Pasaulinės rinkodaros bakalauras
Vilnius University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vilnius, Lietuvos Respublika
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
7 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 3 660 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
01 May 2024
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
* paraiškos mokestis 100 EUR
Įvadas
Rinkodaros svarbos dabartiniame ir būsimame versle negalima pervertinti, nes ji atlieka strateginį vaidmenį, skatinantį verslo augimą, pagrįstą giliu klientų pažinimu. Pasaulinės rinkodaros programa skirta studentams, norintiems įgyti žinių apie esminius ir skaitmeninės rinkodaros elementus, suprasti vartotojų elgseną, išmokti analizuoti ir valdyti rinkodaros išteklius pasaulinėje verslo aplinkoje. Studentai žinos, kaip naudotis įvairiomis šiuolaikinėmis rinkodaros ir komunikacijos priemonėmis, ir išmoks įvertinti vartotojų poreikius analizuodami tarptautinių įmonių pavyzdžius.
Kodėl verta rinktis šią programą?
- Tai kūrybiška studijų programa, kurioje daug dirbama komandoje ir atliekamos projektinės užduotys.
- Jums dažnai paskaitas skaitys kviestiniai svečiai - specialistai ekspertai, taip pat daugybė praktikų, kurie yra pasiekę savo srityje.
- Dėstytojų padedami studentai turi galimybę dalyvauti nacionaliniuose ir tarptautiniuose konkursuose ir yra skatinami praktiškai pritaikyti universitete įgytas žinias.
Programos rezultatas
Baigęs Globaliosios rinkodaros studijų programą absolventas įgis profesinių kompetencijų, būtinų sudėtingam darbui, reikalaujančiam ne tik asmeninės atsakomybės, bet ir specifinių žinių bei įgūdžių įvairiose rinkodaros srityse. Tai įtraukia:
- Rinkos tyrimų atlikimas
- Įmonės prekių asortimento įvertinimas
- Tinkamos kainodaros strategijos pasirinkimas
- Rinkos segmentavimas
- Supratimas veiksnius ir procesus, turinčius įtakos vartotojų elgesiui
- Marketingo komunikacijos priemonių išmanymas ir jų derinimas pagal rinkodaros tikslus
- Verslo plėtra ir kt
KARJEROS GALIMYBĖS
Absolventas gali įsidarbinti:
- Pardavimų vadybininkas
- Rinkodaros ekspertas
- Verslo vadybininkas
- Verslo kūrėjas
Galerija
Studijų programa
Studijų apimtis: 210 ECTS kreditų
Trukmė: 3,5 metų
1-oji pusmetis
Privalomi kursai
- Verslo anglų kalba
- Ekonomikos teorija
- Marketingo pagrindai
- Valdymas
- Verslo teisė
- Informacinės technologijos
Antrojo semestro
Privalomi kursai
- Tarptautinis marketingas
- Vartotojo elgesys
- Tarpkultūrinio valdymo pagrindai
- Paslaugų rinkodara
- Apskaitos pagrindai
Pasirinktiniai kursai
- Individualių studijų kursai
Trečiasis semestras
Privalomi kursai
- Rinkodaros tyrimų pagrindai
- Korporacinis Bendravimas
- Rinkodaros komunikacija ir žiniasklaidos planavimas
- Mažmeninės prekybos valdymas ir rinkodara
Pasirinktiniai kursai
- Individualių studijų kursai
4 semestras
Privalomi kursai
- E-verslas
- Produktų ir prekės ženklų valdymas
- Kainos ir pardavimo akcijos
- Žmogiškųjų išteklių valdymas
Pasirinktiniai kursai
- Individualių studijų kursai
5-asis semestras
Privalomi kursai
- Tarpkultūrinis bendravimas
- Skaitmeninis Marketingas
- Verslas verslui rinkodara ir asmeniniai pardavimai
- Verslo logistika
Pasirinktiniai kursai
- Individualių studijų kursai
6-asis semestras
Privalomi kursai
- Rinkodaros vadyba
- Rinkodaros analizė
- Reklama ir turinio kūrimas
- Kursinis darbas
Pasirinktiniai kursai
- Individualių studijų kursai
Septintasis semestras
Privalomi kursai
- Profesinė stažuotė
- Bakalauro darbas
Pastaba: Programos struktūra gali būti pakeista dėl studijų tobulinimo.