Reklamos ir viešųjų ryšių laipsnis
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Valencia, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 7 800 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Oficialus laipsnis: Reklamos ir viešųjų ryšių laipsnis
Trukmė / ECTS: 4 metai / 240 ECTS
Vietos / miestelis: 75 / Moncada - Alfara
Dėstoma: ispanų kalba
Mokymosi rezultatai
Kuo mes skiriamės?
1.La patirtimi ir laimėjimais
Komunikacijos srities studijos CEU universitete pradėtos daugiau nei prieš 30 metų. Mus palaiko keli dešimtmečiai mokantys komunikatorius, atsidavę savo profesijai.
2.La priešakyje įrenginiai
Mūsų universitetas siūlo žiniasklaidos ir profesinius išteklius. Galite išbandyti savo kūrybiškumą per įvairius iššūkius siūlomų titruojant, ar už jos ribų klasėje. Jūsų dispozicijoje yra už audiovizualinių priemonių gamybos ir daugialypės terpės, kur Jūs galite treniruoti savo naujus įgūdžius skaitmeniniame laikraščio ar radijo ar televizijos prodiuseris, taip pat profesinių konkursų reklamos ir net trumpam audiovizualinio festivalio centras.
3. Orientuota į naują įsidarbinimo
Mes siūlome galimybę įgyti savarankišką komunikacijos ir politinės rinkodaros laipsnį. Jūs patobulinsite savo viešojo kalbėjimo ir politinio diskurso įgūdžius mūsų televizoriuose, politinės rinkodaros priemonėse ir rinkimų kampanijų planavime. Profesinių įrankių pliusas: laipsnio metu mokysitės daugelio dalykų pagal profesijos kompiuterinius įrankius. Bet jūs ne tik baigsite laipsnį žinodami, kaip su jais elgtis, bet ir pasinaudosite pažymėjimais patvirtintomis kompetencijomis: Grafinio ir web dizaino pažymėjimu (127 valandos: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) ir Audiovizualinės asamblėjos pažymėjimu (222 val .: Avid). , Protooliai, Poveikiai, Filmų magijos planavimas).
4. Tarptautinis matmuo
Nemokamas papildomas mokymas anglų kalba nuo pirmosios iki ketvirtosios, siekiant pagerinti išvykimo lygį. Tarptautinių stažuočių galimybės (tokios kaip EFE agentūra Paryžiuje, Lisabonoje, Ženevoje ar Atėnuose arba Europos gamintojai, tokie kaip „Jelly Fish Pictures“ Londone). Viena iš geriausių mūsų bendravimo studentų tarptautinės patirties yra IP (tarptautinės programos).
5. Dviviečiai laipsnių dvigubai specialistų laipsnių
Jūs galite dalyvauti du universitetą, o lenktynių tvarkaraščius suderinamas su visais klasėse į tokias pačias sąlygas ir, žinoma, nemokėdami du kartus. Taigi yra dvigubinamas specialistų laipsnių nuo universiteto dvigubų laipsnių.
- Skelbimai ir viešųjų ryšių Žurnalistika
- Skelbimai ir viešųjų ryšių Garso Bendravimas
- Rinkodara Reklama ir viešieji ryšiai
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/publicidad-relaciones-publicas
Studijų programa
bendrieji gebėjimai
- CG1. Vadovavimas ir sprendimų priėmimas.
- CG2. Kūrybiškumas ir gebėjimas spręsti problemas.
- CG3. Organizaciniai ir planavimo įgūdžiai.
- CG4. Galimybė analizuoti ir sintezuoti.
- CG5. Bendravimas žodžiu ir raštu.
- CG6. Gebėjimas valdyti informaciją.
- CG7. Su studijų sritimi susijusios kompiuterinės žinios.
- CG8. Etinis įsipareigojimas.
- CG9. Gebėjimas dirbti tarpdisciplininėse komandose.
- CG10. Įgūdžiai tarpasmeniniuose santykiuose.
- CG11. Kritinio mąstymo gebėjimas.
- CG12. Pripažinimas įvairialypės ir įgyvendinamos daugiašaliu.
- CG13. Motyvacija siekti kokybės.
- CG14. Prisitaikymas prie naujų situacijų.
- CG15. Plėtros pajėgumų kriterijus.
