Mokslų bakalauras informatikos
European University Cyprus
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Nicosia, Kipras
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Kompiuterių Mokslinė programa apima srityje pagrindus teorijos ir praktikos, įskaitant tarp techninės ir programinės įrangos, žmogaus ir kompiuterio sąsaja, o socialinės ir ekonominės reikšmės informacinių technologijų sąveika. Programa pabrėžia lankstų žinių ir įgūdžių, reikalingų sparčiai besikeičiančios pramonės, kad studentai galėtų tinkamai įvertinti, dizainas, palaikyti ir atnaujinti sistemos.
Žaidimas Dizainas ir programavimas:
Žaidimas plėtra koncentracija leidžia studentams plėtoti mokslinius ir technologinius principus, susijusius su projektavimo ir plėtros kompiuterių ir konsolės žaidimai tiek pramogų ir rimtų programų supratimą. Dėl koncentracijos tikslai yra:
- pereiti kvalifikuotų kompiuterių mokslininkams gilių žinių algoritmus, procesų ir technologijų, naudotų žaidimų
- balansas mokymas žaidimų technologijas su tuo pačiu plotis kompiuterių mokslo dėstymo kaip visų informatikos studentams
- suteikti studentams su AA tarpdisciplininiu Atsižvelgiant žaidimų kūrimo reikalaujant specialius kursus iš kitų disciplinų, kurios prisideda prie žaidimo kūrimo procesą
Programinė įranga:
Programinės įrangos inžinerijos koncentracijos tikslas yra suteikti studentams su specializuotų žinių apie visą gyvenimą, įrankių, metodų ir metodikų, kuri gali būti panaudojama visų programinių sistemų tipų plėtrai.
Pripažinimas ETEK
Europos universitetas Kipre "Computer Science" kursas yra pripažintas technikos rūmų Kipre (ETEK).
Tikslai ir rezultatai
Bendrieji tikslai
- plėtoti mokinių gebėjimą mąstyti, rašyti ir veiksmingai ir kūrybiškai kalbėti
- plėtoti dėkingi ir pagarbą socialinių, moralinių ir etinių vertybių, kaip vienos santykius su kitais ir vienas atsakomybę bendruomenei pamatų;
- į kartu plėtoti studentų analitinių, sprendimų priėmimo ir bendravimo kompetencijas su tais savarankiškumą, atsakomybę, vientisumui ir savivokai, kuri skatintų asmens pasiekimus ir indėlį į organizacijų savybes;
- Statyti plotis perspektyvos per bendrojo lavinimo reikalavimus ir pateikti pakankamai specializaciją patenkinti pagrindinius profesinius ir karjeros reikalavimus;
- suteikti studentui būtinų reikalavimų akademinės ir / ar karjeros pažangos.
konkretūs tikslai
- Parengti studentus gyvenime karjeros Kompiuterija sukuriant pagrindą mokymuisi visą gyvenimą ir vystymąsi.
- Norėdami suteikti studentams su Computer Science pamatų.
- Parengti studentus karjeros pramonės, vyriausybės ir įvairių institucijų.
- Suteikti galimybę studentams konstruktyviai ir veiksmingai reaguoti į vaidmenį, kad kompiuterių mokslininkas atitinka projektavimo, įrengimo ir priežiūros kompiuterines sistemas.
- Iki centro dėmesį į įgūdžių ir žinių, reikalingų kompiuterių mokslo profesijos ir padėti studentams įgyti žinių ir plėtoti įgūdžius, sistemingai.
- Padėti mokiniams lyderystės sugebėjimus, kurie gali būti naudojami pasiekti problemų sprendimus kompiuterių mokslo vystosi.
Mokymosi rezultatai
Sėkmingai baigus šią programą tikimasi, kad studentai bus:
- Atpažinti, išreikšti ir paaiškinti pagrindinius faktus, sąvokas, principus ir teorijas, susijusius su kompiuterių mokslo ir programinės įrangos.
- Naudokite tokias žinias ir supratimą projektuoti ir taikyti ant kompiuterinių sistemų taip, kad parodytų supratimą apie kompromisą, projektavimo pasirinkimų.
- Nustatyti ir analizuoti kriterijus ir specifikacijas atitinkamas konkrečioms problemoms spręsti, plano strategijas jų sprendimo. Įvertinti, kokiu mastu kompiuterinės sistemos atitinka apibrėžtus savo dabartiniam naudojimui ir būsimos plėtros kriterijus.
- Aprašyti ir išreikšti skaičiavimo mąstymo elementus.
- Įdarbinti tinkamą teoriją, praktiką ir priemones specifikacijos, dizainas, įgyvendinimo ir priežiūros, taip pat kompiuterinių sistemų vertinimo.
- Atpažinti ir vadovaujasi socialinių, profesinių, teisinių ir etinių, taip pat kultūros klausimų, susijusių su kompiuterinių technologijų naudojimą.
- Atpažinti žmogaus-kompiuterio sąveikos principus ir taikyti tinkamus metodus ir priemones, projektavimo ir įgyvendinimo sąsajų atitiktis skambėti HCI dizainą.
- Pranešti apie pagrindinius informacijos valdymo ir įdarbinti šiuos principus veiksmingos informacijos organizavimo ir paieškos saugioje aplinkoje.
- Sukurti raštu ir žodžiu komunikatus dėl techninių klausimų, susijusių su kompiuterinių sistemų ir pateikti juos auditorijų diapazone.
- Taikyti ir praktika projektų valdymo ir organizavimo įgūdžiai, susiję su kompiuterinių sistemų savęs ir komandinio darbo.
Įdarbinimo galimybės
Programinė įranga, sistemų programavimas, duomenų bazės administravimas, programavimas, sistemų analizė ir projektavimas, mokymas, vaizdo apdorojimo.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor of Science in Immersive Software Engineering
- Limerick, Airijos sala
BSc (Hons) Kompiuterija
- London, Jungtinė Karalystė
- Birmingham, Jungtinė Karalystė + 2 Daugiau
BSc (Hons) Computer Science
- Leeds, Jungtinė Karalystė