Sąveikos projektavimo bakalauras
Malmö University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Malmö, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
SEK 515 000 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
02 Sep 2024
* visas mokestis už mokslą
Įvadas
Sąveikos dizainas yra įdomi sritis, pažengusi į priekį technologijų naujovių srityje. Sąveikos dizaineriai siekia sukurti patirtį, susijusią su produktais, paslaugomis ir aplinka, kurie yra ne tik naudingi ir tinkami naudoti, bet dažnai ir malonūs, išraiškingi ir geidžiami.
Sąveikos dizaino mokymasis yra metodų, įgūdžių ir teorinių perspektyvų repertuaro sudarymas. Svarbu tai, kad jūs taip pat suprantate kritinį suinteresuotųjų subjektų vaidmenį kuriant dizainą, dizaino pasekmes visuomenėje ir savo sąveikos estetikos jausmą.
Novatoriškas, apgalvotas ir gerai įgyvendintas dizainas prideda produktų ir paslaugų vertės. Sąveikos dizaineriai siekia suprasti žmones ir situacijas, kuriems jie yra skirti, ir, remdamiesi savo meistriškumu apie interaktyviąsias technologijas ir interaktyvumo formas, kuria artefaktus ir patirtį situacijai pagerinti. Šiame procese mes išsamiai tiriame, eskizuojame, prototipuojame ir bandome, kad gautume ne tik tinkamą dizainą, bet ir teisingą dizainą. Dizaineriai labai dažnai užima vartotojo gynėjo vaidmenį ir yra kvalifikuoti tarpininkauti sprendžiant klausimus ir suinteresuotąsias šalis, dalyvaujančias projektavimo ir gamybos procese.
Sąveikos dizainas Malmö University
Mes ne tokie, kaip kiti su skaitmeniniu dizainu susiję mokymai. Malmö University sąveikos dizainas išskiria tris pagrindinius būdus:
1. Sąveikos projektavimas
Mes suprantame, kad sąveikos dizainas yra dizaino tradicija, daugiausia dėmesio skiriant interaktyvumo dizainui - ne tik kaip artefaktas atrodo ar ką jis veikia, bet ir kaip jis reaguoja ir kaip jaučiasi naudodamas. Interaktyvumui tirti ir išreikšti reikalingi techniniai įgūdžiai, todėl pagrindiniai programavimo įgūdžiai yra įgyjami visos programos metu. Mes mokome programuoti tokiu būdu, kuris yra svarbus sąveikos projektavimui ir kurio gali išmokti kiekvienas motyvuotas studentas. Prototipuosite interaktyvią patirtį įvairiuose įrenginiuose ir platformose, įskaitant internetą ir mobilųjį.
Produktų ir paslaugų sąveikos dizainerių formos nėra tik programinė įranga. Mes turime tvirtas tradicijas ir pasaulinės klasės galimybes dirbti su fizine forma, o jūs išmoksite tokių metodų kaip pjovimas lazeriu ir 3D spausdinimas. Kartu su pagrindiniais elektroniniais įgūdžiais ir mikroprocesoriumi galėsite kurti daiktų interneto, nešiojamų daiktų ir kitų išmaniųjų gaminių formų koncepcijas.
Jūs ne tik padarysite gražiai atrodančius maketus, bet ir įgyvendinsite savo idėjas.
2. Atsakingas, jautrus dizainas
Dizainas reiškia pokyčius pasaulyje, nesvarbu, ar dizaineris ketina, ar ne, jų darbai turi platesnę reikšmę. Mūsų švietimas įdiegia atsakingą, jautrų dizaino požiūrį, kuriame rimtai atsižvelgiama į etikos ir tvarumo klausimus ir į tai, kaip kurti galvojant apie žmogaus vertybes. Be to, Malmö University turime tvirtas dalyvavimo projektavimo tradicijas, kurios skirtos ne tik vartotojams, bet ir vartotojams bei kitoms suinteresuotosioms šalims. Sąveikos dizainas gali būti atliekamas ne tik komerciniais tikslais, bet ir siekiant patenkinti aktualias mūsų laikų visuomenės problemas ir jas užginčyti.
3. Tyrimais pagrįstas mokymas
Malmö University jūs ne tik pasirinksite taikomus sąveikos dizainerio įgūdžius - atliksite lauko darbus, programavimą, sudarysite maketus ir koncepcijos vaizdo įrašus ir panašiai - bet ir užsiimsite pažangiausiomis interaktyvumo formomis bei giliu, teoriniu. projektavimo ir sąveikos perspektyvos. Jūs sukursite reflektyvų, kritišką požiūrį, žinodami ne tik tai, kaip ką nors padaryti, bet ir kada ir kodėl (arba kodėl gi ne!). Tai ypač svarbu su technologijomis susijusiose srityse, tokiose kaip sąveikos dizainas, kur pokyčiai vyksta greitai, o specialistai turi sugebėti įprasminti naujas technologijas ir besikeičiančią praktiką.
