Programinės įrangos ir duomenų inžinerijos bakalauras
Singidunum University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Belgrade, Serbija
Kalbų studijos
Anglų kalba,
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 3 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Sparčios technologinės naujovės sukelia transformacinius pokyčius visose pramonės šakose. Todėl kasdien atsiranda su programine ir duomenų inžinerija susijusių įgūdžių ir naujų SDE darbo vietų. Konkrečiau, yra didelė profesijų, tokių kaip programinės įrangos inžinierius, įterptųjų sistemų inžinierius, duomenų mokslininkas, žaidimų kūrėjas, „Blockchain“ kūrėjas, poreikis. Mūsų programinės įrangos ir duomenų inžinerijos studijų programa yra tiksliai pritaikyta šiems jauniems žmonėms šiems profesiniams vaidmenims ugdyti. Iš pradžių peržiūrėjome šimtus darbo aprašymų tiek mūsų šalyje, tiek visame pasaulyje ir aptikome naujas darbo rinkos tendencijas. Su šiomis žiniomis įsitvirtinę, mes kruopščiai parengėme Programinės įrangos ir duomenų inžinerijos studijų programos kursus, kad galėtume patenkinti labiausiai pageidaujamus įgūdžius šioje srityje. Visos mūsų karjeros programos yra sukurtos tam, kad atitiktų darbdavių poreikius, kai kalbama apie įgūdžius, kuriuos mes mokome, ir vaidmenis, kuriuos ruošiame būsimiems inžinieriams.
Šios studijų programos naujumas ir unikalumas yra tai, kad ją kuria jauni SDE profesoriai. Jie visi įgijo daktaro laipsnį. laipsnių aukščiausio lygio universitetuose pasaulyje. Be to, baigus studijas, jie įgijo vertingos patirties šioje pramonės šakoje ir savo įmonėse su savo paleidimo įmonėmis. Todėl mūsų programa atspindi jų patirtį pasaulyje pirmaujančiose inžinerijos įmonėse. Per mūsų ryšius, esančius Kalifornijos Silicio slėnyje, nuolat mokomės apie naujausius technologinius pokyčius, ir mes galime tiksliai suderinti savo studijų galimybes ir visada mokyti moderniausius ir ieškomus IT įgūdžius.
Per pirmuosius dvejus metus ši studijų programa mokys mokinius kaip koduoti, programuoti pagrindinius valdiklius ir suprasti tinklus. Vėliau mokiniai mokysis, kaip kurti mobiliuosius ir socialinius tinklus, kurti žaidimus ir blokines programas, kurti sudėtingus duomenų mokslo ir interneto projektus, integruoti įterptines sistemas ir diegti šiuolaikines pramonės kontrolės sistemas.
Per visą šią studijų programą mūsų entuziastingi profesoriai nuves jus į aukščiausius akademinius tikslus. Kartu sudarysime galimybę mūsų studentams įgyti geriausius apmokamus darbus mūsų šalyje ir visame pasaulyje.
Pagal absolventų, kurie yra ALUMNI asociacijos nariai, apklausą, studentai, sėkmingai baigę šią programą, gali ieškoti darbo įvairiose srityse:
- Įterptasis kūrėjas
- Įterptinis programinės įrangos inžinierius
- „Cross Platform Mobile Developer“
- Programinės įrangos inžinierius
- FPGA kūrėjas
- Automatikos inžinierius
- Įterptas C / C kūrėjas
- Įterptinis Linux kūrėjas
- Programinės įrangos inžinierius / kūrėjas
- Mobiliųjų programų kūrėjas
- Tinklo inžinierius
- Telekomunikacijų inžinierius
- PLC programinės įrangos kūrėjas
- Duomenų mokslininkas
- Duomenų inžinierius
- Duomenų analitikas
- Duomenų architektas
- Žiniatinklio kūrėjas
- Interneto paslaugų inžinierius
- Verslo žvalgybos inžinierius
- Nuspėjamasis analitikas
- Kiekybinis finansų specialistas
- Programinės įrangos kūrėjas
- Mašinos mokymosi inžinierius
- Dirbtinio intelekto inžinierius
- Duomenų bazės inžinierius
- Didelis duomenų inžinierius
- Blockchain kūrėjas
- Žaidimo kūrėjas
Registruojant internetą, kandidatas gali susipažinti su egzaminų internetu testais.
Mokymo planas
I metai
- Taikomasis skaičiavimas
- Kompiuterių programavimo principai
- interneto svetainės dizainas
- Diskretiška matematika
- Objektinis programavimas
- Signalai ir sistemos
- Įvadas į elektroniką ir kompiuterių organizavimą
- Anglų kalba programinės įrangos inžinieriams
II metai
- Duomenų bazių sistemos
- Funkcinis programavimas
- Kompiuteriniai tinklai
- Algoritmai ir duomenų struktūros
- Programinės įrangos specifikacija ir modeliavimas
- Operacinės sistemos ir sistemos programavimas
- Web programavimas
- Jutiklių sistemos
- Antroji užsienio kalba 1
III metai
- Taikoma tikimybė ir statistika
- Interneto technologijos ir interneto paslaugos
- Programinės įrangos testavimas ir kokybės draudimas
- Debesis kompiuterija
- Mobiliųjų programų kūrimas
- Pasirenkamieji kursai 1
- Kompiuterija
- Dirbtinis intelektas
- Kompiuterinė grafika
- Pasirenkamieji kursai 2
- Elektriniai matavimai ir prietaisai
- Įvadas į mašinų mokymąsi
- Skaitmeninis vaizdas ir signalų apdorojimas
- Žaidimų dizainas
- Pasirenkamieji kursai 3
- Paskirstytos sistemos
- Kompiuterinės sistemos architektūra
- Ne reliacinės duomenų bazės
IV metai
- Programinės įrangos inžinerijos saugumo aspektai
- Daiktų internetas
- Verslumas programinės įrangos inžinerijoje
- Praktika
- Diplominis darbas
- Pasirenkamasis kursas 7
- Įterptinės sistemos
- Gilus mokymasis
- Kompiuterių vizija
- Informacijos paieška
- Pasirenkamieji kursai 8
- Pramoninė kontrolė
- Duomenų sintezė ir funkcijų išskyrimas
- Žmogaus ir mašinos sąveika
- Blockchain plėtra
- Pasirenkamieji kursai 9
- Realaus laiko sistemos
- Socialinė kompiuterija
- Žaidimų kompiuterija
- Duomenų vizualizacija
- Pasirenkamieji kursai 10
- FPGA programavimas
- Masinių duomenų rinkinių kasyba
- Virtuali ir papildyta realybė
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor of Applied Science (BAppSc) Majoring in Software Engineering
- Dunedin, Naujoji Zelandija
Inžinerijos bakalauro apdovanojimai – programinės įrangos inžinerija
- Camperdown, Australija
Information and Communication Technology
- Middelburg, Olandija