Socialinės medijos rinkodaros bakalauras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Neatsilikdama nuo darbo poreikių, Graceland universiteto „CH Sandage“ verslo mokykla siūlo menų bakalauro laipsnį su pagrindine socialinės žiniasklaidos rinkodara. Socialinės žiniasklaidos rinkodaros kursas yra novatoriškas, savalaikis ir tarpdalykinis šiuolaikinės reikšmės studentas, glaudžiai susijęs su laisvųjų menų ir mokslų misija ir pagrindu. Akivaizdu, kad šio didžiojo paklausa ir rinka auga.

Socialinės žiniasklaidos rinkodaros pagrindą sudaro unikalus komunikacijos kursų, verslo ir rinkodaros kursų ir vizualaus dizaino kursų derinys, skirtas paruošti studentus darbui realiame pasaulyje. Didžioji dalis remiasi tiek „CH Sandage“ verslo mokyklos, tiek Laisvųjų menų ir mokslų kolegijos stipriosiomis pusėmis.

Patirtinis mokymasis yra labai svarbus šioje sparčiai besivystančioje pagrindinėje dalyje ir gali apimti įvairaus dydžio projektus nuo mažų vietinių firmų iki „Fortune 500“ kompanijų, stažuotes, apsilankymus įmonėse ir pramonės kviestinius pranešėjus, taip pat galimybę būti šalies dalimi. pripažinta „Enactus“ komanda ir apdovanotas „Sandage“ centras, skirtas laisvų įmonių ir verslumo studijoms.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

Bakalauras - socialinės žiniasklaidos rinkodaros magistro laipsnis

Be pagrindinių švietimo reikalavimų, pagrindinės socialinės žiniasklaidos rinkodaros programos turi baigti 45 semestro valandas, kaip nurodyta toliau:

Reikalingi šie 15 semestro valandų pagrindiniai verslo administravimo kursai:

  • BUAD3330 Marketingo principai, 3 semestro valandos
  • BUAD / CSIT3600 elektroninė komercija, 3 semestro valandos
  • BUAD4210 socialinės žiniasklaidos marketingo seminaras, 3 semestro valandos
  • BUAD4430 rinkodaros strategijos, 3 semestro valandos
  • ECON1320 Mikroekonomikos principai, 3 semestro valandos

Reikalingos šios 15 semestro pagrindinių komunikacijos kursų valandos:

  • „COMM1250“ įvadas į komunikacijos teoriją, 3 semestro valandos
  • COMM2300 Įvadas į žiniasklaidos technologijas, 3 semestro valandos
  • „COMM2500“ įvadas į žiniasklaidą, 3 semestro valandos
  • COMM3140 kampanijos ir įtikinimo teorijos, 3 semestro valandos
  • COMM3500 kylanti ir socialinė žiniasklaida, 3 semestro valandos

Reikalingi šie 12 semestro valandų pagrindiniai grafinio dizaino kursai:

  • ARTS1680 Kompiuterinė dailės ir dizaino grafika, 3 semestro valandos
  • ARTS1710 Grafinio dizaino įvadas, 3 semestro valandos
  • ARTS3630 Dizaino sistemos, 3 semestro valandos
  • ARTS3640 interaktyvus dizainas, 3 semestro valandos

Šias 3 semestro valandas nuo kompiuterių mokslo ir informacinių technologijų reikia:

  • CSIT1060 įvadas į interneto puslapių programavimą, 3 semestro valandos

Primygtinai rekomenduojama, kad didžiosios socialinės žiniasklaidos rinkodaros priemonės imtųsi šių dalykų:

  • BUAD3450 Organizacinis elgesys
  • COMM2100 Įvadas į organizacinę komunikaciją

Socialinės medijos rinkodaros kursai

ARTS1680 Kompiuterinė dailės ir dizaino grafika, 3 semestro valandos

Techninis kursas, kuriame nagrinėjamos skaitmeninės priemonės, naudojamos grafinio dizaino pramonėje. Studentai susiduria su pramoninės standartinės kompiuterinės įrangos, programinės įrangos ir pagrindinių skaitmeninio projektavimo principų, naudojamų grafinio dizaino gamyboje, veikimu, teorija ir naudojimu. Reikalingas papildomas mokestis. 2A tikslas

ARTS1710 Grafinio dizaino įvadas, 3 semestro valandos

Apima pagrindinius tipografijos principus, tokius kaip tipo anatomija, tipo šriftai ir šeimos, ryšiai su tipografija ir įvadas į išdėstymą bei tinklelio struktūras. Pabrėžiama tipografija, kaip terpė, pranešimai ir konceptualūs sprendimai. Reikalingi papildomi mokesčiai. Privaloma sąlyga: ARTS1680 dailės ir dizaino kompiuterinė grafika. 2A tikslas

ARTS3630 Dizaino sistemos, 3 semestro valandos

Tipo ir vaizdo integracijos per daugiapakopius dizainus, tokius kaip kelių puslapių maketai ir tapatybės sistemos, tyrimas. Reikalingas papildomas mokestis. Privaloma sąlyga: ARTS1680 ir ARTS1710.

ARTS3640 interaktyvus dizainas, 3 semestro valandos

Įvadas į interaktyvumo principus kuriant sąsają, internetą ir kuriant informaciją. Reikalingas papildomas mokestis. Privaloma sąlyga: ARTS1210, ARTS1680 ir ARTS1710.

