Skaitmeninės žiniasklaidos bakalauro apdovanojimai
York University - School of the Arts, Media, Performance & Design
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Toronto, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
CAD 7 037 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Vidaus mokesčiai: 7037 USD. Tarptautiniai mokesčiai: 32 416 USD. Nuolatinis mokymas
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Skaitmeninę žiniasklaidą bendradarbiaujant siūlo skaičiavimo menai (Menų, medijos, spektaklio ir dizaino mokykla) ir Elektros inžinerija ir informatika (Lassonde inžinerijos mokykla), sujungdami meną ir žiniasklaidą su inžinerija. Programoje studentai naudoja kodą ir programavimą kaip kūrybinės raiškos įrankius tokiose formose kaip žaidimai, įtraukianti ir 3D aplinka, daiktų internetas (IoT), interaktyvus atlikimas ir duomenų vizualizavimas.
Darbas skaitmeninėje terpėje sutelktas į daugybę dabartinių ir besiformuojančių skaitmeniniu būdu palaikomų laikmenų formų, naudojant programas, pradedant programinės įrangos kūrimu, baigiant vaizdo žaidimais ir interaktyviu medijos menu. Pavadinimas „Digital Media“ atspindi studijų srities platumą ir hibridinį pobūdį, kuris kompiuterių mokslo ir meno metodus ir teorijas taiko kurdamas, įgyvendindamas, vertindamas ir studijuodamas daugybę formų, randamų šiuolaikinėse skaitmeninėse laikmenose.
Skaitmeninė žiniasklaida reaguoja į visame pasaulyje nusistovėjusį susidomėjimą meno ir mokslo praktikų bei metodikų hibridizavimu. Studentai dirba bendroje aplinkoje, kuri leidžia jiems plėtoti skaičiavimo mokslo ir meninės praktikos patirtį, dirbti komandose ir ugdyti tarpdiscipliniškumą. Skaitmeninėje žiniasklaidoje studentai integruoja kritinį meninį diskursą ir mokslinius tyrimus, plačiai taikydami rytojaus kūrybinėse industrijose, įskaitant naujos kartos spektaklius, ekranus, mišrią realybę, informatiką, duomenų vizualizavimą, žaidimus, mobiliųjų programų kūrimą ir naujas šiuolaikinio meno formas.
Programoje studentai pradeda nuo 18 mėnesių bendro pagrindo, tada suskirstomi į vieną iš trijų srautų, atsižvelgiant į jų interesus ir tikslus. Aukštesniųjų metų kursuose studentai dirba savarankiškai ir bendradarbiauja įgyvendindami ambicingus grupinius projektus, leisdami jiems paisyti savo individualių interesų ir įgyti vertingų plataus masto vystymosi įgūdžių. Be gilių žinių įgijimo naudojant pažangiausias technologijas, studentai baigia kūrybinius įgūdžius ateities darbams, įskaitant kompiuterinį mąstymą, jutimų kūrimą, atsparumą, komandinį darbą ir žmogaus bei mašinos bendradarbiavimą.
Pabrėžia
6 svarbiausios priežastys, dėl kurių reikia kreiptis
- Vienintelė Ontarijo studijų programa, integruojanti meną, informatiką ir inžineriją.
- Sužinokite apie kompiuterinį mąstymą, komandinį darbą, atsparumą ir įgūdžių ateičiai.
- Naršykite kūrybinę išraišką naudodamiesi naujoviškomis technologijomis.
- Profesinės praktikos galimybės per „Lassonde“ kooperatyvų biurą.
- Darbas pažangiausiose mokslinių tyrimų laboratorijose ir moderniausios klasės patalpos.
- Puikios karjeros galimybės.
Pirmieji 18 mėnesių
Bendrasis branduolys
Per pirmuosius 18 šios programos mėnesių studentai, dalyvaujantys skaitmeninės žiniasklaidos programoje, baigia bendrą pagrindinę programą, sudarytą iš skaičiavimo meno ir informatikos bei elektrotechnikos kursų derinio. Tokios temos kaip interaktyvus menas, programavimas ir kritinės studijos suteikia studentams teorinį ir praktinį pagrindą, reikalingą sėkmei programoje, taip pat šios srities ateityje.
Antri - ketveri metai
Antrus metus studentai pasirenka vieną iš trijų srautų pagal savo interesus ir tikslus. Skaitmeninės žiniasklaidos žaidimų menų srautas įtraukia studentus į žaidimų teoriją, dizainą ir plėtrą pažangiausiose ir būsimose žaidimų kūrimo ir dizaino srityse. Skaitmeninės žiniasklaidos menų srautas daugiausia dėmesio skiria skaitmeninio meno kūrimui ir gamybai, kur yra skaičiavimo sistemų ir mąstymo naudojimas. pagrindinis išraiškos būdas ir „Digital Media Development“ yra orientuotas į techninę lauko pusę giliau pasineriant į sritis, kurios pereina į kompiuterių mokslą, pavyzdžiui, žemo lygio kompiuterinės grafikos vamzdynus ir žaidimų variklių kūrimą. Šie srautai rodo programos Pathways siekiant pabrėžti plačias studijų sritis. Kiekvienas srautas taip pat suteikia studentams galimybes ir galimybes derinti kitų srautų elementus, taip pat kursus iš viso AMPD ir Jorko universiteto, kad pritaikytų savo studijas, kad atitiktų jų konkrečius poreikius.
