Komunikacijos mokslų katedros tarptautinė bakalauro programa turi viziją sukurti patikimus, kvalifikuotus ir kultūringus komunikacijos studijų absolventus, kurie gali teikti pirmenybę visuomenės poreikiams prisiimti pasaulinį iššūkį - suteikti naudos visuomenei per „gerai informuotą“ Visuomenė “. Tikimasi, kad studentai baigs praktinę, mokslinę ir kritinio mąstymo įgūdžių pusiausvyrą.

Visiems studentams taikomos klasės, kurios atskleidžia jas pagrindinėms komunikacijos teorijoms, prieš pradėdamos dalyvauti dviejose programos siūlomose srityse.

  1. Žiniasklaidos studijos
    Žiniasklaidos studijų tikslas - ištirti tarptautinių žiniasklaidos ir komunikacijos studijų sričių problemas ir teorijas. Studentai, pasirenkantys šią studijų kryptį, bus veikiami tiek žiniasklaidos praktikoje, kaip kinematografijos ir žurnalistikos, tiek žiniasklaidos teorijose. Be to, šiame tyrime daugiausia dėmesio skiriama studentams, kurie mokysis ir stebės skaitmenines žiniasklaidos priemones kaip komunikacijos reiškinį ir įrankį.
  2. Strateginis komunikatas
    Strateginio bendravimo dėka studentai savo studijas sutelks į marketingo komunikacijos panaudojimo mokslą ir viešųjų ryšių teorijas, principus ir priemones. Studijų sritis apima visus rinkodaros komunikacijos pramonės elementus ir PR vaidmenis įvairiose situacijose.

Ši programa taip pat siūlo platų mokymosi metodų ir naujovių spektrą, įskaitant pilną pristatymą anglų kalba, į studentą orientuotą ir moksliniais tyrimais pagrįstą mokymąsi, patirtinį mokymąsi, tarptautinę poveikio veiklą ir konsultacijas karjeros klausimais.

Visas kursų turinys bus pristatytas per ketverius metus, susidedantį iš 144 kreditų 8 semestrų. Baigiamaisiais metais privaloma pateikti disertaciją, kad būtų galima baigti šią programą.

Kodėl mokytis bendravimo su mumis?

Indonezijos žiniasklaidos kraštovaizdis

  • Skaitmeninės žiniasklaidos ir socialinės žiniasklaidos tendencijos
    Indonezija turi didžiausius aktyvius žiniasklaidos vartotojus Pietryčių Azijoje, 130 mln. „Facebook“ ir 50 mln. „Instagram“ (Wearesocial, 2018).
  • Politinis bendravimas ir žiniasklaidos reiškinys
    Indonezija yra labiausiai demokratiška šalis Pietryčių Azijos regione, o tai lemia didesnę spaudos laisvę ir didesnę jos politinės aplinkos dinamiką.
  • Indonezijos kūrybinių industrijų augimas
    4 iš 7 „Unicorn“ steigėjų veikia Indonezijoje, kur siūloma daug tyrimų apie šiuolaikines skaitmenines žiniasklaidos priemones.

Bendravimas ir kultūra

Įvairi kultūra (300 etninių grupių, būtent 1340 gentys ir daugiau nei tūkstantis vietos kalbų)

Komunikacijos studijų atmosfera Yogyakarta

  • Yra daugybė įvairių susirūpinimą keliančių bendruomenių, turinčių daug dėmesio, pvz., Kino bendruomenės, muzikos bendruomenės, meno ir veiklos bendruomenės, skaitmeninės pradžios bendruomenės.
  • Kūrybinės žiniasklaidos pramonės pradžios skaičiai Yogyakartoje, pavyzdžiui, Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonezija ir Brillio.
  • Yogyakarta yra žinomas kaip švietimo miesto centrai, o daugelis studentų iš viso Indonezijos atvyko ir studijavo Yogyakartoje. Tai daro Jogžakartą kaip Indonezijos lydymo indą, kur jis suteikia studentui geresnę studijų atmosferą.

Mokymosi rezultatai

Tikslas yra sukurti absolventus, kurių kritinė, kūrybinė, etinė ir tarptautinė reputacija leidžia jiems tapti pasaulinės komunikacijos specialistais informacinės visuomenės eroje. Išsamūs tikslai paaiškinami taip:

  1. Sukurti turtingus absolventus, gebančius plėtoti ir įgyvendinti žmogiškąsias vertybes, susijusias su UNIVERSITAS GADJAH MADA švietimo vizija, misija ir tikslais, kaip pasaulinės bendruomenės dalį.
  2. Parengti absolventus, kurie yra jautrūs ir kritiški ryšių reiškiniui, galintiems kurti mokslinį ir kūrybinį darbą ryšių srityje, galinčius vairuoti tautos pažangą link gerai informuotos visuomenės.
  3. Kurti absolventus, kurie reaguoja ir prisitaikytų prie bendravimo dinamikos ir pasaulinės komunikacijos technologijų plėtros.
  4. Sukurti absolventus, kurie yra ne tik pasaulinės bendruomenės dalis, bet ir pokyčių agentai pasaulinės bendruomenės labui.

Mokymo planas

Tarptautinės bakalauro programos (IUP) mokymo programa komunikacijos moksle UNIVERSITAS GADJAH MADA yra suprojektuota, organizuota ir skirta suteikti studentams galimybę tapti jaunais ryšių mokslo darbuotojais ir kvalifikuotais studentais, siekiant numatyti komunikacijos profesionalų pramonės poreikius. Ši programa taip pat siūlo platų mokymosi metodų ir naujovių spektrą, įskaitant pilną pristatymą anglų kalba, į studentą orientuotą ir moksliniais tyrimais pagrįstą mokymąsi, patirtinį mokymąsi, tarptautinę poveikio veiklą ir konsultacijas karjeros klausimais. Visas kursų turinys bus pristatytas per ketverius metus, susidedantį iš 144 kreditų 8 semestrų. Baigiamaisiais metais privaloma pateikti disertaciją, kad būtų galima baigti šią programą.

Priėmimo sąlygos

  1. Aukštoji vidurinė mokykla arba lygiavertė
    (2009 m., 2010 m., 2011 m. absolventai Indonezijos ar ne daugiau kaip 25 metų užsieniečių kandidatams);
  2. Anglų kalbos mokėjimas, kurį nurodo TOEFL / IELTS balas kandidatams iš šalies, kurioje nėra anglų kalbos.

Priėmimo tvarka

  1. Prisijunkite prie programos paskyros.
  2. Užpildykite paraiškos internete formą ir įkelkite reikiamus dokumentus.
  3. Mokėkite nemokamą paraiškos mokestį: Rp. 1.500.000 per „Bank Mandiri“ daugiametę mokėjimo sistemą, BNI. BRI, BSM arba BTN.
  4. Atspausdinkite paraiškos formą ir išbandykite.
  5. Priėmimo kortelė gali būti išspausdinta praėjus trims (3) dienoms iki priėmimo dienos.

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 10 daugiau kursų Universitas Gadjah Mada »

Paskutinį kartą atnaujinta Birželis 15, 2019
Šis kursas yra Campus based
Duration
8 semestrus
Dieninės
Price
200,000,000 IDR
Indonezijos studentai: 25 000 000 RP / semestras; Ne Indonezijos studentai: 35 000 000 RP / semestras
Deadline
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Admission deadline of third intake
End Date