Oficialus žaidimų dizaino bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Mokykis su geriausiais

Žaidimų dizaino „U-tad“ laipsnis suteikia jums mokymą tapti vaizdo žaidimų kūrėju ir dizaineriu. Turėsite tiesioginį ryšį su pramone aplinkoje, kuri atkartoja jos darbo ir gamybos metodus ir kurioje gyvena viena garsiausių šalies vaizdo žaidimų studijų: „Pyro Mobile“.

Sužinosite kartu su keletu geriausių tarptautinių vaizdo žaidimų sektoriaus profesionalų: garsiausių režisierių, dizainerių, kūrėjų ir prodiuserių pasaulyje, pirmaujančių tarptautinių vaizdo žaidimų studijų vadovų, geriausių žaidimų dizainerių ir gerai žinomų vaizdo žaidimų kūrėjai, turintys didžiausią tarptautinę karjerą.

144761_pexels-photo-442576.jpeg

Specialiai sukurta

Būsimi žaidimų ir skaitmeninių pramogų sistemų kūrėjai ir kūrėjai nori profesionaliai konceptualizuoti ir kurti patirtį, pasakojimus ir žaidimų lygius.

  • „Playstation First“: mes esame „PlayStation First“ programos nariai, todėl, jei norite, galite plėtoti savo projektus „Sony“ platformose.
  • Patogumai: „U-tad“ yra aukštos kokybės vaizdo žaidimų centras, kuriame galite maksimaliai išnaudoti laiką su mumis.
  • Unikali aplinka: sužinosite kartu su vaizdo žaidimų studija ir išmoksite, kaip yra dirbti tokio tipo įmonėje.
  • Pripažinimas: mūsų studentų projektai pelnė apdovanojimus pagrindiniuose šio sektoriaus festivaliuose ir renginiuose.

Įgūdžiai

Pagrindiniai įgūdžiai

  • Studentai turi parodyti žinias ir supratimą ne vien bendrojo vidurinio ugdymo srityje, bet ir remdami pažengusiais vadovėliais, jie taip pat apima aspektus, kurie jų studijų srityje reiškia naujausias žinias.
  • Studentai turi mokėti profesionaliai pritaikyti savo žinias darbe ar pašaukime ir turėti įgūdžių, kurie paprastai įrodomi rengiant ir ginant argumentus bei sprendžiant problemas savo studijų srityje.
  • Studentai turi mokėti rinkti ir interpretuoti aktualius duomenis (dažniausiai jų studijų srityje), kad galėtų pareikšti nuomonę, įskaitant apmąstymus svarbiais socialiniais, moksliniais ir etiniais klausimais.
  • Studentai turi mokėti perduoti informaciją, idėjas, problemas ir sprendimus tiek specialistams, tiek nespecialistams.
  • Studentai turi būti įgiję studijų įgūdžių, reikalingų aukštesniam mokymuisi, ir turėti aukštą autonomijos laipsnį.

144764_pexels-photo-1438081.jpeg

Bendrieji įgūdžiai

  • Mokymasis visą gyvenimą atliekant savarankišką mokymąsi ir tęstinį mokymąsi.
  • Žinokite, kaip lanksčiai ir universaliai prisitaikyti prie pokyčių ir naujų situacijų.
  • Ugdyti kūrybiškumą ir naujoves bei gebėti pateikti išteklius, idėjas ir novatoriškus metodus, kad vėliau juos paverstų veiksmais.
  • Vadovavimo įgūdžiai ir gebėjimas derėtis.
  • Parodykite iniciatyvumą ir verslumo dvasią.
  • Motyvuokite kokybės troškimu.
  • Parodykite susidomėjimą socialiniais ir aplinkos klausimais bei jautrumą jiems, taip pat gebėjimą analizuoti socialines verslo ir įmonių socialinės atsakomybės pasekmes.
  • Parodykite gebėjimą dirbti komandoje.
  • Mokėti efektyviai valdyti laiką.
  • Gebėti dirbti tarptautiniame kontekste ir įvairiose, daugiakultūrėse aplinkose.
  • Turėkite pagrindinius įgūdžius, reikalingus asmeniniams santykiams užmegzti.
  • Būk kritiškas ir savikritiškas; turi galimybę analizuoti įvairias alternatyvas.
  • Vertinkite etikos jausmą darbe.
  • Darbas daugiadisciplinėje aplinkoje.
  • Gebėti organizuoti ir planuoti.
  • Tinkamai išreikškite save žodžiu ir raštu.
  • Parodykite įgūdžius analizuoti, apibendrinti ir rinkti informaciją iš įvairių šaltinių.
  • Tinkamai tvarkykite informaciją.
  • Mokėti priimti sprendimus ir spręsti problemas profesiniame kontekste.

Skersiniai įgūdžiai

  • Skleiskite savo žinias, veiklą ir vertybes kultūriniame, sporto ir socialiniame kontekste.
  • Parodykite susidomėjimą pilietiniu bendradarbiavimu ir savanoriška veikla.