- CG16. Gebėjimas mokytis savarankiškai.
- CG17. Iniciatyvumas ir verslumas.
Specifinės kompetencijos
drausminė žinios
- CD1. Teorinės ir praktinės žinios apie profesiją ir jos organizacinius procesus bei struktūras.
- CD2. Teorinės ir praktinės žinios apie valdymo metodus sektoriaus įmonėse, funkcines reklaminės komunikacijos sritis, viešuosius ir korporacinius ryšius valstybinėse ir privačiose įmonėse.
- CD3. Komunikacijos skyriaus įmonėse ir įstaigose studija ir jos valdymui būtini įgūdžiai ir metodai. Ypač įmonės žinių ir nematerialaus turto, rinkų ir finansinių rodiklių valdymas.
- CD4. Reklaminės komunikacijos subjektų: kūrybininkų, įmonių, institucijų, reklamos ir viešųjų ryšių agentūrų, žiniasklaidos, atramų ir auditorijų tyrimo ir analizės procesų ir metodų išmanymas.
- CD5. Reklamos žiniasklaidos struktūros išmanymas: jos ypatybės, tipologijos ir problemos. Auditorijos analizė ir tyrimai. Paramos ir žiniasklaidos analizė ir parinkimas planuojant reklamos sklaidą.
- CD6. Konkrečių rinkodaros metodų ir metodų, skirtų sprendimų priėmimui komunikacijos apskritai ir reklamos bei viešųjų ryšių srityse, įmonėse ir įstaigose studijavimas. Rinkodaros procesų ir jų specifinių metodų išmanymas ir studijavimas: pozicionavimas, segmentavimas, analizės procedūros ir efektyvumo matavimas ir kt.
- CD7. Kūrybinio mąstymo mokyklų, metodų ir technikų bei jų taikymo reklamos komunikacijos procese išmanymas.
- CD8. Reklaminių pranešimų kūrimo procesų išmanymas: metodai, kūrybinės technikos ir kampanijos analizės sistemos.
- CD8. Teorinės-praktinės reklamos kalbų ir kitų komunikacijos formų elementų, formų ir procesų išmanymas, naudojant valstybines ir užsienio kalbas, ypač anglų.
- CD9. Strategijų ir procesų, skirtų prekės ženklų pridėtinei vertei kurti, tyrimas.
- CD10. Profesinės veiklos etikos ir deontologijos, taip pat jos teisinės sistemos išmanymas, turintis įtakos tiek praktikai, tiek etiškam elgesiui, turinčiam valdyti profesionalo darbą.
- CD11. Industrinių, socialinių ir estetinių aspektų, turinčių įtakos reklamos komunikacijos elementų, formų ir procesų transformacijai, tyrimas ir raida.
- CD12. Žinios ir analizuojami pagrindiniai psichologiniai, aukštesniojo pažinimo, psichosocialiniai ir emociniai procesai bendraujant ir vartotojui bei specifiniai psichologiniai modeliai, sukurti bendravimui ir įtikinėjimui.
- CD13. Bažnyčios socialinio magisteriumo istorinės sąrangos pagrindimas ir konceptuali struktūrinių principų raida.
- CD14: Susipažinimas su įvairių dokumentinių šaltinių, kurie sudaro Bažnyčios socialinę doktriną įvairiais žanrais, valdymu.
- CD15: Mokymai kritiškai ir reflektyviai analizuoti pagrindinius šiuolaikinio Bažnyčios Magisteriumo dokumentus, susijusius su socialinės komunikacijos fenomenu.
- CD16: Gebėjimas analizuoti pagrindinius su ekonominiais santykiais susijusius aspektus remiantis puikiais istoriniais Bažnyčios socialinio magisteriumo tekstais.
profesiniai įgūdžiai
- CP1. Gebėjimas ir gebėjimas būti atsakingam už organizacijos ar įmonės komunikacijos sritį.
- CP2. Gebėjimas ir gebėjimas sudaryti komunikacijos planą.
- CP3. Gebėjimas ir gebėjimas laisvai užsiimti šia profesija.
- CP4. Ryšių ir valdymo gebėjimai sukurti sklandžią ir kompetentingą sąveiką tarp reklamuotojo ir agentūros.
