Rinkodaros vadybos bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Apie

Prekybos bakalauras (apdovanojimai rinkodaros vadyboje) yra 1 metų magistro laipsnis, skirtas studentams pasirengti įsidarbinti viduryje aukštesniųjų vadovų pareigoms.
„Honors“ programos pagrindinis dėmesys skiriamas rinkodaros integravimui į organizacijos verslo reikalavimus. Programa suteikia besimokantiesiems pažangių įgūdžių rinkinius, kad jie veiktų naujoviškai dinamiškoje rinkodaros aplinkoje.

Trukmė

1 metai

NKF lygis

Nacionalinė kvalifikacijų sąranga 8 lygis (120 kreditų)

Patekimo reikalavimai

Bakalauro laipsnis arba lygiavertis NQF 7 lygmens kvalifikacija.

Pristatymo būdas

Palaikomas nuotolinis mokymasis.

Karjeros galimybės

  • Generalinis vadybininkas
  • Įmonės vadovas
  • Viešųjų paslaugų vadybininkas
  • Marketingo vadybininkas
  • Pardavimų vadybininkas
  • Konsultantas

Vertinimas

Galutinis įvertinimo ženklas kiekvienam moduliui susideda iš paskyrimo (50%) ir raštiško egzamino (50%).
Egzaminai rašomi kiekvieno semestro pabaigoje.

Kas turėtų dalyvauti?

  • Absolventai, kurie baigė atitinkamą bakalauro laipsnį ir nori įgyti pažangių žinių ir įgūdžių rinkodaros vadyboje.
  • Tie, kurie dirba ir nori tobulinti savo karjeros perspektyvas rinkodaros vadybos srityje.

Studentų parama

BCom (Hons in Marketing Management) yra teikiama remiant nuotolinį mokymąsi. Kiekvienais semestrais vyksta seminarai, skirti studentams paremti jų studijas. Prie kiekvieno modulio pridedamas studijų vadovas. Vadove yra privalomi skaitymai, savarankiško mokymosi darbai, pamokos ir vertinimai. Be to, studentai turi prieigą prie internetinių žurnalų, praėjusių egzaminų dokumentų ir papildomų mokymosi medžiagų, esančių svetainėje.

Mokymosi rezultatai

Baigus BCom (Hons in Marketing Management) programą, studentas turėtų sugebėti:

  • Suprasti ir taikyti strateginius rinkodaros ir planavimo aspektus, kad užtikrintumėte konkurencingumą rinkoje.
  • Sukurti ir įgyvendinti rinkodaros strategijas ir planus.
  • Atlikti rinkodaros tyrimus.
  • Taikyti pirkėjo elgsenos modelius, kad įvertintumėte jų naudingumą ir poveikį rinkodaros strategijai.
  • Taikyti ir pritaikyti rinkodaros principus įvairiose rinkose.
  • Kurkite ir valdykite prekės ženklą.
  • Norėdami pasiekti tikslinę rinką, naudokite skirtingus rinkodaros kanalus.
  • Sistemingai suplanuokite ir tobulinkite gaminį per savo gyvavimo ciklą ir įgyvendinkite priemones, skirtas sumažinti gaminių gedimų riziką ir sukurti prekės ženklo nuosavybę.
  • Naudokite elektronines platformas, kad pasiektumėte pasaulinę auditoriją, tokiu būdu nukreipiant naujas rinkas, išlaikant dabartinį verslą ir kuriant prekės ženklo tapatybę.

Programos struktūra

1 semestras

  • Strateginis rinkodaros valdymas.
  • Paslaugų rinkodara
  • Rinkodaros tyrimai
  • Mokslinių tyrimų metodologija

2 semestras

Pasirinkite vieną modulį iš kiekvienos grupės.

A GRUPĖ

  • E-marketingas
  • Tarptautinis marketingas
  • Santykių marketingas

B GRUPĖ

  • Prekės ženklo valdymas
  • Rinkodaros komunikacijos
  • Tiesioginė rinkodara
  • Tyrimo ataskaita
Paskutinį kartą atnaujinta Sausis 2019

Apie mokyklą

Apie musYK verslo mokykla (YKBS) buvo įkurta 2002 metais kaip privati ​​aukštojo mokslo įstaiga, specializuojasi teikiant remiamas nuotolines studijas bakalauro ir magistrantūros studijų srityse versl... Skaityti daugiau