos sveikata ir prevencija
- Papildomi sveikatos pasiūlymai
- Sveikatos turizmas Vokietijoje, Europoje ir visame pasaulyje
Kurtourizmas ir SPA valdymas
- Išgydyti, gydyti, gydyti kurortuose; Pereinamojo laikotarpio sveikatingumo kurortai
- Turizmo sektoriaus paslaugų teikėjai ir partneriai
- Gamtos gynimo priemonės ir jų taikymas
- Apibrėžimai ir teisiniai pagrindai
- Vonios kambariai ir pranašumas
- Asociacijos ir organizacijos, prekės ženklai ir kokybės ženklai
- SPA valdymas ir rinkodara
Sveikatingumo ir SPA turizmas
- Sveikatos ir SPA klasifikacija sveikatingumo turizme
- Tarptautinės sveikatingumo ir SPA rinkos plėtra
- Tarptautiniai sveikatingumo modeliai ir pagrindiniai sveikatingumo paslaugų pasiūlymai; Papildoma medicina / alternatyvūs gydymo metodai
- SPA ir sveikatingumo valdymo sėkmės veiksniai (strategija, įmonių valdymas, informacija ir pozicionavimas, tikslinės grupės orientacija, kokybė, ryšiai ir pardavimas, pelningumas)
- Sveikatingumo ir SPA pasiūlymai kurortuose, viešbučiuose, kelionių organizatoriuose, kruiziniuose laivuose, kurortuose ir klubų patalpose
Verslo kelionių valdymas
Specializacija "Verslo kelionių valdymas" moko sisteminį ir tarptautinį valdymo požiūrį tarptautinio verslo kelionių sektoriuje. Šis požiūris sutelktas į įmonės darbuotojų ir prekių (informacijos, produktų) mobilumą. Tai rodo dabartinius pokyčius ir tendencijas nacionalinėje ir tarptautinėje verslo kelionių rinkoje ir koncepcijas, kuriomis siekiama didesnio tvarumo ir tarpkultūrinių verslo kelionių ypatybių.
Tyrimo metu „Verslo kelionių valdymas“ mokoma:
Verslo kelionė kaip turizmo produktas
Nacionalinė rinka ir pirmaujančios tarptautinės verslo kelionių rinkos: paslaugų teikėjai ir klientai (Verband Dt. Reisemanagement - VDR ir kt.)
Vokietijos įmonių verslo kelionių ekonominė reikšmė, pagrįsta kasmetine VDR analize
Verslo kelionių valdymas
- Verslo kelionių vadybininkas
- Išlaidų struktūra (tiesioginės ir netiesioginės išlaidos)
- Verslo kelionių (paslaugų grandinės) papročiai
- Normatyvus valdymas: kelionių politika
- Strateginis valdymas: pirkimų valdymas
- Veiklos valdymas:
- kokybės vadybos
- Įmonių kreditinės kortelės
- Kelionės išlaidos
- Ataskaitų teikimas / kontrolė
BTM tarpkultūrinės savybės
Duomenų saugumas verslo kelionėse
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
BSocSci (Heritage and Cultural Tourism)
- Pretoria, Pietų Afrikos Respublika
Turizmo ir miestų ekonomikos bakalauras
- Rimini, Italija
BA Tarptautinio turizmo vadyba
- Heide, Vokietija