BUAD3330 Marketingo principai, 3 semestro valandos

Į sprendimus orientuota rinkodaros valdymo apžvalga šiuolaikinėse organizacijose. Pagrindiniai kurso tikslai yra suteikti studentams išsamų supažindinimą su rinkodaros koncepcijomis, marketingo vaidmeniu visuomenėje ir firmoje bei įvairiais veiksniais, darančiais įtaką marketingo sprendimų priėmimui. Studentai susidurs su „rinkodaros kalba“ (tai yra terminais, sąvokomis ir sistemomis), kurias naudoja praktikuojantys rinkodaros vadovai, ir iš jų tikimasi išmokti. Privaloma sąlyga: ECON1320.

+ BUAD3600 elektroninė komercija, 3 semestro valandos (taip pat CSIT3600)

Elektroninės komercijos atsiradimo technologijų ir verslo aplinkos tyrimas. Bus ir techninis, ir netechninis takelio variantas studentams, tačiau visi studentai bus supažindinti su techniniais įgūdžiais diegiant elektroninės komercijos svetainę. Siūlomas pavasaris net metus.

BUAD4210 socialinės žiniasklaidos marketingo seminaras, 3 semestro valandos

Išsami „Social Media Marketing“ apžvalga, turinti praktinės patirties. Bus akcentuojamas strateginis internetinių priemonių naudojimas, efektyvus dizainas ir šiuolaikiniai rinkodaros būdai, derinami su praktiniu pritaikymu. Studentai sukurs ir prižiūrės realaus pasaulio rinkodaros kampanijas. Apribota socialinių tinklų rinkodaros didžiųjų bendrovių veikla. Reikalingas papildomas mokestis.

BUAD4430 rinkodaros strategijos, 3 semestro valandos

Pagrindinis dėmesys skiriamas rinkodaros sprendimų priėmimo įgūdžių ugdymui. Koncepcijos ir įrankiai yra naudojami kuriant ir sprendžiant realaus pasaulio problemas, su kuriomis susiduria rinkodaros vadovai, užsiimantys optimalių rinkodaros strategijų kūrimu. Privaloma sąlyga: BUAD3330.

„COMM1250“ įvadas į komunikacijos teoriją, 3 semestro valandos

Pagrindinių teorijų, palaikančių komunikacijos tyrimus ir studijas, tokių kaip tarpasmeninė komunikacija, organizacinė komunikacija, retorika, žiniasklaida, kultūra ir etika, tyrimas. Kursas suteikia studentams komunikacijos žodyno pagrindus, pagrindines pagrindinių teorijų žinias ir supažindina su praktiniu teorijos pritaikymu žmonių bendravime. Siūloma kiekvieną rudenį. ELO5 humanitariniai mokslai - naujovės

+ COMM2300 Įvadas į žiniasklaidos technologijas, 3 semestro valandos

Įvadas į pirmines visuomenės informavimo priemones? laikraščiai, knygos, žurnalai, radijas, televizija, garso įrašai, filmai ir internetas? įgyti supratimą apie jų veikimo būdus. Ar čia yra pramonės šakos, paremtos visuomenės informavimo priemonėmis? žurnalistika, reklama ir viešieji ryšiai? taip pat žiniasklaidos teorija, įstatymai ir etika. Dėmesys kritiniam mąstymui apie visuomenės informavimo priemones.

+ COMM2500 įvadas į žiniasklaidą, 3 semestro valandos

Įvairių orientyrų teorijų, tokių kaip retorinė, marksistinė ir feministinė, analizė populiariosios kultūros analizei, pabrėžiant komunikacijos svarbą kuriant ir vartojant kultūrą. Studentai išnagrinės kultūros raidą taikydami skirtingas teorijas ar „lęšius“ kultūros artefaktams, įskaitant muziką, filmus, reklamą, drabužius ir kt.

+ COMM3140 Kampanijos ir įtikinimo teorijos, 3 semestro valandos

Dėmesys mokymosi teorijoms, informacijos apdorojimo teorijoms, suvokimo teorijoms, įtikinamų apeliacijų komponentams ir įtikinimo etikai. Be to, studentai išnagrinės teorijas ir įtikinamus raginimus, susijusius su komunikacijos kampanijomis, ir kritikuos kelių įtikinamų strategijų sėkmę ar jų trūkumą.

+ COMM3500 kylanti ir socialinė žiniasklaida, 3 semestro valandos

Naujų komunikacijos praktikų atsiradimo, taip pat jų socialinio, politinio, kultūrinio ir ekonominio poveikio asmeniniam, bendruomenės, kultūriniam, socialiniam, instituciniam ir tarptautiniam gyvenimui tyrimas. Ypatingas dėmesys bus skiriamas tam, kaip socialinė žiniasklaida daro įtaką ir formuoja etikos ir privatumo klausimus, kaip mes matome save ir kitus, kaip mes oficialiai ir neformaliai bendraujame ir kaip vykdome verslą.

CSIT1060 įvadas į interneto programavimą, 3 semestro valandos

Pasaulinio žiniatinklio veikimo pagrindai ir interneto svetainių kūrimas naudojant HTML ir CSS. Bus apimti susiję technologijos įgūdžiai.

ECON1320 Mikroekonomikos principai, 3 semestro valandos

Pagrindinių Amerikos ekonominės sistemos principų, orientuotų į kainą, gamybą, rinkos struktūras, analizė ir šiuolaikinių ekonominių problemų, pvz., Tvarumo, tyrimas. 1C tikslas, ELO5 socialiniai mokslai - tvarumas

+ Žymi pakaitinį kursą.

Paskutinį kartą atnaujinta Bal. 2020

Apie mokyklą

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Skaityti daugiau

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Skaityti mažiau
Independence , Lamoni + 1 Daugiau Mažiau