Muzikos švietimo bakalauras mokytojų rengimui pagal dvigubą studijų programą anglų kalba mokytojų rengimui
Charles University Faculty of Education
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Prague, Čekija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 334 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Internetinės paraiškos mokestis: 820 CZK
Įvadas
Muzikinis švietimas mokytojų rengimui
Universiteto studijų programa Muzikinis ugdymas orientuota į ugdymą parengia teorinės ir praktinės muzikos pedagogikos specializacijos studentus bei suteikia pagrindines žinias darbui edukologijos srityje. Tyrimas apjungia tris vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vidurinės mokyklos / vyresniųjų vidurinių mokyklų mokytojų rengimo komponentus: dalykinį mokymą, bendrojo ir dalykinio mokymo didaktiką bei mokytojų propedeutiką (pedagoginį-psichologinį mokymą). Privalomąjį studijų pagrindą sudaro muzikiniai-teoriniai ugdymo komponentai: muzikos teorija, harmonija, kontrapunktas, muzikos formos, organologija, muzikos istorija ir kt.
Muzikinius įgūdžius tobulinti suteikia vokalinis ir instrumentinis pasiruošimas, intonacijų ir klausos analizė, chorinis dirigavimas. Viskas orientuota į lektoriaus, mokytojo padėjėjo, auklėtojo, kultūros asistento darbą ir kt. Kita dalis – muzikinio ugdymo didaktika, klausymas, asistento praktika mokykloje. Šios veiklos paruošia absolventą kitai studijų pakopai – muzikinio ugdymo magistrantūrai.
Pagrindinio plano studijų programoje laikomasi dalykinių, didaktinių ir pedagoginių-psichologinių komponentų pusiausvyros pagal Čekijos Respublikos švietimo, jaunimo ir sporto ministerijos mokytojų rengimo standartus. Pedagoginis-psichologinis pasirengimas apima pedagogikos, psichologijos, specialiosios pedagogikos dalykus, įskaitant pedagoginę-psichologinę praktiką ir siekia pasirengti vėlesnėms mokymo magistrantūros studijoms.
Studijų programos krypties dalis yra bakalauro baigiamasis darbas.
Anglų kalba mokytojų rengimui
Studijuodami anglų kalbą, daugiausia dėmesio skiriant švietimui, studentai įgis esminių žinių kalbotyros srityse (ypač akcentuojant kalbinių disciplinų teoriją ir jų praktinį taikymą), literatūra rašoma anglų kalba, o studijuojant įvairią literatūrą. disciplinų, studentai taip pat išmoks analizuoti ir interpretuoti įvairius literatūros tekstus. Mokymo programos praktinė kalbinė dalis pagerins studentų kalbinius įgūdžius, kad iki baigimo jie būtų pasiekę Bendrųjų Europos kalbų metmenų C1-C2 lygį. Sėkmingai baigę šią bakalauro programą, studentai įgis teisę į magistro tęstinumo programą, skirtą vidurinių mokyklų mokytojams.
Priėmimai
KARJEROS GALIMYBĖS
Muzikinis švietimas mokytojų rengimui
Absolventas apibrėžia ir aiškina muzikos ir muzikinio ugdymo sąvokas, įdeda jas į kontekstą. Įvaldo muzikinę veiklą, reikalingą žinių demonstravimui ir patikrinimui: demonstruoja teorinius reiškinius muzikos instrumentu, groja liaudies dainas ir populiarias dainas, groja įvairių stilistinių laikotarpių kūrinius. Geba panaudoti savo balsą muzikinėje edukacinėje veikloje – kalbėdamas, dainuodamas liaudies dainas, dirbtinius kūrinius atitinkamu interpretacijos lygiu. Sumano muzikinio ugdymo veiklas nemokykliniame muzikiniame ugdyme, aiškina ir patvirtina muzikos reiškinius mokykliniame muzikiniame ugdyme, koreguoja dalines muzikinio ugdymo žinias ir veiklas. Numatomas absolvento įsidarbinimas šiose pareigose:
- Pirminės galimybės: mokytojo asistentas mokykloje; pedagogas arba pedagogo padėjėjas nemokyklinėje muzikos įstaigoje,
- Vidurinės galimybės: asistentas viešojo administravimo ar privačioje įmonėje kultūros srityje, produktyvus ir vyresnio amžiaus išsilavinimas.
Anglų kalba mokytojų rengimui
Baigęs bakalauro programą, bus gerai išlavintas kalbotyros, amerikiečių ir britų literatūros, mokės anglų kalbą. Studija sumanyta taip
absolventas galės arba tęsti mokymo magistro studijas ar kitas susijusias programas, arba įsidarbinti įvairiose valstybinėse ir tarptautinėse institucijose.