Suteiktas komercijos bakalauro laipsnis (skaitmeninė rinkodara)
Fanshawe College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
4 years
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
CAD 31 145 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 8 579,65 USD: bendras mokestis tarptautiniams studentams už kadenciją. Faktinės išlaidos 2020–2021 metams dar nustatomos
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Gaukite ketverių metų skaitmeninės rinkodaros bakalauro laipsnį
Ketverių metų „Fanshawe“ komercijos (skaitmeninės rinkodaros) bakalauro laipsnio programa suteiks jums žinių apie pagrindinius verslo pagrindus, įskaitant verslo strategiją, valdymą, žmogiškuosius išteklius, apskaitą ir vadovavimą. Taip pat gausite pažangiausius mokymus su specializuotais skaitmeninės rinkodaros kursais, įskaitant prekės ženklo valdymą ir žiniasklaidos integravimą, analizę, strateginį svetainių valdymą ir paieškos sistemų rinkodarą.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Bendradarbiavimo galimybės
Prekybos bakalauro garbės (skaitmeninės rinkodaros) programa siūlo bendradarbiavimo ugdymo komponentą, kuris suteikia studentams galimybę įgyti neįkainojamos tiesioginės darbo patirties pasirinktoje srityje. Štai keletas bendrų darbų, kurie paskatino kai kurių komercijos (skaitmeninės rinkodaros) bakalauro studijų studentų karjerą dar prieš baigiant studijas!
Skaitmeninės rinkodaros asistentas – padeda reklamuoti ir pristatyti įmonės buvimą internete.
Marketingo koordinatorius – palaikykite visas reklamines veiklas, įgyvendindami rinkodaros plane nurodytas taktikas.
Rinkodaros ir renginių asistentas – atlieka svarbų vaidmenį didinant įmonės programų ir renginių poveikį ir pasiekiamumą, kartu koordinuodamas pastangas, susijusias su organizacijos socialinės atsakomybės programa.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie kooperaciją, apsilankykite mūsų kooperacijos svetainėje arba susisiekite su kooperatyvo biuru.
Kursai
Pagrindiniai kursai
Pagrindiniai kursai
Išklausykite visus šiuos privalomus (pagrindinius) kursus:
Minimalus kaupiamasis pagrindinių kursų GPA yra 2,5
(Studentai, baigę BMK 4 lygį ir įstoję į 5 BDM programos lygį, taip pat turi baigti COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, ACCT-7014, LAWS-7002, MGMT-7007 ir bendrojo lavinimo pasirenkamąjį dalyką ankstesnių programos lygių kursai)
(Studentai, baigę BAM 6 lygį ir įstoję į 7 BDM programos lygį, taip pat turi užpildyti COMM-7021, LIBS-7001, MGMT-7008, MGMT-7011, MGMT-7016, FINA-7006, MGMT-7007, LAWS-7002, ACCT-7014 ir 2 bendrojo lavinimo pasirenkamieji kursai iš ankstesnių programos lygių)
1 grupė
1 lygis
- MATH-7007 ---- Matematika sprendimų priėmimui
- ACCT-7002 ---- Apskaita 1-Įvadas
- COMP-7012 ---- Kompiuterių programos verslui
- MGMT-7006 ---- Valdymo pagrindai
- COMM-7018 ---- Profesionalus kom. įvairiame pasaulyje
2 grupė
2 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 2 lygio reikalavimą
- MKTG-7001 ---- Rinkodara 1
- ECON-7005 ---- Mikroekonomika
- MGMT-7008 ---- Operacijų valdymas
- MGMT-7007 ---- Žmogiškųjų išteklių valdymas
3 grupė
3 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 3 lygio reikalavimą
- ECON-7006 ---- Makroekonomika
- ACCT-7004 ---- Valdymo apskaita
- MGMT-7009 ---- Organizacinės elgsenos principai
4 grupė
4 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 4 lygio reikalavimą
- ĮSTATYMAI-7002 ---- Verslo teisė
- MKTG-7002 ---- Rinkodara 2
- SYST-7001 ---- Verslo informacinės sistemos
- METH-7022 ---- Verslo statistika
5 grupė
5 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 5 lygio reikalavimą
- FINA-7006 ---- Finansų valdymas
- METH-7024 ---- Taikomieji tyrimo metodai
- MKTG-7003 ---- Strateginis svetainių valdymas
- MKTG-7004 ---- Prekės ženklo valdymas ir medijos integravimas
6 grupė
6 lygis
- MKTG-7005 ---- Paieškos sistemų rinkodara
- MKTG-7006 ---- Kliento elgsena
- MKTG-7007 ---- Skaitmeninė rinkodara
- MGMT-7016 ---- Programų ir projektų valdymas
- MGMT-7011 ---- Lyderiai ir lyderystė
- COOP-1021 ---- Co-Op Educ. Pasirengimas užimtumui
7 grupė
7 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 7 lygio reikalavimą
- MKTG-7011 ---- Išplėstinės skaitmeninės rinkodaros temos
- MKTG-7008 ---- Rinkodara, metrika ir analizė
- MKTG-7009 ---- Santykių su klientais valdymas
8 grupė
7 lygis – papildomas reikalavimas.