Sujunk savo meilę žaidimų dizainui ir plėtrai su būsimomis žaidimų formomis ir kontekstais - „Digital Media Game Arts“
Vaizdo žaidimai yra apibrėžta XXI amžiaus kultūrinė forma. Skaitmeninės žiniasklaidos žaidimų menų srautas turi platų ir į ateitį orientuotą žaidimų švietimo perspektyvą, tyrinėdamas įvairias pristatymo platformas. Skaitmeninės žiniasklaidos žaidimų meno srautuose studentai mokosi žaidimų kūrimo ir dizaino įgūdžių nuo idėjos iki gamybos. Studentai įgyja praktinės patirties dirbdami su profesionaliais žaidimų varikliais, skleisdami darbą įvairiose platformose ir kultūriniuose kontekstuose (mobilioji žiniasklaida, internetinė svetainė, galerija, žaidimai mieste ir kt.), Taikydami požiūrį, kuris apima tarpdisciplininį bendradarbiavimą ir naujas sienas žaidimų. Be to, „Digital Media Game Arts Stream“ nagrinėja naujas ir pažangiausias vaizdo žaidimų kūrimo tendencijas, pvz., „Alt“ žaidimų, keistų žaidimų, „Not Games“ ir miesto žaidimų srityse, kur žaidimų ir žaidimo galimybės ir ribos yra rodomos. užginčyti ir išbandyti.
Ar jus domina tyrinėti technologijas kaip išraiškingą terpę? - Skaitmeninės žiniasklaidos menai
„Digital Media Arts“ srautas orientuotas į skaitmeninės žiniasklaidos spektaklio ir meninės raiškos kūrimą naudojant technologijas. Suderinta skaitmeninio atlikimo, fizinio skaičiavimo ir gamybos bei mišrios realybės pasiūla, programa apgyvendina erdves tarp virtualios ir fizinės, skatindama vientisą tęstinumą tarp virtualios realybės ir pasaulio, kuriame gyvename. Daugiau dėmesio skiriant AMPD pasiūlymams, „Digital Media Arts“ srautas pabrėžia kūrybinio kodavimo, skaičiavimo ir sisteminio mąstymo naudojimą kaip kūrybinės išraiškos metodus. „Digital Media Arts“ srautas turi daugiausiai lankstumo iš trijų srautų. Studentai gali siekti įvairių interesų, pradedant kūrybinėmis technologijomis, ir baigiant menininkais, tyrinėjančiais naujųjų medijų ir naujų šiuolaikinio meno formų pažangumą.
Norite sukurti skaitmeninės žiniasklaidos priemonių ir technologijų ateitį? - Skaitmeninės žiniasklaidos plėtra
Skiriant daugiau dėmesio elektrotechnikos ir informatikos pasiūlymams, skaitmeninės žiniasklaidos plėtros srautas daugiausia dėmesio skiria pagrindinių įrankių ir technologijų, palaikančių skaitmeninės žiniasklaidos praktiką, projektavimui. Šis srautas suteikia specializuotą kelią į pažangiausias skaitmeninės terpės parinktis, tokias kaip žemo lygio žaidimų kūrimas, žmogaus ir kompiuterio sąveika, signalų apdorojimas, virtuali realybė, mašininis mokymasis ir modeliavimas. Šio srauto studentai yra gerai pasirengę dirbti žemo lygio skaitmeninės žiniasklaidos ir įrankių kūrimo srityse, kurios yra labai paklausus kūrybinių industrijų sektorius. Kaip ir visų mūsų srautų atveju, temos dėstomos taip, kad būtų skatinamas atsparumas ir prisitaikymas nuolat besikeičiančiame naujųjų žiniasklaidos technologijų kontekste, kad absolventai galėtų priimti naujas technologijas ir paradigmas, kai jos atsiranda, ir išlaikyti pažangiausius dalykus. nenumatytos ateities lauką.
Karjeros keliai
- Žaidimų programuotojas / vadybininkas / dizaineris / kūrėjas
- Žaidimų vartotojo sąsajos programuotojas
- Vaizdo žaidimų techninis atlikėjas
- Naujųjų medijų atlikėjas
- AR / VR kūrėjas
- Interaktyvus patirties dizaineris
- Interaktyviosios medijos kūrėjas
- Duomenų vizualizavimas
- Verslininkas
- Žiniasklaidos / daugialypės terpės kūrėjas
- Grafikos technikas
- Kūrybinis prodiuseris / kūrėjas
- Grafikos dizaineris
- Garso dizaineris
- UI / UX dizaineris
- Žiniatinklio programuotojas / vadybininkas / dizaineris / kūrėjas
- „Front End“ programų kūrėjas
- „Full Stack“ programinės įrangos kūrėjas
- Programų analitikas ir architektas
- „Backend“ kūrėjas
- Kompiuterių programuotojas / programinės įrangos inžinierius
- Skaitmeninės žiniasklaidos mokytojas ir dalykų koordinatorius
- Kūrybinis konsultantas / direktorius
- Duomenų analitikas
- Skaitmeninės plėtros architektas
- Skaitmeninio rinkodaros vadybininkas
- Skaitmeninių projektų direktorius
- Skaitmeninių strategijų specialistas
- Redakcijos technikos direktorius
- Įterptųjų kompiuterių kūrėjas / inžinierius
- IT specialistas
- Pagrindinis programuotojas / dizaineris
- Operacijų specialistas
- Produkto dizaineris
- Projekto kūrėjas
- Vyresnysis kūrėjas
- Socialinės žiniasklaidos vadovas
- Programinės įrangos architektas / dizaineris / programuotojas / inžinierius
- Programinės įrangos testavimo inžinierius
- Sistemų programuotojas
Galerija
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Bachelor of Science in Digital Media Design
- Limerick, Airijos sala
Bachelor of Arts in Journalism and Digital Communication
- Limerick, Airijos sala
Digital Media Arts - Audio Recording
- Carson, Jungtinės Amerikos Valstijos