Studijos užsienyje, stažuotės ir pasirenkamosios programos
Penktasis terminas yra pasirenkamas terminas. Tai reiškia, kad galite pasirinkti kursą visiškai kita tema, bet taip pat galite pasinerti į pasirinktą specializaciją. Arba, atlikdami stažuotę, galite patirti profesinę sąveikos projektavimo praktiką ir užmegzti vertingus pramonės ryšius. Paskutinė alternatyva yra studijos užsienyje, puiki galimybė išplėsti savo asmeninį ir akademinį akiratį.
Laipsnio projektas
Programos šeštąjį ir paskutinįjį semestrą sudaro darbas. Jūs vykdysite svarbų nepriklausomą projektą, kurio turinys ir kokybė yra lygiaverčiai magistro studijų ar profesinės karjeros įėjimo lygiui.
Programa veda į sąveikos dizaino bakalauro laipsnį.
Kokia karjera jums bus parengta?
Atsižvelgiant į tai, kad geras dizainas, kaip vertybių diferencialas, išryškėja, sąveikos dizaineriai patiria paklausą. Vyriausybinės agentūros taip pat vertina sąveikos dizainerius kuriant ir gerinant prieigą prie viešųjų paslaugų. Išsilavinę sąveikos dizainą galite pritaikyti daugybei skirtingų vaidmenų, išskyrus sąveikos dizainą, įskaitant vartotojo patirties dizainą, vartotojo sąsajos dizainą, paslaugų dizainą, skaitmeninį dizainerį, interneto dizainą ir dar daugiau.
Dėmesys apie šiuolaikinių technologijų ir metodų mokymą, taip pat ir į ateitį orientuotos mokslinių tyrimų perspektyvos, jums bus gerai prisitaikyti prie besikeičiančios darbo rinkos, kad jis būtų tinkamas tęsti mokslą magistro programoje. Mokydamiesi įgysite patirties bendradarbiaudami su pramone ir savo bendraamžiais, dirbdami su įvairiomis trumpikėmis, kurių metu lavinsite savo projekto valdymo įgūdžius.
Mūsų studentai tęsė karjerą tokiose pirmaujančiose kompanijose kaip „Anima Connected“, „Arduino Verkstad“, „BitCraze“, „Cybercom“, „Fjord“, IBM, IDEO, „inUSE“, „Massive Entertainment“, „Sony Mobile“, „TetraPak“, „Topp“, „Ustwo“ ir „Visma“.
Patekimo reikalavimai
Bendrieji atvykimo reikalavimai English B.
Organizacija
Sąveikos projektavimas orientuotas į interaktyvių produktų, paslaugų ir aplinkos dizainą. Koncepcijos kūrimas, prototipų kūrimas ir vertinimas studentai kuria mobilųjį, taip pat internetinį ir taikomąjį interaktyvumą. Tai gali būti viskas, pradedant svetainėmis ir baigiant išmaniais drabužiais, pradedant kompiuteriniais žaidimais ir baigiant interaktyvia aplinka.
Sąveikos dizaineriai taip sukuria naudingą interaktyvų dizainą, bet ir išraiškingą dizainą malonumui, taip pat kritinį ir estetinį. Sąveikos dizainas yra sritis, kuri atsirado reaguojant į skaitmenines medžiagos savybes. Disciplina pasiskolina teoriją ir metodus iš tradicinio dizaino, informatikos, socialinių, humanitarinių mokslų ir menų.
Trejų metų sąveikos projektavimo programoje didelis dėmesys skiriamas į vartotoją orientuotam skaitmeninių artefaktų dizainui. Švietimo pagrindas yra tvirta Skandinavijos dizaino tradicija įtraukti vartotojus į projektavimo procesą, kuris yra pageidautinas visame pasaulyje esančiose dizaino ir technologijų įmonėse. Studentai mokomi kritiškai mąstyti ir mesti iššūkį esamoms technologijoms, kaip kūrybiškai apmąstyti naujo tipo sąveikos galimybes.
Baigęs studijas, studentas turėtų būti gerai pasirengęs profesiniam darbui sąveikos projektavimo srityje ar magistrantūros studijoms šioje srityje. Be savarankiško darbo, darbo galimybės apima sąveikos dizainą įmonėse, konsultavimo įstaigose ar kultūros įstaigose, apimančias interneto ir vartotojų dizainą, produktų kūrimą, mobiliąsias technologijas ir patogumą.