Paimkite ENTP-7001 arba INNV-7001
- ENTP-7001 ---- Verslo verslumas
- INNV-7001 ---- Inovacijų taikymas
9 grupė
8 lygis
Be toliau nurodytų privalomų kursų, žr. toliau pateiktą nepagrindinio 8 lygio reikalavimą
- MKTG-7012 ---- Dabartinės rinkodaros ir vadybos tendencijos
- MGMT-7024 ---- Pasaulinė strategija ir el. prekyba
- MGMT-7039 ---- Capstone projektas
- MGMT-7041 ---- Strateginis valdymas
- DEVL-7001 ---- Karjeros plėtra
10 grupė
Kooperatyvo reikalavimas
Studentai turi baigti 1 kooperatyvo darbo laikotarpį
- COOP-BDM1W ---- BDM1 Co-op darbo terminas
Nepagrindiniai kursai
Išklausykite visus šiuos privalomus (nepagrindinius) kursus:
Minimalus suminis GPA nepagrindiniams kursams yra 2,0
1 grupė
2 lygis
- COMM-7021 ---- Argumentavimas ir įtikinėjimas
2 grupė
3 lygis
- LIBS-7001 ---- Etika globaliame kontekste
- MGMT-7042 ---- Kompiuterinis mąstymas
3 grupė
Bendrasis išsilavinimas – pasirenkamieji dalykai –
Įvadiniu lygiu imkite 3 pasirenkamuosius bendrojo lavinimo kreditus iš vieno iš šių dalykų – humanitariniai mokslai (HUMA), socialiniai mokslai (SOSC), matematika (MATH), gamtos mokslai (PHYS) – paprastai įskaitomi 2 lygyje.
4 grupė
Paimkite 6 pasirenkamuosius bendrojo lavinimo kreditus viršutiniame lygyje (neįvadinis) – paprastai imamas 7 ir 8 lygiais
5 grupė
Paimkite 9 pasirenkamuosius bendrojo lavinimo kreditus įvadiniame arba aukštesniame lygyje – paprastai imamas 3, 4 ir 5 lygiais
Programa „Rezidencija“.
Studentai turi įgyti mažiausiai 34 kreditus šioje programoje Fanshawe College , kad atitiktų programos rezidencijos reikalavimą ir baigtų šią programą
Programos rezultatas
Absolventas patikimai įrodė gebėjimą:
- Nustatyti funkcines verslo sritis (pvz., vadyba, rinkodara, žmogiškieji ištekliai, apskaita) ir suprasti, kaip kiekviena sritis prisideda prie sėkmingos organizacijos veiklos.
- Nustatykite ir įvertinkite organizacijos veiklą rinkdami ir interpretuodami duomenis, rengdami ir analizuodami finansines ataskaitas bei kitas ataskaitas.
- Nustatyti ir ištirti tarpusavyje susijusius (vidinius ir išorinius) veiksnius, turinčius įtakos organizacijos kultūrai ir darbuotojų elgesiui bei rezultatams
- Apibrėžkite ir įvertinkite verslo aplinką ir organizacijos tikslus, kad galėtumėte planuoti rinkodaros iniciatyvas, pagrįstas pagrindiniais rinkodaros principais
- Planuoti, įgyvendinti ir vertinti projektus ir programas, naudojant projektų planavimo principus ir priemones
- Pripažinti ir laikytis teisinių, etinių, ekonominių, socialinių ir profesinių rėmų, kuriuose asmuo ir organizacija veikia
- Analizuoti ir įvertinti sektorių, organizacinių struktūrų ir dydžių vaidmenį bei funkcinių sričių tarpusavio priklausomybę kuriant ir įgyvendinant organizacijos tikslus remiančias strategijas.
- Sukurkite išsamų verslo planą, pagrįstą atitinkamais tyrimais, kuriuose būtų integruoti verslo principai, geriausia praktika ir aplinkosaugos aspektai
- Taikykite socialinį intelektą, kad sukurtumėte ir puoselėtumėte abipusiai naudingus santykius su vidinėmis ir išorinėmis suinteresuotosiomis šalimis įtraukioje, įvairioje, globalizuotoje verslo kultūroje.
