Statybos inžinerijos laipsnis - paminėjimas hidrologijoje (EPS de Ávila)

Bendroji informacija

Programos aprašymas

  • Oficialus pavadinimas: baigė statybą
  • Žinios: inžinerija ir architektūra
  • Centras: Aukšta politologų mokykla Ávila
  • Mokymo tipas: vietoje
  • Kalba: Ispanų
  • Reguliuojama profesija: viešųjų darbų techninis inžinierius
  • Trukmė: 4 akademiniai kursai
  • ECTS kreditai: 240
  • Naujo įrašo vietos 2019-20: 43

pristatymas

Civilinės inžinerijos laipsnis pradėjo įgyvendinti USAL 2010-11 mokslo metais, kai tik buvo atliktas patikros procesas, ir pakeitė Viešųjų darbų techninio inžinieriaus, specializuojasi hidrologijoje, studijas. 2016 m. Šis laipsnis atnaujino akreditaciją.

Šis laipsnis atitinka praktiką viešųjų darbų techninio inžinieriaus reglamentuojamai profesijai (vasario 9 d. Įsakymas CIN / 307/2009, kuriuo nustatomi reikalavimai, keliami oficialios universitetinės kvalifikacijos, atitinkančios profesijai vykdyti, patikrinimui). viešųjų darbų techninio inžinieriaus BOE 18/2/2009). Mokymo programą sudaro 240 Europos ECTS kreditų, paskirstytų per 4 akademinius metus, 60 kursų per kursą.

Universidad de Salamanca civilinės inžinerijos laipsnis turi du mokymo maršrutus: Civilinės konstrukcijos (maršrutas A) ir Hidrologija (maršrutas B), kurios mokomos atitinkamai Zamoros aukštesnėje politechnikos mokykloje ir Ávilos aukštesnėje politechnikoje. Pirmieji du akademiniai metai abiejuose maršrutuose yra vienodi, o ne trečia ir ketvirta. Išorės stažuotės yra neprivalomos.

Bendras ir bendras tikslas - moksleivių, turinčių mokslinę ir technologinę bazę, mokymas, leidžiantis jiems nedelsiant praktikuoti pagal teisiškai nustatytas galias: atsakingai dalyvauti rengiant studijas ir projektus, taip pat vadovauti, organizuoti ir naudoti inžinerinių darbų ir paslaugų.

2012–2013 mokslo metais, kai bus gautas palankus ACSUCyL pranešimas, pradedamas civilinės inžinerijos laipsnio adaptacijos kursas, kad viešųjų darbų techniniai inžinieriai (hidrologija), ankstesnio koordinavimo absolventai , gavę jį, gauti statybos inžinerijos magistro laipsnį. Skyriuje „Ankstesnių pamokų pritaikymas“ rasite informaciją apie tai.

USAL suteikia galimybę studijuoti dvigubą laipsnį inžinerijos ir kalnakasybos ir energetikos technologijų inžinerijoje, kuri yra siūloma Ávila EPS.115636_avila_civil.jpg

kompetencijos

tikslai

Mokymo programa bus orientuota į toliau išvardytų tikslų kūrimą, atsižvelgiant į įgūdžius, kuriuos turi įgyti studentai:

  1. Mokslinis-techninis mokymas viešųjų darbų techninio inžinieriaus profesijai vykdyti ir žinios apie patarimų, analizės, projektavimo, skaičiavimo, projektavimo, statybos, priežiūros, išsaugojimo ir eksploatavimo funkcijas.
  2. Suprasti įvairius techninius ir teisinius apribojimus, kylančius statant viešuosius darbus, ir gebėjimą naudoti patikrintus metodus ir akredituotas technologijas, siekiant didesnio statybos efektyvumo, gerbiant aplinką ir darbuotojų ir viešųjų darbų naudotojų saugos ir sveikatos apsauga.
  3. Žinios, supratimas ir gebėjimas taikyti reikiamus teisės aktus viešųjų darbų techninio inžinieriaus profesijos metu.
  4. Gebėjimas projektuoti, apžiūrėti ir nukreipti darbus savo srityje.
  5. Gebėjimas išlaikyti ir išsaugoti hidraulinius ir energijos išteklius, atsižvelgiant į jos taikymo sritį.
  6. Gebėjimas vykdyti teritorijų planavimo studijas ir su infrastruktūra susijusius aplinkos aspektus.
  7. Infrastruktūros priežiūros, išsaugojimo ir naudojimo gebėjimai.
  8. Galimybė atlikti tyrimus ir projektuoti paviršinius ar požeminius vandens telkinius pagal jos taikymo sritį
  9. Žinios ir gebėjimas taikyti verslo valdymo metodus ir darbo teisės aktus.
  10. Žinios apie civilinės inžinerijos istoriją ir mokymą, visų pirma analizuojant ir vertinant viešuosius darbus ir statybą apskritai.
  11. Žinios ir gebėjimas veiksmingai ir veiksmingai reaguoti į visuotinę prieigą prie žmonių, kuriuos reikalauja visuomenė.

