Psichologijos bakalauro laipsnis
Universidad Europea
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Villaviciosa de Odón, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 10 020
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
16 Sep 2024
Įvadas
Rengiame kvalifikuotus psichologijos specialistus, padedančius geriau suprasti žmonių elgesį ir padėti visuomenei.
Madrido Europos universitete (Universidad Europea, Madridas) vykdomos psichologijos studijos skirtos suteikti studentams bendravimo ir socialinių įgūdžių, kad jie galėtų dirbti psichologais įvairiose srityse, įskaitant švietimą, sveikatos priežiūrą, teisę, teismo mediciną ir sportą. psichologijos studijų programa, ketverių metų programa, kurią sudaro 240 ECTS, pasižymi išskirtinai praktiniu požiūriu, todėl per visą programos laikotarpį atliksite daugiau nei 600 valandų praktikos ir stažuočių.
Jei pasirinksite psichologijos studijas Ispanijoje anglų kalba, Madrido Europos universitete (Universidad Europea), galėsite naudotis pasaulinio lygio infrastruktūra, įskaitant mūsų imituojamą ligoninę ir psichosocialinės pagalbos centrą.
Kodėl verta studijuoti psichologiją?
- Unikalios patalpos + tarpprofesinis mokymas: Tai saugi aplinka, kurioje išmoksite susidurti su daugybe realių imituojamų klinikinių scenarijų ir mokysitės bendrauti su kitais sveikatos priežiūros studentais.
- Mokymasis remiantis atvejų sprendimu ir imituojama praktika: Dideli pasauliniai pokyčiai šiandien psichologijai kelia naujų iššūkių, kurie daro poveikį tiek atskiriems asmenims, tiek visai visuomenei. Šiai mokslo sričiai reikia specialistų, kurie būtų pasirengę atsakyti į tokias problemas kaip valgymo sutrikimai, patyčios mokykloje, su technologijomis susijusios problemos, pavyzdžiui, kibernetinės patyčios, nomofobija, priklausomybė nuo interneto ir kt.
- Pažangi technologija: Galėsite naudotis naujoviškomis terapijos priemonėmis, tokiomis kaip virtualioji realybė, su kuriomis galėsite gydyti įvairias patologijas, pavyzdžiui, fobijas ir neuropsichologinius sutrikimus.
- Profesinės stažuotės: Daugiau nei 600 valandų stažuočių per visą programą. Nuo trečiųjų metų lankysitės išoriniuose centruose ir stebėsite klinikinę praktiką su tikrais pacientais. Galite pasirinkti iki keturių rotacijų.
Bendrosios sveikatos psichologo praktika: Mūsų universitete turite galimybę įgyti bendrosios sveikatos psichologijos magistro laipsnį, kuris yra būtina sąlyga, kad galėtumėte akredituotis kaip bendrosios sveikatos psichologas.
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Mes norime jums padėti. Jei norite studijuoti Universidad Europea , turėsite platų savo ir oficialių stipendijų pasirinkimą.
Studijų programa
Pirmas kursas
- Juslinis suvokimas ir dėmesys
- Žmogaus anatomija
- Elgesio biologija
- Psichologijos istorija ir veiklos sritys
- Socialinė psichologija
- Fiziologija
- Psichologinis vertinimas
- Rotacinės stažuotės
- Atmintis ir mokymosi procesai
- Taikomoji statistika psichologijoje
Antras kursas
- Motyvacija ir jausmas
- Psichodiagnostinė
- Tyrimo metodai psichologijoje
- Psichopatologija
- Intervencijos metodai psichologijoje
- Mintis ir kalba
- Vystymosi psichologija
- Klinikinės stažuotės
- Šiuolaikinės kalbos
Trečias kursas
- Valdymo įgūdžiai
- Vadovavimo įgūdžiai
- Gyvenimo ciklo psichologija
- Psichometrija
- Komunikaciniai įgūdžiai
- Praktikos I
- Neuropsichologija
- Išplėstinė psichopatologija
- Sveikatos psichologija
- Terapeuto įgūdžiai
Ketvirta klasė
- Asmenybės ir intelekto psichologija
- Etinės vertybės
- Praktikos II
Stažuotės
Išorinės praktikos taisyklės
Stažuotės yra pagrindinė jūsų mokymo dalis. Patirties įgijimas po to, ko išmokote baigęs studijas, yra geriausias būdas patekti į darbo rinką. Yra dviejų tipų stažuotės: mokymo programos, kurios yra įtrauktos į jūsų studijų planą, ir užklasinė praktika, kurią galite atlikti savo noru.
Norėdami atlikti mokymo programas įmonėse, prieš pradedant praktiką turėsite patvirtinti ir užregistruoti 50% kreditų. Šias praktikas stebi įmonė ir praktikos koordinatorius, įvertinimui parengia tarpines ir galutines ataskaitas.