Mokymosi rezultatai
Žinios ir supratimas
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- pademonstruoti žinias ir supratimą pagrindinėje studijų srityje, įskaitant srities disciplinos pagrindų žinojimą, srities taikomų metodikų supratimą, specializuotus tyrimus tam tikru srities aspektu ir supratimą apie dabartines tyrimų problemas.
Kompetencijos ir įgūdžiai
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- pademonstruoti gebėjimą ieškoti, rinkti, vertinti ir kritiškai interpretuoti suformuluotai problemai svarbią informaciją, taip pat gebėjimą kritiškai aptarti reiškinius, problemas ir situacijas;
- pademonstruoti gebėjimą savarankiškai nustatyti, suformuluoti ir spręsti problemas bei atlikti užduotis per iš anksto nustatytą laiką;
- pademonstruoti gebėjimą pateikti ir aptarti informaciją, problemas ir sprendimus kalbant ir rašant, taip pat palaikant dialogą su įvairiomis auditorijomis; ir
- pademonstruoti įgūdžius, reikalingus savarankiškam darbui pagrindinėje studijų srityje.
Vertinimas ir požiūris
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- pademonstruoti gebėjimą vertinti savo pagrindinę studijų sritį, atsižvelgiant į disciplinos, socialinius ir etinius klausimus;
- parodyti žinių vaidmenį visuomenėje ir asmens atsakomybę už žinių panaudojimą; ir
- parodyti gebėjimą nustatyti papildomų žinių ir nuolatinio mokymosi poreikius.
Priėmimai
Studijų programa
Organizacija
Sąveikos dizainas orientuotas į interaktyvių produktų, paslaugų ir aplinkos kūrimą. Kurdami koncepciją, kurdami prototipus ir vertindami, studentai kuria mobiliuosius, taip pat žiniatinkliu ir programomis pagrįstą interaktyvumą. Tai gali būti bet kas – nuo svetainių iki išmaniųjų drabužių, nuo kompiuterinių žaidimų iki interaktyvios aplinkos.
Taigi sąveikos dizaineriai kuria naudingą, interaktyvų, į naudingumą orientuotą dizainą, išraiškingą dizainą malonumui, taip pat kritišką ir estetinį dizainą. Sąveikos dizainas yra sritis, kuri atsirado reaguojant į skaitmenines medžiagos savybes. Ši disciplina pasiskolina teoriją ir metodus iš tradicinio dizaino, informatikos, socialinių, humanitarinių mokslų ir menų.
Šioje trejų metų sąveikos projektavimo programoje didelis dėmesys skiriamas į vartotoją orientuotam skaitmeninių artefaktų dizainui. Švietimas grindžiamas stipria skandinaviško dizaino tradicija įtraukti vartotojus į projektavimo procesą. Šio konkretaus požiūrio ieško dizaino ir technologijų įmonės visame pasaulyje. Mokiniai mokomi kritiškai mąstyti ir mesti iššūkį esamoms technologijoms, kaip būdą kūrybiškai apmąstyti naujų sąveikos tipų galimybes.
Baigęs studijas, studentas turi būti gerai pasirengęs profesionaliam darbui sąveikos projektavimo srityje arba podiplominiam išsilavinimui šioje srityje. Be savarankiško darbo, darbo galimybės apima sąveikos dizainą įmonėse, konsultacijose ar kultūros įstaigose. Galimos specialybės apima žiniatinklio ir vartotojų dizainą, produktų kūrimą, mobiliąsias technologijas ir patogumą naudoti.
Studijos užsienyje, stažuotės ir pasirenkamieji dalykai
Penktoji kadencija yra pasirenkamasis. Tai reiškia, kad galite rinktis kursą visai kita tema, bet taip pat galite pasinerti į pasirinktą specializaciją. Arba pasirinkę atlikti stažuotę galite patirti profesinę sąveikos dizaino praktiką ir įgyti vertingų pramonės ryšių. Kita alternatyva – studijos užsienyje, kuri gali būti puiki proga praplėsti asmeninį ir akademinį akiratį.
Laipsnio projektas
Programos šeštasis ir paskutinis semestras susideda iš baigiamojo darbo. Imsitės didelio savarankiško projekto, kurio turinys ir kokybė prilygsta magistrantūros studijų indėlio lygiui.
Ši programa veda į sąveikos dizaino bakalauro laipsnį.