Bendrosios kompetencijos (skersinės)

  1. Mokiniai įrodė, kad turi ir supranta žinias toje studijų srityje, kuri prasideda nuo bendrojo vidurinio išsilavinimo bazės, ir paprastai randama tokiu lygiu, kuris, nors ir remiamas pažangių vadovėlių, taip pat apima kai kuriuos aspektus, kurie reiškia žinios, atsirandančios iš savo studijų srities viršininko.
  2. Kad studentai žinotų, kaip profesionaliai pritaikyti savo žinias savo darbui ar pašaukimui ir turėti įgūdžių, kurie paprastai yra įrodomi per argumentų rengimą ir gynimą bei jų studijų srities problemų sprendimą.
  3. Kad studentai galėtų rinkti ir interpretuoti atitinkamus civilinės inžinerijos srities duomenis, kad būtų galima priimti sprendimus, susijusius su atitinkamais socialinio, mokslinio ar etinio pobūdžio klausimais.
  4. Kad studentai gali perduoti informaciją, idėjas, problemas ir sprendimus specializuotai ir nespecializuotai visuomenei.
  5. Studentai sukūrė tuos mokymosi įgūdžius, kurie reikalingi tolesnėms studijoms, turinčioms didelę autonomiją.

Į neįgalius studentus bus atsižvelgiama užtikrinant galimybių ir visuotinio prieinamumo principą, taikant priemones, kurios visiems studentams garantuoja galimybę pasiekti kompetencijas, jei nėra diskriminacijos, kaip numatyta Universidad de Salamanca vyrų ir moterų lygybės planas (http: // www. USAL .es / Lygybė /) ir Universidad de Salamanca prieinamumo plane: a) Socialinių reikalų tarnyba (http: // www. USAL .es / sas /) ir b) Bendrijos integracijos institutas (http: // inico. USAL .es /).

specifiniai įgūdžiai

Pagrindinis mokymo modulis

  1. Gebėjimas spręsti matematines problemas, kurios gali kilti inžinerijoje. Gebėjimas taikyti žinias apie: tiesinę algebrą; geometrija; diferencinė geometrija; diferencinis ir integruotas skaičiavimas; diferencialinės lygtys ir daliniai dariniai; skaitmeniniai metodai; skaitinis algoritmas; statistika ir optimizavimas.
  2. Gebėjimas erdvinės vizijos ir grafinių vaizdavimo metodų žinojimo, tiek tradiciniais metrinės geometrijos, tiek aprašomosios geometrijos metodais, taip pat kompiuterizuotos projektavimo programos.
  3. Pagrindinės žinios apie kompiuterių, operacinių sistemų, duomenų bazių ir kompiuterių programų naudojimą ir programavimą su taikymu inžinerijoje.
  4. Suprasti ir suvokti pagrindines sąvokas apie bendruosius mechanikos, termodinamikos, laukų ir bangų bei elektromagnetizmo įstatymus ir jų taikymą inžinerinių problemų sprendimui.
  5. Pagrindinės geologijos ir vietovės morfologijos žinios ir jų taikymas inžinerijos problemose. Klimatologija
  6. Tinkamos įmonės, institucinės ir teisinės sistemos sampratos žinios. Įmonių organizavimas ir valdymas.

