Programinės įrangos inžinerijos bakalauras
York St John University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
York, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 - 6 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 9 250 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* JK ir ES 2020–21 pilnas laikas: 9 250 GBP per metus, ne visą darbo dieną: 4 265 GBP per metus; Tarptautinė 2020–21 diena visu etatu: £ 12,750 per metus
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Naršykite specializuotas skaičiavimo laboratorijas ir įgykite unikalių programavimo, programinės įrangos inžinerijos ir sistemų projektavimo įgūdžių.
Mūsų ekspertai sukūrė šią programą, kad suteiktų jums žinių ir įgūdžių, reikalingų tęsti svajonių karjerą programinės įrangos inžinerijos ir tobulinimo srityse. Jūs ištirsite programinės įrangos inžineriją stimuliuojančioje aplinkoje, kurioje vertiname jūsų asmenines inovacijas ir techninę patirtį, taip pat suteiksime jums galimybę užmegzti vertingus pramonės ryšius.
92% mūsų informatikos kursų absolventų įsidarbino arba toliau mokėsi per šešis mėnesius - DLHE 2017.
Pagrindiniai faktai
- UCAS kodas - II1O
- Vieta - Jorko miestelis
- Trukmė - 3 metai visą darbo dieną, 6 metai ne visą darbo dieną
- Pradžia: 2020 m. Rugsėjis
- Mokykla - menas, dizainas ir informatika
Kurso apžvalga
Dirbdami kartu su mūsų akademikais ir pramonės ekspertais bendradarbiausite su tiesioginiais projektais, kurių metu lavinsite verslumo įgūdžius ir sudarysite galimybes ateityje kurti karjerą skaičiavimo srityje. Mes tikime, kad svarbu lavinti įgūdžius, kurie padėtų sėkmingai įgyvendinti jūsų pasirinktą karjeros kelią, todėl vykdysite profesionalų projektą, leidžiantį jums dirbti gyvoje aplinkoje, dirbti įsteigtoje įmonėje ar imtis savarankiško verslininko projekto. .
Ši programa taip pat yra „Metų pramonės“ parinktis, norintiems labiau įsijausti į profesionalią darbo aplinką.
Klasėje jus mokys mūsų specialistai, kurie visi yra įgiję doktorantūros kvalifikaciją ir yra aktyvūs šioje srityje. Išmoksite pagrindinio programavimo, programinės įrangos inžinerijos ir sistemų projektavimo įgūdžių, kurie gali būti pritaikyti įvairiose pramonės srityse, įskaitant programinės įrangos kūrimą, verslą, žaidimus, švietimą ir kitas įdomias, besiformuojančias sritis, atitinkančias jūsų specialisto interesus. Mes investavome į trijų specialistų skaičiavimo laboratorijų plėtrą, siekdami užtikrinti, kad turėtumėte prieigą prie geriausių įrenginių, kurie palaikytų jūsų studijas, kur turėsite prieigą prie specialios įrangos, kurią paprastai naudoja programinės įrangos inžinerijos specialistai.
Kurso struktūra
1 lygis
1 lygis suteikia jums pagrindines pagrindines žinias, reikalingas jūsų, kaip informatiko, tobulėjimui, suteikdamas plačias galimybes plėtoti pagrindines dalyko žinias programavimo, matematikos, programinės įrangos inžinerijos ir kritinių diskursų, susijusių su pokyčiais kompiuterių srityje, srityse. skaičiavimas. Jūs susipažinsite su įprasta programinės įrangos inžinerijos terminologija ir gerai išmanysite disciplinai būdingą techninę praktiką, metodikas ir teorijas. Šio lygio mokymą sudaro daugybė svaiginančių mokymosi patirčių, tokių kaip paskaitos, seminarai, dirbtuvės, mokymo laboratorijos, palaikomasis atviras mokymasis (SOL), svečių pokalbiai ir kelionės.