Kursai pagal programą
2024 m. ruduo – 1 semestras
- Sąveikos dizainas: I metodai (KD400B), 7,5 ak., privaloma
- Programavimas (KD402D), 7,5 ak., privalomas
- Sąveikos dizainas: kūrimas ir prototipų kūrimas (KD415B), 15 kreditų, privaloma
- Sąveikos dizainas: grafinės vartotojo sąsajos (KD401B), 7,5 kreditai, privaloma
2025 m. pavasaris – 2 semestras
- Sąveikos dizainas: II metodai (KD400C), 7,5 ak., privaloma
- Sąveikos dizainas: Tyrimas (KD416A), 7,5 ak., privalomas
- Sąveikos dizainas: Studija (KD417A), 7,5 ak., privaloma
2025 m. ruduo – 3 semestras
- Sąveikos dizainas: Interaktyvumas (KD414A), 15 kreditų, privalomas
- Sąveikos dizainas: apčiuopiama ir įkūnyta sąveika (KD409A), 15 kreditų, privaloma
2026 m. pavasaris – 4 semestras
- Sąveikos dizainas visuomenėje (KD418A), 15 ak., privaloma
- Sąveikos dizainas: Studija II (KD410C), 15 ak., privaloma
2027 m. pavasaris – 6 semestras
- Sąveikos dizainas: sąveikos dizaino tyrimo metodai (KD412A), 7,5 kreditai, privaloma
- Sąveikos dizainas: Laipsnio projektas (KD413A), 22,5 kreditai, privalomas
Programos rezultatas
Žinios ir supratimas
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- Parodykite žinias ir supratimą pagrindinėje studijų srityje, įskaitant žinias apie srities disciplininį pagrindą, šios srities taikomų metodologijų supratimą, specializuotas studijas tam tikru šios srities aspektu ir aktualių mokslinių tyrimų problemų suvokimą.
Kompetencijos ir įgūdžiai
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- Parodykite gebėjimą ieškoti, rinkti, vertinti ir kritiškai interpretuoti suformuluotai problemai svarbią informaciją, taip pat gebėjimą kritiškai aptarti reiškinius, problemas ir situacijas.
- Parodykite gebėjimą savarankiškai nustatyti, formuluoti ir spręsti problemas bei atlikti užduotis per iš anksto nustatytus terminus
- Parodyti gebėjimą pateikti ir aptarti informaciją, problemas ir sprendimus kalboje ir raštu, taip pat dialoge su įvairiomis auditorijomis
- Parodykite įgūdžius, reikalingus norint dirbti savarankiškai pagrindinėje studijų srityje
Vertinimas ir požiūris
Norėdami gauti sąveikos dizaino bakalauro laipsnį, studentas:
- Parodyti gebėjimą atlikti vertinimus pagrindinėje studijų srityje, atsižvelgiant į atitinkamas disciplinines, socialines ir etines problemas.
- Parodykite įžvalgą apie žinių vaidmenį visuomenėje ir individo atsakomybę už tai, kaip žinios naudojamos
- Parodykite gebėjimą nustatyti papildomų žinių ir nuolatinio mokymosi poreikius
KARJEROS GALIMYBĖS
Atsižvelgiant į didėjantį gero dizaino svarbą, sąveikos dizaineriai yra paklausūs. Vyriausybinės agentūros taip pat vertina sąveikos kūrėjus kurdamos ir gerindamos prieigą prie viešųjų paslaugų. Turėdami sąveikos dizaino išsilavinimą, galite atlikti keletą skirtingų vaidmenų, išskyrus sąveikos kūrimą, įskaitant vartotojo patirties kūrimą, vartotojo sąsajos dizainą, paslaugų dizainą, skaitmeninį dizainą, interneto dizainą ir daug daugiau.
Sutelkdami dėmesį į šiuolaikinių technologijų ir metodų mokymą, taip pat į perspektyvias mokslinių tyrimų perspektyvas, gerai prisitaikysite prie kintančios darbo rinkos ir būsite tinkami tęsti mokslą magistrantūros programoje. Mokymosi metu įgysite bendradarbiavimo patirties su pramonės partneriais ir bendraamžiais, dirbdami su įvairiomis trumpomis žiniomis, kuriomis ugdysite savo projektų valdymo įgūdžius.
Mūsų studentai tęsė karjerą tokiose pirmaujančiose kompanijose kaip „Anima Connected“, „Arduino Verkstad“, „BitCraze“, „Cybercom“, „Fjord“, IBM, IDEO, „inUSE“, „Massive Entertainment“, „Sony Mobile“, „TetraPak“, „Topp“, „Ustwo“ ir „Visma“.