Socialinio bendravimo bakalauro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Kokia yra socialinės komunikacijos karjera?

Socialinės komunikacijos fakultetas yra kaip misija ugdyti socialinius komunikatorius, aktyvius istorijos subjektus, prisidedančius prie nacionalinės tikrovės, tiesos ir teisingumo, kurie per savo profesinį įsikišimą prisideda prie dialogo, susitarimo ir pagarba taikos tarnybai.

Todėl fakultetas suteikia erdvę svarstymams ir veiksmams, susijusiems su komunikacijos vaidmeniu, kaip privilegijuotą socialinės tikrovės kūrimo, atkūrimo ir transformavimo scenarijų. Ryšių programos svarba taikai yra akivaizdi, atsižvelgiant į poreikį apmokyti komunikatorius, žinančius savo šalį ir jos istoriją, per mokymo programą, susijusią su naujų pilietybės formų ir erdvių formavimu ir stiprinimu inclusive public.

Programos privalumai priklauso nuo jos humanistinės vizijos; probleminis pedagoginis požiūris, kuris plėtojamas per modulinę teminių ašių sistemą; galimybė pasirinkti profesionalių stažuočių metus skirtingose ​​organizacijose ir žiniasklaidoje; galimybė naudoti įrangą su tinkama technologija ir studentų bei absolventų pripažinimu dalyvauti ir socialinių procesų vystymui.

vaizdas

Iki 2025 m. Tyrimas ir profesinė nuoroda, taip pat tarpinis ir vadovaujantis tyrimas ir analizė apie įvairias smurto, konfliktų (konfliktų) ir taikos formas, iš komunikacijos tarpininkavimo ir socialinių problemų matomumo koncepcijos. Panašiai, įtvirtinti kaip akademinį projektą, kurio kokybė yra aukšta, kuri daro įtaką vietinei, regioninei, nacionalinei ir tarptautinei aplinkai.

tikslai

  • Formuokite socialinius komunikatorius iš integruotos humanistinės sistemos, kurioje daugiausia dėmesio skiriama visų komunikacijos priemonių ir strategijų naudojimui.
  • Formuoti socialinius komunikatorius, sugebančius gerbti ir matyti įvairias nuomones, tokiu būdu, kad komunikacinė praktika nėra išskirtinė, bet, atvirkščiai, pripažįsta pliuralizmą ir įvairovę.
  • Formuokite socialinius komunikatorius kaip tarpininkus skirtingomis konflikto reikšmėmis, skatindami darnesnius socialinius santykius.
  • Mokyti socialinius komunikatorius, kuriuose yra konceptualių, techninių ir technologinių priemonių, skirtų komunikaciniams produktams kurti įvairiais kontekstais, tiesiogiai susijusiems su socialiniais veikėjais ar ryšių bendrovėmis.
  • Formuokite socialinius komunikatorius, galinčius kritiškai išgirsti socialinę aplinką vietos, regiono, nacionaliniu ir tarptautiniu lygmeniu, kad jie skatintų komunikacinius procesus, kurie buvo suprasti per konkrečias konteksto konkrečias problemas.
  • Mokyti socialinius komunikatorius, galinčius skatinti ir dalyvauti mokslinių tyrimų procesuose, kai komunikacijos sritis įtakoja alternatyvių problemų sprendimo būdų formulavimą.

Baigiu aprašymą

"Tomasino" komunikatorius galės ištirti teorinius pagrindus ir komunikacijos procesus. Panašiai, kai asmuo vykdo profesinę praktiką, mokymasis ir vertinimas iš darbdavio ir (arba) praktikos vietos, kiekvienas iš šių profilių yra realizuotas.

  • Gebės žinoti ir kritiškai analizuoti nacionalinę ir pasaulinę padėtį įvairiais aspektais: ekonomine, politine, socialine ir kultūrine.
  • Žinoti ir valdyti žiniasklaidos skirtingas kalbas ir struktūras, kad jos būtų tinkamai naudojamos pagal gyventojų poreikius ir laikantis etikos principų (rašymo, raiškos ir tikrovės diskurso galimybės).
  • Kaip taikos ryšių priemonė, jis bus profesionalas, kuris kritiškai sprendžia kontekstą, skatina dialogines erdves ir plėtoja tarpininkavimo bei taikinimo dinamiką kaip konfliktų sprendimo būdus.