Moduliai
Moduliai apima:
- Programavimas 1: Šis modulis suteiks jums erdvės mokytis, tyrinėti ir įsisavinti pagrindines programavimo koncepcijas, principus ir metodus programinės įrangos kūrimo kontekste. Pagrindinis loginis pagrindas yra programavimas ir algoritmų kūrimas, kaip problemų sprendimo uždaviniai.
- Matematika ir problemų sprendimas: abstrakcija yra pagrindinė kompiuterių mokslo dalis. Taigi pagrindinis šio modulio akcentas yra supažindinti su matematinėmis metodikomis ir įgūdžiais, leidžiančiais kurti ir manipuliuoti abstrakčiais realaus pasaulio elementų modeliais. Šie būdai ir įgūdžiai apima tinkamas matematines pastabas ir sąvokas.
- Kompiuterių sistemų pagrindai: Šis modulis suteiks jums platesnį supratimą apie kompiuterio infrastruktūrą. Jame aptariami pagrindiniai aparatinės ir operacinės sistemos klausimai ir pagrindinis dėmesys skiriamas dažniausiai prieinamoms stalinių kompiuterių sistemoms. Tikslas yra išplėsti jūsų kompiuterinių sistemų poveikį; apimantis pramonėje plačiai naudojamas operacines sistemas, skirtas programinės įrangos inžinerijai ir internetui palaikyti.
- Programavimas 2: Šis modulis supažindins jus su objektų programavimu programinės įrangos kūrimo kontekste. Remiantis vieno semestro moduliais, toliau plėtojamos problemų sprendimo idėjos, susijusios su programavimu ir algoritmų projektavimu. Išmoksite redaguoti, kompiliuoti, vykdyti ir tikrinti vis sudėtingesnes programas procedūrinėmis ir į objektą orientuotomis kalbomis.
- Programinės įrangos inžinerija: Jūs sukursite pagrindinį supratimą apie pagrindinius programinės įrangos inžinerijos metodus, daugiausia dėmesio skirdami internetinio artefakto kūrimui ir įgyvendinimui. Modulis akcentuos tinkamo programinės įrangos inžinerijos žinių ir įgūdžių, reikalingų žiniatinklio artefakto kūrimui, balanso įgijimą.
- Technologijos kontekste: Šis modulis skirtas supažindinti su pagrindiniais kompiuterių profesionalų įgūdžiais, taip pat su pagrindiniais diskursyviniais įgūdžiais svarstant ir vertinant platesnius dabartinės ir atsirandančios skaičiavimo praktikos filosofinius padarinius. Modulį sudarys informacijos rinkimas, analizė, diskursyvios diskusijos ir pristatymas. Tai supažindins jus su svarbiais profesiniais skaičiavimo praktikos aspektais ir platesnėmis jų socialinėmis pasekmėmis. Tai apima profesinių organizacijų vaidmenį, taip pat teisinius, etinius ir socialinius skaičiavimo aspektus.
2 lygis
2 lygis leis jums toliau plėtoti savo dalykines žinias kuriant tinklų, duomenų bazių ir mobiliųjų aplikacijų modulius. Kartu su jais vykdysite profesionalų projektą, leidžiantį pritaikyti savo įgūdžius „gyvoje“ aplinkoje, dirbant įsteigtoje įmonėje ar įgyvendinant savarankišką, galbūt bendradarbiaujantį, verslumo projektą. Ši galimybė suteiks galimybę pritaikyti ir išbandyti iki šiol įgytas žinias, įgyjant laipsnį, ir patvirtinti, kad mokotės per realaus pasaulio patirtį. 2 lygyje jūs taip pat įsisavinsite technologijos filosofijos modulį, kuris suteiks daugiau žinių apie aktualius dalyko diskursus ir kokybinius bei kiekybinius tyrimo metodus, rengiančius jus pagrindiniam projektui 3 lygyje. Šio lygio mokymas apims visus ankstesnius režimus lygiu. 1, tačiau pabrėžiant labiau savarankišką ir grupinį projektą.