Jei norite pakelti savo darbo patirtį į kitą lygį prieš baigdami universitetinį išsilavinimą, galite atlikti užklasinę stažuotę. Jas galite atlikti bet kuriais mokslo metais, tačiau nepamirškite, kad stažuotės yra formuojantis studijų papildymas; todėl kuo daugiau žinių įgausite studijų metu, tuo daugiau naudos gausite iš praktikos patirties.
Programos rezultatas
Pagrindinės kompetencijos
- CG1: Gebėjimas suprasti skirtingų sveikatos psichologijos teorinių modelių funkcijas, charakteristikas ir apribojimus.
- CG2: Gebėjimas suprasti pagrindinius įvairių psichologinių procesų principus sveikatos psichologijos srityje.
- CG3: Gebėjimas suprasti viso gyvenimo ciklo psichologinio vystymosi procesus ir pagrindinius etapus, susijusius su normalumu ir nenormalumu sveikatos psichologijos srityje.
- CG4: Gebėjimas suprasti žmogaus elgesio ir psichologinių funkcijų biologinį pagrindą.
- CG5: Gebėjimas suprasti psichosocialinius grupių ir organizacijų veikimo principus.
- CG6: Gebėjimas suprasti socialinę ir antropologinę žmogaus dimensiją, įskaitant istorinius ir sociokultūrinius veiksnius, susijusius su žmogaus psichologine konfigūracija.
- CG7: Gebėjimas suprasti skirtingus vertinimo, diagnostikos ir psichologinio gydymo metodus įvairiose taikomosiose sveikatos psichologijos srityse.
- CG8: Gebėjimas suprasti skirtingus tyrimų planus ir hipotezių formulavimo ir tikrinimo bei rezultatų interpretavimo procedūras ir gebėjimas jas taikyti sveikatos psichologijos srityje.
- CG9: Gebėjimas suprasti įvairias psichologijos taikymo sritis ir turėti žinių, reikalingų siekiant paveikti ir skatinti asmenų, grupių, bendruomenių ir organizacijų gyvenimo kokybę švietimo, klinikinio, sveikatos darbo, organizacijos ir bendruomenės kontekstuose.
Tarpdalykinės kompetencijos
- CT1: Savarankiškas mokymasis: gebėjimas pasirinkti strategijas, įrankius ir tvarkaraštį, kurie, jūsų nuomone, yra veiksmingiausi savarankiškam mokymuisi ir tai, ko išmokote, įgyvendinimui.
- CT2: Pasitikėjimas savimi: Gebėjimas įvertinti savo rezultatus, veiklą ir galimybes turint vidinį įsitikinimą, kad galime susidoroti su iššūkiais, su kuriais susiduriame.
- CT4: Gebėjimas analizuoti ir sintezuoti: studentai gali suskirstyti sudėtingas situacijas į sudedamąsias dalis ir įvertinti kitas alternatyvas bei perspektyvas, kad rastų optimalius sprendimus. Sintezė siekia sumažinti sudėtingumą, kad ją geriau suprastų ir (arba) išspręstų problemas.
- CT5: Gebėjimas pritaikyti žinias praktikoje, panaudojant studijų metu įgytas žinias situacijose, kiek įmanoma panašiose į profesijos realybę.
- CT8: informacijos valdymas: galimybė ieškoti, pasirinkti, analizuoti ir integruoti informaciją iš įvairių šaltinių.
- CT10: Iniciatyvumas ir verslumo dvasia: gebėjimas ryžtingai imtis sudėtingų ar atsitiktinių veiksmų. Gebėjimas numatyti problemas, siūlyti patobulinimus ir atkakliai jų siekti. Pirmenybė prisiimti ir vykdyti veiklą.
- CT11: Planavimas ir laiko valdymas: Gebėjimas nustatyti tikslus ir pasirinkti priemones tiems tikslams pasiekti efektyviai naudojant laiką ir išteklius.
- CT12: Kritinis samprotavimas: gebėjimas analizuoti idėją, reiškinį ar situaciją iš skirtingų perspektyvų ir laikytis požiūrio, pagrįsto griežtu ir argumentuotu objektyvumu, o ne intuicija.
- CT13: Problemų sprendimas: Gebėjimas rasti painios problemos ar sudėtingos situacijos sprendimą be iš anksto nustatyto sprendimo, dėl kurio jį sunkiau išspręsti.
- CT14: Inovacijos ir kūrybiškumas: gebėjimas siūlyti ir plėtoti naujus ir originalius sprendimus, kurie suteikia pridėtinės vertės iškeltoms problemoms, net ir kitose srityse, nei pati problema.