Profesinis profilis

Kalbant apie profesinį profilį, "Tomasino" komunikatorius galės atlikti šiuos scenarijus:

  • Kaip komunikacijos proceso tyrinėtojas pagal savo skirtingas sąlygas: tarpasmeninis, organizacinis, švietimo ir masyvus.
  • Kaip pranešimų, kuriuos platina žiniasklaida ir tų pačių žiniasklaidos priemonių valdytojai, gamintojas.
  • Kaip bendruomenių, vyriausybinių ir nevyriausybinių organizacijų, visuomeninių gerų įstaigų ir gamybos sektoriaus įmonių poreikius atitinkančių komunikacijos projektų planuotojas, valdytojas ir vertintojas.
  • Kaip tarpininkė būtinai konfliktuojančiose socialinės, politinės, visuomeninės, kultūrinės ir ekonominės formos kontekstuose.

Darbo sritis

Kalbant apie profesinį mokymą ir statistinį vaizdą, patvirtinama, kad 74 proc. Mūsų absolventų žiniasklaidos komunikacijose, viešosiose ir privačiose organizacijose yra susietos su žurnalistais, organizacijomis, konfliktais ir bendravimu - švietimas pagal mokymo programą Taika Profilis sukūrė erdves skirtinguose subjektuose ir bendruomenėse, kurios prisiima socialines problemas dalyvaujant ir ten dirbančiųjų atsakomybe.

Atsižvelgiant į sektorių, kuriame veikia "Social Communicator for Peace", daroma išvada, kad 31 proc. Viešojo sektoriaus veikla susijusi su komunikacija, 24 proc. Dirba privačiame sektoriuje, 19 proc. Dirba nevyriausybinėse organizacijose Ir galiausiai 26%, nors jie dirba, jie to nedaro vietose, susijusiose su gautu akademiniu mokymu. Tai rodo, kad 74% absolventų dirba, o likę 26% dirba kitose srityse nei bendravimas.

mokymo planas

Pirmas semestras

  • Komunikacijos tyrimų įvadas
  • Komunikacijos teorijos
  • Rašymo seminaras
  • Tikrosios situacijos analizė taikos kontekste
  • Institucinė filosofija
  • Henrio Didono kėdė

Antroji pusmetis

  • Ryšių su moksliniais tyrimais problemos sprendimas
  • Komunikacijos teorijos II
  • Teksto gamybos seminaras
  • Narratijų ir žiniasklaidos kalbų analizė
  • Taikos teorijos
  • Loginis mąstymas
  • Antropologija
  • Anglų kalba I

Trečiasis semestras

  • Komunikacijos tyrimų metodai ir metodai
  • Komunikacija ir kalba
  • Argumentų seminaras
  • Fiksuotas vaizdas
  • Praxis už taiką
  • Epistemologija
  • Anglų II

Ketvirtasis semestras

  • Dialogai ir komunikacijos teorinių pagrindų kūrimas
  • Komunikacija Lotynų Amerikoje (aktoriai ir socialiniai judėjimai)
  • Semiotika
  • Kolumbijos ir Lotynų Amerikos literatūra
  • Grafinis ir spausdintas komunikatas
  • Komunikacija ir garso gamyba
  • Projektų valdymas komunikacijoje
  • Teologinė kultūra
  • Anglų III

Penktasis semestras

  • Komunikacijos tyrimų matricų duomenų analizė ir konstravimas
  • Istorija, globalizacija ir kultūra
  • Seminaras "Akademinių tekstų kūrimas ir kūrimas"
  • Bendravimas taikai vystymosi ir socialinių pokyčių kontekste
  • Komunikacija ir audiovizualinė gamyba
  • Strateginis ryšys
  • Politinė filosofija
  • Anglų IV

Šeštasis semestras

  • Komunikacijos tyrimų laukas
  • Įvadas į profesionalius laukus
  • Komunikacijos ir multimedijos gamyba
  • Transmedia teorija ir gamyba
  • Taikos valdymo ir strategijos
  • Etika
  • Anglų v

Profesinė lauko komunikacija konfliktuose. Septintasis semestras

  • Formavimas ir projektų valdymas
  • Komunikacijos įstatymai
  • Bendravimas konfliktuose (I profesionalas (*))
  • Komunikacijos kalba ir realybė (II profesionalas)
  • Ryšiai dėl taikos strategijų (III profesinė sritis)
  • Konflikto komunikacijos seminaras
  • Pasirinktinai I
  • Anglų VI