Moduliai
Moduliai apima:
- 3 programavimas: Šis modulis lavina jūsų programavimo įgūdžius, parodydamas tarpines ir pažangias programavimo koncepcijas ir metodus. Derindami oficialius programinės įrangos inžinerijos metodus su praktinėmis programinės įrangos kūrimo užduotimis, patobulinsite, tobulinsite, išbandysite ir įtvirtinsite savo programavimo įgūdžius per paskaitų ir praktikos laboratorijų ciklą.
- Duomenų bazės ir tinklai: Šio modulio tikslas yra supažindinti ir ištirti pagrindinius duomenų bazių ir tinklų principus ir sąvokas. Jūs įgysite praktinės patirties kuriant, įgyvendinant ir valdant duomenų bazių sistemas, taip pat techninių detalių, kuriomis grindžiamas sujungtų ir sujungtų tinklų sistemų veikimas.
- Programinės įrangos inžinerija: projektavimo modeliai: Šis modulis pristatys į objektą orientuotų sistemų struktūrą, apimančią ir dizainą, ir programavimą. Jis grindžiamas projektavimo modelio samprata: įrodyto pasikartojančio problemos sprendimo abstrakcija konkrečiame sistemos struktūros ir elgsenos kontekste.
- Mobiliųjų aplikacijų kūrimas: Šiuo moduliu siekiama suteikti jums išsamų supratimą apie technologijas, naudojamas kuriant programas mobiliesiems skaičiavimo įrenginiams. Bus tiriamos mobiliųjų įrenginių charakteristikos ir kaip jie veikia programinės įrangos inžinerijos sprendimus; paruošti jus dirbti mobiliosios ir visur esančios programinės įrangos kūrimo srityje.
- Profesinis projektas: Didėjantis dėmesys mokymuisi, susijusiam su darbu, atspindi aiškų supratimą ir supratimą apie ryšį tarp srities techninių žinių ir skaičiavimo poreikio bei įsidarbinimo įgūdžių. Šis modulis suteikia jums galimybę patirti mokymąsi, susijusį su darbu, pasinaudojant įvairiomis savarankiškai inicijuojamomis galimybėmis, įskaitant savarankiškai inicijuojamus ar bendradarbiaujant verslo projektus, arba dirbant su įmonėmis kuriant kompiuterinius sprendimus realaus pasaulio problemoms spręsti.
- Technologijų filosofija: Šis modulis atskleidžia svarbiausius jų studijų sričiai svarbius filosofinius diskursus, pvz., Etiką, ontologiją, estetiką, tvarumą, techninių sistemų ekologiją, posthumanizmą ir virtualumą. Susidūrę su šiais diskursais, būsite paraginti apmąstyti ir įvertinti platesnius informatikos padarinius socialiniame ir politiniame kontekste.
3 lygis
3 lygis apima pažangiausius savo srities modulius, leidžiančius jums specializuotis ir akcentuoti mokymąsi pasirenkant pasirenkamus modulius, pvz .: „Kibernetinių nusikaltimų sauga“, „Verslo programinės įrangos sprendimai“, „Advanced Web Development“, „Data Visualization“ ir „iOS“ žaidimų kūrimas. Kiekvienais metais siūlomi konkretūs pasirenkami moduliai skirsis atsižvelgiant į studentų skaičių ir turimus išteklius, todėl ne visi išvardyti moduliai gali būti prieinami kiekvienais metais. Kartu su tuo vykdysite svarbų metų trukmės nepriklausomą savo projekto tyrimų projektą, suderintą ir palaikomą akademinio vadovo. Šis projektas gali būti bet kurioje esamoje ar atsirandančioje programinės įrangos inžinerijos tyrimų srityje. Jūs esate raginami įtvirtinti savo techninio mokymosi ir profesinių tyrimų interesus per šį didelį projektą. 3 lygio mokymas ir mokymasis vėl apima pristatymo ir veiklos būdus, su kuriais susiduriama 1 ir 2 lygiuose, tačiau 3 lygyje akcentuojamas savarankiškas savarankiškas darbas, atsakantis į mokymąsi moduliuose ir tarp jų.
