Pradinio ugdymo mokytojo laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

  • Oficialus pavadinimas: Baigė ankstyvojo ugdymo mokytoją
  • Žinios: socialiniai ir teisiniai mokslai
  • Centras: Ávila universiteto švietimo ir turizmo mokykla
  • Mokymo tipas: vietoje
  • Kalba: Ispanų
  • Reguliuojama profesija: Mokytojų kūdikių ugdymas
  • Trukmė: 4 akademiniai kursai
  • ECTS kreditai: 240
  • Naujo įrašo vietos 2019-20: 70

pristatymas

Kūdikių ugdymo mokytojo laipsnis pradeda būti mokomas USAL 2010-11 USAL metais, praėjus patvirtinimo procesui, ir pakeičia kūdikių švietimo mokytojo diplomą. 2016 m. Šis laipsnis atnaujino akreditaciją.

Šis laipsnis leidžia praktikuoti reguliuojamą ankstyvojo ugdymo mokytojo profesiją, įsakymą ECI / 3854/2007, gruodžio 27 d., Kuriuo nustatomi oficialių universitetinių laipsnių, kuriems suteikiama teisė verstis profesine veikla, tikrinimo reikalavimai. Ankstyvojo ugdymo mokytojas (BOE 12/19/2007).

Šie tyrimai truko 4 metus (60 ECTS per metus 240) ir yra suskirstyti į keturis modulius: pagrindinio ugdymo pradiniame ugdyme (100 ECTS), drausminės didaktikos ankstyvajame ugdyme (60 ECTS), pasirenkamųjų ir paminėjimų (30 ECTS); išorinės praktikos (44 ECTS) ir baigiamojo darbo (6 ECTS).

Kūdikių ugdymo mokytojo laipsnis pagal USAL suteikia galimybę paminėti (mokymo maršrutus) trijuose centruose. Švietimo fakultetas siūlo specialiojo ugdymo maršrutus; ir prancūzų užsienio kalba. Ávila švietimo ir turizmo ES siūlo anglų kalbos užsienio kalbas; Klausymas ir kalba; ir muzikos mokymas. ES de Magisterio de Zamora siūlo Vokietijos užsienio kalbos ir anglų užsienio kalbos maršrutus.115638_avila_primaria.jpg

Stažuotės ankstyvojo ugdymo centruose leidžia studentams pradėti tiesioginę mokymosi realybę ir žino pedagoginius, organizacinius ir operatyvinius centrų aspektus, padedant praktikantams, kurie yra akredituoti kaip praktikos mokytojai. USAL garantuoja Kastilijos ir Leono regiono Vyriausybės Švietimo ministerijos ir USAL pasirašytas susitarimas dėl būtinų dėstytojų ir mokyklų praktikos centrų ir atitinkamo susitarimo su centrais (EDU / 641/2012, de Liepos 25 d. Reglamentuoja ankstyvojo ugdymo ir pradinio ugdymo laipsnio universitetinio išsilavinimo praktikos dalykų praktikos įgyvendinimą mokyklose, kurias remia Kastilijos ir Leono bendruomenės viešosios lėšos. mokymai (BOCyL 7/31/2012)).

2011-12 mokslo metais, kai bus gauta palanki ACSUCyL ataskaita, ankstyvojo ugdymo mokytojo laipsnio adaptacijos kursas prasideda tam, kad specializuotiems mokytojams būtų teikiamas ankstyvasis ugdymas ir pagrindinio bendrojo lavinimo mokytojai. Ikimokyklinio ugdymo, ankstesnio koordinavimo absolventai, gavę jį, gauna Paauglių švietimo mokytojo vardą. Skyriuje „Ankstesnių pamokų pritaikymas“ rasite informaciją apie tai.

kompetencijos

tikslai

Ankstyvojo ugdymo magistrantūros studijų programos tikslai atitinka tuos, kuriuos reikalaujama pagal gruodžio 27 d. Įsakymą ECI / 3854/2007, nustatančius reikalavimus, keliamus oficialių universitetinių laipsnių, atitinkančių kvalifikaciją, tikrinimui. mokytojo profesijos vykdymas.