Profesinė lauko komunikacija konfliktuose. Aštuntą semestrą

  • Formulavimas ir projektų valdymas II
  • Valstybinė visuomenė ir kultūra (IV profesinė sritis (*))
  • Konflikto tarpininkavimas ir išsprendimas (V profesionalas)
  • Konflikto komunikacijos gilinimas seminaras
  • Pasirinktinai II

Profesinė lauko organizacinė komunikacija. Septintasis semestras

  • Organizacinių projektų tyrimai ir valdymas
  • Komunikacijos įstatymai
  • Organizacinė komunikacija I (Profesinė sritis I (*))
  • Strateginis mąstymas (II profesionalas)
  • Verslo vystymas (III profesionalas)
  • Organizacinio bendravimo seminaras
  • Pasirinktinai I
  • Anglų VI

Profesinė lauko organizacinė komunikacija. Aštuntą semestrą

  • Organizacinių projektų administravimas ir valdymas
  • Organizacinė komunikacija II (IV profesinė sritis (*))
  • Komunikacijos vadyba (V profesionalas)
  • Išsamus seminaras organizaciniame komunikate
  • Pasirinktinai II

Profesinė lauko komunikacija-švietimas. Septintasis semestras

  • Formavimas ir projektų valdymas
  • Komunikacijos įstatymai
  • Švietimas ir žiniasklaida I (Profesinė sritis I (*))
  • Švietimas, tarpkultūriniai ryšiai ir žiniasklaida (II profesinė sritis)
  • Komunikacinių-edukacinių strategijų (III profesinio rengimo) kūrimas ir įgyvendinimas
  • Komunikacijos mokymo seminaras
  • Pasirinktinai I
  • Anglų VI

Profesinė lauko komunikacija-švietimas. Aštuntą semestrą

  • Formulavimas ir projektų valdymas II
  • Švietimas ir žiniasklaida I (IV profesinė sritis (*))
  • Bendravimas, švietimas ir veiklos sritis (V profesionalas)
  • Komunikacijos ugdymo gilinimo seminaras
  • Taikos valdymo ir strategijos
  • Pasirinktinai II

Profesinė lauko viešoji žurnalistika. Septintasis semestras

  • Formavimas ir projektų valdymas
  • Komunikacijos įstatymai
  • Žurnalistikos žanrai ir strategijos (I profesionalas (*))
  • Komunikacija, konfliktai ir žurnalistika (II profesinė sritis)
  • Tyrinėta žurnalistika (III profesinė sritis)
  • Viešojo žurnalistikos seminaras
  • Pasirinktinai I
  • Anglų VI

Profesinė lauko viešoji žurnalistika. Aštuntą semestrą

  • Formulavimas ir projektų valdymas II
  • Žurnalistikos žanrai ir strategijos II (IV profesinis laukas (*))
  • Viešosios žurnalistikos komunikacinės strategijos (V profesionalas)
  • Viešojo žurnalistikos gilinimo seminaras
  • Pasirinktinai II

Devintas semestras

  • Profesinė praktika
  • Laipsnio darbas
  • Neprivaloma kėdė

Bendra informacija

  • SNIES kodas: 4114
  • Kvalifikuota registracija: 2011 m. Spalio 25 d. Nutarimas Nr. 16341, galiojantis 7 metus
  • Studijų Režimas:
  • Pavadinimas apdovanotas: "Social Communicator"
  • Trukmė: 9 semestrai
  • Valandos: diena
  • Miestas: Pagrindinis būstinė, Bogota DC (Carrera 9 No. 51-11)
Paskutinį kartą atnaujinta Gegužė 2018

Apie mokyklą

Universidad Santo Tomás is a non-profit Catholic Higher Education Institution. The University is present in five cities of the country with campuses in Bogota, Bucaramanga, Medellin, Tunja, and Villav ... Skaityti daugiau

Universidad Santo Tomás is a non-profit Catholic Higher Education Institution. The University is present in five cities of the country with campuses in Bogota, Bucaramanga, Medellin, Tunja, and Villavicencio, as well as 23 Centers for University Assistance that support distance learning nationwide. Skaityti mažiau