Moduliai
Privalomus modulius sudaro:
- Pagrindinis projektas: Šio modulio tikslas yra suteikti jums galimybę sujungti teorinį supratimą ir praktinius įgūdžius, kuriuos įgysite iš kitų modulių. Projektai paprastai apima programinės įrangos gaminio gaminimą nuo konceptualizacijos iki sėkmingo įvertinimo ir gerai parengtos, svarios ataskaitos, kuri parodytų tyrimo rezultatus, parengimą.
- Žmogaus ir kompiuterio sąveika: Šis modulis yra susijęs su tinkamų, veiksmingų ir interaktyvių technologijų projektavimu, vertinimu ir diegimu. Šio modulio tikslas yra leisti jums sutelkti dėmesį į pagrindines sritis, požiūrį ir pokyčius vartotojo patirties srityje.
- Daiktų internetas: Daiktų internetas yra terminas, naudojamas apibūdinti internetą, kurį sudaro tinklo objektai. Šis terminas apima visur esančio skaičiavimo sąvokas, tačiau jomis neapsiriboja; aplinkos intelektas; Mašinų ryšys (M2M). Šiuos diskursus vienija klausimas, kaip „išmaniųjų“ technologijų diegimas viešojoje ir socialinėje erdvėse paveiks ne tik tai, kaip mes santykiaujame vienas su kitu, bet ir kaip suprantame save kaip žmogų. Šis modulis siekia šiuos klausimus išsiaiškinti įgyvendinant praktinį daiktų interneto technologijos plėtojimo projektą, skirtą diegti viešoje ir (arba) socialinėje aplinkoje.
Neprivalomi moduliai apima:
- Kibernetinių nusikaltimų saugumas: Kibernetinis terorizmas buvo ir tebėra pagrindinis rūpestis. Taigi kibernetinių nusikaltimų saugumas tapo tarpdisciplinine sritimi, kuria siekiama atkreipti dėmesį į vis didėjantį skaičiavimo technologijos naudojimą nusikalstamoje veikloje. Praktikuojantys asmenys susiduria su iššūkiu suprasti sudėtingą srities pobūdį, su ja susijusias technologijas, baudžiamojo tyrimo principus ir praktiką. Didžiausią dėmesį skiriant šios srities programinės įrangos aspektams, šis modulis suteikia jums galimybę būti aprūpintam įgūdžių rinkiniu, reikalingu padėti tiriant nusikaltimus, susijusius su skaitmeninės įrangos naudojimu, naudojant teisiškai priimtus metodus ir priemones.
- Pažangi žiniatinklio plėtra: Šis modulis skirtas naudoti pažangias ir profesionalias interneto technologijas, kurios suteikia daugiau interaktyvumo, dinamiškumo, yra prieinamos, tinkamos naudoti ir lengvai valdomos sudėtingoms žiniatinklio programoms. Bus apžvelgiamos tokios technologijos kaip CSS3, HTML5, „JavaScript“, DOM, PHP ir AJAX patobulintos funkcijos, įskaitant žinias apie tai, kaip sukonfigūruoti ir prižiūrėti interneto serverius, pvz., „Apache“. Modulis taip pat apims sudėtingesnius programavimo būdus, susijusius su interneto programomis.
- Duomenų vizualizacija: Šio modulio tikslas yra supažindinti su duomenų rodymo principais ir būdais, kad būtų galima geriau suprasti duomenyse esančią informaciją. Modulio tikslas - suteikti jums duomenų atvaizdavimo metodų įvairovę ir žinių apie įvairius įrankius ir metodus, kad būtų galima suprasti, koks yra didžiųjų duomenų atsiradimas ir eksponentinis augimas. Šiame modulyje aptariama, kaip duomenų vizualizavimui pritaikyti projektavimo principus, žmogaus suvokimą, spalvų teoriją ir efektyvų pasakojimą.