- CP5. Talpa ir gebėjimas atlieka strategas, planuotojas ir žiniasklaidos pirkėjo pareigas.
- CP6. Gebėjimas apibrėžti ir valdyti komunikacijos biudžetus.
- CP7. Gebėjimas ir gebėjimas sugalvoti ir kūrybiškai formuoti pranešimo perdavimą.
- CP8 Gebėjimas ir gebėjimas kurti ir plėtoti grafinius elementus, vaizdus, simbolius, garsus ir tekstus.
- CP9. Gebėjimas ir gebėjimas veikti kaip įmonės įvaizdžio ir reputacijos strateginio valdymo ekspertai.
- Kp10. Talpa ir gebėjimas nustatyti, įvertinti, valdyti ir apsaugoti nematerialiojo turto bendrovės.
- CP11. Gebėjimas valdyti santykius tarp organizacijų ir jų suinteresuotųjų šalių, taip pat susijusias priemones.
- CP12. Gebėjimas ir gebėjimas naudoti komunikacijos technologijas ir technikas bei visų tipų analizės, matavimo, informacinių sistemų ir kt. priemones.
Akademiniai įgūdžiai
- CA1. Pagrindinės bendravimo žinios. Reklamos ir ryšių su visuomene komunikacijos teorijų, metodų ir problemų bei jų kalbų išmanymas, kurie yra jų veiklai pagalbinė priemonė, remiantis disciplininių žinių ir profesinių įgūdžių keliamais reikalavimais.
- CA2. Gebėjimas prisiimti lyderystę projektuose, kuriems reikalingi žmogiškieji ištekliai ir bet kokio kito pobūdžio, efektyviai juos valdyti, prisiimant socialinės atsakomybės ir gebėjimų bei prisitaikymo prie daugiadisciplinių komandų principus.
- CA3. Gebėjimas suprasti ir interpretuoti aplinką, prisitaikyti prie pokyčių, susidoroti su krizėmis ir dirbti įtemptose situacijose.
- CA4. Ekonominės, psichosocialinės, kultūrinės ir demografinės aplinkos išmanymas.
- CA5. Kūrybiškumo ir naujovių gebėjimas.
- CA6. Gebėjimas prisitaikyti prie organizacijos tikslų.
Kitos specifinės kompetencijos
- CE1. Gebėjimas bendrauti su žmonėmis ir aplinka neprarandant savarankiškumo.
- CE2. Gebėjimas dirbti komandoje.
- Ce3. Galimybė įžvalgos, išradingumo ir kūrybiškumo.
- CE4. Pasiruošimas rizikuoti.
- CE5. Gebėjimas analizuoti, sintezuoti ir priimti kritinį sprendimą.
- EB6. Žinant, kaip valdyti laiką.
- EB7. Gebėjimas veikti laisvai ir atsakingai.
- CE8. Ekonominio ir biudžeto valdymo gebėjimai savo veiklos srityje.
- CE9. Gebėjimas objektyviai analizuoti tikrovę ir išgauti pagrįstus samprotavimus.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
užimtumas
Karjeros perspektyvas
Šio laipsnio profesinės galimybės pastaraisiais metais buvo gerokai išplėstos visoms organizacijoms, kuriose galima plėtoti komunikacijos funkcijas, suprantamas kaip skėtis, apimantis daugybę technikų. Darbo galimybės neapsiriboja klasikine tradicinių reklamos agentūrų orientacija, nors jos ir toliau daugiausia dėmesio skiria dviem pasauliams – reklamai ir viešiesiems ryšiams.
- Reklama: šis aspektas gali būti plėtojamas bet kurioje įmonėje, kurios veikla orientuota į žinučių ir kampanijų kūrimą, planavimą ir platinimą bet kurioje laikmenoje.
- Ryšiai su visuomene: antroji sritis – viešųjų ryšių ir komunikacijos biurų srityje įgytų žinių pritaikymas.
Abi pusės gali būti sukurta kompanijų, tokių kaip:
- Reklamos agentūros
- žiniasklaida
- Media agentūros
- Dizaino įmonės
- Kai bendrovės gali naudotis ir taikyti žinias lenktynėse
- Rinkodara ir reklama departamentai reklamuotojai
- DIRCOM
- institucijos
- NVO
- Ir tt