Civilinio filialo bendras kūrimo modulis

  1. Žinios apie topografinius metodus, būtinus norint gauti matavimus, formuoti lėktuvus, nustatyti kelius, nuvesti į reljefą apibrėžtas geometrijas arba valdyti konstrukcijas ar žemės darbus.
  2. Teorinės ir praktinės žinios apie dažniausiai naudojamų medžiagų chemines, fizines, mechanines ir technologines savybes.
  3. Gebėjimas taikyti statybinių medžiagų žinias struktūrinėse sistemose. Žinios apie medžiagų struktūros ir iš jo gautų mechaninių savybių santykį.
  4. Gebėjimas analizuoti ir suprasti, kaip struktūrų savybės veikia jų elgesį. Gebėjimas pritaikyti žinias apie atsparių konstrukcijų veikimą pagal jų dydį, vadovaujantis galiojančiomis taisyklėmis ir taikant analitinius ir skaitinius skaičiavimo metodus.
  5. Žinios apie dirvožemio ir uolienų geotechniką ir mechaniką, taip pat jų taikymas plėtojant studijas, projektus, konstrukcijas ir eksploatacijas, kai būtina atlikti žemės darbus, pamatus ir izoliavimo struktūras.
  6. Žinios apie gelžbetoninių konstrukcijų ir metalo konstrukcijų elgesio pagrindus ir gebėjimą suvokti, projektuoti, statyti ir išlaikyti šios rūšies struktūrą.
  7. Žinios apie vamzdžių sistemas, tiek slėgio, tiek laisvo lapo sistemas.
  8. Žinios apie pagrindines paviršinio ir požeminio hidrologijos sąvokas.
  9. Gebėjimas analizuoti saugos ir sveikatos problemas statybvietėse.
  10. Pagrindinės žinios apie elektros energijos sistemą: elektros energijos gamyba, transporto tinklas, paskirstymas ir paskirstymas, taip pat linijų ir laidininkų tipai. Žinios apie žemos ir aukštos įtampos normas.
  11. Gebėjimas taikyti studijų metodikas ir poveikio aplinkai vertinimus.
  12. Žinios apie statybos procedūras, statybos mašinas ir darbų organizavimo, matavimo ir vertinimo būdus.

Konkretus technologijų modulis: civilinės konstrukcijos

  1. Žinios apie surenkamų elementų tipologiją ir skaičiavimo pagrindus bei jų taikymą gamybos procesams.
  2. Žinios apie statybos darbus, jų skaičiavimą, statybą ir priežiūrą, atsižvelgiant į jų struktūrą, apdailą, įrenginius ir savo įrangą.
  3. Jūrų darbų statybos ir išsaugojimo pajėgumai.
  4. Gebėjimas statyti ir saugoti kelius, taip pat dydį, projektą ir elementus, sudarančius pagrindinį kelių tiesimą.
  5. Gebėjimas statyti ir išsaugoti geležinkelio linijas, turinčias žinių, kad būtų galima taikyti konkrečius techninius reglamentus ir diferencijuoti mobiliosios medžiagos savybes.
  6. Gebėjimas taikyti statybos procedūras, statybos mašinas ir statybos planavimo metodus.
  7. Geotechninių darbų statybos pajėgumai.
  8. Žinių ir supratimo apie tiekimo ir sanitarijos sistemas, taip pat jų dydžio, statybos ir išsaugojimo žinios.
  9. Gebėjimas planuoti, programuoti ir kontroliuoti projektus, ataskaitas ir sertifikatus civilinės inžinerijos srityje.

Konkretus technologijų modulis: hidrologija

  1. Žinios ir gebėjimai projektuoti ir matuoti hidraulinius darbus ir įrenginius, energetikos sistemas, hidroelektrinių eksploatavimą ir paviršinių bei požeminių hidraulinių išteklių planavimą ir valdymą.
  2. Žinios ir supratimas apie ekosistemų ir aplinkos veiksnių veikimą.
  3. Žinios apie miesto paslaugų projektus, susijusius su vandens paskirstymu ir sanitarija.
  4. Žinių ir supratimo apie tiekimo ir sanitarijos sistemas, taip pat jų dydžio, statybos ir išsaugojimo žinios.

Konkretus technologijų modulis: transportas ir miesto paslaugos

  1. Gebėjimas statyti ir saugoti kelius, taip pat dydį, projektą ir elementus, sudarančius pagrindinį kelių tiesimą.
  2. Gebėjimas statyti ir išsaugoti geležinkelio linijas, turinčias žinių, kad būtų galima taikyti konkrečius techninius reglamentus ir diferencijuoti mobiliosios medžiagos savybes.
  3. Žinios apie miesto valdymo reguliavimo sistemą.
  4. Žinios apie infrastruktūros įtaką teritorijos planavimui ir dalyvavimui miesto viešosios erdvės urbanizacijoje ir miestų paslaugų projektuose, tokiuose kaip vandens paskirstymas, sanitarija, atliekų tvarkymas, transporto sistemos, eismas, apšvietimas ir kt.
  5. Žinios apie modalinio mainų infrastruktūros projektavimą ir veikimą, pavyzdžiui, uostus, oro uostus, geležinkelio stotis ir transporto logistikos centrus.