- „iOS“ žaidimų kūrimas: Šis modulis suteiks jums erdvės mokytis, tyrinėti ir įsisavinti pagrindines „Apple“ mobiliųjų įrenginių žaidimų kūrimo idėjas, principus ir metodus. Modulis padės jums sužinoti apie pagrindinius programavimo obuolių kalbomis principus. Pradėjęs nuo įvado į obuolių programavimo aplinką, modulis pažins įvairias su obuolių žaidimais susijusių sistemų ir kalbų specifiką.
- Programinės įrangos sprendimai verslui: Šiame modulyje nagrinėjama technologija, įgalinanti e. Verslą. Bus nagrinėjama e. Verslo IT sritis ir svarstoma, kaip technologijos taikymas gali padėti įgalinti, išplėsti ir (arba) sustiprinti verslo veiklą.
Patekimo reikalavimai
Kvalifikacijos
Minimalūs reikalavimai šiam kursui yra šie:
- 88 UCAS tarifo taškai
- 3 GCSE, turintys C / 4 ar aukštesnę (arba lygiavertę) klasę, įskaitant anglų kalbą ir matematiką
Mokesčiai ir finansavimas
Norėdami studijuoti bakalauro laipsnį pas mus, turėsite sumokėti studijų kainą už savo kursą. Kiek sumokėsite, priklausys nuo to, ar esate JK ir ES studentai, ar tarptautiniai (ne ES) studentai. Mokestis už mokslą imamas už kiekvienus kurso metus.
JK ir „ES 2020“ įrašas
Studijų mokestis už 2020 m. Įstojimą į mūsų Fondo, bakalauro ir bakalauro, PGCE pirminio ir vidurinio bei bakalauro sveikatos laipsnius yra 9 250 svarų sterlingų per metus nuolatinių JK, ES, Džersio, Gernsio ir Meno salų studentams.
JK, ES, Džersio, Gernsio ir Meno salų studentams, studijuojantiems neakivaizdinėmis studijomis, mokestis už mokslą iki 2020 m. Stojant į aukščiau nurodytus kursus yra 4 265 svarų sterlingų per metus.
Mokestis už mokslą gali būti įvertintas ateityje.
Sužinokite daugiau apie fondo ar įdarbinimo metų finansavimą apsilankę mūsų tinklalapio finansavimo patarimų puslapiuose.
Tarptautinis (ne ES) 2020 m. Įrašas
Studijų mokestis už 2020 m. Įstojimą į mūsų fondo, bakalauro ir bakalauro, PGCE pirminio ir vidurinio bei bakalauro sveikatos laipsnius yra 12 750 svarų sterlingų per metus tarptautiniams (ne ES) studentams.
Dėl imigracijos įstatymų tarptautiniai studentai, turintys 4 pakopos vizą, privalo studijuoti visą dieną. Norėdami gauti daugiau informacijos apie vizų reikalavimus ir trumpalaikes studijų vizas, apsilankykite Tarptautinių vizų ir imigracijos puslapiuose.
Daugiau informacijos apie studijų finansavimą rasite mūsų puslapyje „Tarptautiniai mokesčiai ir finansavimas“.
Mokestis už mokslą gali būti įvertintas ateityje.
Papildomos išlaidos ir finansinė parama
Taip pat gali atsirasti papildomų išlaidų, į kurias reikia atsižvelgti per savo studijas, įskaitant apgyvendinimo išlaidas.
Su kursu susijusios išlaidos
Studijuodami savo laipsnį, gali kilti papildomų išlaidų, susijusių su jūsų kursu. Tai gali būti asmeninės įrangos ir raštinės reikmenų, knygų ir pasirinktinai išvykų įsigijimas.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bakalauras (Hons) taikomosios programinės įrangos kūrime
- Inverness, Jungtinė Karalystė
- Daliburgh, Jungtinė Karalystė + 2 Daugiau
Inžinerijos bakalauro apdovanojimai – programinės įrangos inžinerija
- Camperdown, Australija
Programinės įrangos inžinerijos bakalauras
- Sønderborg, Danija