- CT15: Atsakomybė: gebėjimas vykdyti įsipareigojimus sau ir kitiems atliekant užduotį ir siekiant mokymosi proceso tikslų. Kiekvieno subjekto gebėjimas atpažinti ir priimti laisvai atlikto veiksmo pasekmes.
- CT16: Sprendimų priėmimas: Gebėjimas pasirinkti iš esamų alternatyvų arba būdų, kaip efektyviai išspręsti įvairias situacijas ar problemas.
- CT17: Komandinis darbas: gebėjimas integruotis ir aktyviai bendradarbiauti su kitais žmonėmis, sritimis ir (arba) organizacijomis, siekiant bendrų tikslų.
- CT18: Informacinių ir ryšių technologijų (IKT) naudojimas: gebėjimas efektyviai naudoti informacines ir ryšių technologijas kaip informacijos paieškos, apdorojimo ir saugojimo įrankį, taip pat bendravimo įgūdžių ugdymui.
Specialios kompetencijos
- CE1: Gebėjimas analizuoti numatytų funkcijos naudos gavėjų poreikius ir poreikius įvairiuose kontekstuose.
- CE2: Gebėjimas nustatyti psichologinio veiksmo tikslus įvairiuose kontekstuose, siūlant ir derantis dėl tikslų su numatomais naudos gavėjais ir suinteresuotosiomis šalimis.
- CE3: Gebėjimas planuoti ir vesti pokalbį.
- CE4: Gebėjimas apibūdinti ir matuoti kintamuosius (asmenybę, intelektą ir kitus gabumus, elgesį ir kt.) ir pažinimo, emocinius, psichobiologinius ir elgesio procesus.
- CE5: Gebėjimas nustatyti skirtumus, problemas ir poreikius.
- CE6: Gebėjimas diagnozuoti pagal profesijos kriterijus.
- CE7: Gebėjimas apibūdinti ir matuoti sąveikos procesus, grupės dinamiką ir grupės bei tarpgrupines struktūras.
- CE8: Gebėjimas identifikuoti grupės ir tarpgrupines problemas ir poreikius.
- CE9: Gebėjimas apibūdinti ir matuoti sąveikos procesus, organizacijos dinamiką ir organizacines bei tarporganizacines struktūras.
- CE10: Gebėjimas nustatyti organizacines ir tarporganizacines problemas ir poreikius.
- CE11: Gebėjimas analizuoti kontekstą, kuriame vyksta individualus elgesys ir grupės bei organizacijos procesai.
- CE12: Gebėjimas pasirinkti ir valdyti įrankius, produktus ir paslaugas bei identifikuoti suinteresuotąsias šalis.
- CE13: Gebėjimas kurti ir pritaikyti priemones, gaminius ir paslaugas pagal reikalavimus ir apribojimus.
- CE14: Galimybė palyginti ir patvirtinti instrumentus, produktus ir paslaugas (prototipus ar bandomuosius bandymus).
- CE15: Gebėjimas apibrėžti tikslus ir sudaryti intervencijos planą pagal jos paskirtį (prevencija, gydymas, reabilitacija, integracija, stebėjimas ir kt.).
- CE16: Gebėjimas pasirinkti tinkamus psichologinės intervencijos metodus tikslams pasiekti.
- CE17: strategijų ir metodų, skirtų numatomiems naudos gavėjams įtraukti į intervenciją, patirtis.
- CE18: Gebėjimas taikyti tiesioginės intervencijos strategijas ir metodus numatytiems naudos gavėjams: psichologinės konsultacijos, terapija, derybos, tarpininkavimas ir kt.
- CE19: Gebėjimas taikyti tiesioginės intervencijos strategijas ir metodus įvairiuose kontekstuose: sveikos aplinkos kūrimas ir kt.
- CE20: Gebėjimas taikyti netiesioginės intervencijos per trečiąsias šalis strategijas ir metodus: konsultavimas, instruktorių mokymas ir kiti veikėjai.
- CE21: Gebėjimas planuoti programų ir intervencijų vertinimą.
- CE22: Gebėjimas pasirinkti ir plėtoti rodiklius ir metriką programoms ir intervencijoms įvertinti.
- CE23: Gebėjimas išmatuoti ir gauti atitinkamus duomenis intervencijoms įvertinti.
- CE24: Gebėjimas analizuoti ir interpretuoti vertinimo rezultatus.
- CE25: Gebėjimas tinkamai ir tiksliai pateikti grįžtamąjį ryšį numatytiems naudos gavėjams.
- CE26: Gebėjimas rengti ataskaitas žodžiu ir raštu.
- CE27: Gebėjimas suprasti deontologinius psichologijos įsipareigojimus ir jų laikytis.
- CE28: Gebėjimas plėtoti profesiją naudojant anglų ir (arba) ispanų kalbas tiek specializuotai, tiek nespecializuotai auditorijai.