- Tyrinėkite, analizuokite ir kritiškai vertinkite kokybinius ir kiekybinius duomenis iš tinkamų šaltinių, kad pagrįstų strateginius ir veiklos sprendimus
- Įvertinkite ir apibūdinkite esamų ir naujų technologijų ir sverto sistemų [kurios renka, tvarko, analizuoja ir perduoda informaciją] paskirtį, kad būtų lengviau pasiekti organizacijos tikslus.
- Įvertinti ir įgyvendinti rizikos valdymo strategijas ir procesus, kad palaikytų asmens ir organizacijos veiklą bei sėkmę
- Išsikelkite tikslus ir priimkite strategijas, skirtas mokytis visą gyvenimą ir asmeninį profesinį tobulėjimą, skatinantį valiutą ir naujoves, atsižvelgiant į naujas tendencijas ir technologijas.
- Tyrinėkite ir analizuokite klientų elgesį ir valdykite santykius su klientais, kad sukurtumėte ir pritaikytumėte veiksmingas rinkodaros strategijas, taktikas ir komunikaciją
- Kurkite, pritaikykite ir įvertinkite prekės ženklo strategijas, kurios perteikia organizacijos vertybes ir padidina prekės ženklo vertę
- Kurkite, kurkite ir prižiūrėkite saugią, patrauklią ir prieinamą svetainę naudodami turinio valdymo sistemą ir paieškos sistemų optimizavimo metodus
- Sukurkite ir įgyvendinkite organizacijos paieškos variklio rinkodaros planą, kad padidintumėte matomumą internete, padidintumėte prekės ženklo žinomumą ir palaikytumėte pajamas.
- Kurti ir įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros iniciatyvas organizacijai, įskaitant sukurtą ir vartotojų sukurtą turinį, suderintą su prekės ženklu, siekiant reklamuoti produktą ar paslaugą.
- Pasirinkite ir įvertinkite atitinkamas skaitmeninės rinkodaros strategijų ir taktikos našumo ir efektyvumo matavimo metrikas
- Kurti, vertinti, vykdyti ir optimizuoti rinkodaros strategijas, atitinkančias organizacijos tikslus, siekiant pagerinti finansinius rezultatus.
- Tyrinėkite ir analizuokite naujas rinkodaros tendencijas, įrankius ir metodus bei pritaikykite juos, kad optimizuotumėte klientų įtraukimą ir rinkodaros rezultatus
KARJEROS GALIMYBĖS
„Fanshawe's Honors“ komercijos bakalauro (skaitmeninės rinkodaros) programos absolventai bus pasirengę padėti organizacijoms pasinaudoti strateginėmis ir taktinėmis internetinėmis ir neprisijungusiomis galimybėmis įtraukti klientus ir plėtoti verslo santykius. Derindami pagrindines verslo žinias ir taikomąsias mokymosi galimybes, absolventai ruošiasi pradėti savo karjerą ir siekti galimybių tobulėti kaip rinkodaros specialistai.
Absolventai gali pasirinkti siekti įvairių verslumo įmonių arba karjeros:
- skaitmeninis Marketingas
- bendroji rinkodara
- Tiesioginė rinkodara
- komunikacijos
- produktų rinkodara
- marketingo strategija
- santykių su klientais valdymas
- rinkos tyrimai ir analizė
- paieškos sistemų rinkodara/optimizavimas
- rinkodara ir žiniatinklio analizė
- rinkodaros konsultacija
- verslumo siekiai
Štai keletas karjeros galimybių, skirtų Fanshawe's Honors komercijos bakalauro (skaitmeninės rinkodaros) programos absolventams, pavyzdžių:
Skaitmeninės rinkodaros specialistė
Atlikite svarbų vaidmenį didindami klientų įtraukimą ir optimizuodami bendrą naujų ir grįžtančių klientų patirtį.
Skaitmeninio turinio koordinatorius
Sutelkite dėmesį į grafinį dizainą, skaitmeninio turinio strategiją, socialinės žiniasklaidos valdymą ir pardavimų palaikymą.
Augimo rinkodaros vadovas
Išplėskite savo kūrybinės rinkodaros ir duomenų analizės įgūdžius atlikdami šį labai įtakingą vaidmenį.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Garbės prekybos bakalauras (skaitmeninė rinkodara)
- Toronto, Kanada
Prekybos bakalauro (kulinarijos vadybos) pagyrimu / komercijos bakalauro (kulinarijos vadybos) pagyrimu (jungimas)
- Toronto, Kanada
Komercijos bakalauras (verslas)
- Ottawa, Kanada