Mokslo bakalauras žaidimų programavimo srityje

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Žaidimų mokslas

Mokslo bakalauras žaidimų programavimo srityje ruošia studentams įdomią, naudingą ir paklausią karjerą pramonėje, kurioje susikerta technologijų ir kūrybiškumas. Įgyvendindami programą, susijungiančią taikomąjį meną, kompiuterių mokslą ir programinę įrangą, į gyvenimą atneša įtikinamų istorijų, įdomių simbolių ir unikalių strategijų. Mokykitės ir dirbk su panašiai mąstančiais skelbimais, kad sukurtumėte ir sukurtumėte naujos kartos vaizdo žaidimus, turinčius holistinį požiūrį, kuris apimtų pažangiausią įrangą ir išskirtinį pramonės atstovų mokymą savo srities pirmaujančioje vietoje. Pasiruoškite gaminti savo gyvenimą.

Programos uždaviniai

Programos tikslai yra suteikti studentams šiuos dalykus:

  • Stiprios teorinės ir praktinės žinios apie žaidimų programavimą.
  • Į praktinę, į mokymąsi orientuota švietimo aplinka, kuri remia ir stiprina studentų profesinį ir akademinį tobulėjimą kaip dizaineriai.
  • Tikslinis pasirengimas ir mokymas, siekiant gauti pradinio lygio užimtumo ir pažangos galimybes programavimo srityje, baigus studijas.
  • Galimybė naudotis tinkamai įgaliotais fakultetais, turinčiais didelę patirtį pramonėje.

Apžvalga

Šią programą sudaro 180 kreditų per 11 ketvirčių.

Kursų sąrašas

  • Spalvų teorija
  • Skaitmeninis vaizdavimas
  • Preprodukcija ir projektų valdymas
  • I gamybos grupė
  • II gamybos grupė
  • Po gamybos
  • Pagrindinės 3D koncepcijos
  • Žaidimų istorija
  • Žaidimo dizainas I
  • Lygio dizainas I
  • Įvadas į kompiuterines sistemas
  • Programinės įrangos kūrimas ir testavimas
  • Procedūrinis programavimas CI
  • Objektinis programavimas CI
  • UML ir techniniai dokumentai
  • Procedūrinis programavimas C II
  • Objektinis programavimas C II
  • Algoritmai ir duomenų modeliai. \ T
  • 2D žaidimų programavimas
  • Žaidimų įrankiai ir vamzdynai
  • 3D grafika ir programos
  • 3D grafikos programavimas
  • Algoritmai ir duomenų modeliai II
  • Fizikos skaičiavimas
  • Judėjimo, šviesos ir garso fizika
  • Matematika ir fizika žaidimams
  • Duomenų bazių programavimas
  • Realaus laiko GPU programavimas
  • Tinklo programavimas
  • Dirbtinis intelektas
  • Žaidimų variklių programavimas
  • Animacija žaidimams
  • Garso žaidimai žaidimams
  • Žaidimo programavimas
  • „I“ portfelis
  • Vyresnysis tyrimas
  • Vyresnysis projektas
  • Lygiagretumas ir lygiagretus programavimas
  • Programavimo seminaras
  • Vyresnysis portfelis

Užimtumas

Baigę žaidimo programavimo programos absolventus turės galimybę įgyti mokymą, programavimo žinias ir profesinius įgūdžius pokalbiui dėl žaidimo kūrimo studijose, interneto kūrimo kompanijose, rimtose žaidimų įmonėse (žaidimuose, skirtuose šviesti), socialiniams tinklams. bendrovės ir bendri programavimo sąrašai.

Karjeros galimybės

Mūsų absolventai tęsė darbą dėl kai kurių geriausių žaidimų, interneto svetainių kūrimo ir kino pramonės pavadinimų, įskaitant „Electronic Arts“, „Next Level Games“, „Backbone Entertainment“, „Relic Entertainment“, „SkyBox Labs“, „ACRONYM Digital“, „Klei Entertainment“, „Bandai Namco“, „Hothead“ Žaidimai ir Emerald City žaidimai. Studentai palieka programą įspūdingu savo darbo portfeliu ir gali naudotis LCI švietimo pasauliniu tinklu, kurį sudaro 23 aukštojo mokslo institucijos visame pasaulyje.

Įgaliojimai

Bakalauras

Šis laipsnis suteikiamas rašytiniu aukštųjų mokyklų, įgūdžių ir ministro sutikimu

Detalės

  • Parengia mokinius dirbti žaidimų, kino ir televizijos srityse
  • Praktinis specialistų rengimas
  • Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
  • Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
  • Programą sudaro 180 kreditų per 11 ketvirčių
  • Baigusieji studentai gauna bakalauro laipsnį

Studentai, kurie yra pasiruošę patys atlikti studijų programą, turėtų pradėti nuo vizualiosios ir žaidimo programavimo studijų programos. Naudodamiesi pramonei pritaikytais programavimo įrankiais ir inovatyviais pramonės atstovų nurodymais, studentai kuria savo techniką kūrybingoje ir įkvepiančioje mokymosi aplinkoje. Kurdami savo darbo portfelį, studentus supa kūrybiškai skatinami bendraamžiai, kol jie kartu ruošiasi atlyginti karjerą.

Absolventai Sužinokite

  • Taikyti koncepcijas iš fondo lygio projektavimo kursų: žaidimų projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, žaidimų sistemų projektavimas, lygių dizainas, vartotojo sąsajos dizainas, verslo reikalavimų projektavimas, scenarijus ir menas.
  • Techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
  • Praktinis visų žaidimo dizaino aspektų supratimas ir taikymas.
  • Profesionalumas per kokybiškų žaidimų dizaino projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir pristatymo procesą, vedantį į portfelį.
  • Dirbti su komandiniais žaidimų kūrimo projektais ir terminais, kuriais pradedamas rinktis rinkai paruoštas žaidimas.

Kas turėtų kreiptis

Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.

  • Reklamos, kuriose daug dėmesio skiriama programavimui, matematikai, fizikai ir dizainui
  • Domina vaizdo žaidimai, technologijos
  • Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
  • Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
  • Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais už įdomią karjerą
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Located at the bottom of the west coastal mountains, LaSalle College Vancouver has welcomed students from around the world. LaSalle College Vancouver is an award winning higher education provider offe ... Skaityti daugiau

Located at the bottom of the west coastal mountains, LaSalle College Vancouver has welcomed students from around the world. LaSalle College Vancouver is an award winning higher education provider offering an array of exciting applied arts programs in diverse creative fields. Skaityti mažiau