Mokslo bakalauras (apdovanojimai) kompiuteriniuose žaidimuose ir animacijoje („Top Up“)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programos apžvalga

Kompiuterinių žaidimų pramonė nuolat reikalauja tinkamos kvalifikacijos žmonių, turinčių tvirtą techninį pagrindą programuojant aukštą ir žemą lygį ir supažindinant su grafiniais metodais. Šie patys įgūdžiai taip pat yra vertingi daugelyje kitų su kompiuteriu susijusių pramonės šakų, nes jie leidžia gaminti aukštos kokybės ir aukštos kokybės programinę įrangą bet kurioje srityje.

Šis kursas apima skaičiavimo, programavimo ir pažangesnio programavimo ir programinės įrangos, kuri gali realiuoju laiku perduoti aukštos kokybės trimatę grafiką, pagrindus.

Programos tikslas - sukurti struktūrizuotą, lanksčią ir nuoseklią kompiuterinių žaidimų ir animacijos studijų programą, kuri leistų studentams tobulinti įgūdžius, žinias ir supratimą, reikalingą karjerai susijusiose srityse. Tai leidžia studentams išsiaiškinti teorinius ir praktinius skaičiavimo klausimus, ypač leidžiant jiems kurti žaidimus ir animacinę programinę įrangą, taikant konkrečių sričių metodus ir metodikas, pvz., Daugiaspalvių įvykių kilpas ir profesionalius žaidimų variklius.

Pristatymo modelis

Paskaitų, vadovėlių ir seminarų derinimas klasėje, Informatikos akademijos miesteliuose. Pamokos paprastai yra trijų valandų sesijų blokai.

Vartojimas

  • Visą darbo dieną: sausio, gegužės, rugsėjo mėn
  • Neakivaizdinis: sausio, gegužės, rugsėjo mėn

Moduliai

  • Dabartiniai tyrimai - U08027
  • Skaičiavimo pamatai - U08025
  • Pažangus objekto programavimas - U08186
  • Žaidimų kūrimas - U08281
  • Optimizuotas programavimas - U08079
  • Programinės įrangos projektų valdymas - U08784
  • Projektas - U08096

Mokesčiai

FPS

(Mokesčių apsaugos schema)

S $ 108,61 S $ 134,82 Negrąžintini paraiškos mokesčiai S $ 107 S $ 321 Studentų leidimų apdorojimas ir administravimo mokesčiai NIL S $ 321

Visi pirmiau nurodyti mokesčiai yra orientaciniai ir apima 7% GST. Išsamesnį mokėjimų grafiką rasite asmeninėje PEI-studentų sutartyje.

Priėmimo kriterijai

Įprastas įrašas

  • Minimalus amžius: 19
  • Akademinės kvalifikacijos:
    • Tarptautinis lošimų ir animacijos technologijų diplomas ir tarptautinis pažangių žaidimų ir animacijos technologijų diplomas
    • Kita lygiavertė kvalifikacija, kuri laikoma priimtina Universitete.
  • Anglų kalba:
  • IELTS - min rezultatas yra 6,0 arba
  • Informatikos akademijos suteiktas anglų kalbos kvalifikacijos pažymėjimas
  • GCE „O“ lygis - C6 arba kitas lygiavertis anglų kalbos mokymas

Vertinimo struktūra

Studentai bus vertinami per kursinių, projektų ir egzaminų derinį. Kursiniai darbai gali būti klasių testų ir užduočių forma. Vertinimo metodai gali skirtis priklausomai nuo individualių modulių reikalavimų.

Baigimo reikalavimas

Sėkmingai užbaigus visus modulius, studentai galės gauti bakalauro laipsnį (apdovanojimus) kompiuteriniuose žaidimuose ir animacijoje, kurią suteikė „Oxford Brookes“ universitetas.

Progresavimo Pathway

Sėkmingai baigęs bakalauro laipsnį kompiuteriniuose žaidimuose ir animacijoje, kurią suteikė „Oxford Brookes“ universitetas, studentas gali kreiptis dėl antrosios pakopos studijų programos.

Paskutinį kartą atnaujinta Vas. 2019

Apie mokyklą

Established in 1983 to address Asia’s need for IT expertise, Informatics Academy has transformed through the years into a centre of excellence in higher learning. By offering diplomas and degrees in v ... Skaityti daugiau

Established in 1983 to address Asia’s need for IT expertise, Informatics Academy has transformed through the years into a centre of excellence in higher learning. By offering diplomas and degrees in various disciplines, we equip our students with relevant skills and knowledge to be leaders in the marketplace. Skaityti mažiau
Singapūras , Mančesteris + 1 Daugiau Mažiau