Konkretūs įgūdžiai

  • Turi kalbų įgūdžių, reikalingų bendrauti ir struktūrizuoti darnų argumentą sociologijos, filosofijos ir psichologijos srityje, susijusius su interaktyviu produkto dizainu.
  • Analizuokite socialinius ir kultūrinius aspektus, kurie skatina interaktyvių produktų naudojimą.
  • Išanalizuokite interaktyvių produktų dizainerių poreikius ir moralines bei etines plėtros ir dizaino pasekmes.
  • Supraskite sociologijos, filosofijos ir psichologijos įtaką meno istorijai, literatūrai ir žaidimams, kaip nuorodą į kūrybinį procesą.
  • Pritaikykite praktinius matematikos ir fizikos pagrindus, kad sukurtumėte interaktyvų skaitmeninį produktą.
  • Suprasti praktinius kompiuterių naudojimo ir programavimo bei interaktyvių produktų kūrimo pagrindus.
  • Įvertinkite etinę, techninę ir kūrybinę technologijos reikšmę interaktyviam gaminio dizainui.
  • Supraskite audiovizualinių pasakojimų principus, kad sukurtumėte argumentų ir istorijų, kurias galima pritaikyti interaktyviems produktams.
  • Turėkite žinių apie 2D ir 3D turinio dizainą ir menines technikas.
  • Taikykite kūrybiškumą skaitmeninio turinio aplinkoje.
  • Turėkite žinių apie elementus, susijusius su interaktyvaus darbo projektavimu vartotojams.
  • Taikykite pagrindines žmogaus ir mašinos sąveikos žinias interaktyviam skaitmeniniam produktui.
  • Taikykite pasakojimo pagrindus kurdami interaktyvius produktus.
  • Išanalizuokite vartotojo savybes ir poreikius humaniškoje aplinkoje, kaip pagrindinį elementą kuriant interaktyvius produktus.
  • Suprasti interaktyvioje meninėje gamyboje dalyvaujančių elementų procesus.
  • Taikykite pagrindinius animacijos principus kompiuterių sugeneruotiems modeliams.
  • Taikykite teorines ir praktines produkto dizaino žinias kurdami turinį.
  • Supraskite projektavimo principus, leidžiančius naudoti interaktyvius produktus, jų prieinamumą ir naudojimą bei jų filosofines pasekmes.
  • Žinokite apie interaktyvių produktų vartotojų rinkos lemiamus veiksnius, atsižvelgdami į žinias ir pagarbą socialinei bei kultūrinei aplinkai.
  • Suprasti dizaino principus, taikomus keliems vartotojų prietaisams.
  • Suprasti ir gebėti aiškiai ir efektyviai pranešti apie produkto kūrimo gaires.
  • Suprasti aktualius skaitmeninės visuomenės aspektus sociologijos, filosofijos, psichologijos, etikos, moralinių vertybių ir su žiniomis susijusių aspektų kontekste, kurie turi įtakos interaktyvių produktų kūrimui, publikavimui ir platinimui.
  • Suprasti ir žinoti, kaip spręsti technologijos, visuomenės ir kultūros santykius, susijusius su interaktyviu produkto dizainu.
  • Pripažinkite filosofines, socialines ir politines technologijų dizaino ir inovacijų pasekmes.
  • Aptikti teisinių ir etinių apribojimų pasekmes technologijų naujovėms.

144765_pexels-photo-806835.jpeg

Karjera

Žiniasklaida ir skaitmeninės pramogos

  • Vaizdo žaidimų dizaineris
  • Vaizdo žaidimų atlikėjas
  • Vaizdo žaidimų programuotojas
  • Vaizdo žaidimų prodiuseris
  • Advergaming
  • Žaidimų specialistas

Redakcija

  • Elektroninių knygų, internetinės ir interaktyvios spaudos dizaineris
  • Elektroninio mokymosi sąsajos dizaineris

Garso ir vaizdo bei komunikacijos

  • Multimedia dizaineris

Pažangios technologijos

  • Modeliavimas ir virtualios realybės specialistas

Reklama ir rinkodara

  • 3D kompiuterinės grafikos kūrybinis dizaineris
  • Multimedia dizaineris
  • Svetainės dizaineris ir kūrėjas
  • El. Verslo programų dizaineris
  • Interaktyvus projektų vadovas

Tinklinės visuomenės / informacinis tinklas

  • Tinklo ryšių vadybininkas
Paskutinį kartą atnaujinta Lapk. 2020

Apie mokyklą

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comuni ... Skaityti daugiau

Somos un Centro Universitario referente en la formación de futuros líderes del mundo digital. Somos un centro de alto rendimiento que combina la experiencia internacional de sus fundadores, una comunidad de estudiantes y profesionales muy unida y una fuente inagotable de innovación. En U-tad nos enorgullecemos de que nuestros alumnos aprendan trabajando en un auténtico entorno real. Skaityti mažiau