  1. Žinoti tikslų, ugdymo turinio ir vertinimo kriterijų, ankstyvojo ugdymo.
  2. Skatinti ir palengvinti mokymosi ankstyvoje vaikystėje, iš pasaulinė ir integracinio skirtingų pažinimo, emocinę, psichomotorinių ir valinio trimatį vaizdą.
  3. Dizainas ir reguliuoti mokymosi erdves įvairių kontekstų, kad spręsti unikalius ugdymosi poreikių mokinių, lyčių lygybės, teisingumo ir pagarbos žmogaus teisėms.
  4. Skatinti sambūvį klasėje ir už jos ribų ir spręsti taikiai spręsti konfliktus. Žinant sistemingai stebėti mokymosi kontekstus ir sambūvį ir išmokti apmąstyti jų.
  5. Grupė atspindys dėl standartų priėmimo ir pagarbos kitiems. Skatinti savarankiškumą ir savitumą kiekvienam mokiniui kaip faktoriais švietimo emocijų, jausmų ir vertybių ankstyvoje vaikystėje.
  6. Iš kalbos ankstyvoje vaikystėje evoliucija, žinoti, kaip nustatyti galimus gedimus ir užtikrina tinkamą vystymąsi. Veiksmingai spręsti situacijas Kalbų mokymasis daugiakultūrėje ir daugiakalbių kontekstuose. Išreikšti save žodžiu ir raštu ir išmokti įvairių technikų išraiškos naudojimą.
  7. Žinant švietimo pasekmes informacijos ir ryšių technologijų ir ypač, televizijos ankstyvoje vaikystėje.
  8. Sužinokite pagrindai Dietiniai ir vaikų higiena. Sužinokite pagrindai pradžioje priežiūra ir bazių ir pokyčių, kurie leidžia mums suprasti psichologinius procesus, mokymosi ir asmenybės statybos ankstyvoje vaikystėje.
  9. Žinoti kūdikių ugdymo mokyklų organizavimą ir jų veiklos įvairovę. Tarkime, kad mokymo funkcijos įgyvendinimas turi būti tobulinamas ir pritaikytas moksliniams, pedagoginiams ir socialiniams pokyčiams visą gyvenimą.
  10. Aktas, kaip pagrindinis tėvų, atsižvelgiant į šeimos ugdymo laikotarpiu 0-6 ir magistro socialinių įgūdžių bendraujant su šeima ir santykiai kiekvieno studento ir ištisos šeimos.
  11. Apmąstykite klasių praktiką naujovėms ir mokymui tobulinti: įgykite įpročius ir įgūdžius savarankiškam ir kooperatyviniam mokymuisi ir skatinkite jį mokiniams.
  12. Suprasti šiuolaikinės visuomenės švietimo vaidmenį, galimybes ir ribas bei pagrindines kompetencijas, kurios turi įtakos ankstyvosios vaikystės mokykloms ir jų specialistams. Žinoti kokybės gerinimo modelius, taikydami mokymo centrus.

Nors gruodžio 27 d. Įsakymo Nr. ECI / 3854/2007 tikslai jų aiškiai neįtraukti, suprantama, kad, atsižvelgiant į profesiją, kuriai skirta ši antraštinė dalis, būtina siekti tikslų, kuriais siekiama užtikrinti lygias galimybes visiems asmenims. neįgalieji, studentai ir mokytojai, įgyvendinant oficialaus bakalauro laipsnio ankstyvojo ugdymo studijų programą.

Atitinkamai bendrieji tikslai turėtų būti taikomi atsižvelgiant į pagrindines teises ir lygias vyrų ir moterų galimybes, lygių galimybių ir visuotinio neįgaliųjų prieinamumo principus, taikos ir kultūros kultūros vertybes. demokratinių vertybių.

Įėjimo profilis

Norint įsitraukti į ankstyvojo ugdymo bakalauro laipsnį, būtina atitikti teisinius reikalavimus, susijusius su galimybe gauti universitetinį išsilavinimą, tačiau specialių testų nereikia.

Specialių pajamų profilis nereikalingas tiems, kurie ketina pradėti tokio laipsnio studijas, išskyrus jų pačių interesus mokytojo profesijoje, kuriai jie skirti.

Prieiga, preliminari registracija, priėmimas ir registracija

Norint įeiti į šį laipsnį, nėra numatytos specialios sąlygos ar testai, kurie skiriasi nuo bendrųjų, nustatytų pagrindiniuose valstybės nuostatuose.

Studentai, turintys dalinę oficialią universitetinę studiją, pageidaujantį įgyti šį laipsnį, turėtų susipažinti su šio skyriaus žiniatinklio akademinio vadovo skyriaus „Failų perdavimas“ reikalavimais.