Baigiamojo laipsnio darbo modulis

  1. Originalus pratimas turi būti atliekamas individualiai ir pristatomas bei ginamas universiteto teisme, kurį sudaro projektas, susijęs su specifinėmis profesinės inžinerijos technologijomis, kuriose sintezuojamos ir integruojamos mokymuose įgytos kompetencijos.

Bendras dviem maršrutams

  1. Kad studentai žinotų, kaip kreiptis į civilinio darbo infrastruktūrų projektavimą ir veikimą, principus, kuriuos Europos Tarybos rezoliucija apima visuotiniam žmonių prieinamumui.

Įėjimo profilis

Svarbu turėti tvirtą pagrindinių mokslo dalykų pagrindą, todėl rekomenduojama bakalaureato kilmės technologija naudoti kaip antrą alternatyvą gamtos ir sveikatos mokslų modalumui arba formavimo ciklo kilmei. Statybos ir civilinių darbų skyriaus profesinio rengimo skyrius.

Kitos pageidautinos savybės:

  • Susidomėjimas matematika ir fizika ir paprastas skaičiavimas.
  • Kompiuteriniai įgūdžiai.
  • Gebėjimas analizuoti ir sintezuoti, suprasti ir parengti abstrakčius modelius iš konkrečių aspektų.
  • Praktinis organizacijos jausmas ir metodas bei gebėjimas dirbti komandoje.
  • Erdvinė vizija ir dėmesys detalėms bei geri rankiniai įgūdžiai.
  • Psichologija atvira besikeičiančiam turiniui, susidomėjimas naujomis technologijomis.
  • Naujoviški pajėgumai, atsižvelgiant į technologijų pažangą ir susidomėjimą moksliniais tyrimais.
  • Antrosios kalbos žinios (anglų kalba).

Rekomenduojami dalykai

  • CC. Žemės ir aplinkos
  • Techninis brėžinys II
  • Fizika
  • Matematika II
  • Pramonės technologijos II

Prieiga, preliminari registracija, priėmimas ir registracija

Norint įeiti į šį laipsnį, nėra numatytos specialios sąlygos ar testai, kurie skiriasi nuo bendrųjų, nustatytų pagrindiniuose valstybės nuostatuose.

Studentai, turintys dalinę oficialią universitetinę studiją, pageidaujantį įgyti šį laipsnį, turėtų susipažinti su šio skyriaus žiniatinklio akademinio vadovo skyriaus „Failų perdavimas“ reikalavimais.

Akademiniai ir profesiniai išėjimai

Akademiniai rezultatai

Baigę civilinės inžinerijos laipsnį, rekomenduojame studijuoti vieną iš šių universiteto magistro laipsnių USAL , jei pasirinksite didesnę specializaciją:

  • Geografinės kartografijos inžinerijoje ir architektūroje
  • Išplėstinė daugiamatės duomenų ir didelių duomenų analizė
  • Branduolinė fizika
  • Lazerių fizika ir technologijos
  • Pažangios sistemos
  • ESO ir bakalaureato mokytojas, profesinis mokymas ir kalbos mokymas

Karjeros perspektyvas

Šis laipsnis leidžia praktikuoti reglamentuojamą viešųjų darbų inžinieriaus profesiją.

USAL palengvina jūsų profesionalų įterpimą. Įdomios nuorodos:

  • Profesinis orientavimas
  • Mokymas dirbti.
  • Darbo mainai
  • Patarimai dėl verslo kūrimo.
  • Praktika studentams.
  • Absolventų praktika.
Paskutinį kartą atnaujinta Gegužė 2019

Apie mokyklą

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and ... Skaityti daugiau

The University of Salamanca (Spanish: Universidad de Salamanca) is a Spanish higher education institution, located in the town of Salamanca, west of Madrid, in the autonomous community of Castile and León. It was founded in 1134 and given the Royal charter of foundation by King Alfonso IX in 1218. It is the oldest founded university in Spain and the fourth oldest European university in continuous operations. The formal title of... Skaityti mažiau