Skaitmeninės rinkodaros bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Skaitmeninės rinkodaros bakalauro programa skirta augti naujos kartos pirmaujantiems rinkodaros specialistams - skaitmeniniams išminties specialistams, kurie gali gauti naudos iš spartaus internetinių technologijų augimo, naudojant pačias pažangiausias ir naujoviškas priemones kasdieniame darbe.

„Harbour.Space“ mokymo metodika vienareikšmiškai sujungia stiprią akademinę patirtį verslo studijose, finansuose, apskaitoje, rinkodaroje ir strategijoje su giluminėmis ir specifinėmis skaitmeninėmis žiniomis internete, mobiliajame, virusiniame, socialinės žiniasklaidos ir duomenų rinkodaros srityse. Būsite kasdieniniai „Google“, „Microsoft“, „Facebook“, „Twitter“, „Netflix“ ir kitų didžiausių technologinių kompanijų naujovės.

Mūsų profesoriai nėra akademiniai mokytojai - jie yra pasiekę skaitmeninius ir rinkodaros specialistus, kurie pradėjo tūkstančius sėkmingų reklamos kampanijų ir padarė daug laimėjusių strateginių sprendimų.

Baigęs „Harbour.Space“ skaitmeninės rinkodaros bakalauro studijų programą, būsite gerai pasirengę dirbti pagrindinio prekės ženklo, reklamos agentūros, žiniasklaidos ar technologijų įmonės pardavimo ar rinkodaros skyriuje. Jūs žinosite, kaip padėti prekiniams ženklams efektyviai bendrauti su savo tikslinėmis auditorijomis, naudodamiesi nuostabiais privalumais, kuriuos atsirado naujosios interneto technologijos.

Programos struktūra

Ši programa apima daug realių rinkodaros atvejų, per kuriuos studentai įgis tvirtą supratimą apie sprendimų priėmimo procesą tikrosios įmonės rinkodaros skyriuje.

Visi kursai yra pagrindiniai dalykai, tačiau mes rekomenduojame studentams rengti kursus, pažymėtus pasirenkamais, nes jie išplės žinias susijusiose srityse.
Mūsų profesoriai nėra akademiniai mokytojai - jie yra pasiekę skaitmeninius ir rinkodaros specialistus, kurie pradėjo tūkstančius sėkmingų reklamos kampanijų ir padarė daug laimėjusių strateginių sprendimų.

Moduliai

Skaitmeninės rinkodaros įvadas

Skaitmeninės rinkodaros sąvokos 1.0

Pažangi skaitmeninių klientų patirtis - įmonių komunikacijos, PR

Beribis žmogaus tapimas,

Turinio strategija

Duomenų valdymas

Kurti tobulas SEO skaitmenines platformas

Skaitmeninė analizė naudojant „Google“ rinkodaros platformą

Skaitmeninės rinkodaros meistriškumas

Moksliniais tyrimais paremtas dizainas su globalia perspektyva

Virtualios įmonės teisinė aplinka PR

Skaitmeninė reklama

„Startup Storytelling“

Viešojo kalbėjimo įgūdžiai

Demo diena „Bootcamp“

Capstone projektas

Programos lyderystė


alt = "Andy Crestodina
„Orbit Media Studios“ įkūrėjas / strateginis direktorius

alt = "Andy Crestodina yra„ Orbit Media “, apdovanojimų pelniusios 38 asmenų interneto dizaino bendrovės Čikagoje įkūrėja ir strateginė direktorė.

Per pastaruosius 16 metų Andy pateikė interneto strategiją ir patarimus daugiau nei tūkstančiam verslui. Kaip didžiausias lektorius nacionalinėse konferencijose ir kaip daugelio didžiausių tinklaraščių rašytojas, Andy prisidėjo prie marketingo mokymo.

Andy parašė šimtus straipsnių apie turinio strategiją, paieškos optimizavimą, socialinę žiniasklaidą ir „Analytics“.

  • "Forbes" 10 geriausių interneto rinkodaros ekspertų, kurie 2015 metais žiūri
  • Verslo žurnalas "Top 50 Marketing Influencer" 2016 m
  • Mentoras 1871 m., # 1 inkubatorius JAV
  • Lojolos universiteto skaitmeninės rinkodaros profesorius

Stephanie Schwab

„Crackerjack Marketing“ vadovas
Socialinė žiniasklaida, turinio rinkodara

Stephanie Schwab yra „Harbour.Space“ skaitmeninės rinkodaros programos bendra direktorė. Ji yra „Crackerjack Marketing“, skaitmeninės rinkodaros agentūros, kuri specializuojasi socialinės žiniasklaidos, turinio rinkodaros ir rinkodaros srityse, vadovas. Savo 15 metų patirtį e. Prekybos ir skaitmeninės žiniasklaidos srityje, pastaruosius 11 - socialinės žiniasklaidos srityje, ji dirbo su žinomais prekių ženklais, įskaitant „Target“, „Graco Baby“, „Pernod-Ricard“, „Citizen Watch“ ir „Abbott“. Stephanie komandos buvo apdovanotos socialinės žiniasklaidos pramonės apdovanojimais, įskaitant „Ragan PR Daily“ apdovanojimą, WOMMIE apdovanojimą, „PRNews Platinum“ apdovanojimą ir OMMA apdovanojimą.

Stephanie anksčiau dirbo „PR“ ir socialinės žiniasklaidos agentūrose „Kaplow PR“ ir „Converseon“. Ji yra mažmeninės prekybos vadybos strategijos konsultantė, kaip „PricewaterhouseCoopers“ ir „BoutiqueWorks Group“, mažmeninės prekybos konsultantė.

Stephanie taip pat yra papildomas fakulteto narys Loyola universiteto „Quinlan School of Business“ Čikagoje ir „New School / Parsons“ mokykla Niujorke.

Paskutinį kartą atnaujinta Rugpjūtis 2019

Apie mokyklą

Harbor.Space universitetas"Harbour.Space" yra novatoriškas privatus universitetas, kuris jungia technologijas ir dizainą, kuriuos moko pramonės lyderiai iš viso pasaulio. Universitetas įsikūręs Barsel... Skaityti daugiau