Akademiniai ir profesiniai išėjimai

Akademiniai rezultatai

Baigę ankstyvojo ugdymo bakalauro laipsnį, rekomenduojame studijuoti vieną iš šių universiteto magistro laipsnių USAL , jei pasirinksite didesnę specializaciją:

  • Išplėstinės mokymosi sunkumų studijos
  • Išplėstinės studijų globalioje visuomenėje studijos
  • Išplėstinės kalbos, komunikacijos ir patologijų studijos
  • Neįgalumo tyrimai
  • IRT švietime: procesų, išteklių ir mokymo praktikos analizė ir projektavimas
  • Viešosios paslaugos ir socialinė politika
  • Ryšio sutrikimai: klausos ir kalbos neurologija
  • Išplėstinė daugiamatės duomenų ir didelių duomenų analizė
  • Išplėstinė anglų kalbos studijos: kalbos ir kultūros kontaktuose
  • Pažangios filosofijos studijos
  • Logika ir mokslo filosofija
  • ESO ir bakalaureato mokytojas, profesinis mokymas ir kalbos mokymas

Karjeros perspektyvas

Universidad de Salamanca Kūdikių ugdymo mokytojo mokslo laipsnio studijos iš esmės rengia ir moko reguliuojamą kūdikių ugdymo mokytojo profesiją. Švietimo švietimo įstatymas Nr. 2/2006, jo 92 straipsnyje, atitinka kūdikių ugdymo mokytojo profesiją, pvz., Reglamentuojamą profesiją, kurios vykdymas reikalauja turėti atitinkamą oficialų laipsnį, gautą šiuo atveju, pagal minėto Karališkojo dekreto Nr. 1393/2007 12.9 straipsnio nuostatas pagal 2007 m. gruodžio 14 d. Ministrų Tarybos susitarime nustatytas sąlygas, paskelbtas 2007 m. gruodžio 21 d.

Todėl artimiausias tikslas - ugdyti vaikus jaunimo etape (nuo gimimo iki šešerių metų) švietimo sistemoje, ty valstybinėse ir privačiose mokyklose. Šis etapas yra užsakomas dabartinėje švietimo sistemoje dviem etapais: pirmuosius iki trejų metų, o antrąjį - nuo trejų iki šešerių metų. Ankstyvojo ugdymo tikslas yra prisidėti prie fizinio, emocinio, socialinio ir intelektualaus berniukų ir mergaičių vystymosi.

Šios profesijos praktikai reikalingos savybės yra bendravimo ir intelektinės bei metodologinės žinios, taip pat noras ir atvirumas naujoms mokymosi ir švietimo naujovėms, ypač naujose informacinėse ir ryšių technologijose. Mokytojas privalo suvokti atsakomybę ugdant vertybes ir mokymą, kurį visuomenė jam suteikia ir reikalauja, bei dalyvavimą socialinėje integracijoje.

Kūdikių ugdymo mokytojo studijų studijos suteikia galimybę įgyti konkursus įvairiose srityse: psichologinės žinios švietimo ir įvairių kūdikių vystymosi stadijų metu. Pedagoginės žinios apie mokyklų organizavimą ir valdymą. Didaktinės mokyklos mokymo programos žinios, konkrečiai, konkrečių sričių metodai ir metodai. Įgūdžių organizavimas ir mokyklos darbo planavimas. Žinios apie bendravimą, kalbines ir idiomatines ar technologines.

Nepaisant to, yra ir kitų ankstyvojo ugdymo mokytojo absolventų profesinės veiklos sričių, kuriose yra vaikų ugdymo projektai: ligoninės, kalbos centrai, muziejai, galerijos, leidėjai, sporto centrai ir klubai, bibliotekos, sektoriai. turizmas, kalėjimai, specialieji ugdymo centrai (rezidencijos, nevyriausybinės organizacijos, kalbos terapija, kurčiųjų žmonės ir kt.), dienos centrai ir kt.

USAL palengvina jūsų profesionalų įterpimą. Įdomios nuorodos:

  • Profesinis orientavimas
  • Mokymas dirbti.
  • Darbo mainai
  • Patarimai dėl verslo kūrimo.
  • Praktika studentams.
  • Absolventų praktika.
Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and ... Skaityti daugiau

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and León. It was founded in 1134 and given the Royal charter of foundation by King Alfonso IX in 1218. It is the oldest founded university in Spain and the fourth oldest European university in continuous operations. The formal title of... Skaityti mažiau